7 ефективних стратегій викладання в класі

Про матеріал
Класна кімната - це динамічне середовище, яке об’єднує учнів різного походження з різними здібностями та характером. Тому, щоб бути ефективним вчителем, потрібно реалізувати креативні та інноваційні стратегії викладання для задоволення індивідуальних потреб учнів. Незалежно від того, чи ви викладаєте два місяці чи двадцять років, буває важко зрозуміти, які стратегії викладання найкраще підійдуть вашим студентам. Тож ось ряд ефективних стратегій викладання, якими ви можете надихнути свою практику в класі.
Перегляд файлу

7 ефективних стратегій викладання в класі

Класна кімната - це динамічне середовище, яке об’єднує учнів різного походження з різними здібностями та характером. Тому, щоб бути ефективним вчителем, потрібно реалізувати креативні та інноваційні стратегії викладання для задоволення індивідуальних потреб учнів.

Незалежно від того, чи ви викладаєте два місяці чи двадцять років, буває важко зрозуміти, які стратегії викладання найкраще підійдуть вашим студентам. Тож ось ряд ефективних стратегій викладання, якими ви можете надихнути свою практику в класі.

1. Візуалізація

Оживіть нудні уроки завдяки візуальному та практичному навчальному досвіду, допомагаючи вашим учням зрозуміти, як їхнє навчання застосовується в реальному світі.

Демонструючи приклади треба включаюти використання інтерактивної дошки для відображення фотографій, аудіокліпів та відео, а також заохочення студентів встати зі своїх місць за допомогою експериментів у класі та місцевих екскурсій.

2. Кооперативне навчання

Заохочуйте учнів зі змішаними здібностями до спільної роботи, просуваючи діяльність у малих групах або цілому класі.

Завдяки словесному вираженню своїх ідей та реагуванню на інших, ваші учні розвиватимуть у них впевненість у собі, а також покращуватимуть свої навички спілкування та критичного мислення, які життєво важливі протягом усього життя.

Розв’язування математичних головоломок, проведення наукових експериментів та розігрування коротких драматичних замальовок - це лише кілька прикладів того, як спільне навчання може бути включене в уроки в класі.

 

 

3. Інструкція на основі запиту

Поставте запитання, що спонукають до роздумів, які надихають ваших учнів подумати самостійно та стати більш самостійними учнями.

Заохочення студентів ставити запитання та досліджувати власні ідеї допомагає вдосконалити їх навички вирішення проблем, а також глибше зрозуміти академічні концепції. Обидва з них є важливими життєвими навичками.

Запитання можуть бути науковими або математичними, наприклад, „чому моя тінь змінює розмір?“ Або „чи сума двох непарних чисел завжди є парним числом?“. Однак вони також можуть бути суб’єктивними та спонукати учнів висловлювати свої унікальні погляди, напр. «Чи вірші мають римуватися?» Чи «чи всі студенти повинні носити форму?».

4. Диференціація

Диференціюйте своє навчання, розподіляючи завдання на основі здібностей учнів, щоб ніхто не залишався позаду.

Це може включати роздачу робочих аркушів, що відрізняються за складністю, різним групам студентів, або створення ряду робочих місць навколо класу, які містять різноманітні завдання для вибору учнів.

5. Технологія в класі

Включення технологій у ваше навчання - чудовий спосіб активно залучати своїх студентів, особливо, оскільки цифрові медіа оточують молодь у 21 столітті.

Інтерактивні дошки або мобільні пристрої можна використовувати для відображення зображень та відео, що допомагає студентам візуалізувати нові академічні концепції. Навчання може стати більш інтерактивним, коли використовуються технології, оскільки студенти можуть фізично займатися під час уроків, а також миттєво досліджувати свої ідеї, що розвиває самостійність.

Мобільні пристрої, такі як iPad та / або планшети, можна використовувати в класі для того, щоб учні могли записувати результати, робити фотографії / відео або просто як техніку управління поведінкою.

 

 

6. Управління поведінкою

Реалізація ефективної стратегії управління поведінкою має вирішальне значення для залучення поваги до учнів та забезпечення рівних шансів студентів розкрити весь свій потенціал.

Галасливі учні які зривають дисципліну, не стимулюють продуктивного навчального середовища, тому розвиток атмосфери взаємної поваги поєднанням дисципліни та винагороди може бути корисним як для вас, так і для ваших учнів.

Прикладом можуть бути веселі та інтерактивні таблиці винагород для молодших школярів, де люди рухаються вгору чи вниз залежно від поведінки, коли найкращий учень отримує приз наприкінці тижня. «Золотий час» також може працювати для учнів будь-якого віку, з вибором різних видів діяльності, таких як ігри чи відсутність домашніх завдань, як винагороду за їх важку працю.

7. Професійний розвиток

Регулярні програми професійного розвитку - це чудовий спосіб покращити викладання та навчання у вашому класі.

Завдяки постійній зміні освітньої політики надзвичайно корисно відвідувати заходи, де ви можете отримати натхнення у інших викладачів та науковців. Це також чудовий привід вийти з класу і працювати разом з іншими викладачами, такими як ви!

Сесії можуть включати ознайомлення з новими освітніми технологіями, онлайн-тренінги з безпеки, поради та багато іншого.

Бути ефективним викладачем - це складна задача, оскільки кожен учень унікальний, однак, використовуючи комбінацію навчальних стратегій, ви можете врахувати різні стилі навчання та академічні можливості учнів, а також зробити свій клас динамічним та мотиваційним середовищем для учнів.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Потапова Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
3340
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку