Прикладні задачі як засіб інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи
Номер слайду 2
Мета, об’єкт та предмет дослідження. Об'єкт дослідження: освітній процес в закладі загальної середньої освіти. Предмет дослідження: методика інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач. Мета дослідження: на основі теоретичних та емпіричних даних обґрунтувати, розробити методику інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач.
Номер слайду 3
Завдання дослідження схарактеризувати суть ключових понять дослідження; визначити особливості інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач; теоретично обґрунтувати методику інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач; реалізувати розроблену методику інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач в освітньому процесі ЗЗСО.
Номер слайду 4
На основі поставлених задач нами установлено Прикладне спрямування задач сприяє формуванню вміння досліджувати реальні явища засобами математики, складати математичні моделі задач та зіставляти здобуті результати з реальними. Використання прикладних задач дозволяє вдало створювати на уроці проблемні ситуації. Розв´язування таких задач стимулює учнів до здобуття нових знань, збагачує теоретичними знаннями з технічних та інших дисциплін, готує до дорослого життя.
Номер слайду 5
Прикладна задача це задача, що виникла поза математикою, але яку можна розв´язати математичними засобами.
Номер слайду 6
Інтелектуальний розвиток це рівень і швидкість розумових процесів: вміння порівнювати, дізнаватися, узагальнювати, робити висновки.
Номер слайду 7
До інтелектуального розвитку відносяться 1) мовленнєвий розвиток 2) здатність до самонавчання
Номер слайду 8
Складові методики мотиваційна (стимулювання інтересу учнів до розв’язання прикладних задач) змістова (набуття умінь та навичок у процесі розв’язання прикладних задач)рефлексійна (проведення самооцінювання учнів)
Номер слайду 9
Висновок. У процесі дослідження доведено, що запропонована методика має позитивні результати інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач.