Прикладні задачі як засіб інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи

Про матеріал
Виступ на тему: "Прикладні задачі як засіб інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Прикладні задачі як засіб інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи

Номер слайду 2

Мета, об’єкт та предмет дослідження. Об'єкт дослідження: освітній процес в закладі загальної середньої освіти. Предмет дослідження: методика інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач. Мета дослідження: на основі теоретичних та емпіричних даних обґрунтувати, розробити методику інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач.

Номер слайду 3

Завдання дослідження  схарактеризувати суть ключових понять дослідження; визначити особливості інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач; теоретично обґрунтувати методику інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач; реалізувати розроблену методику інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач в освітньому процесі ЗЗСО.

Номер слайду 4

На основі поставлених задач нами установлено Прикладне спрямування задач сприяє формуванню вміння досліджувати реальні явища засобами математики, складати математичні моделі задач та зіставляти здобуті результати з реальними. Використання прикладних задач дозволяє вдало створювати на уроці проблемні ситуації. Розв´язування таких задач стимулює учнів до здобуття нових знань, збагачує теоретичними знаннями з технічних та інших дисциплін, готує до дорослого життя.

Номер слайду 5

Прикладна задача це задача, що виникла поза математикою, але яку можна розв´язати математичними засобами.

Номер слайду 6

Інтелектуальний розвиток це рівень і швидкість розумових процесів: вміння порівнювати, дізнаватися, узагальнювати, робити висновки.

Номер слайду 7

До інтелектуального розвитку відносяться 1) мовленнєвий розвиток 2) здатність до самонавчання

Номер слайду 8

Складові методики   мотиваційна (стимулювання інтересу учнів до розв’язання прикладних задач) змістова (набуття умінь та навичок у процесі розв’язання прикладних задач)рефлексійна (проведення самооцінювання учнів)

Номер слайду 9

Висновок. У процесі дослідження доведено, що запропонована методика має позитивні результати інтелектуального розвитку учнів в умовах нової української школи засобами прикладних задач.

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку