Принципи реалізації ідей дитиноцентризму у сучасній школі:- більше хвалити – менше критикувати;- допомагати переборювати невпевненість у власних силах;-переконувати учнів в обов’язковому виконанні поставлених задач;- допомагати уникнути поразки;- визначати важливість зусиль дитини в діяльності;- допомагати емоційно пережити не результат цілого, а навіть окремої деталі;- пояснювати заради чого здійснюється кожна діяльність.
Види скрайбінгу:мальований (схеми та малюнки зроблені від руки на будь-якій поверхні);аплікаційний (на фон наклеюються чи накладаються готові зображення).магнітний (зображення закріплюються на поверхні за допомогою магнітів);фланелеграфний (готові зображення чіпляються до ворсистої поверхні за допомогою липучок тощо);3 D-скрайбінг (об'ємні малюнки, які створюються за допомогою 3 D-ручки);комп‘ютерний (відеоролик з зображеннями і голосом за кадром).
Мета проєкту: створити умови різними методами для того, щоб дитина була у центрі, а навколо неї оберталася вся педагогічна освіта. Завдання:виявити особливості кожного учня;розширити знання дітей про Індію;продовжувати виховувати повагу та пізнавальне ставлення до народів світу;допомогти перебороти невпевненість у власних силах;навчити дітей виражати себе через скрайби.
План діяльності: Перший етап. Підготовчий – постановка цілей і задач проєкту. Другий етап. Організаційний - колективне планування проєкту. Колективне планування здійснювалось заздалегідь шляхом вибору питань, що є найактуальнішими для обговорення. Визначення джерел інформації: книги, підручники, Internet.