Підготувала вчитель початкових класів. Волноваської ЗОШ І-ІІІ ст №5 Точоних Дар‘я Володимирівна. Принцип дитиноцентризму– основна складова Нової української школи
Номер слайду 2
Дитинство – найважливіший період людського життя, не підготовка до майбутнього, а справжнє, яскраве, самобутнє неповторне життя В. О. Сухомлинський
Номер слайду 3
Ідеєю дитиноцентризму пройнявся видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський. Фундаментом його праці була трьохвекторна спрямованість: педагог – дитина –середовище.
Номер слайду 4
Погляди В. О. Сухомлинського відобразилися в його роботах : «Серце віддаю дітям», «На нашій совісті – людина», «Виховання почуттів», «Рани дитячого серця», «Народження добра», «Не бійтесь бути ласкавими»...
Номер слайду 5
Дитиноцентризм – максимальне наближення навчання і виховання кожної дитини до її сутності, здібностей та особливостей
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Принципи реалізації ідей дитиноцентризму у сучасній школі:- більше хвалити – менше критикувати;- допомагати переборювати невпевненість у власних силах;-переконувати учнів в обов’язковому виконанні поставлених задач;- допомагати уникнути поразки;- визначати важливість зусиль дитини в діяльності;- допомагати емоційно пережити не результат цілого, а навіть окремої деталі;- пояснювати заради чого здійснюється кожна діяльність.
Номер слайду 8
Педагогіка партнерства
Номер слайду 9
Так що ж таке скрайбінг?Скрайбінг - новітня техніка презентації (від англійського "scribe" - накидати ескізи або малюнки), це графічний спосіб привернути увагу аудиторії і забезпечити її додатковою інформацією.
Номер слайду 10
Винайдений скрайбінг британським художником Ендрю Парком для британської організації, що займається популяризацією наукових знань.
Номер слайду 11
Види скрайбінгу:мальований (схеми та малюнки зроблені від руки на будь-якій поверхні);аплікаційний (на фон наклеюються чи накладаються готові зображення).магнітний (зображення закріплюються на поверхні за допомогою магнітів);фланелеграфний (готові зображення чіпляються до ворсистої поверхні за допомогою липучок тощо);3 D-скрайбінг (об'ємні малюнки, які створюються за допомогою 3 D-ручки);комп‘ютерний (відеоролик з зображеннями і голосом за кадром).
Номер слайду 12
Більш спрощена назва видів скрайбінгу, які використовуються сьогодні в школі, це:1. Аплікаційний2. комп‘ютерний3. Мальований
Номер слайду 13
Інструменти для скрайбінгу:
Номер слайду 14
4 кроки побудови скрайбу: Вигадати ідею. Підготувати сценарій. Замалювати скетчи. Змонтувати відеоролик або провести скрайбінг-сесію.
Номер слайду 15
Мета проєкту: створити умови різними методами для того, щоб дитина була у центрі, а навколо неї оберталася вся педагогічна освіта. Завдання:виявити особливості кожного учня;розширити знання дітей про Індію;продовжувати виховувати повагу та пізнавальне ставлення до народів світу;допомогти перебороти невпевненість у власних силах;навчити дітей виражати себе через скрайби.
Номер слайду 16
План діяльності: Перший етап. Підготовчий – постановка цілей і задач проєкту. Другий етап. Організаційний - колективне планування проєкту. Колективне планування здійснювалось заздалегідь шляхом вибору питань, що є найактуальнішими для обговорення. Визначення джерел інформації: книги, підручники, Internet.
Номер слайду 17
Третій етап. Основний – вивчення данноі теми, обговорення, перегляд відео. Четвертий етап. Практичний – виконання дітьми скрайбу на тему «Я і Індія». П'ятий етап. Презентація дітьми проєктів
Номер слайду 18
Результати. Наприкінці заняття учні: наводять приклади символів Індії, розповідають про її культуру та звичаї; знають положення Індії на мапі,кожен учень презентує свою роботу показуючи власні вміння.