Принципи, форми та методи організації роботи з патріотичного виховання

Про матеріал
Метою громадянського виховання є формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття любові до України, пошани до видатних вітчизняних історичних діячів, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Принципи, форми та методи організації роботи з патріотичного виховання

Номер слайду 2

Метою громадянського виховання є формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття любові до України, пошани до видатних вітчизняних історичних діячів, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків.

Номер слайду 3

Важливість дошкільного періоду у становленні особистості. Ця теза є ключовою і в змісті державних нормативних документів. Йдеться про:повагу до батьків, свого родоводу, традицій та історії рідного народу; працьовитість; високу художньо-естетичну культуру; патріотичну самосвідомість та громадянську відповідальність, готовність працювати для розквіту Батьківщини, захищати її; повагу до Конституції, законів Української держави; досконале знання державної мови.

Номер слайду 4

Завдання громадянського виховання дошкільників відповідно до змісту нової редакції Базового компонента дошкільної освіти: Освітня лінія «Особистість дитини» - формувати елементарні уявлення дитини про себе як носія свідомості та самосвідомості, сприйняття себе в контексті відносин з іншими. Освітня лінія «Дитина в соціумі» - формувати уявлення дитини про країну, народи, нації, суспільств, людство. Виховувати готовність сприймати соціальний досвід, робити добрі вчинки. Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі» - формувати моральні норми гуманної взаємодії з природним довкіллям. Виховувати любов до природи рідного краю.

Номер слайду 5

Освітня лінія «Дитина у світі культури»- залучати до надбань національної культури, формувати ціннісне ставлення до українських мистецьких традицій та творів українських митців. Виховувати інтерес до українського декоративно - прикладного мистецтва. Освітня лінія «Гра дитини» - ознайомлювати з українськими народними іграшками та місцями їх виготовлення. Вчити відповідально ставитися до обов'язкі, пов'язаних із роллю в грі. Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - формувати інтерес до довкіл­ля та самої себе. Сти­мулювати активне сприйман­ня людей та подій, що відбува­ються в со­ціумі. Освітня лінія «Мовлення дитини» - формувати уявлення дітей про українську мову як державну. Вчити вести діалог, використовуючи етикетну українську лексику.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Форми та методи організації роботи з громадянського виховання: Заняття, бесіди, розповіді;Екскурсії вулицями рідного міста до історичних пам'яток;Читання та інсценування творів художньої літератури;Дидактичні, сюжетно-рольові ігри;Розв'язування проблемних ситуацій;Заняття з циклу « Історичні цікавинки»;Розглядання ілюстративних матеріалів;Відвідування музеїв;Тематичні вечори, розваги, свята, виставки.

Номер слайду 8

Головне — не запіз­нитися, не пропустити той момент, коли виховні зусилля будуть найефективнішими, коли робота, проведена педагогом, дасть високий результат.

pptx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку