Про матеріал
Знаннєвий компонент
Формувати первинні уявлення про природні комплекси та географічну оболонку.
Діяльнісний компонент
Розвивати вміння виявляти взаємозв’язки між компонентами географічної оболонки, аналітичне мислення; розрізняти позитивні й негативні наслідки впливу людської діяльності на природні комплекси своєї місцевості.
Ціннісний компонент
Виховувати відповідальність за стан нашої планети; виявляти порушення природної рівноваги та запропонувати шляхи їх усунення;виховувати відповідальність за збереження цілісності географічної оболонки.
Обладнання: підручники, атласи, мультимедійне обладнання, презентація, фломастери.
Тип уроку: засвоєння нових знань (урок з позиції здоров’язбереження).
Очікувані результати: учні зможуть розкривати суттєві ознаки понять «природний комплес», «географічна оболонка», наводити приклади природних та змінених людиною комплексів, називати закономірності та властивості географічної оболонки.