Природничий інтелект-battle «Хто зверху?»

Про матеріал

Інтегрований фізико-географічний позакласний захід - інтелектуальне протистояння учнів та учениць 7-10 класів у форматі ТВ-шоу "Хто зверху". Покликаний розширити географічний світогляд школярів, сприяти їх пізнавальній активності; створити умови для творчої співпраці педагогів та учнів, виявлення учнівської ініціативності, самостійності.

Перегляд файлу

Природничий інтелект-battle «Хто зверху?»

 

Мета: розширити географічний світогляд школярів, сприяти їх пізнавальній активності; створити умови для творчої співпраці педагогів та учнів, виявлення ініціативності, самостійності.

Форма проведення: інтелектуальне протистояння учнів та учениць 7-10 класів.

Обладнання: мультимедійна презентація «Хто зверху», літери алфавіту, чорна скриня, тематичне відео, написи для показухи, сертифікати на бонусі бали, оціночні бланки.

 

ХІД  ГРИ

Добрий день, всім активним, ініціативним та креативним! Сьогодні настав час випробувати свої сили та здібності в інтелект-battle «Хто зверху?». Судний день настав і красива та сильна половини нашої школи матимуть змогу з’ясувати,  хто ж найрозумніший, хто ж найкмітливіший, ерудований…

Представлення команд

Мені пощастило, адже разом зі мною в команді юні географи – ініціативні, творчі, яскраві, розумні та кмітливі учениці 7-10 класів.

Команду знавців фізики представляють – завзяті, зібрані, впевнені у своїх силах – учні 7-10 класів.

Представлення «Панове судді»

За дотриманням правил, за порядком, та, щоб наш інтелектуальний батл учениць та учнів нашої школи не перетворився на кулачний пильно слідкуватимуть непідкупні судді – любляча адміністрація.

Панове судді, за вами об’єктивність, а за нами запальна гра!

Тож, не гаятимемо часу і розпочнемо фізико-географічний інтелект-battle «Хто зверху?».

1 раунд – «ОБЕРИ ВАРІАНТ (фото чи заверши відео)»

Серед учнів 6-10 класів нашої школи було проведено опитування, загалом опитано 89 школярів, яке допоможе нам провести наступний раунд.

  1. Країни світу, які обрали для свого майбутнього відпочинку більшість учнів, а яку саме країну обрала переважна більшість школярів (21,9%)? (Великобританія, Туреччина, США, Японія, Франція, Італія)
  2. Яке улюблене заняття 33% опитаних учнів у вільний час серед запропонованих? (футбол, читання, танцювати, комп’ютерні ігри, прогулянки з друзями на подвір’ї, малювати)
  3. Серед визначених опитаними учнями улюблених навчальних предметів оберіть найулюбленіший (47%) (російська мова, зарубіжна літ., математика, англійська мова, фізична культура, історія).
  4. Оберіть національне свято, яке попередньо обрали для проведення нестандартного дня у школі в ІІ семестрі (………………)
  5. Оберіть варіант продовження географічного відео
  6. Оберіть ймовірний варіант продовження фізичного відео

Підбийте підсумки, Панове Судді (у випадку нічиєї - ДИВОГЛЯДКИ)

БОНУСНЕ ПИТАННЯ (правильна відповідь на яке принесе додаткових 3 бали з фізики чи географії для будь-якого члену команди на ваш розсуд).

  • Який відсоток представниць прекрасної статі у нашій школі? ______
  • Середній вік вчителів нашої школи_____, а який відсоток працівників школи у віці-_________? З усіма працівниками!!
  • Якому відсотку опитаних учнів подобається урок географія? 63
  • Яка частка серед опитаних учнів 6-11 класів не люблять ходити до школи? (11,5)
  • Який відсоток учнів планують продовжити навчання у ВНЗ? 90,6
  • Яка частка опитаних учнів воліла б емігрувати за кордон? 67,25
  • Відсоток опитаних учнів, які знають столицю держави Науру? (Респу́бліка Нау́ру — карликова держава на кораловому острові у зх. частині Тихого океану. Площа 21,3 км², населення 11 тис. чок)

2 раунд - «СКЛАДИ СЛОВО» - хто швидше свої слова складе.

К О М Е Т А

Р С Е И Л М

  • Комета - малі небесні тіла, що складаються з яскравої голови та хвоста. Розміри їх величезні, а маси малі, рухаються за своїми орбітами.
  • Метеор - невеликі небесні тіла, величиною з шпилькову голівку, що світяться в променях Сонця на нічному небозводі.
  • Омметр – прилад для вимірювання електричного опору.
  • Мета - це уявлення про бажаний результат, якого прагне особа, що визначає спрямованість діяльності
  • Сила – фізична величина, що характеризує ступінь взаємодії тіл. 
  • Одиниця виміру названа на честь німецького вченого. Рекомендується для її позначення використовувати грецьку букву омегу. Одиниця електричного опору в Міжнародній системі одиниць (СІ) (ОМ).
  • А́том - найменша, електронейтральна, хімічно неподільна частинка хімічного елемента.
  • Тиск -  це фізична величина, що показує, з якою силою тіло діє на одиницю площі поверхні перпендикулярно до неї

З А Т О К А

Р П Н П Б І

  • Затока - частина океану, моря, озера, що заходить у суходіл, але має вільний водообмін з основною частиною водойми.
  • Орбіта - Шлях руху небесного тіла, штучного супутника Землі
  • Тропік - Уявне коло на поверхні земної кулі, паралельне екватору і віддалене на 23°27' на північ або на південь від нього, де Сонце під прямим кутом 90 один раз на рік.
  • Патока - натуральний підсолоджувач, продукт переробки крохмалевмісної сировини. Натуральний замінник цукру. Використовується в харчовій промисловості.
  • Прокат – готова продукція металургії; це один з видів оренди, наприклад автомобіля (омоніми).
  • Кора́н — головна священа книга мусульман, запис проповідей, що виголошені пророком Мухаммедом.
  • Парк  це спеціальна обмежена природна або штучна територія, виділена переважно з метою рекреації, відпочинку.так називається година найбільшого напруження в роботі транспорту, електростанцій тощо.
  • Пакт — міжнародна угода значного політичного значення (з лат. договір).
  • Ока́  річка в Європейській частині Росії, найбільша з правих приток Волги.

3 раунд – «Продемонструй пісню»

4 раунд – «Хто я? ВПІЗНАЙ МЕНЕ»

Альберт Ейнштейн - великий фізик, один із засновників сучасної фізичної теорії; лауреат Нобелівської премії з фізики 1921 року; його ім'я стало символом геніальності, творець теорій відносності. Народився в Німеччині.

Фернан Магеллан – мореплавець, перший європеєць, який подолав шлях з Атлантичного океану в Тихий. Відкрив протоку, пізніше названу його ім'ям. Командував експедицією, яка здійснила перше відоме кругосвітнє плавання.

Португальський

5 раунд – «Хто швидше?» без капітанів

1) Визначте географічні координати міст.

5 раунд ІІ частина – «Обмін ролями» (90 с)

1) Співставити прапори країн світу

2) Назви фізичних приладів

6 раунд - «ПІДКАЗКА»

Найдорожчий дар - можливість спілкування з людьми. Найближчі люди розуміють один одного з півслова спробуємо зараз це перевірити.

Вам необхідно словами описати зображення одному з членів команди. Чия команда протягом 1 хвилини більше «підкаже» та й перемогла.

Підсумки гри та нагородження переможців

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
7 квітня 2018
Переглядів
1266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку