Інтегрований фізико-географічний позакласний захід - інтелектуальне протистояння учнів та учениць 7-10 класів у форматі ТВ-шоу "Хто зверху". Покликаний розширити географічний світогляд школярів, сприяти їх пізнавальній активності; створити умови для творчої співпраці педагогів та учнів, виявлення учнівської ініціативності, самостійності.
Природничий інтелект-battle «Хто зверху?»
Мета: розширити географічний світогляд школярів, сприяти їх пізнавальній активності; створити умови для творчої співпраці педагогів та учнів, виявлення ініціативності, самостійності.
Форма проведення: інтелектуальне протистояння учнів та учениць 7-10 класів.
Обладнання: мультимедійна презентація «Хто зверху», літери алфавіту, чорна скриня, тематичне відео, написи для показухи, сертифікати на бонусі бали, оціночні бланки.
ХІД ГРИ
Добрий день, всім активним, ініціативним та креативним! Сьогодні настав час випробувати свої сили та здібності в інтелект-battle «Хто зверху?». Судний день настав і красива та сильна половини нашої школи матимуть змогу з’ясувати, хто ж найрозумніший, хто ж найкмітливіший, ерудований…
Представлення команд
Мені пощастило, адже разом зі мною в команді юні географи – ініціативні, творчі, яскраві, розумні та кмітливі учениці 7-10 класів.
Команду знавців фізики представляють – завзяті, зібрані, впевнені у своїх силах – учні 7-10 класів.
Представлення «Панове судді»
За дотриманням правил, за порядком, та, щоб наш інтелектуальний батл учениць та учнів нашої школи не перетворився на кулачний пильно слідкуватимуть непідкупні судді – любляча адміністрація.
Панове судді, за вами об’єктивність, а за нами запальна гра!
Тож, не гаятимемо часу і розпочнемо фізико-географічний інтелект-battle «Хто зверху?».
1 раунд – «ОБЕРИ ВАРІАНТ (фото чи заверши відео)»
Серед учнів 6-10 класів нашої школи було проведено опитування, загалом опитано 89 школярів, яке допоможе нам провести наступний раунд.
Підбийте підсумки, Панове Судді (у випадку нічиєї - ДИВОГЛЯДКИ)
БОНУСНЕ ПИТАННЯ (правильна відповідь на яке принесе додаткових 3 бали з фізики чи географії для будь-якого члену команди на ваш розсуд).
2 раунд - «СКЛАДИ СЛОВО» - хто швидше свої слова складе.
К О М Е Т А
Р С Е И Л М
З А Т О К А
Р П Н П Б І
3 раунд – «Продемонструй пісню»
4 раунд – «Хто я? ВПІЗНАЙ МЕНЕ»
Альберт Ейнштейн - великий фізик, один із засновників сучасної фізичної теорії; лауреат Нобелівської премії з фізики 1921 року; його ім'я стало символом геніальності, творець теорій відносності. Народився в Німеччині.
Фернан Магеллан – мореплавець, перший європеєць, який подолав шлях з Атлантичного океану в Тихий. Відкрив протоку, пізніше названу його ім'ям. Командував експедицією, яка здійснила перше відоме кругосвітнє плавання.
Португальський
5 раунд – «Хто швидше?» без капітанів
1) Визначте географічні координати міст.
5 раунд ІІ частина – «Обмін ролями» (90 с)
1) Співставити прапори країн світу
2) Назви фізичних приладів
6 раунд - «ПІДКАЗКА»
Найдорожчий дар - можливість спілкування з людьми. Найближчі люди розуміють один одного з півслова спробуємо зараз це перевірити.
Вам необхідно словами описати зображення одному з членів команди. Чия команда протягом 1 хвилини більше «підкаже» та й перемогла.
Підсумки гри та нагородження переможців