Природознавча гра “Світ навколо мене” до інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Про матеріал
Розробка дає можливість повторити та узагальнити знання про природу та природні багатства рідного краю, прищеплювати учням любов до рідного краю, формувати інтерес до природознавства, розвивати увагу, пам’ять, виховувати бажання піклуватись про чистоту навколишнього середовища.
Перегляд файлу

Природознавча гра  “Світ навколо мене” до інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Автор: учитель початкових класів Дівичківського ліцею

Герасько Лариса Федорівна

Мета: повторити та узагальнити знання про природу та природні багатства рідного краю, прищеплювати учням любов до рідного краю, формувати інтерес до природознавства, розвивати увагу, пам’ять, виховувати бажання піклуватись про чистоту навколишнього середовища.

Правила вікторини

Вікторина проводиться у декілька турів. Спочатку до роботи залучаються  всі учні класу. Ті учні, що відповіли на найбільшу кількість питань переходять до другого туру.

За кожну правильну відповідь учні отримують фішки. До кожного наступного туру проходять ті учні, у кого більше фішок.

Переможці визначаються у фінальній грі.

.

І тур

  1. Природа – це…(все, що нас оточує)
  2. Що таке експеримент? (один з основних способів вивчення природи)
  3. Все живе та неживе, що створила природа або людина – це (тіло)
  4. Одиниці вимірювання довжини (кілометр, метр, сантиметр)
  5. З чого складається тіло? (речовин)
  6. Яких існує  більше простих чи складних? (складних)
  7. Що таке траєкторія? (Лінія по якій рухається тіло)
  8. Який колір поглинає світло? (чорний)
  9. Як називаються тіла до складу яких входить залізо, що здатні притягувати до себе інші тіла? (магніти)
  10. Небесні тіла, що складаються з розжареного газу називають? (зорі)
  11. Велетенські скупчення зір називають? (галактикою)
  12. Сукупність галактик і простір між ними називають? (всесвіт)

ІІ тур

Що означають ці назви з латинської мови

  1.  Сонячний   (гелій)
  2. Той, що народжує воду          (гідроген)
  3. Вчення про домівку (екологія)

ІІІ тур

 Встановіть відповідність:

Зоря                                                           Земля

Планета                                                    Сонце

Супутник                                                  Всесвіт 

Космос                                                     Місяць

 

ІV тур

1.Які тварини поселились у дідовій рукавичці з казки «Рукавичка»

(Мишка, жабка, зайчик, лисичка, вовчик, кабан, ведмідь).

2. Скільки у дорослої людини зубів? (32)

3. Що належить до неживої природи? (Вода, повітря, грунт, корисні

копалини).

4. Скільки ніг у комах? (6).

5. Про який об’єкт неживої природи я говорю: прозора, безбарвна рідина

без запаху і смаку? (Про воду).

6. Хто належить до живої природи? (Рослини, тварини, людина).

7. Як називається плазун, який у разі небезпеки легко віддає свій хвіст?

(Ящірка).

8. Кого називають санітарами лісу? (Мурах, вовка).

9. Як називають хатинку для бджіл? (Вулик).

10. Чим ссавці вигодовують своїх малят? (Молоком).

11.. Які тварини допомагали діду тягнути ріпку з казки «Ріпка»? (Собака,

кицька, миша).

Фінальна гра 

Визначити так чи ні

1.Лисиця – хижа тварина. (так)

2. Кульбаба – дика рослина. (так)

3. Річка – більша за море. (ні)

4. Миші приносять користь (ні)

5. Вугілля – це корисна копалина(так)

6. Коти полює  на  мишей (так)

7. Рослини  виробляють  кисень. (так)

8. Україну омиває лише одне море(ні)

9. Вода має різні стани(так)

10 Слон.- найбільша тварина у світі. (ні)

Підведення підсумків гри. Виставлення оцінок найактивнішим учням

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку