20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Природознавство на 1 клас

Про матеріал
Природознавство 2 год. на тиждень (за підручником І.В.Грущинської) Вступ (1 год) СВІТ У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ (14 год.) СВІТ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ (9 год.) СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ (18 год.) РІДНИЙ КРАЙ (11 год.) МОЯ КРАЇНА — УКРАЇНА (9 год.)
Перегляд файлу

Природознавство

2 год. на тиждень (за підручником І.В.Грущинської)

Тема

Дата проведення

Примітки

1

2

3

4

Вступ (1 год)

1

Для чого ми вивчаємо природознавство? (с.3-5)

 

 

СВІТ У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ (14 год.)

2

Що треба знати про природу?

 

 

3

Жива і нежива природа.

 

 

4

Жива і нежива природа.

 

 

5

Жива і нежива природа.

 

 

6

Подорож у природу: урок-екскурсія №1

Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи.

 

 

7

Живі організми, їхні ознаки.

 

 

8

Живі організми та умови, необхідні для життя, різноманітність.

 

 

9

Як людина пізнає світ?

 

 

10

Як людина вивчає природу? Спостереження та досліди.

Практична робота №1. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи.

 

 

11

Природні та рукотворні об'єкти (тіла).

Дослідницький практикум. Із чого це виготовлено? (“Запитай у батьків”)

 

 

12

Запитання до природи: “Із чого виробляють папір?”

 

 

13

Подорож у природу: урок-екскурсія №2

Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі.

 

 

14

Значення природи для життя людини.

 

 

15

Бережливе ставлення до природи.

 

 

16

Підбиваємо підсумки: що ти знаєш про світ, у якому живеш?

 

 

 СВІТ НЕЖИВОЇ ПРИРОДИ (9 год.)

17

Сонце та його значення для життя на Землі.

 

 

18

Повітря та його властивості.

 

 

19

Значення повітря для живої природи.

 

 

20

Вода та її властивості.

Дослідницький практикум. Куди зникає вода з калюжі?

 

 

21

Вода в природі та в житті людини.

 

 

22

Запитання до природи: “Як економно використовувати воду вдома?”

 

 

23

Гірські породи, їх значення для людини.

Практична робота №2. Ознайомлення з колекцією гірських порід рідного краю.

 

 

24

Грунт. (с.48-51)

 

 

25

Значення грунту для живої природи і господарської діяльності людини. (с.52-53)

 

 

 

26

Підбиваємо підсумки: що ти знаєш про неживу природу?  (с.54-55)

 

 

 СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ (18 год.)

27

Рослини, їх будова. (с.56-57)

 

 

28

Рослини, їх будова. (с.58-59)

Практична робота №3. Вивчення будови рослин.

 

 

29

Дерева, кущі й травянисті рослини. (с.60-61)

 

 

30

Листяні та хвойні рослини.(с.62-63)

 

 

31

Подорож у природу: урок-екскурсія №3.

Сквер. Правила поведінки у природі.(с.64-65)

 

 

32

Дикорослі і культурні рослини. (с.66-67)

 

 

33

Кімнатні рослини.Догляд за кімнатними рослинами. (с.68-69)

Практична робота №4.

 

 

34

Культурні рослини. (с.70-71)

 

 

35

Запитання до природи:”Звідки береться рослинна олія?”

 

 

36

Тварини. (с.72-73)

 

 

37

Дикі і свійські тварини. (с.74-75)

 

 

38

Комахи. (с.76-77)

Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?

 

 

39

Риби. (с.78-79)

 

 

40

Птахи.(с.80-81)

 

 

41

Звірі. (с.80-83)

 

 

42

Тварини живого куточка, домашні улюбленці. (с.84-85)

 

 

43

Запитання до природи: “За що нам вдячні домашні улюбленці (рослини, тварини)?”.

 

 

44

Тварини. Живлення тварин. (с.86-87)

 

 

45

Урок-екскурсія №4.

Краєзнавчий музей. (с.88-89)

 

 

46

Підбиваємо підсумки: що ти знаєш про рослини і тварин? (с.90-91)

 

 

 РІДНИЙ КРАЙ (11 год.)

47

Природа в селі та на його околицях.(с.92-93)

Дослідницький практикум. “Чим славиться моє село”.

 

 

48

Природа в селі та на його околицях.(с.94-95)

 

 

49

Водойми рідного краю. Охорона водойм.(с.96-97)

 

 

50

Урок-екскурсія №5.

До водойми. Міні — проект “Як облаштувати джерело?”.

 

 

51

Дикорослі рослини рідного краю. Лікарські рослини. (с.98-99)

 

 

52

Запитання до природи: “Як використовують лікарські рослини?”

 

 

53

Охорона рослин. Червона книга.Червонокнижні рослини рідного краю. (с.100-101)

 

 

54

Культурні рослини рідного краю.(с.106-107)

 

 

55

Тварини рідного краю. (с.102-103)

 

 

56

Охорона тварин. (с.104-105)

 

 

57

Свійські тварини рідного краю. (с.108-109)

 

 

58

Праця людей у селі. (с.110-111)

 

 

59

Підбиваємо підсумки: чим славне твоє рідне місто чи село? (с.112-113)

 

 

 МОЯ КРАЇНА — УКРАЇНА (9 год.)

60

Україна — моя Батьківщина. (с.114-115)

 

 

61

Карта України. Умовні позначення на карті.(с.116-117)

 

 

62

Дослідницький практикум. “Мандрівка Україною, про яку ти мрієш”.(с.118-119)

 

 

63

Урок-екскурсія №6.

Подорож у природу навесні. Вчимося спостерігати за природою.(с.120-121)

 

 

64

Водойми України. Найбільші річки та озера України. Їх значення для людини. (с.122-123)

 

 

65

Урок-екскурсія №7.

До водойми. Зміни в природі.(с.124-125)

 

 

66

Чорне та Азовське моря. (с.126-127)

 

 

67

Значення морів. (с.126-127)

 

 

68

Гори України. Природа Карпат. Природа Кримських гір.  (с.128-129)

 

 

69

Підбиваємо підсумки: що ти знаєш про природу України? (с.130-133)

 

 

70

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Додано
31 березня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку