Прислівник як частина мова.

Про матеріал
Презентація на тему "Прислівник як частина мови". Мета уроку: ознайомити учнів з прислівником, удосконалювати уміння самостійно досліджувати на прикладах речень, що виражає прислівник, а також чому ця частина мови незмінна; робити висновки; уміти визначати в тексті прислівники, питання, на які вони відповідають; розвивати творче мислення, увагу, наполегливість; плекати любов до рідної мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація класу- УВАЖНІСТЬ- РОЗУМ-ОПТИМІЗМ-КРЕАТИВНІСТЬ

Номер слайду 2

Щоб любити – треба знати,а щоб проникнутив таку тонку й неосяжну,величну й багатогранну річ, як МОВА, треба її ЛЮБИТИ. Василь Сухомлинський

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Прислівник як частина мови

Номер слайду 5

* Досліджуймо. * Міркуймо.1. Спільно йдемо до Перемоги.2. Тільки разом ми сильні.3. У нас немає дороги навпростець. Як?Як?Як?Дія. Ознака. Предмет

Номер слайду 6

ПРИСЛІВНИКСамостійна незмінна частина мови, яка ВИРАЖАЄознаку діїознаку іншоїознакиознаку предмета. Перемагати разом. Україна сьогодніНадзвичайно важливий

Номер слайду 7

Як?Звідки?Де?Куди?Коли?Скільки?Чому?* Пам’ятаймо.

Номер слайду 8

 Як парость виноградної лози,Плекайте мову. Пильно й ненастанно. Політь бур'ян. Чистіша від сльози. Вона хай буде. Вірно і слухняно. Нехай вона щоразу служить вам,Хоч і живе своїм живим життям.*Практикуймо. Причитайте. Випишіть прислівники. Подумайте, про який бур’ян у мові говорить Максим Рильський.

Номер слайду 9

Пильно. Явонавінвитимивоновони

Номер слайду 10

*Повторяємо* Узагальнюємо. Прислівник –це самостійна ЧИ службова частина мови?Що виражає прислівник?На які питання відповідає прислівник?Прислівник –це змінна ЧИ незмінна частина мови?

Номер слайду 11

*Рефлексуємо. Що збентежило? Які проблеми виникли?__________________________________________________________________________________________________Які питання залишилися?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________Що вивчив/вивчила сьогодні? Чого навчився/навчилася сьогодні?____________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 12

*Домашнє завдання. Сріблясто мерехтить угорі Чумацький шлях. Місяць уповні сів на підвіконні. Так хороше, так радісно, так весело мені. Як давно я не бачив рідного неба і Чумацького Шляху на ньому!Перепишіть речення. Зробіть синтаксичний розбір. Дослідіть, у ролі якого члена речення виступає прислівник.

Номер слайду 13

Дякуюза увагу!

pptx
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку