Прийменники місця. Погода та одяг, який ми носимо влітку. визначення температури повітря за термометром.

Про матеріал
Визначення температури повітря за термометром та розмова про погоду; Вивчення прийменників місця та назв літнього одягу; Виконання тренувальних вправ на закріплення вивченого матеріалу; Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення.
Перегляд файлу

Тема: "Прийменники місця. Погода та одяг, який ми носимо влітку"

Мета:

- визначення температури повітря за термометром та розмова про погоду;

-  вивчення прийменників місця та назв літнього одягу

- виконання тренувальних вправ на закріплення вивченого матеріалу:

- розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення;

- розвиток стійкої уваги, здатності зосереджуватись протягом тривалого періоду часу.

- виховання позитивного ставлення до вивчення іноземних мов.

Обладнання та матеріали: інтерактивні комп’ютерні ігри, електронні анімовані ілюстрації, презентація Power Point, аудіо та відео матеріал, підручник, комп’ютер, смартфон та телевізор.

 

Хід роботи

 

І. Мовленнєва розминка.

 

1. Визначення температури повітря за термометром

Вчитель вмикає на своєму смартфоні додаток, який вказує температуру повітря та погоду. Він просить дітей вгадати температуру:

"Children, what is the temperature now ?"

Діти по черзі називають числа, додаючи до них слово "degrees":

"It’s 5 degrees"

"It’s 11 degrees"

Вчитель ще раз дивиться на екран смарфтона та записує на дошці правильний варіант:

"It’s 9 degrees above zero"

(9 градусів вище нуля)

 Вчитель жестами показує "zero" (нуль) та пояснює, що "вище нуля" англійською мовою буде "above zero", а нижче – "below zero".

На екрані з’являється термометр.

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні повинні визначити температуру повітря та записати речення у зошит:

"It’s 40 degrees above"

"It’s 15 degrees below zero"

2. Повторення лексики та обговорення погоди.

Вчитель демонструє анімовані інтерактивні ілюстрації, на яких зображена погода. Комп’ютер називає лексику, а вихованці повторюють її, супроводжуючи свою відповідь жестами.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторивши всі слова, які стосуються теми "Погода", вихованці співають пісню "How’s the weather ?"

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Вивчення прийменників місця та виконання тренувальних вправ на закріплення нового матеріалу.

 

 1. Введення нового матеріалу. Перше знайомство з прийменниками місця. Гра-пошук. Потрібно знайти предмети, які заховані у різних місцях в класі.

Перед заняттям вчитель ховає в класі маленькі фігурки тварин (крокодилів, пінгвінів, качок та бегемотів). Деякі фігурки він кладе в коробку, деякі в чашку, решту він розміщає за горщиком з рослинами та в сумці під партою.

Учитель заходить в клас та робить вигляд, що щось шукає. Він заглядає під парти,

у шафу, у сумку, а потім запитує в учнів:

"I can’t find a few very important things. Can you help me find them?"

(Я не можу знайти деякі дуже важливі речі. Ви не могли б мені допомогти ?)

На екрані телевізора з’являються зображення тварин, яких потрібно знайти.

 

 

 

 

 

 

 

Учні ходять по класу, знаходять іграшкових тварин та запам’ятовують, де саме вони їх знайшли.

Після того як вони знайшли всі фігурки тварин, вчитель розкладає їх на своєму столі перед учнями, піднімає по черзі кожну фігурку та запитує в учнів:

Where did you find this hippo?

Учні відповідають:

«У чашці»

Вчитель поправляє дітей та наголошує, що англійською мовою говорять:

"in the cup". Він пише прийменник місця на дошці, а потім учні разом повторюють спочатку вираз

"in the cup", а потім і все речення:

"The hippo is in the cup".

Таким чином, вчитель разом з учнями складає речення про всіх іграшкових тварин, які знайшли учні. Вирази з прийменниками місця він записує на дошці.

 

2. Робота з лексикою. Демонстрація ілюстрацій з яскравою анімацією. Відпрацювання правильної вимови за допомогою аудіозаписів. Використання мультисенсорного підходу (кожне слово супроводжується мімікою та жестами).

Учитель цікавиться у дітей, які домашні улюбленці проживають у них вдома:

"Do you have any pets ?" (у вас є які-небудь домашні улюбленці ?) Після того, як учні розповіли про своїх тваринок, вчитель продовжує:

"Some people keep exotic animals as pets. Watch the video and say what unusual animals

 this person keeps at home"

(Деякі люди люблять тримати вдома екзотичних тварин. Подивіться відео та скажіть, яких незвичайних тварин тримає вдома людина на відео)

Вчитель показує епізод із американського ток-шоу, на якому гість програми показує ведучому величезних павуків, та кладе їх йому на плечі та на голову.

 

 

 

 

 

 

 

Діти називають тварину, про яку йшла мова у відео. Вчитель пише на дошці слово

"a spider", дивиться по сторонам та оглядає клас з наляканим виразом обличчя.

Він звертається до учнів:

"You may not know but there is also a spider in our classroom. Let’s find out where it is."

(Може ви не знаєте, але в нашому в нашому класі також є такий же павук. Давайте його знайдемо)

"To find the spider we’re gonna revise the prepositions of place"

(Для того, щоб знайти павука, ми повторимо прийменники місця)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель використовує інтерактивні ілюстрації "Genki English". Він наводить курсор мишки на прийменник, а комп’ютер озвучує прийменник місця різними голосами. На екрані при цьому з’являється яскрава анімація у вигляді павука.

Для кожного прийменника місця учні вигадують жести та міміку, а  також називають слова різною інтонацією та в різному темпі.

 

3. Виконання пісні про павука. Розвиток діалогічного мовлення. Вихованці повинні поговорити з кожним однокласником та запитати про павука, використовуючи прийменники місця.  Інтерактивна комп’ютерна гра.

Розглянувши всі прийменники місця, вихованці разом з вчителем співають пісню "Where is the spider ?". Вихованці супроводжують слова пісні жестами та мімікою. Їм також можна рухатись по класу, танцювати та стрибати.

Діти уявляють, що їх домашній улюбленець павук зник. Вони повинні якомога швидше підійти до кожного однокласника, поцікавитись, де павук, почути відповідь та перейти до іншого співрозмовника.

Це завдання вони виконують на швидкість. Для цього вчитель засікає час за допомогою секундоміра. Як тільки всі учні виконали завдання та сіли на свої місця, їм потрібно вгадати час, який вони використали на виконання вправи.

Для того, щоб закріпити знання, вихованці грають в інтерактивну комп’ютерну гру. Комп’ютер називає будь-який прийменник місця, а вихованці повинні зрозуміти сказане на слух, підійти до комп’ютера та вибрати відповідний анімований малюнок.

 

 

 

 

 

 

 

4. Вгадування шкільних предметів наосліп. Використання прийменника місця в ігровій формі.

Вчитель показує шкільну сумку та просить дітей помогти йому зібрати все необхідне до школи. Він проходить між рядами, а діти кладуть зошити, книжки, ручки, лінійки та інші предмети в сумку.

Вчитель підіймає сумку, вказує на неї та говорить:

"in the bag" (в сумці). Діти повторюють цю фразу та по черзі виходять до дошки. Вони наосліп засовують руку в сумку, вибирають предмет та називають його:

"The ruler is in the bag."

 

5. Опис малюнку з пам’яті. Вихованці запам’ятовують розташування предметів та людей на малюнку

На екрані з’являється малюнок, на якому зображено багато людей та предметів.

Вчитель просить учнів запам’ятати якомога більше елементів малюнку та їхнє розташування відносно будинку, саду, подвір’я та людей. Через декілька хвилин малюнок зникає, і учні записують речення:

"The garden is behind the house."

(Сад знаходиться за будинком)

"The flowers are in front of the house"

(Квіти знаходяться перед будинком)

"The kitchen is next to the bathroom"

 (Кухня знаходяться біля ванни)

 

6. Вивчення назв літнього одяг та основної лексики, пов’язаної з ним

 (put on, take off, wear). Інтерактивна комп’ютерна гра на закріплення лексики та граматики "Одягни мавпеня"

 

Вчитель просить учнів поглянути у вікно та сказати, яка зараз пора року:

"What season is it?"

Вихованці відповідають:

"It’s spring"

(Зараз весна)

Вчитель: "Yes, it’s spring but summer is coming up next. What do we usually wear in summer?"

(Так, зараз весна, але наближається літо. Що ми зазвичай носимо влітку ?)

Для того, щоб повторити назви одягу, вчитель в клас мультиплікаційного персонажа Baby Monkey. Діти одягають мавпеня, за допомогою інтерактивної програми. Вони перетягають предмети одягу на зображення мавпочки та звертаються до нього:

"Baby Monkey, put on your hat"

(Мавпеня, одягни капелюх)

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Підведення підсумків заняття. Повторення та узагальнення матеріалу в ході виконання практичного завдання.

 

Робота в парах. Пошук одягу в кімнаті. Використання прийменників місця для того, щоб визначити, де знаходяться особисті речі.

Вчитель показує слайд презентації, на якому зображена дівчина на ім’я Jane.

 

 

 

 

 

 

 

Вона розгублена та збентежена. Виявляється, що вона душе неохайна людина і всі її речі розкидані по кімнаті. Вихованці повинні допомогти їй знайти речі та зібратися до школи.

Діти працюють в парах. Один учень грає роль Jane та запитує, де знаходиться одяг, інший – відповідає, вживаючи прийменники місця:

"Where is the coat?"

"The coat is under the desk"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Щербін Максим
Додано
15 травня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку