«Прийоми педагогічної техніки на уроках мови та літератури з метою активізації пізнавальної діяльності та підвищення навчальної мотивації учнів»

Про матеріал
Презентація виступу на педраді, присвячена розкриттю питань основних прийомів роботи на уроках української мови та літератури з метою ативізації пізнавальнї діяльності учнів 5-11 класів, оформлений у вигляді презентації. Доцільно використати на засіданні предметної кафедри чи педагогічної ради.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: «Прийоми педагогічної техніки на уроках мови та літератури з метою активізації пізнавальної діяльності та підвищення навчальної мотивації учнів»

Номер слайду 2

Формування привабливої мети: Формула прийому: перед учнем постає проста, зрозуміла і приваблива мета, при досягненні якої він виконує і ту навчальну дію, яку планує педагог.

Номер слайду 3

Відтягнута відгадка. Це – елемент проблемного навчання.- інтригує дітей;- викликає зацікавленість;- закріплює увагу;- закріплює пізнавальні можливості. Постійне застосування на уроціСталий інтерес учнів до предмета

Номер слайду 4

Фантастичний компонент Розвиток уяви учнів. Спіймати помилку! Формула: учитель навмисне робить помилку, а попереджені про це діти мають її знайти. !- напруга активізованої уваги учнів;- не сприймати все на віру;- бажання та необхідність мати тверді знання.

Номер слайду 5

Практичність теоріїПрес-конференція. Практичне завдання. Через вивчення і застосування теоріїФормула прийому: Учитель неповно розкриває тему, пропонуючи учням поставити питання, які розкриють її повністю. Критикувати учнів за поставлені не так питання не можна.!

Номер слайду 6

Питання до тексту.!Вказати кількість питань!Вихід за межі програми, підручника. Учительрозсуває рамки навчального матеріалуактивізує йогонасичує останніми подіямивправляє в канву уроку сюжет популярного фільму, мультфільму

Номер слайду 7

Свої приклади. Повторення з контролем. Обговорення домашнього завдання !- привернути увагу учнів - акцентувати їх думки на виконання домашнього завдання.

Номер слайду 8

“Тихе” опитування. Цей прийом – різновид диференційованого навчання Вистав оцінку сам собіВибірковий контроль Кредит довіри!Стимулює учня приділяти більше уваги предметові, працювати над собою.

Номер слайду 9

Мозковий штурм: Мета – розвиток творчої манери мислення. Дидактичні цінності прийому. Творче завдання: - піднімає авторитет творчих учнів; - уроки цікавіші;- формування впевненості учнів у своїх силах. - активна форма роботи;- вироблення навичок чітко і стисло висловлювати думку; - вміння слухати й чути інших;- викликає цікавість учнів.

pptx
Додано
22 березня
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку