Прийоми створення позитивної атмосфери навчання та організації спілкування учнів

Про матеріал
Мета: допомогти учням і вчителю краще пізнати один одного, створити сприятливу атмосферу. Кількість учнів: до 30. Необхідний час: 10 хвилин. Обладнання: не потребує. Порядок роботи: Запропонуйте дітям познайомитись. Обирайте варіант у залежності від мети взаємодії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Більчук Катерина Степанівна вчитель вищої категорії Красилівської ЗОШ І – ІІІ ступенів №1

Номер слайду 2

Мета: допомогти учням і вчителю краще пізнати один одного, створити сприятливу атмосферу. Кількість учнів: до 30. Необхідний час: 10 хвилин. Обладнання: не потребує. Порядок роботи: Запропонуйте дітям познайомитись. Обирайте варіант у залежності від мети взаємодії. Прийом Знайомство

Номер слайду 3

- «Назви своє ім’я». - «Розкажи історію свого імені». Почніть знайомство за бажанням і рухайтесь по колу. Не пропускайте нікого, у тому числі і себе. Дякуйте кожному за висловлювання. Варіант взаємодії №1 Історія імені

Номер слайду 4

Альбіна - від латинського слова «альба»: біла. Артем – з давньогрецької - «бездоганного здоров'я». Ольга - від скандинавського імені Хельга – «свята». Сергій - від римського імені Сергіус – «високий». Софія - давньогрецького походження означає мудрість. Максим - від латинського слова «максимус» - «найбільший». Катерина - від грецького слова «катаріос», що означає «чиста». Історія імен учнів 3 - А

Номер слайду 5

- «Назви своє ім’я» - «Назви свою позитивну рису на першу літеру імені» Варіант взаємодії №2 Ім’я та характер

Номер слайду 6

Вікторія – весела Дмитро – добрий Марія – милосердна Софія - скромна Даяна – допитлива Віталій - ввічливий Варвара – винахідлива Олександр - охайний Позитивні риси учнів 3 - А

Номер слайду 7

Кожна дитина називає своє ім’я та продовжує речення «Сьогодні я пишаюсь…» Поясніть, що пишатись можна будь – якими своїми рисами. Дотримуйтесь правил добровільності висловлювання. Варіант взаємодії №3 Я пишаюсь

Номер слайду 8

Кожна дитина в колі називає своє ім’я. Розповідає, яка у неї улюблена іграшка, чому. Початок висловлювання - добровільний, а продовження - обов’язково по колу. Варіант взаємодії №4 Іграшка

Номер слайду 9

Кожна дитина називає своє ім’я і продовжує речення «Через 10 років я буду…» Варіант взаємодії №5 Я через 10 років

Номер слайду 10

Мета: створення сприятливої атмосфери, організація спілкування між учнями, оперативне включення їх у діяльність. Кількість учнів: до 30. Необхідний час: до 7 хвилин. Кожна дитина робить комплімент людині, яка стоїть праворуч. Вчитель починає коло, зробивши комплімент праворуч від себе. Після завершення запитання до класу: навіщо ми цього навчались? де можна це використовувати? Прийом Комплімент

Номер слайду 11

Мета: визначення та формулювання емоційних підсумків уроку. Кількість учнів: до 30. Необхідний час: від 10 хвилин. Обладнання: не потребує. Порядок роботи: Запропонуйте дітям виконати оцінку. Її варіантів може бути кілька. Обирайте варіант у залежності від складу класу та мети взаємодії. Прийом Оцінка

Номер слайду 12

Дитина на середині класу, простягнувши руку, повідомляє, про що вона дізналися сьогодні. Учні по черзі і за бажанням будують піраміду позитивних почуттів. Варіант взаємодії №1 Піраміда позитивних почуттів

Номер слайду 13

Всі присутні по черзі кладуть руки на плече сусідові зліва і «дарують» знання або навички, набуті впродовж уроку. В кінці віночок замикається. Варіант взаємодії №2 Віночок

Номер слайду 14

Уявіть кошик. У ньому містяться всі знання, вміння, навички, думки, почуття, які ви отримали на уроці. Кожен може взяти будь що, ідучи додому. Пропоную по черзі сказати: «Я іду з цього уроку…»( і назвати те, що кожен бажає взяти із собою з уявного кошика). Варіант взаємодії №3 З чим я йду

Номер слайду 15

Результати реалізації зазначених прийомів: - учні почуваються вільно, відповідаючи на запитання; сміливо висловлюють власні думки; із задоволенням працюють разом; допомагають один одному під час виконання навчальних завдань. Застосування цих інтерактивних прийомів забезпечить позитивні емоції, психологічне розвантаження, згуртування класу. Загальні зауваження

ppt
Додано
7 травня 2020
Переглядів
2202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку