Альбіна - від латинського слова «альба»: біла. Артем – з давньогрецької - «бездоганного здоров'я». Ольга - від скандинавського імені Хельга – «свята». Сергій - від римського імені Сергіус – «високий». Софія - давньогрецького походження означає мудрість. Максим - від латинського слова «максимус» - «найбільший». Катерина - від грецького слова «катаріос», що означає «чиста». Історія імен учнів 3 - А
Мета: створення сприятливої атмосфери, організація спілкування між учнями, оперативне включення їх у діяльність. Кількість учнів: до 30. Необхідний час: до 7 хвилин. Кожна дитина робить комплімент людині, яка стоїть праворуч. Вчитель починає коло, зробивши комплімент праворуч від себе. Після завершення запитання до класу: навіщо ми цього навчались? де можна це використовувати? Прийом Комплімент
Мета: визначення та формулювання емоційних підсумків уроку. Кількість учнів: до 30. Необхідний час: від 10 хвилин. Обладнання: не потребує. Порядок роботи: Запропонуйте дітям виконати оцінку. Її варіантів може бути кілька. Обирайте варіант у залежності від складу класу та мети взаємодії. Прийом Оцінка
Уявіть кошик. У ньому містяться всі знання, вміння, навички, думки, почуття, які ви отримали на уроці. Кожен може взяти будь що, ідучи додому. Пропоную по черзі сказати: «Я іду з цього уроку…»( і назвати те, що кожен бажає взяти із собою з уявного кошика). Варіант взаємодії №3 З чим я йду
Результати реалізації зазначених прийомів: - учні почуваються вільно, відповідаючи на запитання; сміливо висловлюють власні думки; із задоволенням працюють разом; допомагають один одному під час виконання навчальних завдань. Застосування цих інтерактивних прийомів забезпечить позитивні емоції, психологічне розвантаження, згуртування класу. Загальні зауваження