Тема уроку: Призначення й використання основних математичних і статистичних функцій табличного процесора.
Мета уроку: Навчальна: вивчити види функцій; формувати навички застосування формул з використанням математичних і статистичних функцій.
Розвивальна: розвивати аналітичне мислення, пам’ять та увагу; показати практичне застосування функцій для розв’язування математичних , економічних задач.
Виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети; формувати бережливе ставлення до використання енергоресурсів.
Тип уроку: Комбінований урок (застосування педагогічної моделі уроку «Перевернутий клас» )
Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, мережа, проектор.
Структура уроку
I. Перевірка домашнього завдання. Домашнім завдання було опрацювання п. 6.3 у підручнику та виконання вправи 4, ст 67, скрін виконаної вправи потрібно було прикрітити на онлайн дошці (https://padlet.com). Учитель демонструє фото, розміщені на онлайн дошці. Ті учні, які прикріпили фото ставлять собі оцінки у картку самооцінювання. Один з учнів пояснює як він виконував цю вправу.
ІІ. Повідомлення теми уроку. (2 хв)
III. Актуалізація опорних знань.
Завдання1.Призначення і класифікація математичних і статистичних функцій. Учні витягують із скрині певну функцію, називають її призначення і повинні розподілити запропоновані вчителем функції по категоріях, що їм відповідають. (Математичні та статистичні функції).
Перелік функцій:
ABS( ) - Повертає абсолютну величину числа
COS( ) Повертає косинус числа
SQRT ( ) Повертає додатне значення квадратного кореня
AVERAGE( ) Повертає середнє арифметичне аргументів
DEGREES( ) Перетворює радіани на градуси
POWER( ) Повертає число, піднесене до степеня
MOD( ) Повертає остачу від ділення
SUM( ) Підсумовує аргументи
МАХ( ) МIN( ) Повертає найбільше і найменше значення у списку аргументів СOUNT( ) Підраховує кількість чисел у списку аргументів.
Завдання 2 ( Робота в групах) : Учні складають пазли з яких дізнаються про призначення математичних та статистичних функцій.
IV. Мотивація навчальної діяльності
Розповідь учителя. У важкий воєнний час, коли ворог безжально вдаряє по нашій енергетичній системі, ми маємо постійно вчитися економити електроенергію. Давайте дізнаємося скільки електрики споживають електроприлади протягом місяця. Для цього виконаємо практичне завдання Мій вплив на енергозбереження.
V. Формування практичних умінь і навичок (18 хв).
Ви вже попрацювали в мініпроєкті «Мій вплив на енергозбереження». Засобами табличного процесора створили електронну таблицю для планування економії споживання електричної енергії. Скористалися файлом Енергоспоживання (https://cutt.ly/WEKPuZ5) для отримання відомостей про потужність побутового пристрою. Тепер обчисліть обсяг споживання електроенергії за тиждень у вашій родині та її вартість.
А тепер давайте зробимо висновки, як ми можемо зекономити електроенергію. Звичайно маємо вимикати електроприлади в години пікового навантаження з 8:00 до 11:00 і з 18:00 до 21:00 годин. А як ще можна зекономити прошу зачитати ваші повідомлення.
Повідомлення учнів.
VІ. Підбиття підсумків уроку (6 хв).
Вид роботи |
Максимальна кількість балів |
Ваші бали |
|
1 |
Домашнє завдання |
|
|
2 |
Метод Кроссенс |
|
|
3 |
Завдання 1. Призначення і класифікація математичних та статистичних функцій |
|
|
4 |
Робота в групах. Пазли. |
|
|
5 |
Практичне завдання. Мій вплив на енергозбереження |
|
|
6 |
Робота в парах. Хмара слів. |
|
|
VІІІ. Домашнє завдання (1 хв).
Завдання 1
Додаткове завдання
Обчисліть вартість амуніції солдата у гривнях, визначте найдорожчу річ у комплекті.
Скріни виконаних вправ прикріпіть на дошку падлет.