Про далекі минулі часи (Творчість А.Чайковського, М.Стельмаха)

Про матеріал
контрольна робота містить тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, на встановлення відповідноті та завдання високого рівня творчого характеру( скласти інтнрв'ю з героєм твору). Тестовий матеріал відповідає змістові чинної навчальної програми.
Перегляд файлу

Контрольна робота №3

 Про далекі минулі часи (Творчість А.Чайковського, М.Стельмаха)

Варіант 1

1. М. Стельмах присвятив свій твір «Гуси-лебеді летять»(0,5б):

а) своїм батькам; б) сину Ярославу; в) дядьку Себастіяну.

2. Яку іграшку виготовив своєму онукові дід (з повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять») (0,5б)?


А свистка у вигляді лебедя

Б вітряка

В коника

Г свистка


3. Хто повів Малого Михайлика до церкви, щоб він покаявся і на­брався розуму ?(1б)


А дід        Б бабуся      В батько       Гхрещена мати


4. Зустрівшись із сестрою після тривалого розлучення, Павлусь називав її (1б):

а) соловейком; б) перепілочкою; в) голубонькою.

5. Могила, біля якої зустрілися козаки з повісті А. Чайковського «За сестрою», називалася?(1б)


А Недолина     Б Панасова                 В Сулейманова          ГСвиридова

6. Як звали Михайликову подружку, з якою він познайомився в гаю? (1б)

а) Люба;     б) Галя       в) Настя

7. Про кого говорить автор, вкажіть назву твору?(1б)

…Тоді він устав потихеньку, надягнув на себе кожушину, взяв сумку з сухарями у брата, його два пістолі, мішечок з кулями і ріжок з порохом, прийняв свою шаблю і пішов, несучи своє сідло на голові, поміж сплячих козаків прямо до того місця, де паслися коні…


А Павлусь      Б Михайлик      В батько Михайлика   Г Петро Судак


8. Чого не знав Михайлик, коли вчителька перевіряла його готовність до навчання в школ(1б)і:

а) таблиці множення; б) алфавіту; в) свого прізвища; г) скільки йому років.

9. Встановіть відповідністьміж цитатою та героєм (1б):

1. «Йому було вісімдесят літ зроду, та хоч було спочити старим костям у якому зимовнику, він не давався старості і волочився з козаками, граючи на бандурі та розвеселяючи їх грою й співами».

2. «...Був відважний козак і не жалів себе. Тепер йому стало ніяково, коли подумав, що його можуть убити, а тоді Павлусь стане круглим сиротою, на опіці чужих людей».

3. «І вчися, Михайлику, та так учися, щоб усі знали, які то мужицькі діти»

4. «В її устах і душі «насіння» було святим словом. І хоч не раз вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними супутниками-нестатками й злиднями, проте нічого так не любила, як землю»

5. «Цей татарин для нас вартніший, ніж сьогоднішня перемога».

А Мустафа-Ага     Б Мати Михайлика     В Петро Судак     Г  Дід Охрим      Д Мар’яна

10. Поясніть значення фразеологізмів за повістю М. Стельмаха (1б):

1 щоки запалали                                    А покарання, погроза

2 де Макар телят ганяв                        Б засоромився

3 по чому фунт лиха                                    В от-от заплаче

4 сльози були на підході                        Г далеко

 

11. Складіть інтервю з героєм твору ( 3б)

 з Михайликом ( 5 запитань + повні відповіді)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №3

 Про далекі минулі часи (Творчість А.Чайковського, М.Стельмаха)

Варіант 2

1. Визначте, чим славився рід Судаків (за повістю А.Чайковського «За сестрою»)(0,5б)

А «… що давав себе без опору в’язати.»

Б «…що не було між ними ні одного, який би не був на Січі між низовим товариством.»

В « …що одне без одного жити не могло…»

Г «…що розумів, як до нього говорили, і знав де що відповісти.»

2. Оберіть, кого з персонажів повісті А. Чайковського «За сестрою» стосується ця характеристика(1б):

« Одягнений у широчезні, як море, червоні штани, які підперізував широким шовковим поясом. На ногах добрі шкапові чоботи. Сорочка була подерта і замащена на грудях, широко розхристана, звідки визирали широкі косматі та на сонці засмаглі груди»»

А Семен Непорадний      Б Степан Судак       В Мустафа        Г Сотник Недоля

3. Яку книгу хотів взяти Михайло у Юхрима? (за повістю М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»)(0,5б)

а) « Діти капітана Гранта»; б) « Климко»;    в) « Пригоди Тома Сойєра».

4. Визначте головну думку повісті А. Чайковського «За сестрою» (1б)

А Задля високої мети можна збрехати

Б Автор пишається минувшиною України

В Серед татар траплялися хороші люди

Г Треба вірити в себе, зберігати надію, робити все для реалізації високої мети

5. Що є символом у повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…» (1б)

А Птахи    Б Рідна хата      В Сонце     Г Хліб і сіль

6. про що ці слова: «Та є в мене, коли послухати одних, слабість, а коли повірити іншим – дурість…» (за повістю М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…») (1б)

А Бажання читати   Б Малювання     В Складання віршів      Г любов до театру

7. Дядько Себастіян вважав, що Михайлик в майбутньому може бути (1б):

А письменником;     Б науковцем;    В учителем.

8. Співвіднести ім’я героя і його захоплення (за твором М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять…») (1б)

1 Читання                                 А Дід Дем’ян

2 Садіння городини                Б Дядько Микола

3 Вихваляння                           В Михайлик

4 Майстрування                       Г Мати

9 .Дворище Девлет-гірея було схожим на (Чайковський «За сестрою»):

а) квітучий сад; б) оселю Сулеймана; в) райський куток..

10. Установіть відповідність між фразеологізмами (1б):

1 Ламати собі голову                                   А Червоніти

2 Баняк не варив                                           Б Не розуміти чогось

3 Печу раки                                                   В Несподівано, зненацька

4 З місяця звалився                                       Г Не розбиратись у чомусь

11.  Складіть інтерв’ю з героєм твору –( 3б)

 з Павлусем ( 5 запитань + повні відповіді)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Степанова Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. назарчук алла
    Можете ,будь ласка, підказати де можна знайти 2 варіант до контрольної роботи. Тести сподобались.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
11 грудня 2019
Переглядів
2961
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку