Про інструктивно-методичнірекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у ЗЗСО у 2023/2024 н.р.

Про матеріал
Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у ЗЗСО у 2023/2024 н.р. У 2023/2024 навчальному році пріоритетними є такі напрями освітньоїдіяльності: продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» – впровадження у 6 класах нового Державного стандарту базової середньої освіти (далі – Державний стандарт); подолання втрат у навчанні, зумовлених спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією рф на території нашої держави; посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, розвиток навичок інформаційної гігієни під час війни; просвіта з питань особистої безпеки; психологічна підтримка всіх учасників освітнього процесу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Про інструктивно-методичнірекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у ЗЗСО у 2023/2024 н.р. Пушкар А. В. Писарівка 2023

Номер слайду 2

У 2023/2024 навчальному році пріоритетними є такі напрями освітньоїдіяльності:продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» – впровадження у 6 класах нового Державного стандарту базової середньої освіти (далі – Державний стандарт);подолання втрат у навчанні, зумовлених спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією рф на території нашої держави;посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції, розвиток навичок інформаційної гігієни під час війни;просвіта з питань особистої безпеки;психологічна підтримка всіх учасників освітнього процесу.

Номер слайду 3

Основним документом, що забезпечує досягнення учнями визначених відповідним Державним стандартом вимог до обов’язкових результатів навчання учнів є освітня програма закладу загальної середньої освіти, із зазначеним переліком програм , що використовуються закладом освіти в освітньому процесі. Педагогічні працівники закладу освіти обирають модельні навчальні програми на певний цикл повної загальної середньої освіти і не можуть змінювати їх в середині циклу, зокрема при переході від 5-го до 6-го класу, оскільки кожназ модельних навчальних програм має особливості щодо реалізації вимог стандарту до результатів навчання на адаптаційному циклі.

Номер слайду 4

Модельні навчальні програми на рівні закладу освіти конкретизуються у навчальні програми. Учитель може розробити навчальну програму предмета, інтегрованогокурсу на основі обраної модельної навчальної програми. Отже, при цьому можна вносити зміни узміст модельної програми та підлаштувати її під дітей. Загальний обсяг таких змін може досягати 20%. А саме:доповнювати зміст програми, включаючи регіональний компонент;розширювати/ущільнювати зміст окремих елементів програми зважаючи на потреби учнів,матеріально-технічне забезпечення закладу освіти, запити батьків, громадитощо; доповнювати тематику практичних/творчих робіт;вилучати окремі питання, з метою уникнення надмірної деталізації змістунавчального матеріалу;може змінюватись послідовність вивчення тем, непорушуючи логіки викладання.на основі модельної або затвердженої педагогічною радою навчальноїпрограми навчального предмета (інтегрованого курсу) вчитель складаєкалендарно-тематичне планування з урахуванням навчальних можливостейучнів класу.

Номер слайду 5

Календарне планування. Календарно-тематичне та поурочне планування здійснюється вчителем удовільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електроннихджерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарно-тематичних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справоювчителя. Встановлення універсальних стандартів таких документів у межах. ЗЗСО міста, району чи області не передбачено законодавством.

Номер слайду 6

Автономія вчителя. Має бути забезпечена академічною свободою, включаючи:свободу викладання;свободу від втручання в педагогічну діяльність;вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі; розробленням та впровадженням авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання.

Номер слайду 7

Використання навчальних посібників, зошитів з друкованою основою, що доповнюють зміст підручників, є необов’язковим і може мати місце в освітньому процесі лише за умови дотримання вимог щодо уникнення перевантаження учнів та добровільної згоди усіх батьків учнів класу на фінансове забезпечення. З огляду на зазначене, Департамент освіти рекомендує для викладання певних тем використовувати матеріали електронних версій підручників або інші додаткові матеріали.

Номер слайду 8

Коригуюче навчання З метою виявлення втрат у навчанні Департамент освіти рекомендує на початку навчального року визначити рівень знань учнів за 2022/2023 н.р, який пройшов дистанційно у синхронному/асинхронному режимах. Це дає можливість визначити рівень володіння навчальним матеріалом і допоможе спланувати роботу вчителля під час складання КТП чи коригуючу роботу. Що для цього потрібно?1. У календарно-тематичному плануванні необхідно передбачити достатню кількість навчального часу для повторення.2. Спланувати та провести діагностувальне тестування за попередній рік. Спосіб діагностування залишкових результатів навчання вчитель обирає самостійно. Результати діагностування не підлягають обліку і не враховуються під час оцінювання за перший семестр.3. Спланувати КТП таким чином, щоб можна було періодично повторювати матеріал за минулий рік.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

https://www.youtube.com/watch?v=d0um. DNf. I6yo. Впровадження психологічних хвилинок під час уроківhttps://www.youtube.com/watch?v=d0um. DNf. I6yohttps://www.youtube.com/watch?v=a. Kh. Fu2s. Mvu. Ihttps://www.youtube.com/watch?v=l8 Lwry. IY5hg

Номер слайду 13

Знайдіть себе Все ок!Потрібна допомога Якось розберусь :\

Номер слайду 14

Номер слайду 15

pptx
Додано
1 лютого
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку