Про пророблену роботу педагога-організатора
на час карантину
Гуриша Любомира Андрійовича
За період карантину здійснюється освітня та самоосвітня діяльність. Впорядковуються папки заходів, створюється портфоліо, проводиться робота із шкільною документацією, складено план індивідуальної роботи на час карантину.
Згідно плану індивідуальної роботи проводиться:
Прослухавши музику дитина може оцінити твір, намалювати малюнок, асоціювати з своїми спостереженнями. Тому в умовах дистанційного навчання пропоную учням слухати різнопланові музичні твори для сприйняття, для виховної мети, естетичної цінності. Тоді навколишній світ сприймається гармонійно і оптимально. Музика для дитини – світ радісних переживань. Щоб відкрити для неї світ музики, треба розвивати емоційний відгук. Під музику діти танцюють, бавляться, фантазують. Музика стає засобом вираження почуттів, настрою, ідей. Пропоную дітям брати участь в заходах, конкурсах, висвітлені на інтернет-платформах на різні тематики.
В період весняних канікул учні мали можливість працювати над власним розвитком. Учням надавалися індивідуальні консультації з тем, що їх цікавили.
Індивідуальний план роботи виконується.