Про пророблену роботу педагога-організатора на час карантину

Про матеріал
Комунальний заклад Львівської обласної ради Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр Святого Миколая Про пророблену роботу педагога-організатора на час карантину Гуриша Любомира Андрійовича
Перегляд файлу

Про пророблену роботу педагога-організатора

на час карантину

Гуриша Любомира Андрійовича

 

За період карантину здійснюється освітня та самоосвітня діяльність.  Впорядковуються папки заходів, створюється портфоліо, проводиться робота із шкільною документацією, складено план індивідуальної роботи на час карантину.

Згідно плану індивідуальної роботи проводиться:

  1.                   Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber, Facebook відео – аудіо супроводу для учнів.
  2.                   Консультації для батьків  в онлайн та телефонному режимі.
  3.                   Підготовка до онлайн-консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.
  4.                   Дистанційна форма навчання здійснюється через: вайбер, офіційну сторінка закладу та сторінку фейсбук.

Прослухавши музику дитина може оцінити твір, намалювати малюнок, асоціювати з своїми спостереженнями. Тому в умовах дистанційного навчання пропоную учням слухати різнопланові музичні твори для сприйняття, для виховної мети, естетичної цінності. Тоді навколишній світ сприймається гармонійно і оптимально. Музика для дитини – світ радісних переживань. Щоб відкрити для неї світ музики, треба розвивати емоційний відгук. Під музику діти танцюють, бавляться, фантазують. Музика стає засобом вираження почуттів, настрою,  ідей. Пропоную дітям брати участь в заходах, конкурсах, висвітлені на інтернет-платформах на різні тематики.

Виконані завдання батьки фотографують та відправляють у приватні повідомлення. Якщо батьки не мають доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надаються у телефонному режимі.

Працюю над самоосвітою:

1.                      Вивчаю освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину.

2.                      Опрацьовано Методичні поради щодо організації освітнього процесу в умовах карантину.

3.                      Систематично опрацьовую статті на сайтах «Всеосвіта», «На Урок» та на інших.

4.                      Беру участь у вебінарах.

В період весняних канікул учні мали можливість працювати над власним розвитком. Учням надавалися індивідуальні консультації з тем, що їх цікавили.

Індивідуальний план роботи виконується.

 

doc
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку