Про психологічний супровід здобувачів освіти в умовах воєнного стану

Про матеріал
Довідка про підсумки роботи практичного психолога за вересень-жовтень, психологічний супровід здобувачів освіти в умовах воєнного стану. Може бути використаний заступником директора з навчально-виховної роботи при написанні наказу.
Перегляд файлу

Про психологічний супровід здобувачів

освіти в умовах воєнного стану

 

          На виконання плану роботи ліцею на 2024/2025 н.р. заступником директора з навчально-виховної роботи  здійснювалось дослідження діяльності   практичного  психолога  _______________ за вересень-жовтень.                             ПІБ-практичний психолог ___________ ліцею, __ кваліфікаційна категорія,  педагогічний стаж _____ років. Педагог постійно працює над підвищенням свого методичного та фахового рівня. Курси  підвищення кваліфікації вчитель проходить регулярно відповідно до Плану підвищення кваліфікації на поточний рік, а також згідно з Постановою КМУ від 21.08.2019 р. № 800 “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”, атестувалася відповідно до графіка.

 Під час дослідження було здійснено аналіз плану роботи,  проведено індивідуальну бесіду, консультації. Шкільним психологом  ПІБ на початку навчального року здійснено планування роботи  щодо проведення психологічних занять,  тренінгів на основі рекомендацій відділу освіти, потреб  закладу освіти. У плані роботи   відображена психолого-діагностична робота, під час якої практичний психолог здійснює діагностування учнів у різних напрямках, корекційно-розвивальна робота; консультаційна робота; просвіта тощо.

У вересні-жовтні практичним психологом було проведено наступні заходи:

  1.                  Психологічний супровід по адаптації здобувачів освіти 1 та 5 класів:
    1.   Діагностична робота:а)5 клас-проективні методики “Малюнок родини”, “Неіснуюча тварина”, “Дерево”. Мета:виявлення стосунків у родині та свого ставлення до людей і самого себе; б)методика виявлення рівня тривожності підлітків (методика Кондаша): анкета “Школа“ І.В.Крука”, методика визначення особистісної адаптованості школярів у зовнішньому й внутрішньому світі А.В.Фурмана; виявлення статусу учня у класному колективі (соціометрія Морено; в) 1 клас-проективна методика “Малюнок родини”, малюнкові проективні методики.
    2.   Корекційно-розвивальні заняття зі здобувачами освіти 1 та 5 класів, завдання, бесіди, ігри. Мета: виявлення рівня адаптованості до школи, до своїх однокласників, власне відношення до школи, до вчителів.
  2.                  Дослідження соціального статусу учня в класному колективі. Це дослідження продовжується до грудня (заплановано дослідження 2, 4, 11 класів.)
  3.                  Діагностична робота зі здобувачами освіти:

-методика “Конструктивний малюнок чоловічків з геометричних фігур”-8 кл., Мета:виявлення індивідуально-типологічних відмінностей та характерологічних рис особистості;

-методика виявлення рівня тривожності-3кл.;

-визначення індексу групової згуртованості Сишора (10кл.);

-спостереження за поведінкою здобувачів освіти на уроках, перервах, у сховищі.

  1.                  Корекційно-розвивальні заняття в початкових та середніх класах.
  2.                  Консультаційна робота з усіма учасниками освітнього процесу:учні-особистісні питання, взаємини у класному колективі, життєвий вибір; батьки-дитина з особливими потребами, навчання та виховання; вчителі-проблеми інклюзивного класу, взаємини учнів у колективі, проблеми поведінки та навчання.
  3.                  Просвіта.

Бесіди:”Булінг”(3,5,6,7 кл.), “Ментальне здоров’я”,“Ти як?”(6 кл.), “Алгоритм дій під час стресових ситуацій”(8 кл.), заняття з елементами тренінгу “Торгівля людьми-рабство 21 ст.”(8 кл.), година психолога “Що ти знаєш про торгівлю людьми”(9 кл.)     

  Під час дії воєнного стану надаються наступні консультації: надання допомоги під час переживання негативних психічних реакцій та станів, надання допомоги людині з ознаками страху, горя за потребою тощо.                                                

  На підставі вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Шкільному психологу _________________:

1.1. Забезпечувати психолого-педагогічний супровід освітнього процесу в умовах воєнного стану у всіх напрямках

                                              Постійно

1.2. Проводити ефективно психологічні тренінги і заняття відповідно до плану роботи, потреб та запитів, за потреби корегувати план роботи,  здійснювати виконання всіх заходів

                                              Постійно

1.3.  Проводити відкриті заходи, тренінги з метою обміну досвідом роботи

за планом роботи

1.4. Здійснювати  консультування учнів, батьків, вчителів  з широкого кола питань, пов’язаних з навчанням, розвитком, особистісним і професійним визначенням, взаємовідносинами з дорослими і однолітками тощо з подальшим наданням рекомендацій

     Постійно

1.5. Тримати на контролі виконання рекомендацій щодо підсумків проведення самооцінювання якості освітньої діяльності у 2024 році за напрямами “Освітнє середовище”, “Управлінські процеси закладу освіти”(наказ по ліцею від __.__.2024).

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи ___________тримати на контролі роботу психолога щодо ефективності роботи  та забезпечення психолого-педагогічний супровіду освітнього процесу в умовах воєнного стану.*

3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР ___________.

 

Директор закладу освіти:     __________________

 

 

 

 

doc
Додано
12 листопада
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку