Роль ІКТ у педагогічній діяльності вчителя. Матеріали до науково-практичного семінару. З видимого пізнавай невидиме. Г. Сковорода. Вчитель: Мунтян Н.І.
Номер слайду 2
розроблення нормативно-правового та науково-методичного впровадження в НВП;забезпечення сучасними навчальними комп’ютерними комплексами та системними й прикладними програмними продуктами;надання швидкісного доступу до інтернету з використанням сучасних технологій. Відповідно до державної програми впровадження ІКТ у НВП визначено основні шляхи та способи розв’язання проблеми:
Номер слайду 3
Курс: Школа.Інформаційна система управління освітою. АІКОМСайт відділу освіти. Мережа шкільних сайтів Створення єдиного інформаційного простору в системі освіти
Номер слайду 4
Шкільна сторінка в соціальних мережах Створення шкільного простору через мережу інтернет
Номер слайду 5
у ВНЗ;на курсах підвищення кваліфікації;через самоосвіту;через проведення спеціалізованих курсів. Навчання основам ІКТ
Номер слайду 6
базовий - інваріант знань, умінь і досвіду (користувач ПК, Інтернету);предметно-орієнтований - опанування ІКТ і формування до готовності впровадження спеціалізованих технологій і ресурсів (використання програм, дисків, пошук і збереження інформації в мережі Інтернет);педагогічний (методичний, творчий) рівень - розробка власних електронних засобів навчального призначення, використання засобів ІКТ для розв’язання професійних та особистих завдань. Рівні володіння ІКТ-компетенціями
Номер слайду 7
створювати текстові документи, таблиці, малюнки, діаграми, презентації;використовувати інтернет-технології, локальні мережі, бази даних.провадити анкетування, діагностування, тестування, шукати необхідну інформацію.розробляти свої електронні продукти (розробки уроків, демонстраційний матеріал)поєднувати готові електронні продукти (електронні підручники, енциклопедії, навчальні програми, демонсттраційні програми тощо) у своїй професійній діяльності.ІКТ-технології допомагають:
Номер слайду 8
знання програми MS OFFICE (Word, Exel, Power Point, Publisher);навички роботи з інтернет-ресурсами (електронна пошта, пошукові системи, тематичні каталоги, освітні портали, вікі, блоги);уміння застосовувати готові програмні засоби (електронні підручники, енциклопедії, посібники, словники тощо);володіння програмно-апаратним комплексом “інтерактивна дошка” та різними навчальними платформами. Базові ІКТ-компетенції
Номер слайду 9
Серед ІКТ особливе значення в професійній діяльності вчителя мають мультимедійні системи. Мультимедійна презентація - це файл, який містить сторінки-слайди, на кожній з яких можна розмістити будь-який текст, малюнки, схеми, відео-, аудіофрагменти, анімацію, використовуючи різні елементи оформлення. Мультимедіа
Номер слайду 10
Медіапроектор Інтерактивний стіл Інтерактивна дошка Активатор інтерактивної поверхніІнтерактивний планшет Інтерактивний комплекс Мультимедійні засоби
Номер слайду 11
засіб обміну повідомленнями, що об’єднує послуги телефону й традиційної пошти. E-mail gmail.com. Електронна пошта