Спостереження за проведенням навчального заняття
Дата __ Клас___ ПІБ учителя _______________________________________________________________
Кількість учнів____ Кількість учнів з ООП_____ Предмет__________________________________________
Тема: _________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________
Інструктаж з питань БЖД (за необхідністю): __________ (так/ні) (фізика, хімія, біологія, інформатика, технології)
№ |
Ключова компетентність |
0-3 |
Примітка |
|
Вільне володіння державною мовою |
|
|
|
Здатність спілкуватися рідною мовою (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами |
|
|
|
Математична компетентність |
|
|
|
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій |
|
|
|
Інноваційність |
|
|
|
Екологічна компетентність |
|
|
|
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|
Навчання впродовж життя |
|
|
|
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|
Культурна компетентність |
|
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
|
|
№ |
Діяльність учителя |
0-3 |
Примітка |
|
Оцінює результати навчання учнів відповідно до розроблених критеріїв |
|
|
|
Оприлюднює критерії оцінювання результатів навчання |
|
|
|
Надає учням час на обдумування відповіді |
|
|
|
Супроводжує відповідь учня уточнювальними запитаннями |
|
|
|
Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання |
|
|
|
Спрямовує оцінювання результатів навчання на індивідуальний поступ учня |
|
|
|
Використовує прийоми самооцінювання і взаємооцінювання учнів |
|
|
|
Відзначає досягнення учнів, підтримує в них бажання навчатися |
|
|
|
Дає учням можливість вибору рівня навчальних завдань і напрямів навчальної діяльності |
|
|
|
Добирає домашнє завдання, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання |
|
|
№ |
Діяльність учителя |
0-3 |
Примітка |
|
Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів патріотизму, поваги до державної мови, культури, законів |
|
|
|
Розвиває в учнів загальнолюдські цінності (соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо)
|
|
|
|
Розвиває в учнів навички співпраці та культуру командної роботи |
|
|
|
Дотримується гігієни навчання (вправи для збереження зору, постави, пальчикова гімнастика, проведення фізкультхвилинки тощо) |
|
|
№ |
Діяльність учителя |
0-3 |
Примітка |
|
Використовує інформаційно-комунікаційні технології, що сприяють формуванню в учнів ключових компетентностей |
|
|
|
Використовує електронні освітні ресурси |
|
|
|
Використовує медіаресурси з навчальною метою |
|
|
|
Використовує мережу Інтернет для пошуку навчальної інформації, виконання онлайн-завдань тощо |
|
|
|
Використовує обладнання та засоби навчання для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|
|
№ |
Діяльність учителя |
0-3 |
Примітка |
|
Застосовує особистісно орієнтований підхід |
|
|
|
Співпрацює з учнями на засадах партнерства |
|
|
|
У роботі з учнями застосовує авторитарний підхід (нав’язування своєї думки, блокування ініціативи учнів, зневага до гідності дитини, її прав) |
|
|
|
Дотримується принципів академічної доброчесності |
|
|
№ |
Діяльність учителя |
0-3 |
Примітка |
|
Планує роботу під час проведення начального заняття із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП |
|
|
|
Адаптує/модифікує зміст навчального матеріалу та/або адаптує час, відведений на виконання завдань, до індивідуальних освітніх можливостей учнів з ООП |
|
|
|
Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з ООП |
|
|
|
Дотримується відповідного темпу уроку індивідуальним навчальним можливостям учнів з ООП |
|
|
|
Співпрацює з асистентом учителя (стосується класу з організацією інклюзивного навчання) |
|
|
|
Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу(стосується спеціальних класів) |
|
|
|
Використовує допоміжні (спеціальні засоби корекції) та дидактичні матеріали під час навчання учнів з особливими освітніми потребами |
|
|
8 Досягнення мети, реалізація завдань та очікуваних результатів навчального заняття, мотивація до навчання.
№ |
Діяльність учителя |
0-3 |
Примітка |
1 |
Мета чітко простежується протягом навчального заняття, заняття спрямоване на розвиток ключових компетентностей, набуття життєвого досвіду, вміння його застосовувати в різних ситуаціях, учні вмотивовані до навчально-пізнавальної діяльності |
|
|
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ:
Високий рівень: 90-120 балів
Достатній рівень: 60-89 балів
Середній рівень:30-59 балів
Низький рівень: 1-29 балів
Аналіз уроку провела(ів):
___________________________________ ________________ _____ _________________
Ознайомлений (на) __________: ___________________ ____________________________________