Спостереження за навчальним заняттям

Про матеріал
Спостереження за проведенням навчального заняття за "Абеткою директора" 2021 року
Перегляд файлу

Спостереження за проведенням навчального заняття

Дата __          Клас___       ПІБ учителя _______________________________________________________________     

 Кількість учнів____   Кількість учнів з ООП_____        Предмет__________________________________________

Тема: _________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________

Інструктаж з питань БЖД (за необхідністю):   __________ (так/ні) (фізика, хімія, біологія, інформатика, технології)

  1. Під час проведення навчального заняття спостерігався розвиток і формування ключових компетентностей:

   

Ключова компетентність

0-3

Примітка

  1.  

Вільне володіння державною мовою

 

 

  1.  

Здатність спілкуватися рідною мовою (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами

 

 

  1.  

Математична компетентність

 

 

  1.  

Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій

 

 

  1.  

Інноваційність

 

 

  1.  

Екологічна компетентність

 

 

  1.  

Інформаційно-комунікаційна компетентність

 

 

  1.  

Навчання впродовж життя

 

 

  1.  

Громадянські та соціальні компетентності

 

 

  1.  

Культурна компетентність

 

 

  1.  

Підприємливість і фінансова грамотність

 

 

  1. Робота учнів під час проведення навчального заняття
    •         Всі учні працювали під час проведення навчального заняття із зацікавленням, співпрацювали між собою. (3 бали)
    •         Більшість учнів працювала під час заняття.(2 бали)
    •         Переважна більшість учнів була пасивною під час проведення навчального заняття (переважало монологічне мовлення вчителя/вчительки над діалогічним мовленням педагога з учнями) (1 бал)
    •         Усі учні були пасивними під час проведення заняття, не залучались до роботи (домінувало монологічне мовлення вчителя/вчительки (0 балів)
  2. Оцінювання результатів навчання учнів під час проведення навчального заняття.

Діяльність учителя

0-3

Примітка

  1.  

Оцінює результати навчання учнів відповідно до розроблених критеріїв

 

 

  1.  

Оприлюднює критерії оцінювання результатів навчання

 

 

  1.  

Надає учням час на обдумування відповіді

 

 

  1.  

Супроводжує відповідь учня уточнювальними запитаннями

 

 

  1.  

Забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання/виконаного завдання

 

 

  1.  

Спрямовує оцінювання результатів навчання на індивідуальний поступ учня

 

 

  1.  

Використовує прийоми самооцінювання і взаємооцінювання учнів

 

 

  1.  

Відзначає досягнення учнів, підтримує в них бажання навчатися

 

 

  1.  

Дає учням можливість вибору рівня навчальних завдань і напрямів навчальної діяльності

 

 

  1.  

Добирає домашнє завдання, спрямоване на оволодіння ключовими компетентностями, озвучує критерії його оцінювання

 

 

 

  1. Спрямованість навчального заняття на формування суспільних цінностей

Діяльність учителя

0-3

Примітка

  1.  

Спрямовує зміст навчального матеріалу на виховання в учнів патріотизму, поваги до державної мови, культури, законів

 

 

  1.  

Розвиває в учнів загальнолюдські цінності (соціальну емпатію, толерантність, інклюзивну культуру тощо)

 

 

 

  1.  

Розвиває в учнів навички співпраці та культуру командної роботи

 

 

  1.  

Дотримується гігієни навчання (вправи для збереження зору, постави, пальчикова гімнастика, проведення фізкультхвилинки тощо)

 

 

  1.          Використання інформаційно-комунікаційних технологій, обладнання, засобів навчання:

Діяльність учителя

0-3

Примітка

  1.  

Використовує інформаційно-комунікаційні технології, що сприяють формуванню в учнів ключових компетентностей

 

 

  1.  

Використовує електронні освітні ресурси

 

 

  1.  

Використовує медіаресурси  з навчальною метою

 

 

  1.  

Використовує мережу Інтернет для пошуку навчальної інформації, виконання онлайн-завдань тощо

 

 

  1.  

Використовує обладнання та засоби навчання для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів                     

 

 

  1. Комунікація  з учнями

Діяльність учителя

0-3

Примітка

  1.  

Застосовує особистісно орієнтований підхід

 

 

  1.  

Співпрацює з учнями на засадах партнерства

 

 

  1.  

У роботі з учнями застосовує авторитарний підхід (нав’язування своєї думки, блокування ініціативи учнів, зневага до гідності дитини, її прав)

 

 

  1.  

Дотримується принципів академічної доброчесності

 

 

  1. Організація роботи з учнями з особливими освітніми потребами (у разі їх наявності)

Діяльність учителя

0-3

Примітка

  1.  

Планує роботу під час проведення начального заняття із урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП

 

 

  1.  

Адаптує/модифікує зміст навчального матеріалу та/або адаптує час, відведений на виконання завдань, до індивідуальних освітніх можливостей учнів з ООП

 

 

  1.  

Використовує спеціально розроблені завдання та залучає до спільної роботи учнів з ООП

 

 

  1.  

Дотримується відповідного темпу уроку індивідуальним навчальним можливостям учнів з ООП

 

 

  1.  

Співпрацює з асистентом учителя (стосується класу з організацією інклюзивного навчання)

 

 

  1.  

Забезпечує корекційну спрямованість освітнього процесу(стосується спеціальних класів)

 

 

  1.  

Використовує допоміжні (спеціальні засоби корекції) та дидактичні матеріали під час навчання учнів з особливими освітніми потребами

 

 

8 Досягнення мети, реалізація завдань та очікуваних результатів навчального заняття, мотивація до навчання.

Діяльність учителя

0-3

Примітка

1

Мета чітко простежується протягом навчального заняття, заняття спрямоване на розвиток ключових компетентностей, набуття життєвого досвіду, вміння його застосовувати в різних ситуаціях, учні вмотивовані до навчально-пізнавальної діяльності

 

 

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ:

Високий рівень: 90-120 балів

Достатній рівень: 60-89 балів

Середній рівень:30-59 балів

Низький рівень: 1-29 балів

 

Аналіз уроку провела(ів):

___________________________________                   ________________                     _____ _________________

Ознайомлений (на) __________:   ___________________                   ____________________________________

doc
Додано
13 листопада
Переглядів
134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку