Про рекламу 4 клас. Основи здоров'я

Про матеріал
План-конспект уроку з основ здоров'я в 4 класі. Тема: Реклама
Перегляд файлу

План-конспект уроку з основ здоров’я

Клас: 4

Тема: Про рекламу

Мета: розширити знання учнів про рекламу; пояснити роль реклами в житті людини, як може реклама впливати на рішення і поведінку людини; виховувати бажання приймати свідомі та виважені рішення

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

  1. Організаційний момент

1.Привітання

  • Добрий день, мене звати Вероніка Андріївна, і урок основи здоров’я сьогодні у вас проведу я.

2.Перевірка готовності до уроку

  • Перевірте чи є у вас на парті підручник, друкований зошит та пенал. Відкладіть на край парти.
  1. Ґрунтовне повторення

1.На Smart дошці з’єднати твердження з їх продовженням

1) Дивитись телевізор не можна... (тривалий час\ цілий день; у темряві; лежачи; близько до екрана; далеко від екрана; на відстані менше ніж 2 м від екрана; на відстані не більше ніж 5 м від екрана).

2) Працювати за комп’ютером не можна... (тривалий час; цілий день; у темряві; без перерви; лежачи; близько до монітора; далеко від монітора; на відстані менше ніж 50 см від монітора).

3) Телевізор і комп’ютер, якщо їх неправильно використовувати, впливають на... (зір, поставу, самопочуття тощо).

4) Дивитися телевізор можна... (при світлі; сидячи; не більше ніж 1,5 години на день; на відстані не менше ніж 2—3 м; на відстані не більше ніж 4-5 м тощо).

  1. Актуалізація опорних знань

1.Загадки в презентації з висвітленням відгадки

 

 

Щоб здоров'я добре мати

Слід про нього змалку… (дбати)

 

Кожний ранок обливатись

І зарядкою… (займатись)

 

У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й… (спати)

 

Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати… (фрукти)

 

Будете це все робити –

Перестанете… (хворіти)

 

  1. Мотивація пізнавальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку

1.Гра «Магазин»

Пограємо в гру « Магазин»

Вивести на екран зображення продуктів: банан, яблуко, апельсин, лимон , ківі та певний невідомий предмет, загорнутий у кольоровий пакетик. Запропонувати учням «купити» собі продукти.

  1. Який товар ви б купили і чому , пояснити свій вибір.                                                                                                      А чому ніхто із вас не купив  би ось цей пакетик?( Тому, що ми не знаємо , що в ньому.)
  2. А якщо я скажу, що в пакеті дуже смачна цукерка, її смак неповторний.
  3. Хто виявить бажання купити цей товар?
  4. Чому ви змінили свою думку? ( Тому, що ми отримали інформацію про товар.)

Відео «Реклама іграшок»

  • Отже, інформація про товар, тобто реклама вплинула на ваш вибір.

Темою нашого уроку є «Реклама».

Ми будемо вести розмову про рекламу, як про одне з найвпливовіших джерел інформації, способи її поширення, переваги та недоліки, дізнаємося,                                                                               як реклама може вплинути на рішення і поведінку людини.

  1. Сприймання нового матеріалу

1.Розповідь вчителя

 Реклама нас супроводжує щодня. Хочемо ми цього чи ні, але вона всюди – у магазинах, кінотеатрах, транспорті та в інших місцях. Зазирнеш у поштову скриньку, а в ній газети, журнали, буклети з рекламою товарів чи послуг. Ідеш по вулиці – бачиш плакати, вивіски, бігборди.

 Реклама потрібна для того, щоб люди дізналися про товари й послуги, їх виробників і зацікавилися ними. Ця зацікавленість врешті-решт може перетворитися на бажання купити ту чи іншу річ або отримати будь-яку послугу.

Отже, реклама спрамована на збільшення попиту на товари й послуги. Недарма її називають «двигуном торгівлі».

Щоб у людини виникло бажання придбати якусь річ чи послугу, розробники реклами застосовують різні способи. Наприклад, для зйомок у рекламних роликах запрошують відомих та успішних людей, улюблених акторів і співаків, яких намагаються наслідувати. Ці особистості з екранів телевізора із захопленням розповідають про необхідність певної речі.

Досить часто виробники реклами розраховують на те, що діти, побачивши рекламу якоїсь дитячої речі, почнуть просити своїх батьків її придбати. Але ви маєте розуміти, що інколи ваші бажання можуть не збігатися з бажаннями й можливостями батьків.

Разом з тим, що реклама сприяє нашому інформуванню, вона може й зашкодити. Тому до неї потрібно ставитися обережно. Адже не все, що рекламується, є потрібним і корисним, зокрема алкоголь і цигарки. Також часто рекламують деякі продукти харчування, які є шкідливі для здоров’я: сухарики, газовані напої, чіпси.

 

 

 

 

 

2.Робота з підручником
Ст. 85 (Ребус)

Розгадай ребус

Відповідь: реклама товар – висвітлення відповіді на екрані

3.Розгляд ситуації

  • Як ви думаєте, а чому рекламовані товари дорожчі?

(Тому, що до ціни товару зараховують і витрати на рекламу. А реклама, зокрема на телебаченні коштує дуже дорого.)

4.Постановка проблеми і показ шляхів її вирішення

Дуже часто в рекламі перебільшують позитивні якості товару і нічого не говорять про негативні. Ми з вами споживачі, повинні навчитися критично ставитися до всього, про що говорять і показують у рекламі. Щоб протистояти впливу реклами на наше рішення і не купувати непотрібне. Ми повинні добре знати деякі рекламні хитрощі.

По черзі виводити на екран

  1. Перша рекламна хитрість називається « Ефект зірки» Відомі актори, співаки, спортсмени розказують, що вони користуються цим товаром.

Відео реклами «Raffaello "Поринь у мелодію почуттів"» з Христиною Соловій, українською співачкою.

  1. Друга хитрість має назву « Ефект експерта» Актори в ролі лікарів розповідають про ефективність ліків чи зубної пасти.

Відео реклами «Sensodyne» з лікарем.

  1. Наступна хитрість « Ефект популярності» В рекламі переконують, що з цим товаром ти станеш набагато популярнішим у своєму колі.

Відео реклами «Время и Стекло X Срібна Країна» стань популярним зі срібною країною.

  1. Дуже часто в рекламах використовується  хитрість « Ефект розпродажу» Оголошують останній день акції, що кількість товару обмежена, а знижка діє лише декілька днів, купиш товар – отримаєш подарунок, першим п’ятьом покупцям подарунки.

Відео реклами «Найкрутіший розпродаж в comfy.ua! Фінальні знижки!»

5.Робота в групах

Обговоріть, що позитивного і негативного має реклама.

І група – негативне, ІІ група – позитивне, ІІІ група – позитивне та негативне, будуть доповнювати.

Позитивне: реклама допомагає дізнатися про нові товари й послуги, їхню вартість, про акційні товари і знижки тощо.

Негативне: у рекламі може бути подано неповну інформацію, що вводить в оману, іноді рекламуються шкідливі товари - тютюн, алкоголь, чіпси, солодкі газовані напої тощо.

Фізкульхвилинка

Відео «У оленя»

  1. Закріплення і застосування нових знань

1.Робота в друкованому зошиті

Сторінка 31 вправа 1

  1. Позначити правильну відповідь 
  • З реклами люди дізнаються про товари і послуги
  • Рекламу ми бачимо дуже рідко
  • Рекламу не можна побачити в газетах, журналах, по телебаченню
  • Реклама «двигун» торгівлі
  • Щоб зацікавити людей придбати якусь річ чи послугу, розробники реклами застосовують різні способи

Сторінка 32 вправа 2

  1. Впиши у вірш пропущені слова, користуючись довідкою.

Сергійко і реклама

Дивились чіпси на Сергійка з реклами – підсмажені, з рум’яними боками. Хотілося бігти і одразу купувати, та навіть дозволу у мами не спитати. В рекламі дружно чіпсами хрумтіли, хвалили, насолоджувались їли. Із шинкою та сиром, із грибами просили: «З’їж їх, не запитуй у мами!». Але Сергійко  впевнено тримався і на спокуси чіпсів не піддався. Засвоїв, що навчають не реклами, а в школі та поради тата й мами.

Леся Вознюк

2.Творча робота в групах

Придумайте рекламу якогось товару. Презентуйте її іншим.

Кожна група придумує рекламу товару і готує презентацію. Рекламу можна зробити у вигляді плаката, буклета, книжки, журналу, використовуючи малюнки, вирізки, фотографії тощо.

Після завершення роботи один із представників кожної групи проводить презентацію.

  1. Підведення підсумків уроку
  1. Якою була тема уроку? (Відповідь на екрані)
  2. Що нового дізналися?
  3. Що найбільше запам’яталося?
  4. Для чого рекламують товари та послуги? (Відповідь на екрані)
  5. Чи завжди реклама пропонує корисні товари?
  6. Які є рекламні хитрості? (Відповідь на екрані)
  1. Оцінювання

Вербальне

  1. Повідомлення домашнього завдання

Робочий зошит сторінка 33, вправа 3

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ліщенко Олена
    дякую ! матеріал доцільний та цікавай
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
8668
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку