Проблема дорослішання у творі О.Думанської «Школярка з передмістя»

Про матеріал
Навчити робити літературне дослідження під час самостійної роботи з текстом твору; удосконалювати уміння працювати з різними джерелами інформації; висловлювати власні судження щодо прочитаного; розвивати мислення, творчість, комунікативні навички; сприяти вихованню читацьких компетенцій; збагачувати систему духовних і моральних цінностей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Від дня народження і до останньої хвилиниЄ мить прекрасна – це життя людини. По-різному йдемо життєвим шляхом: Хтось пролітає непомітним сірим птахом,Комусь доводиться пливти за течією,А хтось горить яскравою зорею.

Номер слайду 2

Підлітки – це наше майбутнє, що переходить в сьогодення. Сучасні підлітки – покоління «next», воно емоційне і вільне. За ним майбутнє. Це інше покоління дітей, яке по-іншому сприймає інформацію. Неможливо навчати сучасних дітей так, як навчали нас. Підлітки в більшості знаходяться в пошуках себе, свого «я». Сучасні підлітки набагато розумніші за тих, якими ми були в їхньому віці. У них є самостійне мислення, часом відмінне від мислення їхніх же батьків. Вони розкуті, допитливі, технічно грамотні.

Номер слайду 3

Число. Класна робота. Проблема дорослішання у творі О. Думанської «Школярка з передмістя»Ніщо не минає, окрім марного…

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}«Школярка з передмістя» – твір, який має авторський підзаголовок «щоденник, дописаний з уяви», написаний у формі записів-спогадів дівчини-школярки кінця минулого століття, адресовано ровесникам героїні. Письменниця стала відомою завдяки своїм книгам «Графиня з Куткора», «Спосіб існування білкових тіл» (у перевиданні — «Школярка з передмістя»), «Романи на одну ніч», «Дитя епохи» та інші.

Номер слайду 5

Словникова робота. Щоде́нник (застар. діаріуш, діяріуш, діарій) — літературно-побутовий жанр, фіксація побаченої, почутої, внутрішньої пережитої події, яка щойно сталася. Щоденник може бути фрагментарним, веденим тільки у певний період (творчого піднесення, фіксація зустрічей з уславленою особою, частіше, у періоди закоханості), а може бути постійним і слугувати переліком тем для статей чи літературних творів. Щоденник пишеться для себе і не розрахований на публічне сприймання, у ньому нотуються переважно явища особистого, приватного життя, здебільшого у монологічній формі, хоча може бути й внутрішньо дилогічна (полеміка із самим собою, з уявним опонентом тощо). В українській літературі відомі щоденники, котрі стали незамінними історичними та духовними документами, написані Тарасом Шевченком, Олександром Довженком, Уласом Самчуком

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Психологічний портрет школяркиІНТЕЛЕКТ-КАРТА Образ Школярки

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Психологічний портрет школяркиІНТЕЛЕКТ-КАРТА Образ Школярки. Самотності. Батьки і діти. Перше кохання. Стосунки з однокласниками. Щастя в повноцінній сім’їПроблема заробітчанства. Мудре ставлення до підлітків з боку дорослих

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Основная ссылка:https://onlinetestpad.com/hoac54uawhrkk. Ніщо не минає, окрім марного

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Написати одну сторінку щоденника Школярки , яку вона написала після повернення із навчання В Данії

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Костирко Oльга Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
2597
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку