Проблеми, досвід використання дистанційного навчання при викладанні електротехнічних дисциплін

Про матеріал
Методичні рекомендації щодо впровадження Інтернет ресурсів при викладанні електротехнічних спеціальних дисцинлін для студентів коледжу 141 спеціальності "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка", переважно при дистанційному навчанні
Перегляд файлу

image

image

image

image

image

image


image

Добірка інтернет-ресурсів  

для дистанційного (або змішанного) та оффлайн навчання:  

image                                                                             - російський сайт - освітні інтерактивні роботи                                                                         дозволяють учням, студентам проводити                                                                        віртуальні експерименти з фізики, хімії, біології,                                                                          екології та інших предметів, як в тривимірному                                                                         просторі, так і в двомірному. 

 http://www.virtulab.net/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=5&Itemid=94

     

 Програма Movavi для роботи з відеофайлами, але безкоштовна ця програма лише 7 днів,                                                    потім потрібно її завантажувати знову.

Movie Maker – спеціальна програма, яка призначена для відеомонтажу з використанням світлин, малюнків, аудіо та відеофрагментів. З її допомогою можна створити слайд-шоу або відеоролики. Дуже зручно, що ця програма входить у базовий пакет «Основні компоненти Windows». Практична користь: 1. Просте створення навчальних відео. 

2.   Візуалізація навчального матеріалу. 

3.   Можливість створити справжній буктрейлер.  Як працювати: Movie Maker зручна тим, що її не потрібно завантажувати та встановлювати: вона вже наявна у базовому комплекті. Інструкції дуже чіткі, тож ви зможете впоратися зі створенням відео швидко та легко.

image

image

image

image

image

image

Додаток                    Мобільний електрик - основні електротехнічні розрахунки 

                                                                           в вашому мобільному телефоні

                                              Програма допоможе Вам розрахувати

 

        Струм, напругу, потужність і опір за законом Ома. 

        Загальну ємність або опір при їх паралельному і послідовному з'єднанні.

        Опір ємності змінному струмі. 

        Розрахунок конденсаторів для пуску трифазного двигуна в        однофазної мережі 

        imageОпір провідника в залежності від матеріалу провідника,        довжини, перетину і температури.  • Розрахунок дільника напруги 

        Розрахунок резистора для світлодіода 

        Допустимий тривалий струм для проводів і кабелів за таблицями ПУЕ 

        (Правила улаштування електроустановок). 

       

image

Перетин дроту або кабелю за нагрівом і втратам напруги по        заданих параметрах (вибираються з таблиць ПУЕ). 

        Розрахунок перетину кабелю і автомата захисту для підключення        електродвигуна. 

        Запобіжник і провід (жучок) для заміни перегорілої плавкої вставки. 

        Мінімальний очікуваний струм короткого замикання. 

        Втрати напруги в провіднику, для заданої довжини, перетину і струму,        з урахуванням температури середовища і матеріалу провідника. 

        Електронагрівальний елемент з ніхромового дроту. 

        Діаметр по перетину і перетин по діаметру. 

        Перетворення: Активна потужність - Повна потужність –Реактивна потужність 

        Розрахунок компенсації реактивної потужності 

        Переклад AWG (американського калібру проводів) в дюйми, міліметри,        квадратні міліметри і назад. 

        Конвертер температур. 

        Розрахунок потужності генератора для будинку.  

image

image

                           Проблеми дистанційного навчання:

 

1.          Ускладнена ідентифікація студентів, які проходять навчання (неможливо перевірити хто дійсно по той бік екрану комп'ютера здає або виконує завдання);

2.          Недосконалість і низька пропускна спроможність мережі інтернет під час учбових і екзаменаційних комунікацій (Дистанційне навчання, в першу чергу, має на увазі спрощення учбового процесу студентам з невеликих городків, віддалених від наукових центрів. Саме вони, в цьому випадку, випробовують складнощі із здобуттям освіти).

3.          imageНедостатній безпосередній контакт викладача і дистанційного студента із-за надзвичайної професійної завантаженості педагогів (потрібно грамотна організувати, структуріровать свою діяльність- використовувати, по можливості, один основний спосіб комунікації, визначений час для спілкування з кожною групою, краще за допомогою голосових повідомлень, щоб скоротити час на цьому)

4.          Залежність ефективності навчання від особистості  викладача (не всі викладачі бажають підвищувати кваліфікацію з інформаційно-комунікаційних технологій та організації дистанційного навчання; крім того дуже мало відповідних програм та навчального відео-, аудіо- матеріалу зі спец. дисциплін українською мовою)

5.          Недолік практичних занять, також, носить негативний характер для студента, який бажає отримати повноцінну освіту. 

 

 

Пропозиції:

1.                   Створення адаптивного дистанційно-освітнього середовища для педагогів і         студентів. В процесі адаптації викладачі повинні засвоїти основи для         можливості навчати, а студенти для можливості навчатися.

   

2.                   imageПідготовка освітніх установ для інтеграції інформаційно-комунікаційних         технологій. Створення єдиного дистанційного освітнього стандарту : електронних         підручників, методичних рекомендацій, навчальних посібників, а також різних         комплексів і програм.

 

3.                   Для студентів спеціальних дисциплін проводити більшу частину лабораторних        робіт очно для набуття практичних навичок компетенції, тобто застосовувати        змішану форму навчання. Це коли вчитель       виступає у ролі модератора і допоміжника, 

      фокусується на спілкуванні,        самоідентифікації, роботі у команді та        формуванні світогляду студентів.

 

image

pdf
Додано
4 січня 2021
Переглядів
443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку