Добірка інтернет-ресурсів
для дистанційного (або змішанного) та оффлайн навчання:
- російський сайт - освітні інтерактивні роботи дозволяють учням, студентам проводити віртуальні експерименти з фізики, хімії, біології, екології та інших предметів, як в тривимірному просторі, так і в двомірному.
http://www.virtulab.net/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=5&Itemid=94
Програма Movavi для роботи з відеофайлами, але безкоштовна ця програма лише 7 днів, потім потрібно її завантажувати знову.
Movie Maker – спеціальна програма, яка призначена для відеомонтажу з використанням світлин, малюнків, аудіо та відеофрагментів. З її допомогою можна створити слайд-шоу або відеоролики. Дуже зручно, що ця програма входить у базовий пакет «Основні компоненти Windows». Практична користь: 1. Просте створення навчальних відео.
2. Візуалізація навчального матеріалу.
3. Можливість створити справжній буктрейлер. Як працювати: Movie Maker зручна тим, що її не потрібно завантажувати та встановлювати: вона вже наявна у базовому комплекті. Інструкції дуже чіткі, тож ви зможете впоратися зі створенням відео швидко та легко.
Додаток Мобільний електрик - основні електротехнічні розрахунки
в вашому мобільному телефоні
Програма допоможе Вам розрахувати:
• Струм, напругу, потужність і опір за законом Ома.
• Загальну ємність або опір при їх паралельному і послідовному з'єднанні.
• Опір ємності змінному струмі.
• Розрахунок конденсаторів для пуску трифазного двигуна в однофазної мережі
• Опір провідника в залежності від матеріалу провідника, довжини, перетину і температури. • Розрахунок дільника напруги
• Розрахунок резистора для світлодіода
• Допустимий тривалий струм для проводів і кабелів за таблицями ПУЕ
• (Правила улаштування електроустановок).
•
• Розрахунок перетину кабелю і автомата захисту для підключення електродвигуна.
• Запобіжник і провід (жучок) для заміни перегорілої плавкої вставки.
• Мінімальний очікуваний струм короткого замикання.
• Втрати напруги в провіднику, для заданої довжини, перетину і струму, з урахуванням температури середовища і матеріалу провідника.
• Електронагрівальний елемент з ніхромового дроту.
• Діаметр по перетину і перетин по діаметру.
• Перетворення: Активна потужність - Повна потужність –Реактивна потужність
• Розрахунок компенсації реактивної потужності
• Переклад AWG (американського калібру проводів) в дюйми, міліметри, квадратні міліметри і назад.
• Конвертер температур.
• Розрахунок потужності генератора для будинку.
Проблеми дистанційного навчання:
1. Ускладнена ідентифікація студентів, які проходять навчання (неможливо перевірити хто дійсно по той бік екрану комп'ютера здає або виконує завдання);
2. Недосконалість і низька пропускна спроможність мережі інтернет під час учбових і екзаменаційних комунікацій (Дистанційне навчання, в першу чергу, має на увазі спрощення учбового процесу студентам з невеликих городків, віддалених від наукових центрів. Саме вони, в цьому випадку, випробовують складнощі із здобуттям освіти).
3. Недостатній безпосередній контакт викладача і дистанційного студента із-за надзвичайної професійної завантаженості педагогів (потрібно грамотна організувати, структуріровать свою діяльність- використовувати, по можливості, один основний спосіб комунікації, визначений час для спілкування з кожною групою, краще за допомогою голосових повідомлень, щоб скоротити час на цьому)
4. Залежність ефективності навчання від особистості викладача (не всі викладачі бажають підвищувати кваліфікацію з інформаційно-комунікаційних технологій та організації дистанційного навчання; крім того дуже мало відповідних програм та навчального відео-, аудіо- матеріалу зі спец. дисциплін українською мовою)
5. Недолік практичних занять, також, носить негативний характер для студента, який бажає отримати повноцінну освіту.
Пропозиції:
1. Створення адаптивного дистанційно-освітнього середовища для педагогів і студентів. В процесі адаптації викладачі повинні засвоїти основи для можливості навчати, а студенти для можливості навчатися.
2. Підготовка освітніх установ для інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій. Створення єдиного дистанційного освітнього стандарту : електронних підручників, методичних рекомендацій, навчальних посібників, а також різних комплексів і програм.
3. Для студентів спеціальних дисциплін проводити більшу частину лабораторних робіт очно для набуття практичних навичок компетенції, тобто застосовувати змішану форму навчання. Це коли вчитель виступає у ролі модератора і допоміжника,
фокусується на спілкуванні, самоідентифікації, роботі у команді та формуванні світогляду студентів.