Проект «Чия Пеппі Довгапанчоха найкраща?»

Про матеріал
Проект «Чия Пеппі Довгапанчоха найкраща?» 1. Назва проекту: «Чия Пеппі Довгапанчоха найкраща?» 2. Учасники проекту: вчитель світової літератури та образотворчого мистецтва Юрченко Тетяна Олександрівна, учні 5-А, Б, В класів. 3. База реалізації проекту: Конотопська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №5. 4. Обґрунтування вибору проблеми: необхідність розвитку умінь характеризувати літературного героя, навичок уважного читання художніх творів. 5. Мета проекту: - узагальнити знання поняття «портрет у художній літературі», особливості портретного жанру; - створити малюнки-портрети Пеппі Довгапанчохи; - вчити засобами виразності виявляти характер людини, її захоплення, одяг; аналізувати та порівнювати досягнення та недоліки власного малюнку з роботами товаришів; - розвивати навички уважного читання тексту, удосконалювати навички аналізу твору, характеристики образів-персонажів; - виховувати увагу до внутрішнього світу людини; - оформити виставку учнівських робіт; - нагородити переможців. 6. Характеристика проекту: межпредметний (художньо-літературний), внутрішній, колективний, нетривалий, творчий. 7. Ключові завдання: намалювати Пеппі (формат А-4), порівняти опис зовнішності героїні з малюнками учнів п’ятих класів, віддати голос за одну із робіт. Завдання з літератури: повторити значення поняття «портрет у художній літературі», знайти у тексті опис Пеппі Довгапанчохи. Завдання з образотворчого мистецтва: намалювати Пеппі. 8.Термін реалізації проекту: 15-18 березня 2021року. 9. Потреби: книга Астрід Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха», словник літературознавчих термінів, акварель, гуаш, пензлі, склянки з водою, фломастери, олівці, ластики, папір білий та кольоровий, номерки для голосування, грамоти для нагородження переможців. 10. Література: - Ліндгрен А. Пеппі Довгвпанчоха.: Повість.- К.: Веселка, 1977. 267 с.: іл.; - Кондратова Л. Організація проектної діяльності учнів в позаурочній роботі школи.-Х.: Основа, 2009.- 120 с. - Літературознавчий словник-довідник за редакцією Р. Т. Гром'яка, Ю. І. Коваліва, В. І. Теремка. — К.: ВЦ «Академія», 2007 План роботи 1. Учні знайомляться із значенням поняття «портрет у художній літературі», шукають у тексті твору опис зовнішності Пеппі. 2. Учні малюють портрет Пеппі (формат роботи А-4, техніка виконання – на вибір учня). Вимоги до учасників конкурсу: - Охайне оформлення малюнка. - Повнота розкриття образу Пеппі відповідно до авторського тексту. - Оригінальність роботи. - Самостійність виконання. 3. Оформлення виставки учнівських робіт, проведення конкурсу малюнку «Чия Пеппі найкраща?» Кінцевий результат Підрахунок голосів, складання протоколу, визначення переможців конкурсу. Нагородження переможців.
Перегляд файлу

 

Проект «Чия Пеппі Довгапанчоха найкраща?»

 

 

  1. Назва проекту: «Чия Пеппі Довгапанчоха найкраща?»
  2. Учасники проекту: вчитель світової літератури  та образотворчого мистецтва Юрченко Тетяна Олександрівна, учні 5-А, Б, В класів.
  3. База реалізації проекту: Конотопська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №5.
  4. Обґрунтування вибору проблеми: необхідність розвитку умінь характеризувати  літературного героя, навичок уважного читання  художніх творів.
  5. Мета проекту:
  •  узагальнити знання поняття «портрет у художній літературі»,       особливості портретного жанру;
  • створити малюнки-портрети Пеппі Довгапанчохи;
  • вчити засобами виразності виявляти характер людини, її захоплення, одяг;      аналізувати та порівнювати досягнення та недоліки  власного малюнку з  роботами товаришів;
  •  розвивати навички уважного читання тексту, удосконалювати навички аналізу твору, характеристики образів-персонажів;

                виховувати увагу до внутрішнього світу людини;

  • оформити виставку учнівських робіт;

                нагородити переможців.

  1. Характеристика  проекту: межпредметний (художньо-літературний), внутрішній, колективний, нетривалий, творчий.
  2. Ключові завдання:  намалювати Пеппі (формат А-4), порівняти опис зовнішності героїні  з малюнками учнів п’ятих класів, віддати голос за одну із робіт.

 Завдання з літератури: повторити значення поняття «портрет у          художній літературі»,  знайти у тексті опис Пеппі  Довгапанчохи.

 Завдання з образотворчого мистецтва: намалювати Пеппі.

     8.Термін реалізації проекту: 15-18 березня 2021року.

     9. Потреби: книга Астрід Ліндгрен  «Пеппі Довгапанчоха», словник літературознавчих термінів, акварель, гуаш, пензлі, склянки з водою, фломастери, олівці, ластики, папір білий та кольоровий, номерки для голосування, грамоти для нагородження переможців.

    10. Література:

- Ліндгрен А. Пеппі Довгвпанчоха.: Повість.- К.: Веселка, 1977. 267 с.: іл.;

- Кондратова Л. Організація проектної діяльності учнів в позаурочній роботі школи.-Х.: Основа, 2009.- 120 с.

- Літературознавчий словник-довідник за редакцією Р. Т. Гром'яка, Ю. І. Коваліва, В. І. Теремка. — К.: ВЦ «Академія», 2007

 

План роботи

 

  1. Учні знайомляться із значенням поняття «портрет у художній літературі», шукають у тексті твору опис зовнішності Пеппі.
  2. Учні малюють портрет Пеппі (формат роботи А-4, техніка виконання – на вибір учня).

Вимоги до учасників конкурсу:

  • Охайне оформлення малюнка.
  • Повнота розкриття образу Пеппі відповідно до авторського тексту.
  • Оригінальність роботи.
  • Самостійність виконання.
  1. Оформлення виставки учнівських робіт, проведення конкурсу малюнку «Чия Пеппі найкраща?»

 

Кінцевий результат

 

 Підрахунок голосів,  складання протоколу, визначення переможців конкурсу. Нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Увага!

      Увага!

            Увага!

У художній літературі, як і в живописі, зображення зовнішності героя називають портретом.

 

Порівняй опис зовнішності Пеппі Довгапанчохи з  малюнками учнів 5-х класів.

Віддай свій голос за одну із робіт, яка тобі сподобалася найбільше.

Опис Пеппі Довгапанчохи

 

 

 

На околиці малесенького містечка є старий, занедбаний садок, у садку стоїть старий будиночок, а в ньому мешкає Пеппі Довгапанчоха. Їй 9 років, мешкає вона сама-самісінька. Ось який вона має вигляд: морквяного кольору волосся, цупко заплетене у дві кіски, що стирчали, мов палички, ніс картоплинкою, весь поцяткований ластовинням. Великий рот із білими здоровими зубами. А вбрана вона була просто-таки химерно. Пеппі сама пошила собі сукенку. Сукенка мала бути блакитною, та блакитної матерії не вистачило, тому Пеппі у кількох місцях подоточувала червоні клапті. На довгі, худі ноги  вона понатягала довгі панчохи – одну руду, другу чорну, а чорні черевики були рівно вдвічі довші за її ступні. Ці черевики тато купив дівчинці на виріст у Південній Америці, і ніяких інших черевиків вона не хотіла носити.

    На плечі в дівчинки сиділо мавпеня. Воно було одягнуте в сині штанці, жовту курточку й білий солом’яний брилик.

 

 

 

 

 

Протокол конкурсу малюнків

 «Чия Пеппі найкраща?»

 

№ п п

Прізвище, ім я учасника, клас

Кількість набраних голосів

Місце

1.

Борисенко Наталія,              5-А кл.

 

 

2.

Огородник Анна,                  5-В кл.

4

 

3.

Ніколаєв Андрій,                  5-В кл.

11

ІІІ

4.

Жукова Анна,                        5-Б кл.

19

І

5.

Юрченко Анастасія,             5-Б кл.

15

ІІ

6.

Розуменко Анна.                   5-Б кл.

4

 

7.

Самойлович Станіслав,       5-А кл.

2

 

8.

Лузан Євгенія,                      5-В кл.

4

 

9.

Сайко Альона,                       5-В кл.

 

 

10

Щерба Євгенія,                     5-Б кл.

3

 

11.

Нікачало Анастасія,              5-Б кл.

 

 

12.

Грицик Олександр,               5-В кл.

2

 

13.

Сурело Дмитро,                    5-А кл.

 

 

14.

Осадча Дарина,                     5-В кл.

1

 

15.

Галайба Катерина,                5-А кл.

15

ІІ

16.

Ткач Евгенія,                        5-А кл.

 

 

17.

Івахненко Дарія,                   5-А кл.

 

 

18.

Дмитренко Владислав,        5-А кл.

 

 

19.

Федоренко Дар я,                  5-В кл.

2

 

20.

Стеценко Анна,                    5-А кл.

 

 

21.

Полубинська Анастасія,      5-В кл.

4

 

22.

Кривченко Тетяна,               5-А кл.

2

 

23.

Лопар Євгенія,                      5-Б кл.

3

 

24.

Бедрик Анастасія,                 5-В кл.

 

 

25.

Кравцова Вікторія,               5-А кл.

4

 

26.

Волков Андрій,                     5-Б кл.

 

 

27.

Малофеєнко Катерина,         5-Б кл.

3

 

28.

Перееденко Олена,               5-В кл.

 

 

29.

Патюта Катерина,                 5-Б кл.

 

 

30.

Грибанов Олег,                     5-В кл.

 

 

31.

Дейнеко Ярослав,                 5-А кл.

3

 

32.

Галушка Данило,                  5-Б кл.

 

 

33.

Федурко Марина,                 5-Б кл.

 

 

34.

Рассказов Богдан,                 5-А кл.

 

 

35.

Лиса Анастасія,                    5-В кл.

 

 

36.

Беркун Микола,                    5-А кл.

 

 

38.

Мехед Аліна,                         5-В кл.

2

 

39.

Перехожук Марина,             5-В кл.

 

 

40.

Квокша Володимир,             5-Б кл.

 

 

41.

Горєв Андрій,                       5-В кл.

 

 

42.

 

 

 

43.

 

 

 

44.

 

 

 

45.

 

 

 

Висновки  членів журі:

 

 

 

І місце - Жукова Анна                           (19 голосів), 5-Б кл.

ІІ місце – Галайба Катерина,                (15 голосів), 5-А кл.

                 Юрченко Анастасія              (15 голосів), 5-Б кл.

ІІІ місце – Ніколаєв Андрій                 ( 11 голосів), 5-В кл.

 

 

Голова журі  ______________________          Юрченко Тетяна Олександрівна

 

Члени журі  ______________________           Білевщук Катерина, 5-Б кл.

                            

                     ______________________           Дейнеко Ярослав,     5-А кл.

 

                     _____________________             Прудников Євгеній,  5-В кл.

 

18 квітня 2009 року

docx
Додано
31 березня 2021
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку