Проект. День Синички.

Про матеріал
Мета цього проекту:поглибити знання та уявлення учнів про синичок, які зимують на території Присамарського заказника Дніпропетровської області; активізувати пізнавальну активність дітей, спостережливість, критичне мислення, уміння робити висновки; учити дітей самостійно здобувати знання; добирати матеріали відповідно до теми; формувати уявлення дітей про важке життя пернатих; розширити уявлення про заходи по охороні птахів взимку; опановувати методи раціонального навчання (навички роботи в групі); розвивати зв’язне мовлення учнів, збагачувати та активізувати словниковий запас;вміння працювати з додатковою літературою, спостережливість, уяву, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе ставлення та бажання допомагати птахам взимку, сприяти нагромадженню екологічних знань і культури
Перегляд файлу

 

 

 

                  

 

 

 

 

                  Навчальний проект

 

  «12 листопада -День Синички»

 

         3 – А клас

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель початкових класів

Могилян Лариса  Володимирівна

Гвардійський ліцей

Новомосковський район

Дніпропетровська область

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Проект. «День Синички».

 

Мета: поглибити знання та уявлення учнів про синичок, які зимують на території Присамарського заказника Дніпропетровської області; активізувати пізнавальну активність дітей, спостережливість, критичне мислення, уміння робити висновки; учити дітей самостійно здобувати знання; добирати матеріали відповідно до теми; формувати уявлення дітей про важке життя пернатих; розширити уявлення про заходи по охороні птахів взимку; опановувати методи раціонального навчання (навички роботи в групі);  розвивати зв’язне мовлення учнів, збагачувати та активізувати  словниковий запас;вміння працювати з додатковою літературою, спостережливість, уяву, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати дбайливе ставлення та бажання допомагати птахам взимку, сприяти нагромадженню екологічних знань і культури.
 

 

    Тип проекту:

 

  • за предметною галуззю – міжпредметний;
  • за тривалістю середньої тривалості ( листопад-березень);
  • за характером контактів учитель початкових класів,                  учні 3 – А класу, батьки класу;
  • за основним видом діяльності – навчально - дослідницький;
  • за формою проведення дослідницько – пошукова, практична робота дітей із подальшою презентацією здобутої інформації за матеріалами проекту;
  • за кількістю учасників груповий (учитель,учні,батьки)

 

Провідна проблема: вивчити і дослідити особливості зимівлі різновидності  синичок у Присамарському заказнику Дніпропетровської області; систематизувати   знання учнів про синичок; збір інформації, її узагальнення. Виготовити із пластиліну, глини об’ємні фігурки синички;

     оформити презентацію проекту.



Спосіб розв᾿язання проблеми: спланувати заходи щодо охорони пернатих друзів ( виготовити годівнички разом з батьками, вивісити їх на деревах, в дворах, на балконах; підгодовувати пташок зерном, насінням, крупами, шматочками несоленого сала;) дітям спостерігати за поведінкою синичок.

Освітній проект: оформити презентацію проекту (слайди та фото), теоретичний та практичний матеріал, якими можуть користуватися як учні класу, так і вчителі та діти з інших класів.

 

   

 

 Очікувані результати: зацікавлення учнів проектною діяльністю;

практичне застосування дітьми набутих знань; поліпшення взаємовідносин та спілкування між дітьми; створення ситуації успіху для кожної дитини.

                    

План роботи над проектом

 

  1. Засідання творчої групи.

Визначення теми та мети проекту. Формування складу груп, розподіл завдань. Обирання форми презентації проекту.

  1. Збирання інформації:
  •       відвідування бібліотеки;
  •       екскурсії в природу;
  •       робота в Інтернеті;
  •       спілкування з членами родини;
  •       робота з періодичною пресою;
  •       перегляд науково – пізнавальних фільмів.
  1. Самостійна  робота учасників проекту за своїми індивідуальними та груповими дослідженнями, творчими завданнями.
  2. Обговорення отриманих результатів у групах.
  3. Оформлення результатів, їх презентація.

 

                             Завдання для груп

 

1 група  Науковці -  дібрати цікаві факти і інформацію про синичок; різновидності синичок рідного краю.                         .

2   група Дослідники – провести спостереження; проаналізувати, як синички пристосувалися до умов зими.

3 група Екологи -  виготовити годівнички, розвісити їх; дізнатися, як правильно підгодовувати синичок.

      4 група  Літературознавці -   відшукати загадки,  прислів’я, вірші  про синичку;  дослідити народні прикмети про синичку; написати  твори за бажанням щодо власних спостережень за птахами.

 5  група Креатив -  організувати виставку малюнків «Годівничка для

синички»; виготовити об’ємні фігурки синички.

 

    

          Захист проекту.  Звіт творчих груп.

 

  1. Звіт пошукової групи «Науковці».

Наша група отримала дуже відповідальне завдання. Ми працювали

з довідниками, енциклопедіями, в Інтернеті і хочемо представити.

 

Результати свого пошуку.

 

 

 

 

Група « Науковці»

Науковець1

Опис  синички

Тулуб обтічної форми.

Довжина тіла – 14 см.

Вага – 14 – 22 г.

Окраска яскраво-жовта або лимонна з повздовжніми чорними смужками.

Сама голова чорна.

Крила сіро-голубі.

Науковець 2

 

Синиць існує більше 50 різних видів . В Україні зустрічається 8 видів. Всупереч своїй назві, синього кольору в оперенні синиць майже немає.

Синиця – рухливий, енергійний, красивий птах. Природа обдарувала її яскравою зовнішністю. Черевце у неї – лимонно-жовте, розділене чорною смугою, білі щічки.

 

Науковець 3

 

Синиця – птах невеликих розмірів, з сильними лапками, коротким конічним дзьобом. Бігати по землі синиці не вміють, на відміну від справжніх наземних птахів. Зате, подібно горобцям, вміють скакати. У більшості випадків синиця – осілий птах, що кочує, іноді перелітний.

 

Науковець4

 

Синичка — корисна пташка. Вона знищує шкідників, що сховались на зимівлю у корі дерев та під опалим листям.

Синиця любить співати взимку. Репертуар у кожного птаха свій. Деякі види синиць знають по десять пісень різних типів.

 

  1. Звіт пошукової групи «Дослідники» на основі власних спостережень і досліджень.

Результати досліджень.

 

Дослідник 1

 

Синиці — це невеликі пташки із яскравим забарвленням. Їх нерідко можна зустріти на вулицях нашого селища і в лісі Присамарського заказника, а зранку можна почути їх дзвінкий спів.

 

Дослідник 2

 

Синиці ведуть осілий спосіб життя. На зиму вони не покидають звичні місця проживання, а в найлютіші морози намагаються триматися ближче до людського житла, де простіше знайти притулок та їжу.

 

Дослідник 3

 

Зима — найважчий час року для синиць, далеко не всі виживають у морози. Ночують синиці взимку в тих місцях, де їм буде тепло і найменш вітряно. Для ночівлі цих птахів непогано підходять різні дупла, щілини в будівлях, шпаківні, також можна побачити синиць під дахами будинків. Найчастіше ночують пташки зграйками, тісно збившись один до одного, адже так їм набагато тепліше.

 

  1. Звіт пошукової групи «Літературознавці».

Звіт творчої групи.

 

Літературознавець 1

 

Вірші відомих поетів України

    Синиці голодом намлілись -

така зима, така зима!.

Оце б у вирій полетіти,-

так Батьківщини ж там нема.

Л. Костенко

 

Є у лісі хатка,

Хатка невеличка.

В ній живе-зимує

Чепурна синичка.

Хоч кругом надворі

Холодно, сніжисто,

А у хатці тепло,

Затишно і чисто.

Д. Мегелик

 

Літературознавець 2

 

Загадки

***

Як зима – вона на гілці,

І співа, мов на сопілці.

Жовті груди, чорні крила,

Кусень сала сама з’їла.

***

Жовтогруда і прудка,

Пташечка оця мала.

По гілках вона стрибає,

Капелюшок чорний має.

Просить сало та насіння,

Не боїться мороз взимку.

***

Жовтогруді пташенята

Просять хліба в двір їм дати.

На морозі мерзнуть щічки,

Прилетіли вже … (синички).

 

Літературознавець 3

 

Народні повір’я

***

Синиця, яка прилетіла та сіла на вікно, знаходиться в гарному настрої — до приємних новин, пов'язаних з фінансовим добробутом.

Якщо на вікні сидить одразу 2-3 синички — це до великого успіху. ...

Хорошою прикметою буде погодувати пташок — це залучить в дім щастя та успіх.

                                                         Народні прикмети

                                                                     ***

Синиці свистять — день буде ясним.

Співають опівдні — вечір буде безвітряним.

Співають у лютому — тиждень триматиметься мороз.

Сидить у кватирці восени — чекати холодної зими.

Синиця співає – очікується відлига і сонячний день.

Жовтогруда пташка попискує – віщує мороз вночі.

Багато синиць біля будинку – скоро холоду.

 

 

  • Народні повір’я про синиці перевірені часом і в них ніхто не сумнівається. 
  • Синиця символізує добро і щастя. Ця пташка відноситься до живих істот, що викликає тільки позитивні емоції.  

 

Дитячі твори

 

                                     Твір-розповідь ( із власних спостережень)
                                           “ Синичка біля мого вікна”
 

Ось і прийшла холодна і сніжна зима. Все вкрито білим пухнастим килимом. Мені і моїм друзям дуже подобається гуляти,гратися на вулиці, спускатися на санчатах з гірки.

Якщо змерзнемо, розійдемося по домівках. Вдома тепло, приємно сидіти біля вікна і дивитися на білі засніжені дерева.

Ось, біля мого вікна, на гілочку дерева сіла синиця. Вона така маленька, їй, мабуть, дуже холодно. А що вона може зараз їсти? Все ж вкрито снігом. Треба взяти якогось зерна, посипати на землю, на підвіконня. Але все знову засипе снігом. Треба зробити годівницю. Мені допоможе тато .Таку маленьку хатинку з фанери, обов᾽язково з дахом, щоб сніг не засипав хліб та зерно. І повісили на дерево недалеко від мого дому, щоб спостерігати за птахами, які будуть прилітати до моєї годівнички.

Ранком буду йти до школи і насиплю свіжого корму для своїх пернатих друзів, щоб їм було не холодно і не голодно взимку.
                                                                                                учениці 3-А класу
                                                                                                 Гречишкіної Ксенії

 

Дитячі твори

                                  Твір-розповідь ( із власного вчинку)
                                           “ Врятована синичка”

 

Була зима. Одного дня я повертався з другом Ярославом зі школи. Дув сильний вітер нам в обличчя. Раптом прямо перед під’їздом ми побачили знесилену синичку. Я нероздумуючи, забрав її додому. Вона була голодна і знесилена з пораненим крилом.

Вдома мене чекала мама. Вона побачила в мене в руках пташку. Мама допомогла надати першу допомогу пташці, перев’язати їй крильце. Пташка відкрила очі. Я напоїв її водичкою. Коли їй стало легше, поклав біля неї шматочок яблука, насипав різних круп. Синичка зраділа щедрому частуванню і почала охоче їсти. Вона була дуже голодною! 

Ввечері повернувся з роботи тато. Він похвалив мене за добрий вчинок. Тато уважно оглянув поранену пташку і сказав, що крило незабаром заживе. Синичка жила у нас тиждень, поки не загоїлося крильце. Згодом синичка попросилася на вулицю.

Щодня вранці синичка прилітала до мого вікна, дякуючи за порятунок. Я пригощав її зернятами, несолоним салом. Так я врятував життя одній синичці.

                                                                                     учень 3-А класу

                                                                                     Бондаренко Дмитро

 

Твір-розповідь ( із власних спостережень)

 

                                            “ Годівничка для синички”

Була зима. І одна маленька дівчинка, яку звали Оксанкою, побачила у вікні синичку. Вона ходила по підвіконню і просила впустити її погрітися. Дівчинка швидко одягнулась, взяла крихти білого хліба і вибігла на двір погодувати пташку.

У Оксанки виникла ідея - зробити і з татом годівничку. Так вони й зробили.
Знайшли порожню пляшку, вирізали там отвір. Дівчинка розмалювала годівничку барвистими фарбами. Потім разом з татом повісили її на дереві поряд з вікном, насипали зернят туди. І почали щодня спостерігати, що там відбувається.

І з того часу та синичка живе поряд з Оксанчиним вікном, але вже не одна. Разом з нею – її маленькі дітки.

                                                                                             учениці 3-А класу
                                                                                             Федишиної Олександри

 

 

  1. Звіт групи «Екологи».

Презетація годівничок та продуктів харчування.

 

Еколог 1

Прості годівниці з коробок

 

Знайти тетрапак не складе праці – пакет з-під соку може послужити відмінною годівницею для пернатих.

 

Якщо з’єднати кілька вузьких коробок і виконати в них на різній висоті отвору, то можна отримати непогану бункерну годівницю.

 

Еколог 2

 

Годівничка з пластикової пляшки

           Найпростіший спосіб зробити годівничку – це зробити її з пластикової пляшки. Можна наполовину зрізати пляшку, або просто вирізати в ній отвір достатнього діаметру, аби пташки без проблем змогли дістати з пляшки їжу. Наступний крок – прилаштувати до пляшки мотузку. Після цього засипаємо в годівничку їжу і встановлюємо її надворі

 

Еколог 3

 

Годівничка з тетрапаку

З великих пакетів з-під соку чи молока можна зробити універсальні їдальні для птахів. Для цього потрібно вирізати отвір великого розміру, щоб корм можна було побачити здалеку. Якщо годівниця підвісна, її потрібно проткнути жердиною. Конструкцію з пакету можна розмістити у кущі. У цьому випадку сідло не потрібно, його функцію будуть виконувати гілки.

 

Еколог 4

Закриті годівниці, конструкції-будиночки

 

Конструкції-будиночки виглядають більш надійними і солідними – дах захищає корм від вітру, опадів.

Недолік закритих конструкцій в тому, що птахи не бачать корм здалеку, а тому цілком можуть померти з голоду прямо під рятувальної їдальнею.

Тому птахів потрібно спочатку прикормлювати – розсипати корм навколо.

 

Еколог 5

Меню синички

Що можна класти в годівничку:

- насіння соняшника;

- насіння чортополоху;

- несолене сало;

- суміш насіння;

- фрукти і ягоди;

- арахіс;

- просо, овес або пшениця;

- шишки та жолуді;

- каші – сухі або напівзварені.

 

  1. Група «Креатив»

Презентувала малюнки та вироби синичок. Діти проявили неабияку творчість, креативність, спостерігаючи за птахами. Учні старалися. Кожен із них хотів передати відповідність щодо зовнішності пташки.

 

Очікувані результати

  1. Учні досягли поставленої мети: проявили активність, самостійність, творчість.
  2. Навчилися працювати в групах: слухати один одного, аналізувати свою роботу,звітувати, домовлятися.
  3. Особливо слід зазначити підтримку батьків у виготовленні годівничок, їх розвішування, фото звіти.
  4. Спільна праця вчителя, учнів та батьків сприяла згуртованості колективу, вихованню доброзичливих відносин у класі.
  5. Робота над проектом допомагає дітям більше пізнавати та розширювати кругозір учнів про світ тварин, толерантне відношення; оберігати природу та турбуватися про неї.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

учителя початкових класів. Могилян Лариси Володимирівни. Гвардійського ліцею. Черкаської селищної громади. Новомосковського району. Дніпропетровської області Проект “День синички”

Номер слайду 2

учителя початкових класів. Гвардійського ліцею. Черкаської селищної громади. Новомосковського району. Дніпропетровської області Проект “День синички”12 листопада День синички Опис синички Довжина тіла – 14 см. Вага – 14 – 22 г. Окраска яскраво-жовта або лимонна з повздовжніми чорними смужками. Сама голова чорна. Крила сіро-голубі.

Номер слайду 3

Група “Науковці”Синиць існує більше 50 різних видів. В Україні зустрічається 8 видів. Всупереч своїй назві, синього кольору в оперенні синиць майже немає. Синиця – рухливий, енергійний, красивий птах. Природа обдарувала її яскравою зовнішністю. Черевце у неї – лимонно-жовте, розділене чорною смугою, білі щічки.

Номер слайду 4

Група “Науковці” Синиця – птах невеликих розмірів, з сильними лапками, коротким конічним дзьобом. Бігати по землі синиці не вміють, на відміну від справжніх наземних птахів. Зате, подібно горобцям, вміють скакати. У більшості випадків синиця – осілий птах, що кочує, іноді перелітний.

Номер слайду 5

Група “Науковці” Синичка — корисна пташка. Вона знищує шкідників, що сховались на зимівлю у корі дерев та під опалим листям. Синиця любить співати взимку. Репертуар у кожного птаха свій. Деякі види синиць знають по десять пісень різних типів.

Номер слайду 6

Група “Дослідники”Синиці — це невеликі пташки із яскравим забарвленням. Їх нерідко можна зустріти на вулицях нашого селища і в лісі Присамарського заказника, а зранку можна почути їх дзвінкий спів.

Номер слайду 7

Група “Дослідники” Синиці ведуть осілий спосіб життя. На зиму вони не покидають звичні місця проживання, а в найлютіші морози намагаються триматися ближче до людського житла, де простіше знайти притулок та їжу.

Номер слайду 8

Група “Дослідники” Зима — найважчий час року для синиць, далеко не всі виживають у морози. Ночують синиці взимку в тих місцях, де їм буде тепло і найменш вітряно. Для ночівлі цих птахів непогано підходять різні дупла, щілини в будівлях, шпаківні, також можна побачити синиць під дахами будинків. Найчастіше ночують пташки зграйками, тісно збившись один до одного, адже так їм набагато тепліше.

Номер слайду 9

Група “Літературознавці” Вірші відомих поетів України Синиці голодом намлілись - така зима, така зима!.. Оце б у вирій полетіти,- так Батьківщини ж там нема. Л. КостенкоЄ у лісі хатка,Хатка невеличка. В ній живе-зимуєЧепурна синичка. Хоч кругом надворіХолодно, сніжисто,А у хатці тепло,Затишно і чисто. Д. Мегелик

Номер слайду 10

Група “Літературознавці” Загадки***Як зима – вона на гілці,І співа, мов на сопілці. Жовті груди, чорні крила,Кусень сала сама з’їла.***Жовтогруда і прудка,Пташечка оця мала. По гілках вона стрибає,Капелюшок чорний має. Просить сало та насіння,Не боїться мороз взимку.***Жовтогруді пташенята. Просять хліба в двір їм дати. На морозі мерзнуть щічки,Прилетіли вже … (синички).

Номер слайду 11

Група “Літературознавці” Народні повір’я***Синиця, яка прилетіла та сіла на вікно, знаходиться в гарному настрої — до приємних новин, пов'язаних з фінансовим добробутом. Якщо на вікні сидить одразу 2-3 синички — це до великого успіху. ... Хорошою прикметою буде погодувати пташок — це залучить в дім щастя та успіх. Народні прикмети ***Синиці свистять — день буде ясним. Співають опівдні — вечір буде безвітряним. Співають у лютому — тиждень триматиметься мороз. Сидить у кватирці восени — чекати холодної зими. Синиця співає – очікується відлига і сонячний день. Желтогрудая пташка попискує – віщує мороз вночі. Багато синиць біля будинку – скоро холоду. Народні повір’я про синиці перевірені часом і в них ніхто не сумнівається.  Синиця символізує добро і щастя. Ця пташка відноситься до живих істот, що викликає тільки позитивні емоції. 

Номер слайду 12

Група “Літературознавці” Дитячі твори*** Твір-розповідь ( із власних спостережень) “ Синичка біля мого вікна” Ось і прийшла холодна і сніжна зима. Все вкрито білим пухнастим килимом. Мені і моїм друзям дуже подобається гуляти,гратися на вулиці, спускатися на санчатах з гірки. Якщо змерзнемо, розійдемося по домівках. Вдома тепло, приємно сидіти біля вікна і дивитися на білі засніжені дерева. Ось, біля мого вікна, на гілочку дерева сіла синиця. Вона така маленька, їй, мабуть, дуже холодно. А що вона може зараз їсти? Все ж вкрито снігом. Треба взяти якогось зерна, посипати на землю, на підвіконня. Але все знову засипить снігом. Треба зробити годівницю. Мені допоможе тато. Таку маленьку хатинку з фанери, обов ᾽язково з дахом, щоб сніг не засипав хліб та зерно. І повісили на дерево недалеко від мого дому, щоб спостерігати за птахами, які будуть прилітати до моєї годівнички. Ранком буду йти до школи і насиплю свіжого корму для своїх пернатих друзів, щоб їм було не холодно і не голодно взимку. учениці 3-А класу Гречишкіної Ксенії

Номер слайду 13

Група “Літературознавці” Дитячі твори*** Твір-розповідь ( із власного вчинку) “ Врятована синичка” Була зима. Одного дня я повертався з другом Ярославом зі школи. Дув сильний вітер нам в обличчя. Раптом прямо перед під’їздом ми побачили знетомлену синичку. Я нероздумуючи, забрав її додому. Вона була голодна і знесилена з пораненим крилом. Вдома мене чекала мама. Вона побачила в мене в руках пташку. Мама допомогла надати першу допомогу пташці, перев’язати їй крильце. Пташка відкрила очі. Я напоїв її водичкою. Коли їй стало легше, поклав біля неї шматочок яблука, насипав різних круп. Синичка зраділа щедрому частуванню і почала охоче їсти. Вона була дуже голодною!  Ввечері повернувся з роботи тато. Він похвалив мене за добрий вчинок. Тато уважно оглянув поранену пташку і сказав, що крило незабаром заживе. Синичка жила у нас тиждень, поки не загоїлося крильце. Згодом синичка попросилася на вулицю. Щодня вранці синичка прилітала до мого вікна, дякуючи за порятунок. Я пригощав її зернятами, несолоним салом. Так я врятував життя одній синичці. учень 3-А класу Бондаренко Дмитро

Номер слайду 14

Група “Літературознавці” Дитячі твори Твір-розповідь ( із власних спостережень) “ Годівничка для синички” Була зима. І одна маленька дівчинка, яку звали Оксанкою, побачила у вікні синичку. Вона ходила по підвіконню і просила впустити її погрітися. Дівчинка швидко одягнулась, взяла крихти білого хліба і вибігла на двір погодувати пташку. У Оксанки виникла ідея - зробити і з татом годівничку. Так вони й зробили. Знайшли порожню пляшку, вирізали там отвір. Дівчинка розмалювала годівничку барвистими фарбами. Потім разом з татом повісили її на дереві поряд з вікном, насипали зернят туди. І почали щодня спостерігати, що там відбувається. І з того часу та синичка живе поряд з Оксанчиним вікном, але вже не одна. Разом з нею – її маленькі дітки. учениці 3-А класу Федишиної Олександри

Номер слайду 15

Група “Екологи”

Номер слайду 16

Група “Екологи”Найкращий корм для багатьох видів — несмажене насіння соняшника. Якщо ви робите зернову суміш для підгодівлі власноруч кількість соняшника може бути до 50% (не більше). Інші складові — це просо, вівсяні пластівці, насіння трав.  Трохи розмочені сухі яблука та родзинки, а також свіжі яблука, гарбуз, моркву, кукурудзу 

Номер слайду 17

Група “Екологи”Що можна класти в годівничку:- насіння соняшника;- насіння чортополоху;- несолене сало;- суміш насіння;- фрукти і ягоди;- арахіс;- просо, овес або пшениця;- шишки та жолуді;- каші – сухі або напівзварені.

Номер слайду 18

Група “Екологи”Їжа для пташок різноманітна. Найчастіше в годівниці насипають всілякі крупи. Дозволю собі давати птахам наступні зернятка:- Рис;- пшениця;- овес;- вівсянка;- перловка;- геркулес (тільки в пластівцях);- кукурудза;- просо.

Номер слайду 19

Група “Екологи”Чим не можна годувати птахів:- чорним хлібом,- сухарями – там багато солі та дріжджів, що може викликати розлади шлунку у птахів;- солоною, кислою, пряною та гострою їжею;смаженою їжею;- цитрусовими та бананами;- пшоном (очищеним просом).

Номер слайду 20

Група “Екологи”Закриті годівниці, конструкції-будиночки. Конструкції-будиночки виглядають більш надійними і солідними – дах захищає корм від вітру, опадів. Недолік закритих конструкцій в тому, що птахи не бачать корм здалеку, а тому цілком можуть померти з голоду прямо під рятувальної їдальнею. Тому птахів потрібно спочатку прикормлювати – розсипати корм навколо.

Номер слайду 21

Група “Екологи”Годівничка з тетрапаку. З великих пакетів з-під соку чи молока можна зробити універсальні їдальні для птахів. Для цього потрібно вирізати отвір великого розміру, щоб корм можна було побачити здалеку. Якщо годівниця підвісна, її потрібно проткнути жердиною. Конструкцію з пакету можна розмістити у кущі. У цьому випадку сідло не потрібно, його функцію будуть виконувати гілки..

Номер слайду 22

Група “Екологи”Прості годівниці з коробок. Знайти тетрапак не складе праці – пакет з-під соку може послужити відмінною годівницею для пернатих. Якщо з’єднати кілька вузьких коробок і виконати в них на різній висоті отвору, то можна отримати непогану бункерну годівницю.

Номер слайду 23

Група “Екологи”Годівничка з пластикової пляшки. Найпростіший спосіб зробити годівничку – це зробити її з пластикової пляшки. Можна наполовину зрізати пляшку, або просто вирізати в ній отвір достатнього діаметру, аби пташки без проблем змогли дістати з пляшки їжу. Наступний крок – прилаштувати до пляшки мотузку. Після цього засипаємо в годівничку їжу і встановлюємо її надворі.

Номер слайду 24

Група “Екологи”Годівнички з пластикових пляшок чи відерЇх максимально легко зробити – вирізаємо великий отвір, залишивши бортики на дні та «дах». Шукаємо вдале місце, кріпимо на гілку дерева і насипаємо корм..

Номер слайду 25

Група “Екологи”Годівниці встановлюють на деревах, але так, щоб не заманювати вуличних тварин: кішок, собак, і на такій висоті, щоб вони не дісталися до пташиного корму. До того ж їжу можна розмістити і іншими способами. Шматочки сала і м'яса, ягоди нанизують на мотузку і розвішують на гілках. А також гілки поливають тваринним жиром. Він застигає, і птахи його клюють. .

Номер слайду 26

Група “Екологи”Згідно із спостереженнями до 80-90% синиць може загинути у суворі зими! -Підгодовуйте птахів від листопада аж до весни (до повного сходження снігу). Не можна кидати цю справу всередині зими. Навпаки, у другій половині зими, коли більша частина зимових ягід та плодів з’їдена або пропала, додаткова підгодівля особливо важлива для виживання птахів.-Птахів потрібно підгодовувати, а не годувати! -Підтримуйте годівницю в охайному вигляді, адже це впливає на здоров’я птахів. Хоча б раз на місяць очищуйте її від сміття й мийте легким мильним розчином.

Номер слайду 27

Група “Креатив”.

Номер слайду 28

Група “Креатив”Учні 3-А класу. Гвардійського ліцею

Номер слайду 29

Відео “Вдячна синичка”Учня 3-А класу. Чеканова Дмитра

Номер слайду 30

Очікувані результати:1. Учні досягли поставленої мети: проявили активність, самостійність, творчість.2. Навчилися працювати в групах: слухати один одного, аналізувати свою роботу,звітувати, домовлятися.3. Особливо слід зазначити підтримку батьків у виготовленні годівничок, їх розвішування, фото звіти.4. Спільна праця вчителя, учнів та батьків сприяла згуртованості колективу, вихованню доброзичливих відносин у класі.5. Робота над проектом допомагає дітям більше пізнавати та розширювати кругозір учнів про світ тварин, толерантне відношення; оберігати природу та турбуватися про неї..

Номер слайду 31

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! Думаю, що вам сподобалася робота учнів 3-А класу Гвардійського ліцею Черкаської територіальної громади!.

zip
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Презентації
НУШ
Додано
22 січня 2023
Переглядів
2130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку