Над даний проектам можна працювати учням як середньої, так и початкової ланки. Учні почасткової ланки можуть працювати над проектом за допомогою батьків.
Екологічний проект “Друге життя непотрібних речей”
Смиття — це те, що стало нам непотрібним. В першу чергу до нього можна віднести пакувальний матеріал: папір, алюмінієву фольгу, поліетилен, скляну тару та інші види матеріалу пакування та розфасовки товарів.
Завдання 1.Уважно розгляньте упаковку різноманітних товарів, які є у вашому будинку. Це може бути упаковка миючих засобів, продуктів харчування, коробки від канцелярських товарів, пластикові або скляні пляшки та інші. Які знаки або позначення говорять про те, що ця упаковка може бути використана вдруге або її можна вторинно переробити? Намалюйте або наклійти ці знаки у вільні “ячейки” таблиці.
Наприклад
|
|
|
Завдання 2. Протягом 2-3 днів записуйте про все, що викидається у ваше смітне відро. Якщо ви маєте можливість, то зважте різноманітні види відходів, якщо такої можливості немає, то вкажіть найменування відходів.
Заповніть таблицю (приклад заповнення)
Види відходів |
Харчові (різноманітні очищення, залишки їжі і т.п.) |
Метал (в тому числі фольга) |
Різноманітні види бумажної продукції |
Скло, фарфор, глина, фаянс |
Синтетичні пакувальні матеріали (поліетилен і т.п.) |
Інші відходи |
1 день |
Картопляні очищення (100 г) |
Фольга від шоколаду |
Упаковка від олівців, тетрапак від соку |
Розбита чашка |
Пластикрва пляшка |
Колготки |
2 день |
|
|
|
|
|
|
3 день |
|
|
|
|
|
|
Підсумок |
|
|
|
|
|
|
Дайте відповідь на запитання:
1. Яких відходів набирається за день більш всього?
2. Чому зараз в Україні, як в багатьох державах світу на подвір”ї ставлять, як правило, декілька баків для сміття із підписами: “Для харчових відходів”, “Для пластику”, “Для скла” і т.п.
3. Пропонуй свої пропозиції для того, щоб відходів стало значно менше.
Завдання 3. Пропонуй варіанти вторинного використання речей , які вже відслужили свій вік, а за можливістю зроби “нові” ). Це може бути все, що завгодно (від батарейки, сірникового коробка до старої сумки, пластинок і т.п.).
Зі своїми однокласниками організуй виставку “Вторинне життя речей”, пропонуючи свої “шедеври”