Проект «Екологія – закон життя»(презентація)

Про матеріал
Нашу планету часто порівнюють з величезним космічним кораблем, який летить над просторами Всесвіту. А людство є екіпажем цього корабля. Красиве і мудре порівняння. Але ми всі повинні осмислити, що у нашого космічного корабля немає аварійного виходу. І лунає сьогодні: «Тривога на космічному кораблі. Майбутнє Землі в небезпеці.» Під час реалізації проекту проведені досліди, зроблені висновки.
Перегляд файлу

Проект «Екологія – закон життя»(презентація)

 

Виконується танок квітів

Виходить дівчинка, яка виконує роль планети.

Планета: Мені приснився світлий, дивний сон,

                  Що я – планета – вся, немов із квітів,

                  А вітерець колише зелен – віти,

                  І птахів щебет – наче справжній рай.

                  Ось території – незайманих лугів,

                  Плескіт річок, мов музика природи,

                  А свіжим, ніжним подихом лісів

                  Мене окутало і додалося вроди,

                  Моїм легеням знов дали життя…

                  І раптом я прокинулась. Буття

                  Було зовсім не схоже на цю казку…

                  А чому так? Чому? Скажіть, будь ласка…(зажурено)

Виходять ведучі, тоді планета сходить.

1 в.: Нашу голубу планету часто порівнюють з величезним космічним кораблем, який летить над  просторами Всесвіту. А людство є екіпажем цього корабля.

2 в.: Красиве і мудре порівняння. Але ми всі повинні осмислити, що у нашого космічного корабля немає аварійного виходу. І лунає сьогодні: «Тривога на космічному кораблі. Майбутнє Землі в небезпеці.»

1 в.: Одкам’янійте статуї античні,

         Одкам’янійте і кричіть на ґвалт.

        Бо скоро ми дерева синтетичні

        Будем закопувати коренем в асфальт.

2 в.: І тому, ми, члени євро клубу «Сузір’я дружби», учні спеціалізованої школи №7, хочемо сьогодні відверто поговорити про наболіле з цифрами і фактами, продемонструвати результати власних спостережень і дій, аби сприяти  екологічній освідченості і пробудити у кожного екологічну свідомість, екологічну совість.

Педагог – організатор:  Члени євроклубу ініціювали роботу над проектом «Наша екологія». Працює над проектом уся школа, бо ніхто не байдужий до навколишнього  середовища. Зараз ви побачите виступи активістів кожного класного колективу, які є жителями дитячої Країни «Данко». Вони планують, вони працюють, вони у пошуку. Тож ми починаємо виступ кожного класного колективу по діючому проекту і закликаємо вслухатися,  повірити, зрозуміти, адже ми всі живемо цими проблемами і намагаємось, щоб усі навколо зрозуміли, що наша земля може обернутися на безлюдну пустелю, якщо суспільство не

змінить свого ставлення до природи.

Виступ 5-А класу

Під музику вибігають дівчатка – квіти, утворюють коло – клумбу, виходить хлопчик, поливає їх.

Хлопчик: Що за клумбу я зростив на подвір’ї школи

                 Кожну квіточку полив, прополов довкола

                 Ось погляньте – це ж краса, та ще й справжні чудеса –

                 Говорить уміють квіти, я ж учусь їх розуміти.

1 квітка: Погляньте, наша клумба найкраща! Така велика, красива. А все тому, що у наших господарів  руки золоті і серце добре.

2 квітка: Кожного дня нас водицею напувають, шкідників знищують, з бур’янами борються.

3 квітка: А яке квіткове різнобарв’я на нашій клумбі. Подивіться, айстри – білі, сині, рожеві,  чорнобривці всіх кольорів, ромашки, матіоли, маки ростуть тут. От добре, якби всі діти були  такими трудолюбивими, як наші.

4 квітка: І не тільки трудолюбивими, а ще й розумними. Наші п’ятикласники уже безліч інформації   про життя квіткове зібрали. Та з іншими дітьми своїми знаннями діляться.

5 квітка: А ще минулої осені вони зібрали добірне насіння з кожної квіточки, щоб на весні посіяти і дати їй нове життя.

1 квітка: Подружки, а я секретом з вами поділюся. Я чула, що наші п’ятикласники планують  ще одну клумбу зробити і алею з тюльпанами виростити.

2 квітка: Я обожнюю тюльпани – вони чудо. Не те, що горді і самовпевнені красені-нарциси.

3 квітка: А ти звідки про нарциса знаєш?

2 квітка: Невже ви забули, що наші юні квітникарі планують випустити книгу, де будуть зібрані всі  легенди про життя кожної квіточки.

4 квітка: От молодці! Пощастило нам зі спонсорами. Самі люблять природу і інших вчать.

5 квітка: Тихо, тихо. Наш господар вірш читає, певно сам написав!

Хлопчик: Кожній квітці навесні сняться кольорові сни.

                  Ромашці сняться – золоті, волошці – волошкові

                  І ніжно-ніжно голубі дзвіночку лісовому.

                 Люблю я квітів ніжну вроду, бо квіти – усмішка природи.

Всі виходять.

Виступ 7-Б класу

Під музику виходять

  1. Проектну діяльність підтримав наш клас

І тему обрав: «Квіти навколо нас!»

Про квіти кімнатні скажемо слово,

Бо поряд вони і це - просто чудово!

  1. Ми зробили фото – репортаж

Про озеленення кожного класу.

Погляньте, це ж просто краси пілотаж.

На нього не шкода ні сили, ні часу.

  1. Зібрали цікаве й нове про всі квіти

З журналів, газет, із книжок, Інтернету.

Цією інформацією можем ділитись.

І атласом квітів ми можем гордитись.

      4.    Ще пам'ятку догляду ми розробили,

             Бо кімнатні рослини частенько примхливі.

             Ми вам повідомим про все, що навчились,

             Ділитися досвідом будем щасливі.

  1. Плануємо класів дизайн, рекреацій,

Щоб кожна була неповторною мрієм.

Готуємо разом проект презентацій,

Де кожен флорист всім розкритись зуміє.

  1. Щоб в школі квіти розростались,

Посади, доглянь, розмнож їх і зрости.

Тоді ми скажем, що квітне і буяє наша школа – просто клас!

І в гості будемо чекати вас, бо всім сподобається в нас!

Виступ 7 – В класу

Стоїть дівчинка – ялинка. Під музику заходить Дід Мороз.

Дід Мороз: Засніжила, замела віхола – хурделиця,

        Білим килимом пухнастим сніг довкола стелиться.

        По доріжках, по стежках я пройду швиденько

        Чи порядок в королівстві Діда Морозенка ?

         Ану, тихенько, голос чую наче…

         От лихо, от біда – ялинка плаче.

         Що трапилось, красунечко, скажи,

          Про своє лихо Діду розкажи,

          Проблемами ти поділися з нами.

Ялинка: Про моє горе не сказать словами.

               Під Новий рік скалічили мене.

               Боюсь, що й на той рік не обмине

               Мене страшна і дуже гірка доля

               Засохнути собі на смітнику,

               Коли натішаться гіллям моїм доволі

               І викинуть, як непотріб, бридку.

Дід Мороз: От негідники, от нелюди – і штрафи не страшні їм, ні осуду людського не бояться. Як знайду – по-справжньому покараю, мало не покажеться.

              (вибігають діти, грають в сніжки)

Дід Мороз: Ану стійте, стійте, говорю вам. Признавайтеся – хто ялинку скалічив?!

1 дитина: То не ми, дідусю. Ми не нівечимо, ми оберігаємо.

Дід Мороз: Ти диви, оберігають вони. Та хто ви такі будете?

Разом: Ми – захисники природи і всіх скалічених ялинок!

Дід Мороз: Цікаво, а як же ви їх захищаєте?

2 дитина: У нашій школі проект екологічний діє, от ми й обрали для себе тему: «Замість ялинки -   новорічний букет».

3 дитина: І не тільки обрали, а й реалізовуємо його.

1 дитина: Цього року кожен учень початкової школи отримав листа від ялинки з проханням не нищити її красу.

2 дитина: А на лінійці учні нашого класу виступили з агітбригадою на захист лісової красуні.

3 дитина: Ми навіть пам'ятник негіднику зробили, який нищить ялинки в лісі.

1 дитина: Зібрали і розповсюдили малюнки, листівки святкових, зимових букетів, щоб люди знали, як  можна прикрасити свої оселі під Новий рік.

2 дитина: А напередодні свят провели соцопитування на тему : «Що краще: штучна чи справжня  ялинка?», а також акцію – переконання, що місце лісовій красуні там, де вона народилася.

Дід Мороз: Добру справу робите. От тільки якби більше вас таких захисників було.

3 дитина: Дідусю, так ми ще агітацією займаємось. І з кожним днем наших прихильників стає ще  більше.

1 дитина: І до наступного року ми плануємо виготовити листівки – прохання від ялинки кожному жителю нашого міста.

Дід Мороз: Тепер я спокійний, бо впевнений, що з такими помічниками ялинки більше плакати не  будуть.

Виступ 8 –Б класу

Заходять діти, граючи роль правопорушників

  1. Глянь, яка краса! Квіти, метелики, ягоди! А запах «Шанель №5»
  2. Зараз ще кращий буде. Розпалимо вогнище, зваримо кашу—запахи по всьому лісу підуть. Ну, що ж я дрова пішов рубати, а ти тут порядкуй.
  1. Можеш робити все, що заманеться. Це ж не вдома – за порядком слідкувати не треба. Ось тобі рогатка, бери – пригодиться.

 

Заходять охоронці природи.

Д.: Ану, зупинись. Теж мені господар знайшовся. Рубати, ламати, нищити, вбивати – всі вмієте. А  от  зростити, зберегти, примножити – хай хтось інший.

  1. Ой, а це хто?

Д.: Ми – екологічна варта!

  1. А в чому справа? Ми що на вашу територію зайшли?

Д.: Ви порушили правила поведінки в лісі. А ми – члени екологічної варти – слідкуємо за такими як    ви, щоб лиха не сталося, адже ліси – це сила для людини,  Ліс – це окраса всіх країн,

                Люди берегти повинні ліс!

  1. Та це ми вже чули, нам про це в школі розповідали.

Д.: А ви чули, що не слід рвати багато квітів, ламати гілля дерев, забруднювати територію лісу. Що ігри слід розучувати у спеціально призначених для цього місцях, а вогнище дітям взагалі   забороняється палити. І рогатку свою заховайте, а про те, щоб нищити птахів та тварин, взагалі забудьте.

1. Та ми вже забули. Такого більше не повториться.

Д.: Даємо вам останній шанс і сподіваємось, що цей урок ви засвоїли.

      Ми, захисники природи говоримо щиро;

      Спасибі людям, що зростили ліс!

      Стояти будемо на варті миру

     За спокій кожного, хто у красі цій зріс.

     Ми взимку допоможемо тваринам,

     Для птахів годівниці є у нас.

     Ми думаємо кожної хвилини,

     Як з браконьєрами боротися в цей час.

     Ми випускаємо щотижня стінгазету,

     В ній інформація про всі наші ліси.

     Плануємо в ній  розмістить портрети

     Таких, як ви, нищівників краси.

  1. А можемо і ми до вашої екологічної варти приєднаємось?

Д.: Усіх, в кого серце добром озветься

      В команді захисників лісу місце знайдеться!

      Ласкаво просимо до нас в екокоманду просто клас.

Виступ 8-Г класу.

Виходять діти, які грають роль птахів.

1 пташка: Чуєш, ялинки, дубки охороняють, про красу лісу турбуються? А нас, бідних птахів хто

                    захистить?

2 пташка: Мабуть, треба самим про себе дбати – їжу шукати, від холоду берегтися. Бо від людей

                    допомоги не дочекаєшся.

Заходять діти, в руках тримають годівницю.

1 пташка: Тікаймо скоріш! Бачиш, що вони в руках тримають, мабуть, пастки для нас!

Дівчинка 1: Ну що ви, це ж годівниця. Учні нашого класу не одну таку виготовили, щоб вам було де посідати, смачненькими зернятками поживитися.

Дівчинка 2: А навесні ми шпаківні повісимо. Наші хлопці такі майстри – справжнісінькі пташині будиночки виготовляють.

Дівчинка 3: Ми вас любимо і все про вас знаємо. Про життя ваше книги читаємо, повідомлення цікаві збираємо.

Дівчинка 1: А нещодавно у нашому класі був конкурс авторських казок і оповідань на тему «Птахи –  наші друзі».

Дівчинка 2: Ми й інших вчимо вас шанувати і від лихих людей оберігати.

Дівчинка 1: Не можна птахів нищити, вбивати –

                      Це ж гріх великий на землі цій звіром жить.

                      Любити треба їх, охороняти

                      І всі умови для життя створить!

Виступ 6-А класу.

Виходить листоноша.

Листоноша: Доброго дня вам! Я приніс вам телеграму від імені всіх, хто літає, стрибає, плазує,  ходить, хто живе у траві, землі, деревах, у воді!

                      Текст Телеграми:

  «Людино! Звертаємось до тебе ми з категоричною вимогою: не занапасти життя наше, поверни обличчя до Матінки – природи! Вчися жити у злагоді з навколишнім світом і лише тоді відчуєш ти, що на цій Планеті ми справді захищаєм від бід, потрясінь і екологічних катастроф.»

 Зараз природі важко. Вона потерпає від людського втручання. Тому щороку 5 червня все людство відзначає Всесвітній день охорони навколишнього середовища. Наші юні серця завжди відкриті для природи. І для того, щоб захистити її ми випустили усний журнал  «Екологічні катастрофи».

Виходять учні

  1. Екологічні катастрофи – це пожежі,

Це землетруси, повені, зливи,

Це бурі пилові, засухи, снігопад,

Це ураганний вітер, зсуви, град.

  1. Людина створює пожежі, вирубує ліси

І техногенні аварії – її рук справи.

Забрудненість нищить первозданність краси,

А в нас смітники і наліво, й направо.

      3.    В Карпатах частішими повені стали,

             А це усе збитки, це жертви і втрати.

             В Криму ураганні вітри лютували

             І трапився вилив нечистот на пляж Ялти.

      4.    Навіщо ж отак не по совісті жити,

             Безглуздо нівечить дарунки природи.

             Повітря бруднити, щоб хворіли діти.

             Проснись, схаменись український народе!

  1. А ми – молоде покоління – на варті,

Аби катастрофи ці стали останні.

Початок даємо дієвому старту,

Тож будемо пильні й далекоглядні!         Пісня.

Виступ 6-Б класу

Виходить господиня з кухлем води

Господиня: Прошу, заходьте на моє подвір’ячко, на зелене зіллячко.

Заходять діти.

1.Тітонько, можна води напитися.

Господиня: Пийте, дітоньки, у мене вода найкраща, найкорисніша.

2. А звідки ви про це знаєте? Ви, мабуть, в санепідемстанції побували, дізналися про склад питної води  і дослідили її забруднення? І такі є результати : марганцю не забагато, в нормі аміак, нітрати, сіль кальцію, сульфатів, алюмінію і бактерій…

Господиня: Який там склад? Яке забруднення? Кажу ж, найчистіша! І дід мій її пив, і прадід. А ви санепідемстанція. Вигадають же таке. І звідки ви такі розумники взялися?

3.Ви, тітонько, не ображайтеся. Ми – учні, і досліджуємо тему «Вода – безцінне багатство».

Господиня:  Так! Без води – і ні туди, і ні сюди!

                       Бо жива вода дає життя всьому живому на світі.

                       Якщо живе жива вода, тоді й земля розквітне.

                       А чим же ви займаєтесь, любі мої?

1. По-перше, ми спланували всю нашу роботу, об’єдналися у 3 творчі групи і визначились над якою  проблемою буде працювати кожна група.

Господиня: Так ви справжні стратеги. І що ви там вже зробили?

2. Ми, наприклад, зібрали багато корисного і цікавого про воду, а також підготували народознавчий матеріал – різноманітні легенди, казки, прислів'я, пісні…

Господиня: А пісню «Несе Галя воду» знаєте?

2. І не тільки цю, а й багато інших. Наприклад, « Ой, у полі криниченька, там холодна водиченька…»

3. Ми побували на річці Вільшанка, ознайомилися з роботами по її очищенню, запропонували  допомогу. І вже навесні включимось в роботу. І на екскурсії в санепідемстанції побували і вам радимо туди понести свою водичку. А ще настоятелем  Вознесенського храму зустрічалися і вели розмову про святу воду, її оберіг.

1. Наша група буде займатися практичною роботою. Плануємо виготовити плакати «Економте воду» і  повісити їх біля шкільної їдальні, а ще зробити рейд-повідомлення серед учнів про користь і значення води.

Господиня: От, молодці, так, молодці! Гарною справою займаєтесь! Нехай же кожен запам,ятає, що швидко минають дні, коли в людини є хліб і вода; і як повільно течуть вони, коли нема ні ковтка води.

Виступ 9-А класу.

Виходить під веселу музику актор, одягнений царем природи.

Цар: Я, людина – цар природи, я землі, води володар!

         А всі звірі і всі птиці – мої слуги і служниці.

         Їм ревізію влаштую – всіх підряд перерахую!

(виповзає рак, одна клішня в гіпсі)

Рак:  О, наш царьок, явився – поглянь, у всій красі.

         Нема вже тут нікого – повиздихали всі.

         От тільки що лишився худесенький хом,як,

         Одна стара ворона, та я – нещасний рак!

         Я зараз їх покличу: мерщій сюди біжіть!

(Виходять на милицях)

Рак: Тобі ми зараз будем праведний суд творить!

Цар: Ви, що тут показились, що встиг я натворить?

Ворона: А хто дерева нищив, річки хто потруїв!

              А наше середовище хто зовсім загубив?

              А хто це хімікатами поля всі нашпигав,

              А нафту в море тонами, ну, хто, кажи, зливав?

Рак: Куди не глянеш – горе, всі хворі, чахнуть, мруть,

        А хто живим лишився – каліками живуть.

        Я от що пропоную – бандюгу цю прогнать

        Життя у середовищі безлюдне починать!

        Геть звідси, геть!

(Всі йдуть, виходять учні)

  1. Це казка, але страшна і справедлива – людина знищує середовище, в якому живе, безглуздо жорстоко. І, як наслідок – хвороби, горе, біль.
  2. Земля втратила ціну, її роздавали направо і наліво – і для заводів, і для фабрик, і для шкідливих   поховань. На величезній площі лежать мільйони тон відходів, 40% грунтів доведено до руйнації. З них 2 млн. га за хімізовано.
  3. На Україні затоплено 1 млн. га земель. Страшною раною пече Чорнобильська трагедія. 190 000 га втрачено внаслідок радіаційного забруднення!
  1. Ми, учні 9-А класу працюємо над проблемою «Чисте середовище – чиста Україна!»
  2. Ми зібрали матеріали про забруднення водних багатств України, внаслідок радіоактивного втручання, та знищення малих річок внаслідок меліорації.
  3. Ми організували зустріч з медичними працівниками для учнів класу на тему: «Онкозахворювання органівдихання», бо Україна займає І місце в сумній статистиці онкохвороб.

Разом: Ми переконуємо всіх людей, бути людьми.

Виступ 10-Б класу

Звучить мелодія або пісня «Ніч яка місячна» виходять хлопець із дівчиною.

Хлопець: В ніч таку місячну, зоряну, ясную

                 Тільки б гулять і гулять.

                 Чисте повітря у тиху годиноньку

                  Повнії груди вдихать.

Дівчина: Тільки подихала – в мене з,явилась

                 Біль в голові і очах. (непритомніє)

Хлопець: Люба моя, я тебе до хатиноньки сам віднесу на руках.

            (Бере дівчину на руки, несе за куліси)

  1. Що то було?
  2. Спитайте ви у хімії.
  3. Я знаю з Укрнафти нам привіт.

Отруйні речовини так подіяли,

Бо забруднили ними увесь світ.

  1. А пам,ятаєте казку про сестричку Оленку та братика Іванка?

Випив Іванко водиці з калюжі і став козликом. А мій знайомий нещодавно з криниці води попив…

  1. І що, теж став?..
  1. Ні, козлом не став, а гепатитом захворів.
  2. Колись предки наші природу поважали і промовляли кожному, коли добра бажали:

« Будь здоровим, як вода, і багатим, як земля!»

  1. Сьогодні, мабуть, це побажання недоречне, бо нищимо ми красу і багатство землі своїми   

       власними руками.

  1. «Світ навколо мене і я в ньому» - тема, яку обрав наш клас для творчої роботи.
  2. Що зроблено? Які результати? Що плануємо?
  1. Туристичний похід стежками рідного краю довів, що час згадати про добрі звичаї свої.

Бо, бачте, в нас коротка пам'ять – занедбані ліси й гаї!

  1. Дослідження нгам показали – скільки отрути ми їмо.

А разом з молоком і чаєм, що не доїли – доп'ємо.

     3.    Ведем просвітницьку роботу «Як вберегтися від хвороб»

            Плануєм ековікторину «Дощі. І вміст у них кислот». 

  1. І агітуєм, закликаєм усіх інакше в світі жить,

І щиро просим, заклинаєм – природу – матінку любить!

Виступ 10-А класу

Вихід під музику «Київський вальс», а слова говоряться під «Лунную сонату» Бетховена.

  1. Ми створимо музей у нашій школі

Музей краси, музей чудо – природи.

Розквітнуть на полотнах, наче в полі

Червоні маки і ромашки диво-вроди.

  1. І голосом любові залунає мелодія Чайковського чарівна.

Це річка дивну партію співає про ніжний сон природи – королівни.

  1. Незважаючи на труднощі економічні і політичні, нам треба думати про головне, як зберегти красу душі, як не впасти у прірву, як зберегти первозданну чарівність природи і як цю чарівність передати нащадкам.
  2. Ми обрали для себе найкращу тему проекту «Екосвіт очима митців», адже слова, що краса врятує світ є справді пророчими.
  3. Ми плануємо в нашій школі створити музей природи, щоб кожен, зайшовши до нього зміг відпочити душею і серцем від екологічних катастроф та страшних трагедій. А зараз ми пропонуємо вам подумки зайти до нашого поки що імпровізованого екомузею і відчути себе дитиною природи, дитиною, яку люблять, пестять, бережуть.
  4. Маленьке, але затишне приміщення, яке потопає в зелені квітів та трав. Ніжна мелодія задаровує своєю неповторністю звуків – це лунають твори Чайковського, Шопена, Вівальді, Бетховена…На стінах репродукції картин Левітана, Шишкіна, Айвазовського… Великою популярністю у глядачів користуються творчі роботи наших учнів – малюнки, картини, панно, витинанки, на яких з любов'ю зображена краса рідної природи.
  5. Екскурсовод зустрічає вас поетичними рядками про природу Єсеніна, Некрасова, Лермонтова, Шевченка, Українки. А потім лине пісня, наша українська, про вишневий садок, білу черемшину, червону калину, вітри буйні, ріки глибокі у виконанні шкільного хору.
  6. Це наш музей – музей мрії. Але він обов'язково стане дійсністю. Адже ми прагнемо цього: збираємо матеріали, вивчаємо літературу, виготовляємо поробки своїми руками, ходимо на екскурсії в музеї, зустрічаємося з творчими людьми.
  7. Можливо, хтось скаже, що наш вклад в справу збереження довкілля не такий уже і важливий, але ми переконливо говоримо:

        Разом: Ми намагаємось з мистецтвом щохвилини

                    Нести в життя звання її Величності Людини!

Виступ 11 –А класу

1.Є чорне золото, є чорний хліб.

   Є чорний лебідь і лебідка чорна.

   Та найчорнішим серед їх усіх є все – таки Чорнобиль.

2.Є чорна хмара й чорний – чорний дим,

   Година чорна і тюльпани чорні

   Та найчорнішим серед їх усіх є все – таки Чорнобиль.

1.Через Чорнобильську аварію ми усвідомили, що щастя – це трава, в яку можна лягти, не боячись  радіації, це тепла річка, в якій можна скупатися, це усміхнені дитячі обличчя.

2.Але страшна біда сталася, і мирна щаслива весна 86 перестала існувати для українського народу.

1. Тему «Чорнобиль – трагедія століть» наш клас обрав невипадково. Адже, починаючи з молодших    класів, ми вивчали історію землі, на якій сьогодні ніхто не живе.

2. Годину – реквієм «Чорнобильські дзвони» ми традиційно проводимо кожного року у своєму  колективі. А цього року плануємо організувати у школі тиждень пам'яті: «Чи знаєш ти, світе, як сиво ридає полин».

1. Плануємо провести виставку дитячих малюнків про Чорнобиль і продовжувати збір інформації та  фотоматеріалів про чорнобильську зону.

2. Наш клас доглядає за пам'ятним знаком героям – чорнобильцям, а також ми є членами волонтерського руху «Доля планети у наших руках», девізом нашої діяльності є слова:

         Щоб наша дума і дорога єднали глибину і вись –

         Почуйте чорнобильську пересторогу: - Людство, зупинись!

Виступ 11-Г класу

Заходять під маршову музику. Стають трикутником.

  1. Якщо хочеш все дізнатись

Йди до нас!

      2. Якщо хочеш все навчитись

Йди до нас!

      3. Якщо хочеш бути першим і бажаєш нових звершень ми запрошуємо щиро

Йди до нас!

Стають в 1 лінію.

  1. Ми – це дослідницька команда заповідних територій України.
  2. Ми – це команда захисників природи своєї Батьківщини.
  1.  Ми – не просто говоримо, ми діємо, збираємо, вивчаємо, інформуємо. Тож від розмови   переходимо до справи.
  2. Ми зібрали науковий матеріал про заповідні території України : заповідники Кримський, карадазький, Карпатський біосферний, Асканія Нова, Михайлівська цілина.
  3. Дослідили рослинний світ території нашої школи. Ось такий розмай рослинного світу прикрашає наш освітній заклад: бузок, ялина блакитна, сосна звичайна, туя, горобина чорноплідна, дерева груш, сливи, аличі, абрикосу, клени, калина, кущі жасмину, бульдонезу ,а також піони китайські, жоржини, петунії, тюльпани, чорнобривці…
  4. Ми організували охоронні пости збереження шкільних ялинок під час Новорічних свят.
  5. Ми плануємо з експедицією побувати на Михайлівській цілині.
  1. Допомогти лісовому господарству у посадці молодого лісу
  2. Плануємо навесні доповнити шкільний світ флори, а саме, посадити кущі барбарису, лимонника, обліпихи.
  3. І підсумком нашої роботи стане пресконференція на тему «Погляд молодого покоління на заходи по збереженню заповідних територій».
  4. Ми дієва, принципова молодіжна команда, яка має мету – переконати людство – дати можливість дихнути на повні груди заповідним територіям України.

   Виходять ведучі.

  1. Шановні гості, сьогодні ми познайомили вас із нашою роботою над екологічним проектом…

Ви побачили, що за час роботи по кожній темі було зібрано багато матеріалу. Попереду у нас найвідповідальніший період – узагальнити і впровадити в життя все, що ми змогли надбати.

  1. Робота по збереженню екології, світу, в якому ми живем, і в якому будуть жити наші діти – це справа кожної свідомої людини.
  1. І допоки ми живем, рятуйте все

Від знищення, розрухи, смерті, бруду.

     2.    Хай наша справа радість принесе І впевненість, що ми на світі – люди!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Екологія, Інші матеріали
Додано
27 січня 2019
Переглядів
846
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку