Проект « Картографічний марафон»
Мета : познайомити учнів із різноманітністю картографічних джерел знань; з’ясувати, які зміни відбулись з географічними картами від часу їх появи і до сучасності; визначити, яке значення вони мають у житті людини.
Ключове питання: Чому карту називають « альфа» і « омега» географії?
Тематичні питання:
Автори проекту : учні 6а класу.
Джерела інформації:
Для виконання спільного проекту, потрібно об’єднатись у 4 групи та дати відповіді на тематичні питання, виконуючи запропоновані завдання( дивись завдання для груп)
Успіхів у захисті проектів!!!
Бажаю успіхів!!!
Завдання для груп.
І група знавців історичної географії, які народились взимку:
- хто їх створив(автор або видавник)
- чи мають ці карти масштаб ( які його види) та легенду карти ( які є умовні знаки)
- чи всі материки океани зображені на них?Чому?
4. Як змінились географічні карти від часу їх появи і до сучасності?
ІІ група знавців фізичної картографії, які народились весною:
- за масштабом?
- обсягом території?
- за змістом?
- що можна визначити за легендою цих карт?
ІІІ група знавців суспільної картографії, які народились влітку:
1.Опрацюйте параграфи, указані в проекті.
- за масштабом?
- обсягом території?
- за змістом?
- що можна визначити за легендою цих карт?
ІV. група знавців сучасної географії, які народились восени:
1.Опрацюйте параграфи, указані в проекті.
2.Знайдіть у підручнику, в атласі або в доданій презентації сучасні джерела картографічної інформації. Продемонструйте їх однокласникам.
3. Чим вони відрізняють від географічних карт?
4.Як використовують карти представники різних професій?