Проєкт "Комікси за мотивами міфів".

Про матеріал
У розробці ви знайдете мету та завдання проєкту, інструкцію для учнів, шаблони сторінок для створення коміксів, серед яких кожен учень зможе обрати потрібну йому.
Перегляд файлу

«Комікси за мотивами міфів» ©Л.І.В.

 

 

 

 

Проєкт

Комікси за мотивами міфів

 

 

Для учнів 6 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель Лебедюк Ірина Володимирівна

 

Питання використання коміксів на уроках зарубіжної літератури практично не досліджено. Оскільки ніхто ще не створював коміксів за міфами, то це вельми актуально на даний момент.

Мета: створити комікс за мотивами міфів; поглибити знання про міфи; навчитися систематизувати головне із міфів та перетворювати його у комікс; пробудити читацький інтерес; розвинути креативність, уяву та фантазію; прищепити любов до предмета.

Об’єкт проєкту: створення коміксів за мотивами міфів.

Предмет проєкту: міфи.

Досягнення мети проєкту передбачає виконання таких завдань:

  1. Вивчити особливості коміксів.
  2. Прочитати обраний міф у повному обсязі.
  3. Створити комікс за міфом.
  4. Презентувати готову роботу на уроці.
  5. Зробити аналіз коміксу однокласника.
  6. Запропонувати рекомендації щодо використання коміксів під час уроків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інструкція для учнів

 

Комікс – це історія в картинках, які збудовані у чіткому хронологічному порядку та мають мінімальний, здебільшого діалогічний, текст.

Етапи створення коміксів за мотивами міфів:

  1. Прочитайте міф у повному обсязі.
  2. Продумайте кількість кадриків (тобто малюнків) на кожному аркуші коміксу, деталі, колір.
  3. Пам’ятайте, що емоції героя можна передати за допомогою окремих деталей: очей, рук, предметів тощо. Тобто у кадрі може бути окрема деталь.
  4. Намалюйте кадри.
  5. Логічно розмістіть хмари-мовлення героїв (Хмари зі стрілкою – мова героя; хмари без стрілок над головою – думка героя.).
  6. Продумайте і впишіть текст (Діалоги героїв із міфу можуть бути довгими, тому їх варто скоротити.).
  7. Додайте авторські коментарі, якщо вважаєте, що вони краще вплинуть на розуміння історії вашого коміксу (Найчастіше їх записують у верхньому лівому куті у прямокутну рамку.).
  8. Додайте звукові ефекти (Розміщуються у кадрі, але не в мовній хмарі.).
  9. Презентуйте комікси на уроках.
  10.  Проаналізуйте комікс однокласника.
  11.  Запропонуйте рекомендації щодо використання коміксів під час уроків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комікс за міфом ...........................................................................................................

Учень.................................... Клас..... Початок роботи................... Кінець.................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комікс за міфом ...........................................................................................................

Учень.................................... Клас..... Початок роботи................... Кінець.................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комікс за міфом ...........................................................................................................

Учень.................................... Клас..... Початок роботи................... Кінець.................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комікс за міфом ...........................................................................................................


Учень.................................... Клас..... Початок роботи................... Кінець.................

 

Комікс за міфом ...........................................................................................................


Учень.................................... Клас..... Початок роботи................... Кінець.................

 

Комікс за міфом ...........................................................................................................


Учень.................................... Клас..... Початок роботи................... Кінець.................

Аналіз коміксу

  1. Чи відповідає комікс міфові?
  2. Чи збережена послідовність подій міфу?
  3. Чи передають малюнки (кадри) настрій твору?
  4. Як розміщені мовні хмари? Наскільки логічною є інформація у них?
  5. Якщо додано авторські коментарі, чи впливають вони на розуміння коміксу в цілому?
  6. Оцініть загальний вигляд коміксу: кольори, форми, деталі тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коротич Олена Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
3043
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку