проект "Мої домашні улюбленці"

Про матеріал
Мета проекту: поглибити знання дітей про домашніх тварин, виховувати відповідальність за виховання тварин,почуття відповідальності за умови їхнього існування;сприяти засвоєнню учнями правил догляду за домашніми улюбленцями; формувати природознавчу компетентність;розвивати уміння спостерігати за тваринами, описувати їх зовнішній вигляд; сприяти розвитку активного пізнавального ставлення до природного оточення;виховувати морально-етичні цінності: милосердя, доброзичливість, турботливе ставлення до братів наших менших. Завдання проекту:
Перегляд файлу

D:\гербы\Емблема мк - копия.jpegD:\гербы\27849728_949113935265680_1160369942_n.jpgВідділ освіти

Нікольської районної державної адміністрації

                  

    

 

   (природознавство, літературне читання, фізична культура,трудове навчання, мистецтво)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учасники проекту: учні 1 класу

Керівник проекту: Танаджи Надія Шихмагомедівна

 

Комунальний заклад «Кременівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені братів Зосіма»

 

Зміст роботи

 

 

ВСТУП………………………………………………………………………………3

ХІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ…………………………………………….……7

Етап 1 «Це прекрасна думка»………………………………………………..…7

Етап 2 «Бачу, що це для вас важливо»…………………………………..……8

Етап 3 «Дякую, що ви звернули на це увагу»……………………………...….9

Етап 4 «Мені приємно, що ви про це говорите»…………………………….10

Етап 5 «Навчаємось розважаючись»………………………………………….11

Етап 6 «Вітаю! Ви з цим впорались»………………………………………….12

Висновки …………………………………………………………………………...13

Список використаної літератури………………………………………….…14

Додатки………………………………………………………………………..….. 15

 

 

 

D:\Desktop\snimok-1-3.jpg

 

 

ВСТУП

 

Людина є частиною природи і досить тісно з нею пов’язана. Втрата цього зв’язку призводить до певних наслідків. Доведено, що більшість захворювань людей виникає під час втрати контакту людини  з навколишнім середовищем – зі світом рослин та тварин. Сприятливий вплив тварин на здоров’я, психічний стан та атмосферу вдома визнає більшість людей.

Людина оточує себе домашніми улюбленцями через брак уваги та відчуття самотності. Тваринки із вдячністю за турботу дарують наснагу, енергію та радість своєму господареві. Треба чітко усвідомлювати значення домашніх тварин у житті людини. Все це дає можливість визначити актуальність даної роботи.

Основне питання:

 Дослідити вплив на дитину її спілкування  з домашніми тваринами.

Тематичні питання:

Чим цікавиться учень?

Як впливає на дитину присутність у домі домашнього улюбленця?

Які досягнення у кожної дитини за період спілкування з домашньою твариною: стриманість, відповідальність, почуття обов’язку і т.д.?
Мета проекту: поглибити знання дітей про домашніх тварин, виховувати відповідальність за виховання тварин,почуття відповідальності за умови їхнього існування;сприяти засвоєнню учнями правил догляду за домашніми улюбленцями; формувати природознавчу компетентність;розвивати уміння спостерігати за тваринами, описувати їх зовнішній вигляд; сприяти розвитку активного пізнавального  ставлення до природного оточення;виховувати морально-етичні цінності: милосердя, доброзичливість, турботливе ставлення до братів наших менших.

 

 

Завдання проекту:

  •                   за допомогою проекту показати учням як виглядає життя домашніх тварин;
  •                   довести учням, що спілкування із домашніми улюбленцями робить людину добрішою, відповідальнішою, стриманішою.

Спосіб розв’язання проблеми: ознайомлення з додатковою довідковою і художньою літературою про домашніх тварин, спостереження дітей за домашніми тваринами, ігри та вікторини, творча робота учнів і батьків.

Обладнання: картки, малюнки, фотографії з домашніми улюбленцями; диск з презентацією «Домашні улюбленці», іграшкові кіт і собака, скринька.
Освітній продукт: колективне створення міні-книжки «Мої домашні улюбленці».

План виконання проекту

  1.               Обговорення в класі ідеї проекту.
  2.               Склад учасників проекту.
  3.               Визначення форми представлення проекту –міні-книжка «Мої домашні улюбленці».
  4.               Складання плану роботи над проектом.
    1.       Бесіда про наявність домашніх тварин та умови їх проживання в сім’ях дітей.
    2.       Перегляд презентації «Мої домашні улюбленці»
    3.       Створення образу своєї домашньої тваринки на уроці трудового навчання (ліплення з пластиліну,аплікація з паперу, пластиліну тощо).
    4.       Створення малюнку «Я і мій улюбленець» на уроці образотворчого мистецтва.
    5.       Вивчення на уроці музики пісні «Котик», слова та музика Наталії Май.
    6.       Розучування та проведення ігор  на виховній годині
    7.       Позакласне читання. Читання віршів, загадок, оповідань про домашніх тварин.
    8.       Урок фізичної культури. Розучування гри «Кіт і миші»
    9.       Творча робота дітей: підготовка вірша, загадки, жарту чи розповіді про

свою улюблену домашню тваринку.

  1.   Творча робота батьків: підготовка фотоматеріалів про улюблених тваринок дітей.
  2.   Колективний підбір матеріалу (із усього підготовленого) до міні-книжки «Наші домашні улюбленці».
  1.               Колективне створення міні-книжки «Мої домашні улюбленці».

Характеристика  проекту:

  •                   за кінцевим результатом: практико-орієнтований;
  •                   за змістом:навчально-виховний;
  •                   за кількістю учасників: індивідуально-колективний
  •                   за тривалістю: короткотривалий;
  •                   за характером контактів: класний.  

 База реалізації проекту: КЗ «Кременівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені братів Зосіма»

Учасники проекту:

- учні  1  класу.

- класний керівник Танаджи Надія Шихмагомедівна

Термін реалізації проекту:

Початок:  04.11.19

Закінчення: 08.11.19.

Прогнозований результат:

  •                   Міні-книжка «Мої домашні улюбленці»;
  •                   поглиблення знань дітей про домашніх тварин, виховання доброзичливого ставлення до наших улюбленців.

 

Ресурси:

Людські: учень, вчитель, батьки.

Матеріально-технологічні: наявність досвіду щодо оформлення матеріалів, комп’ютера, ксерокса, паперу.

Інформаційні: доступ до Інтернету, художня та довідкова література.

 

 

 

 

D:\Desktop\1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

ХІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

 

Етап 1 «Це прекрасна думка»
Урок 1 (запуск проекту )на тему «Тварини» з предмета «Я досліджую світ» відводиться 2 уроки. На першому уроці:

- знайомство дітей з різноманітністю тварин, особливостями середовища їхнього існування;

- з’ясування  чи є в сім’ях дітей домашні тварини і які;

Бесіда. (Перегляд фотографій, розповіді дітей про своїх улюбленців).
Запитання дітям:
● Як звуть тваринку?
● Як ти за нею доглядаєш?
● Що вона любить найбільше?
● Чи зустрічали ви котиків і собачок, в яких не має господарів? Де?
● Де вони сплять? Що їдять?
● Чому вони не мають ні житла, ні їжі?
● Як можна назвати людей, які викинули їх на вулицю? (Жорстокі, бездушні).
● Як ми зазвичай ставимося до тих тварин? (Жаліємо, боїмося, сердимося, інколи проганяємо).
● Чому вони біжать за нами?

- завдання на наступний урок - дізнатися про них більше: що вони люблять, що їдять, як за ними доглядати.

 Рекомендації дітям з батьками підібрати про своїх улюбленців вірші, загадки, підготувати невеликі розповіді, провести фотосесію.

 

D:\Desktop\прое\IMG-aa969057e3c674de2b4fe0237292bf47-V.jpg

                                                   D:\Desktop\прое\IMG-cff62a27fdd5768e4d67c6ff4aeed5fe-V.jpg

 

Етап 2 «Бачу, що це для вас важливе»

Урок 2  Трудове навчання

Мета: з’ясувати особливості будови тіла тварини, колір її шерсті, особливості характеру, поведінки; навчати передавати зовнішню вигляд предмету за допомогою оригамі; розвивати уяву та фантазію; виховувати любов до тварин.

Проведення бесіди  про домашніх тварин. В ході бесіди з дітьми - з’ясування  особливостей будови тіла тваринок (котика, собачки, папуги, черепашки), розгляд зразків. Обговорення проблемного питання уроку: що означає вислів «Я люблю свою тваринку». Виконання  практичної роботи в  техніці ори гамі.

Організація колективно-групової виставки учнівських робіт.

 

D:\Desktop\прое\IMG-40ce801b6839422cc532381395644d82-V.jpg

                                                    D:\Desktop\прое\IMG-541edb1bd3bdaf92d86257619d81d69b-V.jpgD:\Desktop\прое\IMG-7a378e4a952671a7705a0b2d574db495-V.jpg                                          

 

Етап 3 «Дякую, що ви звернули на це увагу»

Урок 3 Образотворче мистецтво

Мета: (аналогічна з попереднім уроком, а також розвиток спостережливості, уміння підмітити щось особливе у поведінці тварини.).

- Вибір домашньої тваринки для малювання.
- Бесіда про підбір кольорів для малюнку.
- Створення власної композиції під назвою «Я і мій улюбленець».

 

 

D:\Desktop\прое\IMG-fba0de7022df26be8500378a63133d45-V.jpg

 

 

D:\Desktop\прое\IMG-de8569fee0895d2e5dc042c6550ff158-V.jpg

Етап 4 «Мені приємно, що ви про це говорите»

Урок 4 (позакласне читання)

- Читання віршів, загадок, оповідань про домашніх тварин.

Мета: поглибити знання дітей про зовнішній вигляд цуценяти та великого собаки, спосіб їхнього живлення, кішки та кошеняті.

Вчитель читає вірш Г.Сафонової «Підростай швиденько».

    Приніс учора татко

    Маленьке цуценятко,

    Воно з нами грається

    І зовсім не кусається.

  • На молочка, маленьке,

І підростай швиденько.

Вірш Л.Полтави «Наш песик».

     Сірі очі, сіра спинка,

     Сірі вуха, сірий ніс –

     Отаким його в хустинці

     Нам дідусь колись приніс.

     Нам приніс, подарував

     І Сірком його назвав.

Вчитель читає вірш В. Паронової «Кошеня», а діти зображують кошеня, про яке йдеться та виконують відповідні дії.

Є у мене кошенятко,

В нього шкіра гладка-гладка.

Як ідемо ми із хати,

Ледь не плаче кошенятко.

А додому повертаємось –

Радо нам воно всміхається.

А вночі мале не спить,

Від мишей нас боронить,

І з-під ліжка серед ночі

Грізно сяють його очі.

Прикро тільки, що собак

Він лякається ось так…

Бесіда «Чи всі тваринкам жити легко?».
- Чи зустрічали ви котиків і собачок, в яких не має господарів? Де?
- Де вони сплять? Що їдять?
- Чому вони не мають ні житла, ні їжі?
- Як можна назвати людей, які викинули їх на вулицю? (Жорстокі, бездушні).
- Як ми зазвичай ставимося до тих тварин? (Жаліємо, боїмося, сердимося, інколи проганяємо).
- Чому вони біжать за нами?


Приклади допомоги людей домашнім тваринам.

Висновок. Чи хотіли б ви, щоб ваша улюблена тваринка коли-небудь стала бездомною? Що треба робити для того, щоб цього не сталося? (Перш ніж завести тваринку, твердо вирішити піклуватися про неї).

Етап 5 «Навчаємось розважаючись»

Урок 5 (музика)

Мета: розучити пісню «Котик» Наталії Май; розвивати вміння правильно висловлювати свої думки; навчати спостерігати за тваринкою, пізнавати її бажання; доброзичливе ставлення до людини і тварини.

Вивчення пісеньки «Котик» Наталії Май.
Бесіда:

  • Який ваш котик?
  • Чим любить ласувати ваш улюбленець?
  • Де спить кошеня?
  • Як у сім’ї ставляться до кошеняти?
  • Хто з ним грається?
  • Які улюблені ігри кошеняти?
  • Що воно любить їсти?

Урок фізичної культури

Мета: в ході уроку фізичної культури розучити гру «Кіт і миші»; навчати спостережливості, вмінню передавати повадки тварини, копіюючи її рухи.

На уроці фізичної культури на етапі застосування рухливих ігор використовується

Гра «Кіт і миші»

Вчитель: Хто-то нявкає. Хто ж це?

Діти. Кішка!

Вчитель. Ось наш котик, а ви мишки. Ховайтеся від котика.

(Діти сидять навпочіпки. Кіт «спить» на стільці).

Мишки в нірках всі сидять і на котика дивляться,

Кігтиками підлогу шкребуть.

Ах, як багато мишок тут!

Тихіше, миші, кіт йде.

Він вас всіх підстереже!

(Кіт виходить, обходить нірки, голосно нявкає.)

Котик мишок не знайшов, погуляв, і пішов спати.

Тільки котик засинає, мишки танець починають.

(Звучить танцювальна музика, мишки танцюють)

Тихіше, миші, кіт йде.

Він вас всіх підстереже!

 

 

 

 

 

 

Етап 6 «Вітаю! Ви з цим впорались»

Виховна година.

Бесіда «Як я піклуюся про свою домашню тваринку».

Мета: поглибити набуті знання дітей про поведінку домашніх тварин, улюблену їжу та спосіб живлення, умови життя; виховувати бажання піклуватися про свійських тварин.

В ході виховної години проведення ігор.

 Гра «Хочу додому».
На дошці малюнки диких і свійських тварин. Всіх дітей поділяю на дві групи: «Любителі природи» і «Господарі». Діти по черзі «відправляють» тварин в середовище їх існування (ліс і озеро або оселя господаря).

Дидактична гра «Погодуй тваринок»

Мета: закріпити знання дітей про свійських тварин; їх спосіб живлення; розвивати увагу, пам'ять, мислення; виховувати бажання піклуватися про свійських тварин.

Матеріал для гри: предметні картки із зображенням свійських тварин та їжі для них.

Хід гри: вчитель пропонує дітям погодувати тварин на подвір’ї бабусі Одарки. Він викликає дітей парами. Одна дитина бере картку і називає тварину, що на ній зображена, а друга дитина шукає для тваринки картку із зображенням відповідної їжі. Потім ці картинки показують іншим дітям.

Гра-пантоміма «Сім’я  собачок». Діти разом із вчителем перетворюються на сімю собачок і показують, як собачки радіють, як вони скавчать, коли їх образили, як гарчать, коли зляться.

Дидактичні та розвивально-емоційні ігри допомагають учням зрозуміти життя домашніх тварин.

Творча робота батьків: підготовка фотоматеріалів про улюблених тваринок дітей.

Колективний підбір матеріалу (із усього підготовленого) до міні-книжки «Наші домашні улюбленці».

Колективне створення міні-книжки«Мої домашні улюбленці».

По завершенні другого уроку природознавства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок

 

Ми несемо відповідальність за тих живих істот, життя яких залежать від уваги та догляду за ними з боку людини) Мати домашню тварину дуже відповідально. Про неї потрібно постійно дбати: доглядати, годувати, виховувати!

Завжди , коли заводите собі тваринку, пам’ятайте вислів французького письменника «Ми відповідаємо за тих, кого приручили».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

 

 

Додаток 1

Загадки

Вірний друг у мене є,

Мені лапу подає.

Заглядає щиро в очі,

Мовби щось сказати хоче.

 

Замість слів лиш чути гав,

Всіх котів порозганяв.

Хто скажіть цей розбишака,

Знають всі, що це…

 

Гавкає, кусає,

В дім не пускає. (Собака)

 

Язиком вмивається,

Лапкою втирається. (Кіт)

 

     Гладиш - лащиться,

     Дражниш - кусається. (Собака)

 

     Цей звір живе лише вдома.

     З цим звіром всі знайомі.

     У нього вуса, як спиці.

     Він, муркочучи, пісню співає,

     Тільки миша його боїться...

     Вгадали? Це...(кіт)

 

Попід ліжко у куточок

Покотивсь м’який клубочок.

Та з’явились очки, ротик…

Не клубочок це, а... (котик)

Як маленький – дзявкотить,                     

Як великий – гавкотить.
Може дім охороняти
Та чужинців відганяти.

Давня вовкова родина,

Та найкращий друг людини.(собака)

 

 

 

 

Додаток 2

Довідка про собак

Першими домашніми тваринами були вовки, а вже від них пішли собаки. Це було 10 тисяч років тому. Собака - вірний помічник людини з давніх часів. Вона першою прийшла до неї з лісової хащі і прийняла її заступництво. Первісна людина жила в печері і постійно боялася за своє життя. Вона прислухалася до кожного шарудіння і незнайомого звуку: чи не підкрадається звір, ворог? А собака чує те, чого не чує людина, відчуває запахи, недоступні для людського нюху. Особливо вночі: адже в минулому собака була нічним хижаком. Знадобилися тисячоліття, перш ніж хижак забув дикі звички і став вірним другом людини. Людина привчила собаку вартувати будинок - печеру, гавкотом подавати сигнал тривоги, допомагати на полюванні і захищати худобу. Всюди, де живе людина, поруч з нею - собака - вірний друг.

Тепер вченими виведено багато різних порід. Собаки добре навчаються, працюють рятувальниками, поводирями, служать в армії та міліції. А Білка і Стрілка полетіли в космос раніше за людину. Слух собаки в 10 разів гостріший ніж у людини. .

 

  • По снігах тундри біжать їздові собаки. В упряжці 8 - 10 собак. Вони перевозять різні вантажі.
  • Собака полегшує важку працю чабана. Добре вимуштруваний пес по знаку чабана піджене відсталих тварин, заверне наліво - направо отару овець, попередить про незнайомця або звіра.
  • Людині, яка втратила зір, собака як би замінює очі: проводить додому і на роботу, оберігає в дорозі.
  • Є собаки - пожежники. Вони знаходять в диму і вогні постраждалих і виносять їх з небезпечного місця.
  • Собака допомагає знайти злочинця по запаху.

 

 

Додаток 3

Правила догляду за собакою.

1. Собаці слід виділити її територію. Місце повинно утримуватись в чистоті.

2. Потрібно мати миску для води і миску для корму. Миску собаки необхідно мити після кожного годування, миску для води - раз в день.

3. Необхідно мати предмети догляду: гребінці, щітки, нашийник і повідець, для вигулу - намордник.

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

Матеріал для презентації

Собака - найвірніший і найвідданіший друг люди­ни. Собаки бувають різними: службовими, мисливськими, декоративни­ми і, на жаль, бродячими. До службових собак належить вівчарка. Вона розумна, сильна, служать на кордоні, охороняє за­води, склади, шукає злочинців, допомагає пастухам випасати худобу. Собаки допомагають рятувати людей. Наприклад, сенбернар – це найсильніший собака в світі. Він відшукує людей в снігах,відкопує тих, кого накрила лавина. Мисливські собаки допомагають людям на полюванні. Так, такса має довгий тулуб та коротенькі лапки, що дозволяє їй легко потрапляти до лисячої нори.

Є ще декоративні породи собак. Пудель – дуже розумний собака, який легко піддається дресируванню і часто виступає у цирку. А раніше його використовували на полюванні. Це відмінний пловець, який діставав з води підстрелену дичину.

А йоркширський терєр – найменша порода собак, його зріст близько 17-23 см (приблизно, як ширина нашого підручника).

— Про що повинен подбати хазяїн, щоб його домашнім улюбленцям було зручно й комфортно у людській оселі?

—Собакам не можна давати шоколад, бо він отруйний для них. Не можна давати торти, печиво, цукор, бо це може викликати сльозотечу і нагноєння очей.

—Котам необхідне різноманітне харчування: м’ясо, риба, сир, вівсяні пластівці, вітаміни. У визначеному місці завжди повинна стояти мисочка з чистою водою.

камінь – з нього тваринка оглядатиме свої володіння і точитиме об нього пазури.

 

Додаток 5

Народні прикмети.

Кішка вмивається - до гостей.

Кішка шукає, де тепліше - чекай холодів.

Якщо хочете дізнатися, яке місце в будинку найзатишніше, простежте за своєю кішкою.

Якщо погода різко змінюється, то кішка може проспати весь день.

Якщо очікується похолодання, то кішка може моститися ближче до батареї або згорнутися калачиком і заховати ніс.

Якщо ж вона лежить черевцем догори, то очікують гарної погоди. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

Довідка про кішок

А от  кішки потрапили до Європи з Єгипту. У давніх єгиптян кішка вва­жалася священною твариною. У нас кішок теж поважають. Є повір'я, що в нову хату спочатку потрібно запустити кішку. Це принесе господарям здоров'я і щастя в новій оселі. Кішки часто виступають акторами у цирку. В Росії є навіть «Театр кішок» під керівництвом Юрія Куклачова.

Кішки - дивовижні тварини, ласкаві, ніжні, із шовковистою шерстю й очима, що світяться вночі. Кішки мають витончений слух, вони чистюхи — можуть умиватися кожної години. Ходять нечутно, бо при ходьбі ховають кігті й наступають тільки на подушечки лапок .

Велику частину всіх кішок, що живуть у помешканнях людей, складають звичайні безпородні кішки. Вони відрізняються великим різноманіттям окрасів, типів зовнішності та характерів.

Найнезвичнішою породою кішки з впевненістю можна назвати породу сфінкс – кішку без шерсті. Це дуже розумні та товариські тварини. Вони рухливі, веселі, енергійні,люблять дітей, добре ладнають з іншими тваринами в домі, ласкаві, не агресивні, дуже охайні. Та через те, що в них не має шерсті, треба слідкувати, щоб їй було тепло.

  Перський кіт – ласкавий, тихий, товариський, та не нав’язливий, дуже любить хазяїна, , дружній до всіх членів родини. Він дуже пухнастий, з приплюснутим носиком. Його хутро необхідно чесати кожного дня.

  Сіамські коти мають блакитні очі та шерсть кавового кольору з коричневими кінцівками. Ця кішечка з досить непростим характером, злопам’ятна. Тому треба бути дуже уважним, щоб ненароком її чимось не образити.

  Ще є висловухі коти. В них вуха звисають вперед, а не стирчать прямо, як у всіх інших кішок.

 

Додаток 7

Правила догляду за кішкою.

1. Кішкам необхідно розвивати кігті, для цього можна використовувати дошку або зробити спеціальний валик на підставці.

2. Для догляду за шерстю використовують гребінці і щітки. Це добре впливає на самопочуття кішки, служить для масажу і дихання шкіри.

3. Посуд для їжі і пиття повинна бути стійкою і неглибокої. Посуд потрібно регулярно мити.

4. Дорослу кішку краще годувати 2 - 3 рази в день. Кошенят треба годувати 6 разів на день.

 

 

 

 

 

 

Додаток 8

Фізкультхвилинка

Знають всі давно, малята,

Любить котик пострибати,

Вигнути дугою спинку,

Потягнутись на хвилинку.

 

Цуценятко не дрімає:

Хвостик власний доганяє.

І вертить ним вліво – вправо -

Фізкультурні робить вправи.

 

Папужка теж не ловить гав:

Крильця в сторони підняв,

Вгору – вниз ними махає,

Наче в джунглях, він літає.

 

Хом’ячок і морська свинка

Роблять вправи фізхвилинки.

Їм на місці не сидиться,

Швидко бігають по клітці.

   Рибки пірця піднімають

   І повільно опускають.

   - Чи здорові ви, малята?

   - Так! - Сідайте працювати!

Фізкультхвилинка (під аудіозапис)

Уявіть, що кожний із вас кішка або собачка. Покажіть тваринку так, щоб можна було її впізнати за характерними звичками.

  • Пострибайте, як стрибає собачка.
  • Вигніть спинку так, як це робить кішка.
  • Пройдіть два кроки так, як ходить кішка
  • Як гавкає дорослий собака? Цуценя?
  • Як нявкає кішка? Кошеня?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 9

Що необхідно знати?

— Про що повинен подбати хазяїн, щоб його домашнім улюбленцям було зручно й комфортно у людській оселі?

—Собакам не можна давати шоколад, бо він отруйний для них. Не можна давати торти, печиво, цукор, бо це може викликати сльозотечу і нагноєння очей.

—Котам необхідне різноманітне харчування: м’ясо, риба, сир, вівсяні пластівці, вітаміни. У визначеному місці завжди повинна стояти мисочка з чистою водою.

камінь – з нього тваринка оглядатиме свої володіння і точитиме об нього пазури.

  •               Чому собаки махають хвостом?

Собаки махають хвостом у правий бік, коли чимось задоволені, а якщо їх щось не влаштовує, то їхній хвіст відхиляється вліво.

  •               Чому коти люблять ловити мишей?

В організмі мишей міститься багато сірки. А сірка необхідна котам для того, щоб їхня шерсть була густою і добре росла.

  •  Для чого котам вуса? Ними вони відчувають навколишній світ. У темряві тваринка не торкається предметів, що лежать на її шляху. Тому вуса не можна стригти!

 

Додаток 10

Гра «Луна» (діти повторюють останнє слово кожного рядочка за вчителем).

  Якби собаки вміли говорити, вони б, неодмінно, висловили свою любов до людини, і сказали…

Я хочу, щоб ти зі мною був завжди,

Мене годував,

Мене поїв,

Дав куточок затишний мені,

Де б відпочивав я в солодкому сні,

І  рази тричі на день

На повітря виводив мене.

За усе я щедро відплачу:

Тебе бути добрим навчу.

- Про що просив нас собака?

- А про що міг би попросити нас котик?

-Як тварини стають бродячими?

-Що ми можемо зробити для того, щоб бродячих тварин було менше?

-Завжди , коли заводите собі тваринку, пам’ятайте вислів французького письменника «Ми відповідаємо за тих, кого приручили».

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Андрушко Ася Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Королюк Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
15535
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку