Проект на тему :Булінг - " Стоп"

Про матеріал
Йдеться мова про основні форми та методи захисту дітей як соціально так і фізично, пріоритет боротьби проти насилля в дитячому колективі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Булінг – стоп!В рамках курсу “Вчимося жити разом”Проект виконав вчитель основ здоров’я Березанського ЗЗСО Савчук Віталій Володимирович

Номер слайду 2

Проект - це "п'ять П":• Проблема;•Проектування (планування);•Пошук інформації;•Продукт;•Презентація (представлення результату). Савчук В. В.

Номер слайду 3

Савчук В. В.

Номер слайду 4

Булінг – стоп. Савчук В. В.

Номер слайду 5

Савчук В. В.

Номер слайду 6

Інформаційний блок Термін «булінг» походить з англійської мови (bullying) та дослівно означає «бикування». Власне вже прямий переклад дає нам зрозуміти сутність самого поняття, яке перекладається на літературну українську як цькування, знущання, залякування, третирування, тероризування. Та не зважаючи на те, що саме поняття булінг лише входить до сучасного українського лексикону, поняття дискримінації та знущань існували практично завжди. Булінг – це здійснення тривалого фізичного або психологічного насилля, яке не має характеру самозахисту, з боку одного індивіда або цілої групи щодо іншого індивіда. Перша згадка про насилля в дитячому колективі відноситься ще до XVI століття, а перша наукова публікація про булінг з’явилась більше ста років тому – у 1905 році. Однак, сама проблема існувала ще задовго до перших згадок. Знущання як таке існувало у людському колективі завжди. У тому числі й тоді, коли цей колектив вважався зграєю. Сьогодні знущання одних людей над іншими, як соціальне явище, присутнє на різних щаблях формування та розвитку людської особистості розпочинаючи від системи початкової соціалізації – школи. А останнім часом, у зв’язку з розширенням віртуального життя людини, все більшого впливу набирає новий вид соціальних переслідувань – кібербулінг. Булінг – здійснення тривалого фізичного або психологічного насилля, яке не має характеру самозахисту, з боку одного індивіда або цілої групи щодо іншого індивіда. Савчук В. В.

Номер слайду 7

Савчук В. В.

Номер слайду 8

Савчук В. В.

Номер слайду 9

Савчук В. В.

Номер слайду 10

Савчук В. В.

Номер слайду 11

Савчук В. В.

Номер слайду 12

Савчук В. В.

Номер слайду 13

Савчук В. В.

Номер слайду 14

Савчук В. В.

Номер слайду 15

Актуальність проекту. Савчук В. В.

Номер слайду 16

Савчук В. В.

Номер слайду 17

Савчук В. В.

Номер слайду 18

Мета проекту. Савчук В. В.

Номер слайду 19

Завдання проекту. Савчук В. В.

Номер слайду 20

Савчук В. В. Очікуванні результати

Номер слайду 21

Я вважаю, що актуальність даної теми та її значимість на сьогоднішній день має бути детально розроблена на стадії ретельного дослідження. Тобто перед тим, як виконувати детальну розробку проекту, треба оцінити його ідею за допомогою попереднього аналізу, в результаті якого формулюються основні положення:• розглядаються всі можливі альтернативи проекту;• проект може бути спрямований на детальну розробку;• всі аспекти проекту мають важливе значення з погляду його здійснюваності, та є потреба глибокого вивчення за допомогою функціональних досліджень. Життєвий цикл проекту – це період часу від задуму проекту до його закінчення, який може характеризуватися моментом здійснення (поява проекту). Реалізація проекту розраховується на 2 -3 роки. Савчук В. В. Часові межі

Номер слайду 22

Савчук В. В.ресурси

Номер слайду 23

Савчук В. В.

Номер слайду 24

Особисті досягнення з даного курсу. Савчук В. В.

Номер слайду 25

Це діє !Провідна ідея моєї діяльності- полягає у створенні інноваційного простору для співпраці вчителя, учня та громадськості задля формування безпечної життєдіяльності дитини. Булінгу - НІСавчук В. В.

Номер слайду 26

Алгоритм діяльностіСавчук В. В.

Номер слайду 27

Савчук В. В.

Номер слайду 28

Руханки:заряд енергії на початку дня;зняття втоми після інтенсивної праці;мотивація групової взаємодії. Я вважаю,що це доцільно використовувати : Савчук В. В. Мозковий штурм. Учні спонтанно висувають ідеї на задану тему. На першому етапі записують усі ідеї. Потім їх можна класифікувати. Рольові ігри/інсценування. Учні розподіляють ролі і діють за сценарієм. Ефективний метод апробації різних моделей поведінки. Аналіз історій. Використання реальних і вигаданих історій, міфів. Тріади. Учасники об’єднуються у трійки. Двоє обговорюють проблему, третій – спостерігає. Дебати. Захист протилежних поглядів. Уміння відстоювати свою позицію з повагою до опонента. Обговорення в коліКожен учасник має змогу висловитися з певною проблемою. Об'єднання дітей у 3 – 4 групи. Континуум. Використовують для оцінки ставлень (наприклад, для протидії агресії в учнівському колективі).

Номер слайду 29

Піраміда сприйняття. Савчук В. В.

Номер слайду 30

Правила, що допомагають переконувати:1. Спробуйте побачити речі очима свого опонента.2. Проявляйте симпатію стосовно його думок та інтересів.3. Якщо ви відчули нелогічність власного висловлення або його розбіжність із фактами, визнайте це.4. Уникайте ситуації, за якої опонент може сказати «ні», вибудовуйте ланцюг аргументації в такий спосіб, щоб він завжди був змушений говорити «так».5. Нехай опонент говорить основний час (не заважайте йому висловлюватися – так він швидше зрозуміє свою помилку).6. Якщо вам відомий якийсь найсильніший аргумент, з яким опонент не зможе не погодитися, то спробуйте висловити його якнайпізніше.7. Намагайтеся робити тільки істинні висловлювання, не говоріть того, що самі вважаєте неправдою.8. Не говоріть того, для чого у вас немає достатніх підстав.9. Покритикуйте себе самі до того, як вас покритикують інші. Савчук В. В.

Номер слайду 31

Савчук В. В.

Номер слайду 32

Савчук В. В.

Номер слайду 33

Савчук В. В.

Номер слайду 34

Савчук В. В.

Номер слайду 35

Савчук В. В.

Номер слайду 36

Савчук В. В.

Номер слайду 37

Савчук В. В.

Номер слайду 38

Відпрацювання тренінгу з колегами області Савчук В. В.

Номер слайду 39

Савчук В. В.

Номер слайду 40

Взаємодія з дітьми: Командна робота на тему: «Ми проти насильства у школі». Семінар – тренінг «Профілактика булінгу серед підлітків». Бесіди з учнями на тему: «Я – знаю як протидіяти булєру», «Життя без агресії». Савчук В. В.

Номер слайду 41

Савчук В. В.“Життя без агресії”

Номер слайду 42

Савчук В. В. Командна робота на тему: «Ми проти насильства у школі».

Номер слайду 43

Савчук В. В. Квест: «Наше життя в позаурочний час».

Номер слайду 44

Виготовлення та розповсюдження учнями профілактичних, пропагандистських буклетів «Явище булінгу – руйнація суспільства». Командна робота на тему: «Ми проти насильства у школі», «Наше життя в позаурочний час». Семінар – тренінг «Профілактика гемблінгу серед підлітків». Бесіди з учнями на тему: «Я – повноцінна особистість держави». Савчук В. В.

Номер слайду 45

Савчук В. В. Бесіди з учнями на тему: «Я – знаю як протидіяти булєру»

Номер слайду 46

Савчук В. В.

Номер слайду 47

Гіпотеза. Савчук В. В.

Номер слайду 48

Савчук В. В.

Номер слайду 49

Савчук В. В. Відеоролик “Камінь, ножиці, бумага!”

Номер слайду 50

Савчук В. В.

Номер слайду 51

Список використаних джерел: Глобальне опитування про булінг [Електронний ресурс] // ЮНІСЕФ – Режим доступу до ресурсу: http://www.unicef.org/ukraine/ukr/infographicbullying-upd.pdf. ЮНЕСКО. Як зупинити насилля в школі. Посібник для вчителів. – 2011 р. Воронцова Т. В. Вчимося жити разом. Посібник для вчителя з розвитку соціальних навичок у курсі «Основи здоров’я» (основна і старша школа)[Електронний ресурс] / Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко та ін.—К.: Алатон, 2017. – Режим доступу до ресурсу: https://drive.google.com/drive/folders/0 Bzt9 FAqr. O9 Wc. LXZw. ZVl. Ja. FBCS3c. Савчук В. В.

Номер слайду 52

Савчук В. В.

Номер слайду 53

pptx
Додано
23 червня 2021
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку