Проект на уроках основи здоров я

Про матеріал

В розробці представлено використання методу проектів з предмету основи здоров я. Саме приймаючи участь у проекті, учні мали можливість перевірити теоретичні надбання на практиці, формуючи при цьому критичне та творче мислення.

Перегляд файлу

 

На уроках «Основи здоров`я» учні не лише вивчають основні правила захисту здоров' я та життя людини, але й  мають можливість перевірити теоретичні надбання на практиці, формуючи при цьому критичне та творче мислення. Так, учні 6-7 класів Запорізької гімназії №107 під керівництвом вчителя Дук Надії Олександрівни успішно реалізували проект «Здорове харчування – запорука здоров`я» в рамках теми «Вплив харчування на розвиток підлітків».

Через велике розмаїття та доступність продуктів харчування, люди, а в особливості підлітки, не завжди роблять правильний вибір, і через це, як наслідок, ми маємо високий відсоток захворювань травного тракту та зайвої ваги у населення, що проявляється вже у шкільному віці.

Метою проекту було визначення впливу різноманітних чинників харчування на здоров`я, дослідження виконання правил раціонального харчування учнями гімназії та розроблення власних мультимедійних презентацій, буклетів, пам`яток з рекомендаціями.

Ключові питання, якими задались учні були наступні:

 Як ми обираємо продукти харчування? На що звертаємо увагу?

1. Чи перевіряємо термін придатності?

2. Читаємо склад?

3. Цікавимося країною-виробником?

4. Думаємо, яку користь вони принесуть організму?

5. Оминаємо шкідливі продукти?

Учні проаналізували велику кількість зібраної наукової інформації та структурували їх у свої творчі розробки ( «Алфавіт», хмари слів, рибні кістки Кауро Ішикави «FISHBONE», мультимедійні презентації), провели анкетування серед однокласників та побудували діаграми.

В рамках проекту діти разом із вчителем переглянули тематичний фільм Джеймі Олівера «Цукрова лихоманка».  Виявилося, щонайменше 90% продуктів харчування у своєму складі містять цукор, крім солодощів і кондитерських виробів, це і ковбаси, і мариновані продукти, напої, хліб тощо.

Один з учнів, Гавриленко Дмитро, дослідив рекламу на телебаченні, і виявив, що кожні 15-20 хвилин в блоці реклами нам пропонують різні продукти, що містять цукор.

 Анкетування показало, що солодкі газовані напої та солодощі займають в раціоні дітей значне місце. Учні досліджували вплив інших похибок в харчуванні на здоров`я і представили результати в своїх творчих роботах. Свої тематичні презентації в результаті представили Пилипенко Анна, Дудич Марія, Гераскіна Марія, Ходус Дмитро. Учні 7-А класу створили театральні мініатюри, що розкривають проблему впливу харчування на здоров`я шкіри, та виступили перед однокласниками. 

 

 

 

 

Роботи учнів:

 

 

Синякова Анна та Кукурудз Софія

 

 

 

 

 

 

 

Корсун Анна

 

Ягудіна Моніка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коржиков Дмитро

 

 

Ходус Дмитро

 

 

 

Капштик Дар`я

 

 

 

 

Буклети учнів 6-В класу, Капштик Дар`ї, Синякової Анни

 

 

 

Презентація проекту в класах:

 

 

Корсун Анна, Синякова Анна, Кукурудз Софія

 

 

 

Капштик Дар`я, Кукурудз Софія та Корсун Анна в 6-А класі.

 

 

 

Шестикласники розгадують хмари слів.

 


 

 

Кукурудз Софія розповідає про свої дослідження.

 

 

 

 

 

Корсун Аня презентує свої роботи.

 

 

 

 

     

 

Семикласники відповідають на головні питання «хмар» слів.

 

Остопарченко Руслан, Сорока Поліна, Сахарова Олександра, Бердник Марина і Дудич Марія розіграли сценку з передачі «Все буде добре» про косметичні проблеми підлітків та вплив харчування на здоров’я шкіри .

 

Закінчився проект обговоренням. Всі учні одностайно відмітили, що їм було цікаво працювати. Особливо дітям сподобалося візуалізувати  та аналізувати інформацію за допомогою таких методів як хмара слів, «рибна кістка». Проект приніс багато приємних емоцій і у колективній роботі проявив творчі здібності та потенціал кожного з учнів, як особистості, яка критично мислить.

doc
Додав(-ла)
Дук Надія
Додано
26 липня 2018
Переглядів
4740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку