Урок "Здоров’я людини. Життя і здоров’я людини. Безпека життєдіяльності. Здоров’я і добробут. Життєві навички, сприятливі для здоров’я. Активне довголі"

Про матеріал

МЕТА: дати поняття «безпека життєдіяльності», «здоров'я”, «благополуччя», «життєві навички», закріпити знання про життєві навички корисні для здоров'я, простежити схожість між правилами здорового способу життя і довголіття; розвити навички наводити приклади та робити висновок, працювати в парі, моделювати ситуацію; виховати бережливе ставлення до свого здоров'я, формувати навички здорового способу життя

Перегляд файлу

Предмет: ОЗ                                                                                                                         Клас: 6

№ уроку                                                                                                                   Дата

ТЕМА УРОКУ: Здоров’я людини. Первинний інструктаж з ОБЖ. Життя і здоров’я людини. Безпека життєдіяльності. Здоров’я і добробут. Життєві навички, сприятливі для здоров’я. Активне довголіття

МЕТА: дати поняття «безпека життєдіяльності», «здоров’я”, «благополуччя», «життєві навички», закріпити знання про життєві навички корисні для здоров’я, простежити схожість між правилами здорового способу життя і довголіття; розвити навички наводити приклади та робити висновок, працювати в парі, моделювати ситуацію; виховати бережливе ставлення до свого здоров’я,  формувати навички здорового способу життя

ТИП УРОКУ: засвоєння нових знань.

МЕТОДИ: розповідь з елементами бесіди, фронтальна робота, робота в парах, робота з підручником, самостійна робота

ОБЛАДНАННЯ: підручник, мультимедія

Хід уроку

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Первинний інструктаж з ОБЖ.

2.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Діти захлющіть очі. Уявіть собі життя. (діти 5 секунд уявляють). Що ви представили? А чи можна слово життя пов’язати з предметами які ви вивчаєте? Як?

3.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Перегляд мультика про здоров’я (з 10:49 по 12:15 відео). Про що ми сьогодні поговоримо?

4. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ, ЗАВДАННЯ УРОКУ

5.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1) Вправа «Асоціативний кущ».

Складемо схему «Здоров’я”. Учні по черзі виходять до дошки.

1) Здоров’я – одне з основних джерел щастя, радості та повноцінного життя. Тому наше здоров’я залежить від багатьох чинників, а саме: умови праці і відпочинку; освіта, знання; відсутність шкідливих звичок; загартування; медичне обслуговування; виховання; спадковість; природні умови.

А також наше здоров’я та благополуччя залежить від забезпечення безпеки та життєвих навичок. Життя щодня дарує нам безліч відкриттів, відчуттів і вражень, радість пізнання краси і гармонії світу.

Подивимося на схему ст. 8. (Обговорення)

Скажіть, а чи є різниця між термінами «здоров’я» і «безпека життєдіяльності»?

А що таке благополуччя? Знайдіть (ст.9).

Та в народі недаремно кажуть: «Життя прожити – не поле перейти». І справді, на життєвому шляху кожного з нас постають виклики і перепони, здатні вивести з рівноваги і негативно вплинути на здоров’я.

Уміння, що допомагають людині долати труднощі й підтримувати високий рівень благополуччя, називають сприятливим для здоров’я життєвими навичками. Набувши таких навичок, люди краще розуміють самих себе та інших, уникають зайвих ризиків і проблем. Життєвими ці навички називають тому, що вони потрібні кожному, незалежно від того, чим він займається, яку професію обере. Більшість людей набувають цих навичок із власного досвіду, переважно «методом проб і помилок». Але той, кому допомогли їх набути, має набагато більше шансів досягти поставленої мети і життєвого успіху.

Наука герогігієна вивчає методи та заходи, що сповільнюють старіння і збільшують тривалість життя. Розумний і здоровий спосіб життя є основною передумовою вирішення цієї проблеми. Виокремлюють сім основних рекомендацій, дотримуючись яких можна сповільнити старіння, уповильнити розвиток захворювання і тим самим збільшити тривалість повноцінного життя. До них належать: 1) відмова від переїдання; 2) регулярність харчувння; 3) правильний режим праці та відпочинку; 4) достатня тривалість сну; 5) активність і рухливість; 6) відмова від куріння; 7) відмова від зловживання алкоголем.

Передумовою здорової повноцінної старості є трудова та фізична активність, бажання передавати свій життєвий досвід молодому поколінню. Інтелектуальна та фізична активність протягом життя сповільнює темп старіння організму і робить цей процес більш гармонійним.

6. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1)– Яким має бути спосіб життя людини, щоб зберегти здоров’я і бути довголітнім?

2)Робота в парах. Складіть сценку «Поради по здоров’ю» (з 5 порад, 2 повинні бути хибні). Ролі добровільні. Наприклад: вчитель і учень, матір (батько) і дочка(син), однокласники…


3) «Чи правда що…» Правда – оплеск, неправда - тиша

  • Здоров’я буває лише фізичне –
  • Гігієна не сприяє здоров’ю –
  • Наука яка вивчає довголіття- це герогігєна +
  • Щоб бути здоровим достатньо лише не переїдати і довго спати –
  • Захищати слабших це соціальна складова здоров’я +
  • Не перевтомлюватись це психічна складова здоров’я –
  • Якщо відмовитись від шкідливих звичок, довше проживеш +

4) Що тут зайве?

  • Купатись, спати, їсти, поважати себе
  • Долання труднощів, виховування сили волі, спілкування, поважати інших
  • Фізичне здоров’я, домінуюче здоров’я, соціальне здоров’я, психічне й духовне здоров’я

5) Тести (самостійно)

1- Відсутність загрози твоєму життю, здоров'ю чи добробуту – це: а) безпека; б)небезпека; в) здоров’я

2- Стан повного фізичного, психологічного і соціального благополуччя – це: а) безпека; б) благополуччя; в) здоров’я

3- Задоволення від цікавого і насиченого подіями життя – це: а) безпека; б) благополуччя; в) здоров’я

4- Взаємодія з людьми це: а) фізичне здоров’я; б) соціальне здоров’я; в) духовне здоров’я

5- Наше благополуччя насамперед визначає наша:  а) поведінка; б) впевненість; в) безпека

6) 2*. Пригадай і розшифруй формулу здорового способу життя: «Зберігати. Розвивати. Відновлювати».(ст.10)

7.УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НОВИХ ЗНАНЬ

Учень робить висновок уроку

8.ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Рефлексія

9.Д/З §1, ст. 7-10, *зробити плакат «Рекомендації для здоров’я»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паславська Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сєрік Ольга Вадимівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
14576
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку