Проєкт НУШ 5 клас форми поверхні землі

Про матеріал
Проєкт нової української школи 5 клас природознавство тема уроку: форми поверхні землі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модельна навчальна програма«Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я.І.)Розділ 3 Пізнаємо природу ЗемліТема: Які форми поверхні є на Землі. Мета: формувати уявлення учнів про форми земної поверхні; розвивати практичні навички роботи з картою; виховувати любов до природи рідного краю, екологічне мислення; формувати компетентності в природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрова компетентність. Розвивати у школярів інтерес до вивчення природознавства, вводячи в урок елементи цікавої завдань та інтерактивні форми роботи. Розвивати логічне мислення учнів, вміння обґрунтовувати свої погляди, робити висновки та порівняння. Розвивати вміння учнів вільно користуватись різними джерелами природничих знань, аналізувати їх. Кривка Ірина Іванівна

Номер слайду 2

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 2 КЛАСПРИРОДОЗНАВСТВО 4 КЛАСПРИЙОМ «АСОЦІАЦІЇ»(Вчитель показує учням картки різних кольорів, а учні у відповідь повинні на основі своїх знань відповісти)НИЗОВИНАВИСОЧИНАПЛОСКОГІРЯ ГОРИ

Номер слайду 3

РЕЛЬЄФ Методичний прийом «Читання із маркуванням тексту»Це системна розмітка текста під час читання та обдумування, що дозволяє активізувати процес сприйняття інформації та підвищити його ефективність. Він допомагає не просто усвідомлювати текст, а виділяти в ньому відоме/невідоме/цікаве, таким чином «сортувати» інформацію. Підходити до інформації свідомо і уважно. учні читають інформацію і розподіляють на певні категорії, а саме:• знаком «+» – що вже їм відомо;• знаком «–» – що їм невідомо/або суперечить їхнім уявленням;• знаком «!» – що їм цікаво/неочікувано;• знаком «?» – що незрозуміло або про що б вони хотіли дізнатися більше. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№з/п+ Мені відомо! Цікавий або неочікуваний факт- невідомо, суперечить уявленням? Хочу дізнатися1. Що таке рельєф. На території Амазонської низовини може поміститися 8 Україн. Гори на планеті займають меншу площу ніж рівнини. Як утворилися гори?Приклад

Номер слайду 4

Дослід Вивітрювання. Проведення досдіду: На піднос насипаємо пісок або глину. Беремо воду наливаємо трохи зверху на пісок (глину) і спостерігаємо що з ним відбувається. Беремо вентилятор (сушку або просто подути ротом)Якщо є можливість то принести червяка Таким методом можна показати що відбувається під впливом води, повітря чи живих організмів. Після цього всього трусимо підносом і спостерігаємо міні землетрус

Номер слайду 5

Дивовижна природа. Трава маленька-маленька (діти присідають). Дерева високі-високі (встають та підіймати руки догори). Вітер дерева гойдає-гойдає (повертаються навколо себе). То вправо, то вліво нахиляє (нахиляються вправо та вліво). То вгору, то назад (тягнуться вгору та назад). То вниз нахиляє (нахиляються вперед). Птахи летять-відлітають (махають руками-«крилами»). Учні за парти тихенько сідають (діти сідають за парти).

Номер слайду 6

«Прес-конференція» Клас ділиться на кореспондентів та спеціалістів з певних питань, галузей, сфер. Перші задають питання, другі дають на них відповіді. Прийом дає змогу колективно підсумувати вивчене. Проблемне запитання. Яка територія — рівнинна чи гірська — більш сприятлива для господарської діяльності?Учні дискутують, обговорюючи тему дискусії, роблять висновок.

Номер слайду 7

ДЯКУЮ ЗА УВАГУВчитель географії Міжгірського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 Кривка Ірина Іванівна

pptx
Додано
8 червня 2022
Переглядів
2252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку