Проект "Обличчя мого села"

Про матеріал
Опис проекту «Обличчя мого села», розрахований для учнів 3-4 класів При підготовці і створені проекту учні вчаться самостійно шукати інформацію про історію , легенди села, стисло розповідати про життя людей рідного села, працювати в команді, прогнозувати себе на краще майбутнє, пишатися своєю країною і рідним селом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект «Оличчя мого села»

Номер слайду 2

Методичний паспорт проекту. Автор проекту: учні 4 класу. Назва проекту: «Обличчя мого села». Тип проекту: середньої тривалості, інформаційний, творчий. Навчальні предмети: природознавство, читання, образотворче мистецтво, музичне мистецтво. Очікувані результати: при підготовці і створені проекту учні вчаться : Самостійно шукати інформацію про історію , легенди села;Стисло розповідати про життя людей рідного села;Працювати в командіПрогнозувати себе на краще майбутнє;Організовувати творчі доробки про цікавих людей свого села;Пишатися своєю країною і рідним селом.

Номер слайду 3

Характеристика проекту:за предметною галуззю — міжпредметний;за тривалістю — середньої тривалості;за характером контактів — учитель, учні 4-го класу, їхні родини, друзі;за основною діяльністю — творчий;за характером координації — з безпосеред­ньою координацією;за формою проведення — самостійна творча робота дітей з наступною презентацією мате­ріалів проекту;за кількістю учасників — груповий. Учасники та співучасники проекту: учні; батьки; педагоги.

Номер слайду 4

Опис проекту. Підготовчий етап. Учні визначають коло дослідницьких інтересів класу, обирають тему. Планування. Розподіл на групи : дослідники історії села, дослідники відомих людей села, збирачі легенд, фотографи, музикознавці(збір пісень від старожилів). Учні систематизують свої знання про своє село, його жителів, аналізують інформацію і вибирають напрямок, за яким проводитимуть дослідження, а саме: легенди села Лукова, пам’ятні місця рідного села, цікаві люди села. Дослідження. Діти проводять дослідницьку роботу: працюють у бібліотеках (сільській і шкільній), вивчають джерела з Інтернету( сайт Луківської ЗОШ І-ІІ ст, Іршавської РДА, архів Іршавського району та матеріали Вікіпедія), разом з батьками відвідують і фотографують пам’ятні місця села Лукова, збирають інформацію про легенди та відомих людей села. Групова та самостійна робота проводиться під керівництвом вчителя. Завершальний етап. Діти обговорюють і планують презентацію своїх досліджень . Захист проекту. Учні демонструють свою роботу під час проведення усного журналу «Моє село – краплиночка на карті»

Номер слайду 5

Результати проекту. Основні результати реалізації проекту. Зібрані речі та матеріали проекту передано до шкільного музею старожитностей, оформлено літопис історії розвитку села, зібрано й оформлено альбом із спогадами старожилів, народними традиціями, легендами села. Зроблено альбом-пам’ятку «Добровольці села Луково», зроблена виставка малюнків учнів класу «Краєвиди мого села»Вплив проекту на місцеву громаду. Відбулася співпраця з с. р., яка надала матеріальну допомогу для виготовлення альбомів Перспективи розвитку проекту. Поповнення шкільного музею, збір, запис усних джерел.

Номер слайду 6

РЕФЛЕКСІЯУчні дають усні відповіді на питання Чи сподобався мені мій проект? Чи робив я найулюбленішу, цікаву роботу? Чи використовував різні ідеї? Чи потребував допомоги? Що я ще можу зробити з цієї теми?(основні тези вчитель записує для можливої подальшої роботи)

pptx
Додано
17 листопада 2019
Переглядів
1756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку