Мета та завдання данного проекту:
1. Дослідження основних напрямків діяльності педагога щодо формування здоров'язбережувальної компетенції учня в процесі вивчення географії.
2. Практична реалізація, створення здоров'язбережуючого життєвого простору учнів.
3. Формування здоров'язберегаючих вмінь та навичок у позаурочний час.
Мета та завдання 1. Дослідження основних напрямків діяльності педагога щодо формування здоров’язбережувальної компетенції учня в процесі вивчення географії. 2. Практична реалізація, створення здоров’язбережуючого життєвого простору учнів. 3. Формування здоров’язберегаючих вмінь та навичок у позаурочний час.
Здоров’язберігаючі аспекти уроку С У Ч А С Н И Й У Р О К Гігієнічні умови в кабінеті (температурний режим, свіжість повітря, чистота та освітлення приміщення, дошки) Психологічний клімат на уроці Чергування видів діяльності (кожні 7-10хв.) Урахування фізіологічних особливостей Урахування періодів працездатності учнів Наявність фізкультхвилинок на уроці Наявність музичних хвилинок Наявність емоційних розрядок Урахування вікових особливостей Урахування психологічних особливостей (темпераменту, статі тощо)
Під час своїх уроків : -не допускаю перевантаження учнів; -використовую на уроках вправи для покращення зору, елементи пальчикової, кольоро- та музико- терапії тощо; -дотримуюсь правила „Психологічний та духовний стан учнів впливає на їх фізичне здоров’я”; -створюю середовище доброзичливості; -здійснюю позитивно – емоційне налаштування, профілактику стресів; -пропагую здоровий спосіб життя.