Проект : „Основні напрямки діяльності педагога щодо формування здоров’язбережувальної компетенції учня в процесі вивчення географії”

Про матеріал

Мета та завдання данного проекту:

1. Дослідження основних напрямків діяльності педагога щодо формування здоров'язбережувальної компетенції учня в процесі вивчення географії.

2. Практична реалізація, створення здоров'язбережуючого життєвого простору учнів.

3. Формування здоров'язберегаючих вмінь та навичок у позаурочний час.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

вчитель географії Костичанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Новоселицького району

Номер слайду 2

Педагогічне кредо «Найвище досягнення вчителя – розбудити радість у творчості і знаннях» Життєве кредо «Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях - мудрість»

Номер слайду 3

Проблема над якою працюю: «Формування пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом впровадження краєзнавчих елементів»

Номер слайду 4

„Основні напрямки діяльності педагога щодо формування здоров’язбережувальної компетенції учня в процесі вивчення географії” Тема проекту :

Номер слайду 5

Мета та завдання 1. Дослідження основних напрямків діяльності педагога щодо формування здоров’язбережувальної компетенції учня в процесі вивчення географії. 2. Практична реалізація, створення здоров’язбережуючого життєвого простору учнів. 3. Формування здоров’язберегаючих вмінь та навичок у позаурочний час.

Номер слайду 6

Здоров’язбережувальна компетентність – це комплекс знань, умінь, ставлень та цінностей, які спрямовані на збереження й укріплення здоров’я – свого та оточуючих, на уроках та в позаурочній діяльності.

Номер слайду 7

Здоров’язбережувальна компетентність спрямована на збереження Фізичного; Соціального; Психологічного; Духовного здоров’я

Номер слайду 8

Здоров’язберігаючі аспекти уроку С У Ч А С Н И Й У Р О К Гігієнічні умови в кабінеті (температурний режим, свіжість повітря, чистота та освітлення приміщення, дошки) Психологічний клімат на уроці Чергування видів діяльності (кожні 7-10хв.) Урахування фізіологічних особливостей Урахування періодів працездатності учнів Наявність фізкультхвилинок на уроці Наявність музичних хвилинок Наявність емоційних розрядок Урахування вікових особливостей Урахування психологічних особливостей (темпераменту, статі тощо)

Номер слайду 9

Кабінет географії як центр формування здоров’язбережувальних компетентностей учнів Костичанівської ЗОШ I-III ступенів на уроках географії

Номер слайду 10

Шкільний дзвінок уже лунав До роботи школярів скликав. Діти!У нас сьогодні ніби свято, Гостей зібралося багато. Від нас щирі привітання Та найкращі побажання. Привітання

Номер слайду 11

Перевірка настрою

Номер слайду 12

Під час своїх уроків : -не допускаю перевантаження учнів; -використовую на уроках вправи для покращення зору, елементи пальчикової, кольоро- та музико- терапії тощо; -дотримуюсь правила „Психологічний та духовний стан учнів впливає на їх фізичне здоров’я”; -створюю середовище доброзичливості; -здійснюю позитивно – емоційне налаштування, профілактику стресів; -пропагую здоровий спосіб життя.

Номер слайду 13

Нестандартні форми уроків

Номер слайду 14

, Фізхвилинка

Номер слайду 15

Оцінювання учнів 12 11 10 9 8 7 6 5

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Краєзнавчі екскурсії

Номер слайду 19

Безцінний скарб, що ми здоров’ям звемо, Із юних літ нам треба берегти. Адже нічого більше нам не треба, Щоб тільки всі були здорові ми.

Номер слайду 20

ppt
Пов’язані теми
Географія, Інші матеріали
Додано
8 січня 2019
Переглядів
1130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку