Проект-презентація "Шкільне подвіря ХХІ століття"

Про матеріал
В умовах модернізації сучасної освіти, переходу на більш якісний рівень підготовки учнів до адаптації в умовах сучасного суспільства, в педагогічній практиці пріоритетним завданням стоїть завдання формування  вміння застосовувати отримані знання і навички на практиці в різних сферах життєдіяльності.  Педагогічні підходи, технології повинні бути зорієнтовані та досягненні кожним учнем відповідного практичного результату.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Матеріали Великоканівецького навчально-виховного комплексу “Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів” Чорнобаївської районної ради Черкаської областіна обласний екологічний конкурс “Україна в стилі ЕКО”

Номер слайду 2

ПРОЕКТ«Шкільне подвір’я ХХІ століття» Виконавці проекту: учні 5-11 класів з класними керівниками Керівники проекту: Филь О. М. - вчитель біології та екології;Кононенко С.І. - заступник директора з виховної роботи;Кикоть Н. М., - педагог-організатор.

Номер слайду 3

Подвір'я НВК… секрет відкриєм,Що про його красу давно ми мрієм.І цей проект для того написали,Щоб наша школа красивіша стала,Естетикою вабила весь час…Про це щоб турбувався кожен клас!!!

Номер слайду 4

Актуальність проекту. В умовах модернізації сучасної освіти, переходу на більш якісний рівень підготовки учнів до адаптації в умовах сучасного суспільства, в педагогічній практиці пріоритетним завданням стоїть завдання формування  вміння застосовувати отримані знання і навички на практиці в різних сферах життєдіяльності.  Педагогічні підходи, технології повинні бути зорієнтовані та досягненні кожним учнем відповідного практичного результату. Із всіх відомих педагогічних технологій особливе місце приділяється технології проектної діяльності, так як ця технологія формує в учнів прагнення отримати конкретні знання, створювати конкретні продукти своєї діяльності.  Проектно-дослідницька діяльність дає корисні навички постановки мети та визначення завдань, виявлення проблем та пошуку шляхів вирішення, збору та систематизації інформації, формулювання висновків. Метод проектів може бути використаний як в урочній, так і в позаурочній діяльності, при інтеграції різних навчальних дисциплін, при організації в школі соціальної практики, введення елективних курсів в  рамках передпрофільної  та  профільної підготовки учнів.

Номер слайду 5

Мета проекту:озеленення та благоустрій місцевості;покращення стану атмосферного повітря;покращення здоров'я та самопочуття громадян;забезпечення сприятливих та безпечних умов  для проведення спортивних занять, ігор, дозвілля;створення своєрідного міні-парку для відпочинку школярів та жителів села;виховання у дітей почуття прекрасного, любов до природи і рідного краю;усвідомлення необхідності екологічного вибору як вибору, орієнтованого на загальнолюдські цінності;уміння знаходити правильні рішенння у складних екологічних ситуаціях й оцінювати їх;навички ефективного спілкування, участі в житті громади села.

Номер слайду 6

Тип:пізнавальний Термін:довготривалий

Номер слайду 7

Очікувані результати: Підвищення рівня знань про навколишнє середовище, зростання екологічної культури особистості, розширення знань і досвіду по догляду за рослинами. Покращення практичної природоохоронної роботи. Розвиток пізнавальної активності учнів, естетичного смаку. Презентація проекту “ Шкільне подвір'я ХХІ століття” серед учнів НВК та громадськості села.

Номер слайду 8

Основні методи формування екологічної культури учнів. Природоохоронне виховання учнівІнформаційний напрям. Робота з інформаційними джерелами. Туристично-краєзнавчий напрям. Турисько-краєзнавчі гуртки. Екологічні стежки. Організаційні напрямки. Екологічні конкурси,фестиваліПриродоохоронні акціїКонкурси малюнків,фотографій. Зустрічі,конференціїБесіди Екологічні газети,листівки. Дослідницький напрям

Номер слайду 9

Підготовчий етап1. Ознайомлення з Положеннямпро порядок проведення щорічного обласного екологічного конкурсу„Україна в стилі ЕКО“. 2. Опрацювання літератури на дану тематику.3. Робота в куточках живої природи в кабінетах та дошкільних групах навчального закладу; на закріплених територіях.4. Робота щодо збереження, примноження і впорядкування зелених насаджень вздовж прилеглих вулиць, а також подвір΄я навчально-виховного закладу.

Номер слайду 10

Творчий етап: Організація і проведення екологічних акцій: “Збережемо первоцвіти”, “Посади сад”, “Квіти біля школи”, “Весняна толока”, “Шкільне подвір΄я”, “Краса і затишок рідній школі” та інше. Робота над фотоколажем на екологічну тематику. Обробка, оформлення та дизайн роботи.

Номер слайду 11

Заключний етап:1. Участь у обласному екологічному конкурсі Україна в стилі ЕКО” (січень-лютий). 2. Презентація проекту “ Шкільне подвір'я ХХІ століття“(Вересень).

Номер слайду 12

План реалізації проекту “Шкільне подвір'я ХХІ століття” І крок: Підготовчий. Термін здійснення: січень-лютий 2020р. Заходи:Інформування громадскості про реалізацію проекту шляхом випуску плакатів-оголошень із закликом до громадськості села підтримати заплановану діяльність.узгодження питань про проектну діяльність з адміністрацією навчального закладу, батьками, громадою села в особі сільського голови.формування групи учасників проекту.визначення часу здійсненння проекту та потрібних ресурсів, планування роботи з урахуванням плану роботи навчального закладу.колективне обговорення запланованої діяльності.

Номер слайду 13

Результат здійснення І кроку проекту:створення ініціативної групи у кількості 5 чол. та визначенння і розподіл обов'язків;затвердження плану реалізації проекту;визначення переліку необхідних ресурсів.

Номер слайду 14

ІІ крок :виготовлення проектно-кошторисної документаціїТермін здійснення: лютий-березень 2020р. Заходи:розробка проектно-кошторисної документації;узгодження питань, пов'язаних із реалізацією проекту, з адміністрацією навчально-виховного закладу з органами місцевого самоврядування.

Номер слайду 15

Результат здійснення кроку:затвердження проектно-кошторисної документації.отримання консультації фахівців з озеленення.організація співпраці з громадськістю села, органами місцевого самоврядування та керівниками місцевого господарства.

Номер слайду 16

IІІ крок: Підготовка території до озелененння та благоустрою. Термін здійснення: березень-травень 2020р. Заходи:залучення волонтерів з числа мешканців села Великі Канівці, керівників господарства, села та учнів школи до реалізації проекту.перенесення спортивних споруд на нове місце.організація суботника для прибирання та впорядкування території.розмітка території.підготовка місця для корзини.підготовка грунту до висадки троянд. Результат здійсненння кроку: підготовка пришкільної території до озелененння

Номер слайду 17

ІV крок:1. Придбання матеріалу для озеленення та створенння ландшафтного куточку і виконання робіт.2. Термін здійснення: березень – червень 2020р.3. Заходи:   Придбанння необхідних матеріалів:саджанці троянд - 20 шт.розсада і насіння квітів - 500 + 25шт.насіння квітів для відкритого грунту - 20 упаковок.добрива - 5 пакетів.засоби захисту рослин - 5 пакетів.гранвідсів - 2 тонни.камінь ландшафтний або керамзит- 2 куб.м.чорнозем- 5 куб.м.садова стрічка – 500 м.пісок – 2 тонни.альтанка – 1шт.гойдалка-лавочка – 1шт.декоративні кущі – 20 шт.саджанці хвойних дерев – 5 шт.туя західна – 15 шт.айва японська – 5 шт.4. Озеленення території.

Номер слайду 18

Результат здійснення кроку:забезпечення необхідним посадковим та будівельним метеріалом.реалізація завдань, запланованих у ІІ етапі.

Номер слайду 19

V крок: Презентація й оцінювання результативності проекту. Термін здійснення: вересень 2020р. Заходи:обробка і оформлення результатів проекту.представлення матеріалів роботи на учнівських та батьківських зборах, конференціях, засіданнях громадських організацій.поширення інформації про проведену роботу в пресі.дослідження громадської думки про актуальність здійснення проекту.оцінювання результатів з огляду на початкову мету.узагальнення отриманого досвіду. визначення найбільш сильних і найбільш слабких сторін роботи.проведення дводенного семінару для учнівської молоді.визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності.

Номер слайду 20

Мета екологічної культури: Формування системи наукових знань, поглядів, переконань, які закладають основи відповідального ставлення до навколишнього природного середовища.

Номер слайду 21

Організаційний напрям1. Робота центру “Господар” учнівського парламенту.2. Організація екологічної агітбригади “Сонечка”.3. Участь у природоохоронних акціях:“Збережемо первоцвіти”,“Збережи ялинку”,“Квіти біля школи”,“Життя – без сміття”,“Шкільне подвір΄я” та інші.4. Екологічні конкурси, фестивалі.5. Конкурси малюнків, фотографій.

Номер слайду 22

Результати загальношкільного підпроекту “Шкільне подвір΄я” В ході реалізації підпроекту «Шкільне подвір'я» на пришкільній території, закріпленій за класними колективами, було виконано ряд завдань: Визначено дизайн відведених територій. Підготовка матеріалів для виготовлення відповідних об'єктів. Залучення батьків до участі у підпроекті. Встановлення та презентація готових виробів.

Номер слайду 23

Акція “ Нехай моя ялинка залишиться зеленою ”Радіти зустрічі з тобою завжди буду, Мене полонить знов і знов твій чар. Вдихну твій аромат на повні груди, Природної краси цілющий дар. Тож залишайся в лісі, моя люба,Горда красуня, й завжди пам'ятай: Живи, красуйся у свята і в будніЙ завжди, ялиночко, завжди мене стрічай!

Номер слайду 24

Акція “ Посади ялинку ” Для озеленення прибережної зони річки Ірклій було привезено 500 саджанців сосни. Спільними зусиллями учнів, працівників школи та жителів села ці деревця висаджені на лівому березі р.Ірклій. Впродовж кількох місяців учні та жителі села доглядали маленькі саджанці.

Номер слайду 25

Акція “Збережемо «первоцвіти»Давайте збережемо первоцвіти!Вони ж вдихають паростки весни,Бо це ж прекрасні і чудові квіти,Своїм теплом розтоплюють сніги.Їх залишилося уже не так багато,Тому потрібно їх оберігать!Настане тиша, як зів'януть квіти,Добро десь зникне і пусте буде життя. Отож, давайте збережемо первоцвіти,Бо це минуле наше й майбуття! На території школи створено куточок первоцвітів, де ростуть перші квіти весни: фіалки, ряст, проліски. Діти охоче доглядають за ними: прополюють, розсаджують, поливають.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Щорічно з квітня по жовтень триває акція «Квіти біля школи». В ході акції діти виконують ряд завдань: Впорядковують територію для майбутньої клумби;Створюють проекти клумб;Підбирають відповідний посівний матеріал(чорнобривці, іпомея, цинія, агератум, петунія, царська борідка, нагідки та ін.), а також висаджують багаторічні рослини(півонія, лілейник, флокси, ехінацея, гортензія, морозець, хоста та ін.)

Номер слайду 28

Номер слайду 29

ПРО ОЗЕЛЕННЯ ДБАЄМО ЩЕ З РАННЬОЇ ВЕСНИ: ВПОРЯДКОВУЄМО ПРИШКІЛЬНІ ТЕРИТОРІЇ (1 ГА), ОБКОПУЄМО ТА ПІДЖИВЛЮЄМО ДЕРЕВА (0,4 ГА), СТВОРЮЄМО ДИЗАЙН КЛУМБ (0,2), ВИСІВАЄМО НАСІННЯ ОДНОРІЧНИХ ТІНЕВИТРИВАЛИХ КВІТІВ

Номер слайду 30

Результати роботи учасників гуртка “ Юні екологи – друзі природи ”

Номер слайду 31

Біля обеліску Слави висаджено 15 кущів троянд. Вирощено розсаду квітів: чорнобривців, цинії, агератуму, петунії, царської борідки, нагідок, сальвії, бальзаміну, ромашки, настурції. Висаджено багаторічні рослини:10 кущів хости, 15 кущів самшиту, 5 кущів півонії, 30 кущів лілейника та 10 кущів ірисів,20 кущів нарцисів,50 цибулин ранніх тюльпанів,7 кущів карликового морозцю. Висаджено 25 кущів троянд на клумбах дитячого підрозділу. Оновлено яблуневий сад: посаджено 10 молодих яблуньок. Закладено шкілку лікарських рослин: м'ята перцева, шавлія, шипшина, меліса, ехінацея пурпурна. Посаджено 7 кущів смородини.

Номер слайду 32

Краєвиди рідної школи

Номер слайду 33

Епілог Живе в природі істина проста Я стверджую усе це не з нагоди: В правічній мові Матері-природи. Родилось першим словом – доброта. В ній все твоє: земля і неба вись, Сміх колоска й трави, і регіт грому. Збагни лише її в собі самому, Обожнювать красу землі навчись. Душа краси в природі не згора, Єство її не знає половини Найкрасивіша ціль в житті людини - Це визернити серце для добра!

Номер слайду 34

Результативність нашої роботи

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Наші плани на майбутнє

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Кошторис проекту{8799 B23 B-EC83-4686-B30 A-512413 B5 E67 A}№ п/п. Стаття витрат. Сума грн.1. Розсада і насіння квітів10002. Саджанці паркових та штамбових троянд (20шт.)20003. Саджанці хвойних дерев (5 шт.)10004. Декоративні кущі (дейція, чубушник, гібіскус, спірея, керія японська, вейгела, будлея)(20шт.)35005. Керамзит (2 т)6. Гранвідсів (2 т)5007. Пісок (2 т)6508. Транспортні послуги15009. Туя західна Тедді (карликова, кругла)(10 шт.)75010. Туя західна Умбракуліфера (5 шт.)350 11. Хеномелес Маулея (айва японська низька,5 шт.)50012. Альтанка 800013. Гойдалка-лавочка6000 Садова бордюрна стрічка(500м)1000

Номер слайду 50

Очікувані результати

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Номер слайду 54

ЯКБИ ВСІ ПЛАНИ МИ ЗДІЙСНИЛИ І ВСЕ ЗАДУМАНЕ ЗРОБИЛИ,ТО БУВ БИ НВК У НАС У КВІТАХ, В ЗЕЛЕНІ ВЕСЬ ЧАС. МИ Б КВІТІВ АРОМАТ ВДИХАЛИ Й СЕБЕ ПРЕКРАСНО ПОЧУВАЛИ.І МИЛУВАЛИСЯ Б В СЕЛІ РОСЛИНАМИ, ЩО ЗАЦВІЛИ.І ФРУКТИ ЦІЛИЙ РІК СВОЇ В ШКІЛЬНІЙ ЇДАЛЬНІ В НАС БУЛИ. ДРУЗІ! ЗДІЙСНЕННІ НАШІ МРІЇ! ВСЕ БУДЕ ТАК! ПРОЕКТ У ДІЇ!

pptx
Додано
12 січня 2022
Переглядів
1219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку