Проєкт "Соціальний супровід дітей підліткового віку"

Про матеріал
Проєкт на тему "Соціальний супровід дітей підліткового віку" з метою пристосувати, адаптувати підлітків до соціуму, зробити так, щоб їх поведінка не виходила за рамки соціальних норм, не перешкоджало встановленню нормальних відносин з оточуючими"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект на тему:«Соціальний супровід дітей підліткового віку»Підготувала педагог-організатор. Каснчик Н. С.

Номер слайду 2

Мета: Пристосувати, адаптувати підлітків до соціуму, зробити так , щоб їх поведінка не виходила за рамки соціальних норм, не перешкоджало встановленню нормальних відносин з оточуючими.

Номер слайду 3

Фактори, які зумовлюють девіантну поведінку підлітків Родинні фактори1. Якість родинного виховання (сприятливі чи несприятливі умови виховання)2. Стиль взаємин авторитарний ліберальний демократичний

Номер слайду 4

Шкільні фактори 1. Шкільне середовище провокує девіантну поведінку (конфлікти з педагогами) 2. Відчуженість дітей від класного колективу 3. Конфлікти між підлітками

Номер слайду 5

Біологічні фактори 1. Теорія біологічної природи злочинності2. Теорія успадкування злочинної поведінки3. Теорія зв`язку будови людини з її поведінкою4. Теорія ендокринної схильності.

Номер слайду 6

Психологічні фактори 1. Теорія деформації психіки дитини (педагогічна система школи не встигає за розвитком дитини; педагоги і батьки позбавляють дитини самостійності)2. Теорія вікових фаз у психічному розвитку Негативна фаза у дівчат – з 11 до 13 років, а у хлопців – з 14 до 16 років У негативній фазі:-агресивністьмеланхоліясуїцидність

Номер слайду 7

Вирішення проблеми. Види профілактики:-Соціально педагогічна профілактика (первинна)Включити дітей у роботу і вчити дотримуватися норм і правил поведінки -Превентивна допомога і корекція Виявити негативні прояви в характері дітей і корегувати їх поведінку; «група ризику»-Адаптація, реабілітація

Номер слайду 8

Професіограма педагога-організатора для роботи з дітьми, схильними до правопорушень1. Вести картотеку дітей схильних до правопорушень.2. Залучати дітей до участі в гуртках та інших позаурочній час роботі.3. Залучати правопорушників до участі в учнівському самоврядуванні.4. Вести облік за цими дітьми (чим займаються вони).в5. Залучати важковихованих адітей до участі різного порядку акцій (постів милосердя, доброчинних акцій).6. Відвідувати заняття, секцію.7. Вести індивідуальну роботу з дітьми – підлітками.8. Разом з класним керівником здійснювати контроль за поведінкою.9. Педагог-організатор бере участь у роботі ради профілактики правопорушень.10. Співпрацюватиме з соціальними службами (міліцією, службою неповнолітніх) 11. Співпрацює з громадським вихователями, закріпленими за дітьми з девіантною поведінкою.12. Брати участь у веденні профілактичної картки загальноосвітнього закладу.13. Спільно з директором школи проектує лінію зайнятості дітей схильних до правопорушень.

Номер слайду 9

Діагностика виявлення дітей «групи ризику»-карта спостережень Стотта;-методика ДВОР В. Киричука;-проективні методика (неіснуюча тварина, малюнок сім`ї, дім- дерево-людина»;-тривожність (Філліпс, Спілберг);-соціометрія;-самооцінка;-темперамент.

pptx
Додано
20 березня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку