Проєкт "Стрес - "за" чи "проти"?

Про матеріал
Проєкт "Стрес - "за" чи "проти"? Актуальність теми. Один з найвідоміших дослідників стресу Ганс Сельє стверджував «Стрес – це аромат життя, і уникнути його може лиш той, хто нічого не робить». Кожен з нас із власного досвіду знає, як згубно може впливати стрес не тільки на наше здоров’я, працездатність, але й на стосунки з рідними та близькими. В умовах воєнного стану зазнали змін майже всі звичні нам процеси. Методична мета: Розвиток загальних та фахових компетентностей у студентів за допомогою виконання тематичного проєкту з елементами проблемності з застосуванням міждисціплінарної та внутрішньодисциплінарної інтеграції та випереджаючого навчання.
Перегляд файлу

КЗ «Нікопольський фаховий медичний коледж» ДОР»

 

 

 

 

ПРОЄКТ

Стрес – «за» чи «проти»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Світлана ГОВОРУХА

 

 

Розглянуто та схвалено

на засіданні циклової комісії

загальної підготовки 

Протокол від 08.11.22 р.  № 3

Голова циклової комісії ___ Ірина ЧОРНОВІЛ

 

 

Нікополь-2022


Актуальність теми.

Один з найвідоміших дослідників стресу Ганс Сельє стверджував «Стрес – це аромат життя, і уникнути його може лиш той, хто нічого не робить».

У сучасному світі темп життя пришвидшився як ніколи. Особливо гостро це відчувається в мегаполісах: усі кудись поспішають, квапляться, запізнюються. Щоб вважатися конкурентноздатним робітником, ти повинен завжди бути сконцентрованим, працездатним та ефективним. Наш організм не міг не зреагувати на такі серйозні зміни, а тому не дивно, що стрес називають хворобою 21-го століття. Для наочності звернемося до статистики. У всьому світі 77% людей регулярно відчувають фізіологічні та психологічні симптоми, пов’язані зі стресом. Аж 54% людей зізнаються, що ця хвороба є основною причиною постійних конфліктів із близькими людьми. Кожен з нас із власного досвіду знає, як згубно може впливати стрес не тільки на наше здоров’я, працездатність, але й на стосунки з рідними та близькими.

В умовах воєнного стану зазнали змін майже всі звичні нам процеси.

 

Методична мета:

Розвиток загальних та фахових компетентностей у студентів за допомогою виконання тематичного проєкту з елементами проблемності з застосуванням міждисціплінарної та внутрішньодисциплінарної інтеграції та випереджаючого навчання.

 

Очікувані результати:

1. Розвиток компетентностей;

                 загальні компетентності:

ЗК 4 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 5 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 6 Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 8 Здатність до міжособистісної взаємодії.

 

                 фахові компетентності: (знати, вміти, практичні навички)

СК 8 Здатність до використання інформаційного простору та сучасних цифрових технологій в професійній медичній діяльності.

 

2.Результати навчання:

РН 1. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами для комунікації, ведення медичної та іншої ділової документації.

РН 2. Застосовувати сучасні цифрові та комунікативні технології для пошуку інформації та документування результатів професійної діяльності.

 


Кроки реалізації проєкту

  1. Підготовчий етап
  2. Пошуковий етап
  3. Аналітичний етап
  4. Практичний етап
  5. Презентаційний етап
  6. Рефлексійний етап

 

 

 

 

 

 

 

Підготовчий етап

 

  1. Об’єднайтеся у групу по 3-5 студентів.
  2. Укажіть, яку роль (ролі) буде виконувати кожен із членів вашої команди.
  3. Сформулюйте мету вашої роботи над проєктом.
  4. Складіть план роботи над кожним етапом проєкту.
  5. Визначте терміни виконання пунктів плану.

 

Критерії оцінювання роботи над проєктом

Оцінка за проєкт включає кілька складових (12 балів):

За виконану роботу на кожному з етапів створення проєкту (до 6 балів):

  • повнота і відповідність обраних джерел інформації (2 бали);
  • детальний аналіз дібраної інформації та формулювання власних ідей на її основі (2 бали);
  • самостійність та результативність проведення аналітичної роботи (2 бали).

За якість фінального продукту та його презентацію (до 4 балів):

  • оригінальність та самостійність створення презентації та додаткових матеріалів (пам'ятки, колажу, плакату) (3 бали);
  • відсутність фактичних чи інших грубих помилок (1 бал).

Оцінка власних дій та досягнень інших членів команди: кожен студент може оцінити свої старання до 1 бала, а також успішність інших учасників групи – також до 1 бала для кожного учня (загалом до 2 балів).

 

Потрібні матеріали

Комп’ютери, смартфони, підручники, зошити, матеріали з інтернету, інтернет-ресурси для створення візуальних матеріалів.

Корисні сервіси, які варто використовувати під час роботи над проєктом: Google-документи, Google-презентації, Google-форми, онлайн-тести «На Урок», Viber, Telegram.

iLoveIMG – безкоштовний онлайн-сервіс для редагування та обробки зображень
https://www.iloveimg.com/uk

Trello – це онлайн-програма для організації командної роботи студентів
https://trello.com/home

Befunky – безкоштовний фоторедактор для редагування зображень і створення колажів
https://www.befunky.com/

Draw.io – безкоштовний сервіс для створення графіків та схем

 

 

Пошуковий етап

 

Виконайте завдання

Укажіть, що таке стрес, чому він виникає і як впливає на наше здоров’я? Негативне це явище чи позитивне?

 

Дайте відповідь на запитання

 

     Що таке стрес?

     Причини стресу

     Які розрізняють види стресу?

     Що відбувається в організмі під час стресової реакції?

     Стадії розвитку стресу

     Фізіологічні механізми стресу

     Який може бути вихід із стресу

     Фактори які впливають на вихід із стресу

     Методи нейтралізації стресу

 

Поясніть

Чи допомогли вам і вашим рідним знання правил поведінки в умовах стресу? Укажіть, як саме допомогли та які саме правила ви використовували.

 

 

Аналітичний етап

Виконайте завдання

Проаналізуйте

     Постійне споживання негативних новин небезпечне для психіки?

 

 

 

 

Дослідіть

     Чи є якісь неочевидні ознаки стресу? Як визначити ту межу, за якою можна говорити про психічний розлад?

     Чим послабити постійний стрес?

     Як стрес впливає на імунітет?

 

 

Практичний етап

Виконайте завдання

Створіть кілька пам'яток і мотиваційних плакатів, презентацій, відеоконтент тощо, які допоможуть пояснити правила поведінки в стресових умовах.

 

Виконайте завдання

Сформулюйте загальні висновки та підготуйте презентацію.

Підготуйтеся до дискусії за «круглим столом».

 

 

Презентаційний етап

Виконайте завдання

  1. Продемонструйте результати своєї роботи керівнику проєкта та іншим групам.
  2. Дайте відповіді на запитання учасників інших груп і керівника.
  3. Поставте запитання іншим групам після їхньої презентації.

 

 

Рефлексійний етап

 

Виконайте завдання

     Сформулюйте висновки щодо виконаної роботи.

     Чи змінили ви свою думку після дискусії?

 

Дайте відповіді на запитання

     Чи допоможуть вам отримані знання у повсякденному житті? Наведіть приклади.

     Чи допоможуть вам отримані знання у професійному житті? Наведіть приклади.

 

Виконайте завдання

Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи. Скажіть, яку користь принесла для групи праця кожного з учасників команди.

 

Підсумок!

Дізнайтеся оцінку за свою роботу.

 

docx
Додано
8 травня 2024
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку