Проект "Світ не для роботів"

Про матеріал

Щоб привернути увагу до проблем екології та охорони довкілля був створений проект"Світ не для роботів". Для реалізації проекту поставлена задача:

•Зібрати необхідну інформацію

•Провести вимірювання рівня радіації в приміщеннях, території училища,міста

•Виміряти рівень радіації продуктів харчування

•Створити таблицю вимірювань

•Побудувати порівняльні графіки

•Зробити висновки


Перегляд файлу

Веб-сторінка «Світ не для роботів»

Оціночна таблиця

 

 

Розташування інформації (найбільша кількість балів - 20)

 

Чи легка ваша сторінка для сприйняття?

 

Чи все місце використовується ефективно?

 

Чи доповнюють зміст вашої сторінки графіка/діаграми/таблиці/малюнки?

 

Чи логічна навігація? 

 

Загальна кількість балів за розділом

 

 

Фізика (найбільша кількість балів - 25)

 

Чи використовуються дані дослідження, і наскільки повно вони відображені?

 

Чи поясняються терміни та процеси?

 

Чи є результати опрацьованого матеріалу?

 

Чи розкрито поставлені проблемні питання?

 

Чи обгрунтовані висновки?

 

Загальна кількість балів за розділом

 

 

Зміст (найбільша кількість балів - 25)

 

Чи зрозуміло пояснені ідеї дослідження?

 

Чи грамотно викладена інформація?

 

Чи обговорюється значення передбачення для майбутнього?

 

Чи є інформація цікавою і пізнавальною для інших?

 

Чи наводите ви корисні посилання на зовнішні Інтернет-ресурси?

 

Загальна кількість балів за розділом

 

 

 

              Загальний рахунок

               (максимально – 70 балів) 

 

 

 

 

Коментарі: ____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА ПРОЕКТУСВІТ НЕ ДЛЯ РОБОТІВ

Номер слайду 2

прагнення привернути увагу до проблем екології та охорони довкілля. Мета проекту

Номер слайду 3

Працюючі по методу проектів ви. Навчитесь використовувати інформаційно-комунікаційні технологіїАналізуючи та синтезуючи отримані дані, самостійно приймете рішення, що сформує навички високого рівня. Ефективно застосуєте отримані знання в реальному житті

Номер слайду 4

У процесі роботи буде створено: Презентація. Публікація. Веб-сайт. Вперед до втілення ідей!

Номер слайду 5

Проектна група!Ви пізнаєте та навчитесь як…Оформляти любий текстовий документ без фломастерів та трафаретів(Word. Art,таблиці, графіки та інш.)Підкоряти комп'ютерні програми. Шукати корисну та цікаву інформацію у різноманітних джерелах. Аналізувати і систематизувати інформацію. Проводити дослідження. Удосконалювати навички роботи з комп'ютерною та офісною технікоюрозширете знання про явище радіоактивності;проведете вимірювання та оцінку рівня радіації в приміщеннях та на території училища, міста, продуктів харчування. Ключ до успіху – творчій підхід!

Номер слайду 6

Зробіть наступні кроки!Досліджуй, аналізуй,систематизуй інформацію. Створи свій стиль подання інформаціїРозроби звіти про хід проекту у формі презентації,публікації,веб-сайту. Захисти проект. Необхідний мінімум для вас – бажання!

Номер слайду 7

Вам необхідно. Зібрати необхідну інформацію. Провести вимірювання рівня радіації в приміщеннях, території училища,міста. Виміряти рівень радіації продуктів харчування. Створити таблицю вимірювань. Побудувати порівняльні графіки. Зробити висновки. Консультуйтесь з викладачами та батьками!

Номер слайду 8

З чого почати? Чим закінчити?Усе іде за планом!{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}3 червня. Створення проектної групи. Розподіл обов'язків1-ий тиждень Збір необхідної інформації2-ий тиждень. Проведення вимірів3-ій тиждень. Оформлення звітів про результати проекту. ЗАХИСТ ПРОЕКТУ

Номер слайду 9

Кращій подарунок переможцю. Навчання новим комп'ютерним технологіям

Номер слайду 10

То ж не затримуємося і починаємо працювати!Інформаційні ресурсиhttp://www.infoportal.pp.uahttp://refs.co.uahttp://kasner.kiev.ua

Перегляд файлу

Оцінювання мультимедійної презентації: «Світ не для роботів»

Рубрики, Основні критерії та принципи оцінки.

 

Рівні/

бали

Мультимедіа

Інтеграція таких об’єктів як текст, графіка, відео, анімація та звук для підтримки інформації та основного змісту

Співпраця

Спільна робота для досягнення навчальних та інтелектуальних завдань, які не можуть бути одержані поодинці.

Зміст

Мають бути представлені основні теми, ідеї, концепції, знання.

5

Учні ефективно та творчо застосовують потужність саме тих мультимедіа ефектів, які прийнятні для даного виду роботи. Використані всі елементи. Можуть бути декілька технічних не дуже серйозних проблем.

Учні ефективно співпрацюють як команда, в якій  розподілені обов’язки. Всі вміють зробити кожен елемент презентації. Результат їх роботи відображає внесок кожного і має бути набагато кращий, ніж вони б працювали поодинці.

Має задовольняти всім критеріям нижчого рівня і одному або двом таким: відображає глибокий пошук при дослідженні та застосування навичок мислення високого рівня; показує явне поглиблення та розуміння теми; притягує увагу аудиторії.

4

В презентації використані 3 і більше мультимедійних ефектів в збалансованому, привабливому та доступному вигляді. Елементи показують оригінальність роботи. За невеликим виключенням, більшість ефектів сприяють доброму розкриттю теми.

Учні працюють разом як команда на всіх етапах проекту. Успіх досягається завдяки різним вмінням/талантам окремих членів. Кожен відповідає за окрему ділянку роботи.

Проект має чіткі цілі, відповідні темі. Включена інформація добута із різноманітних джерел. Проект корисний не тільки для учнів, які його створили.

3

В презентації використано 2 чи більше медіаефектів. Є деякі технічні проблеми, з деякими ускладненнями але перегляд все ж можливий.

Учні працювали разом, розподіливши ролі/завдання між собою. Більшість учасників відповідально справилися зі своїми завданнями. Непорозуміння вирішувались продуктивно.

Проект представляє інформацію структуровано, зрозуміло для аудиторії. Зроблений акцент на важливих питаннях.

2

В презентації використано 2 чи більше медіаефектів, але технічні проблеми не дозволяють ефективно її демонструвати, чути чи розуміти зміст.

Презентація є результатом спільної роботи, але її робили тільки декілька членів групи. Наявне неефективне спілкування, невирішений конфлікт, що не дозволив завершити важливі моменти спільної роботи.

Проект сфокусований на темі, але не висвітлює її. Наявна певна організаційна структура, але вона не явна з показу. Можуть бути фактичні помилки чи незрозумілості, але вони не значні.

1

Мультимедіа   ефектів немає в презентації.

Презентація була зроблена одним учнем, хоча можливо інші і допомагали йому.

Проект здається випадковим, нашвидку зробленим, чи незакінченим. Наявні значні фактичні помилки, незрозумілості та нерозуміння теми.

 

Бали за мультимедіа: 35

Бали за співпрацю: 30

Бали за зміст: 35

 

Перегляд файлу

 

                     

План навчального проекту

 

 

 

 Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Кириченко Світлана Аркадіївна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Дніпропетровське вище професійне училище будівництва

Місце проживання автора проекту:

м. Дніпропетровськ

 

Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Сороквашин Сергій Володимирович

Місце проведення тренінгу:

Дніпропетровське вище професійне училище будівництва

Дати проведення  тренінгу:

03.06.13-18.06.13

 

Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так      Ні


 

Опис проекту

Назва проекту:

Світ не для роботів

Основні питання:

 

Ключове питання:

Де чатує небезпека?

 

Тематичні питання:

Чи здоровий оточуючий світ?

Чи є небезпека, яку ми не бачимо ?

Як виміряти невидиме?

 

Змістові питання:

Що таке радіація?

Яка природа радіоактивного випромінювання?

Які джерела іонізуючого випромінювання?

Як радіація впливає на організм людини?

Стислий опис:

     У ході проекту учні ознайомлюються з явищем радіоактивності, джерелами іонізуючого випромінювання, вимірюють рівень радіації в приміщеннях навчального закладу, в місті, в овочах та продуктах харчування, створюють таблиці  даних потужності експозиційної  дози випромінювання та аналізують результати.

     Основна увага при виконанні проекту буде надаватись засвоєнню знань про явище радіоактивності, його природу, відкриття, вплив на живі організми, методи та прилади дозиметричного контролюю, оволодінню спеціальними методиками навчання, а також формуванню в учнів умінь самостійно отримувати знання з додаткових друкованих джерел та Інтернету, аналізувати, робити висновки.

     Учні розроблять інформаційний бюлетень, створять мультимедійну презентацію, напишуть статті для публікацій на веб-сторінці, описуючи хід проекту та отримані результати.


Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Креслення

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія, екологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше: 

Інше: 

Інше: 

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:

8-9

10-11

Інше:

 

 


Державні освітні стандарти та навчальні програми:

 

Освітня галузь «Інформатика»

Уміння користуватися графічними редакторами при виконанні документів за допомогою комп'ютерних засобів.

Усвідомлення можливостей використання комп’ютерних мереж і систем; можливостей комп’ютерного моделювання технічних засобів і процесів.

       Уміння користуватися комп’ютерними мережами і працювати з комп'ютерними системами різного призначення; застосовувати комп’ютерні засоби у проектній діяльності; адекватно добирати програмний засіб як інструмент пізнавальної діяльності.

 

Освітня галузь «Біологія, екологія»

Вплив діяльності людини на стан біосфери.  Екологічна криза  сучасності. Можливі шляхи подолання екологічної кризи. Раціональне природокористування. Природоохоронне законодавство України. 

Міжнародне співробітництво  у справі охорони природи.

 

Освітня галузь «Хімія»

Будова атома: ядро і електронна оболонка. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Фізичний зміст порядкового номера елемента. Сучасне формулювання періодичного закону. Ізотопи (стабільні та радіоактивні).

 

Навчальні цілі та очікувані результати навчання:             

      Навчитися вимірювати рівень радіації, ввести поняття радіаційного фону, іонізуючого випромінювання.

      Навчитися шукати, збирати, обробляти інформацію, планувати свою діяльність, формувати в учнів уміння виступати перед аудиторією, формулювати свої думки коротко і ясно, висловлювати в публікації свої думки повною мірою, уміння ілюструвати свої ідеї, комбінувати текст.

     При створенні публікації розвивати уміння аналізувати і вибирати необхідну інформацію, ілюструвати науковий текст, використовувати закон про авторське право.

     При створенні веб-сайта формувати навички електронних комунікацій, обирати головне.

     Виховати позитивну мотивацію до навчання, відповідальність за власні досягнення.

Діяльність учнів:

  • Знайомство з проектом та прикладами з різних галузей
  • Пошук можливих тем для дослідження методом „мозкової атаки”
  • Визначення цілей та завдань
  • Об’єднання учнів у групи та розподіл завдань
  • Підбір матеріалів до теоретичних та практичних питань теми
  • Дослідницька робота: опрацювання друкованих та електронних матеріалів, організація вимірювань рівня радіації в приміщеннях навчального закладу, в місті, в овочах та продуктах харчування.
  • Аналіз опрацьованого матеріалу.
  • На заключному етапі роботи учні свої висновки будуть оформлювати за допомогою програми Publisher у вигляді бюлетеню та веб-сайту, та за допомогою програми Power Point створять презентацію результатів своєї діяльності.

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

3 тижні

Вхідні знання та навички:

  • Базові знання з молекулярної фізики.
  • Комп’ютерні базові навички (вміння набирати текст, роздруковувати, копіювати,  зберігати інформацію, робота з текстовим редактором та Інтернетом).

Матеріали та ресурси:


Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:  

 

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:


Друковані матеріали:

Коршак Є. В. , Ляшенко О. І., Фізика, підручник рівень стандарту, 11 кл, «Генеза», -К.: 2011 р.

Додаткове приладдя та витратні матеріали:

  • Дозиметри

Ресурси Інтернету:

 

http://www.infoportal.pp.ua
http://refs.co.ua
http://kasner.kiev.ua

Інше:

Організація вимірювань рівня радіації в приміщеннях навчального закладу, в місті, в овочах та продуктах харчування

Диференціація навчання:

 

Обдаровані учні:

  • Координування окремих етапів проекту (розробка інформаційного бюлетеня, публікацій на веб-сторінці, створення мультимедійної презентації);

 

  • Обробка результатів вимірювань рівня радіації.

 

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Для оцінювання діяльності учнів розроблені критерії оцінювання учнів, публікацій, презентацій, веб-сайтів, які вони отримують до початку роботи над проектом.

Ключові слова:

Радіація, випромінювання, альфа-промені, дозиметр, іонізація, радіаційний фон

 

Page 1 of 5

Перегляд файлу

 

«Світ не для роботів»

Критерії оцінювання публікації

 

Максимум

Основні частини

Критерії

Бали

Моя оцінка

Оцінка моїх батьків

Оцінка мого вчителя

6

Зміст

Висловлювання власної думки автора

1

 

 

 

Наявність серйозного та розважального матеріалу

1

 

 

 

Влучні заголовки

1

 

 

 

Правдиві факти

1

 

 

 

Обґрунтовані висновки

1

 

 

 

Зв’язок змісту статей з тематичним запитанням 

1

 

 

 

6

Оформлення

Посилання на джерела

1

 

 

 

Адреса редколегії

1

 

 

 

Яскраві малюнки та графіки які ілюструють зміст

1

 

 

 

Є зміст номеру та анонс наступного номеру

1

 

 

 

Оригінальність оформлення

1

 

 

 

Підписи під малюнками (джерела)

1

 

 

 

5

Мова

Слова з теми

1

 

 

 

Правильність побудови речень

1

 

 

 

Правильність оформлення списку використаних джерел

1

 

 

 

Правильність написання слів

1

 

 

 

Зрозумілість висловлювань

1

 

 

 

5

Робота команди

Розподіл ролей в команді

1

 

 

 

Підтримка одне одного

1

 

 

 

Чітке виконання свого завдання кожним членом команди

1

 

 

 

Виконання завдання вчасно

1

 

 

 

Однаковий внесок кожного члена команди в реалізацію проекту

1

 

 

 

Разом

22

 

 

 

 

Коментар _____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Перегляд файлу

 

Планування реалізації проекту

 «Світ не для роботів»

№ п/п

Що потрібно зробити перед початком проекту?

Хто це зробить або допоможе зробити?

Коли це слід зробити?

  1.  

Зарезервувати час в комп’ютерній лабораторії або бібліотеці

Викладач інформатики

Перший тиждень

 

  1.  

Знайти та зібрати книги/диски DVD/компакт-диски, що будуть використовуватись у вашому Проекті

Викладач інформатики, бібліотекар

Перший тиждень

 

  1.  

Налагодити зв’язок з класом-партнером  (чи декількома класами) та обговорити умови та взаємодію для виконання спільного проекту

Заст. дир. з НР,

керівник проекту

Перший тиждень

 

  1.  

Провести додаткове заняття з класом

Керівник проекту

Перший тиждень

 

  1.  

Отримати допомогу від інших організацій (батьківської ради, місцевої спільноти, місцевої та шкільної ради)

Заст.дир. з НВР, голова батьківського комітету

Перший тиждень

 

  1.  

Розмістити статтю в училищній газеті

Редколегія

Перший тиждень

 

  1.  

Розіслати інформаційний бюлетень чи статтю, в якій розміщено інформацію про майбутній проект, батькам з проханням про допомогу

Учні

Перший тиждень

 

  1.  

Запросити директора, представників місцевої газети для ознайомлення з роботою учнів

Керівник проекту,

заст. дир. з НВР

Перший тиждень

 

  1.  

Запросити батьків для допомоги

Учні, батьківський комітет

Перший тиждень

 

  1.  

Розподілити час роботи на комп’ютерах/визначити час роботи по змінах

Викладач інформатики

Другий тиждень

 

  1.  

Перевірити URL-адреси, які будуть використовувати учні. Оновити папку Вибране та свій учительський веб-сайт

Викладач інформатики

Другий тиждень

 

  1.  

Визначити порядок зберігання учнівських файлів на шкільному комп’ютері та  можливості доступу до них учнями

Викладач інформатики

Другий тиждень

 

  1.  

Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має

Викладач інформатики

Другий тиждень

 

  1.  

Що потрібно зробити протягом проекту?

Хто це зробить або допоможе зробити?

Коли це слід зробити?

  1.  

Ознайомити учнів з критеріями оцінювання їх роботи в проекті

Керівник проекту

Другий тиждень

 

  1.  

Проглянути разом з учнями відібраний для проекту матеріал, надати рекомендації для подальшої роботи

Керівник проекту

Другий-третій тиждень

 

  1.  

Організувати самостійну роботу учнів в проекті

Керівник проекту

Другий-третій тиждень

 

  1.  

Обговорити з учнями майбутню форму подання результатів проекту

Керівник проекту

Другий-третій тиждень

 

  1.  

Запросити фахівців, батьків за кілька днів до того, як вони мають прийти до школи

Керівник проекту, батьківський комітет

Другий-третій тиждень

  1.  

Зробити фотографії учнів за роботою

Учні

Другий-третій тиждень

  1.  

Запросити директора, представників місцевої газети подивитися, як працюють учні

Керівник проекту,

заст. дир. з НВР

Другий-третій тиждень

  1.  

Призначити учнівські конференції, присвячені проекту

Керівник проекту,

 заст. дир. з НР

Другий-третій тиждень

  1.  

Оцінити учнівські проекти

Керівник проекту

Третій  тиждень

 

  1.  

Провести оцінювання проекту в цілому, отримати відгуки про те, наскільки вдалим він був (ваші власні висновки, висновки учнів, батьків).

Керівник проекту

Третій  тиждень

 

  1.  

Що потрібно зробити по завершенні проекту?

Хто це зробить або допоможе зробити?

Коли це слід зробити?

  1.  

Розіслати листи подяки фахівцям, батькам/особам, що допомогли у реалізації проекту своєю роботою та фінансуванням

Керівник проекту,

заст. дир. з НВР,

батьківський комітет

Після проекту

 

  1.  

Очистити, видалити вміст папки Вибране та видалити допоміжні файли на комп’ютері (комп’ютерах)

Викладач інформатики

Після проекту

 

  1.  

Повернути обладнання, книги, приладдя

Бібліотекар

Після проекту

 

  1.  

Призначити презентацію для учнівської ради, батьківської ради, місцевої ради або спонсорів

Заст. дир. з НР,

Керівник проекту

Після проекту

 

  1.  

Включити результати цього проекту в наступні уроки свого навчального предмету, для яких ці Ключове та Тематичні питання є також важливими

Керівник проекту

Після проекту

 

  1.  

Вручити нагороди та відзнаки учням

Директор,

заст. дир. з НВР,

керівник проекту

Після проекту

 

  1.  

Подумати про наступний проект, в якому можна ефективно застосувати комп’ютерні технології

Керівник проекту

Після проекту

 

 

 

Intel® Навчання для майбутнього
©2004  Intel. Всі права захищені.

 

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема проекту: ”СВІТ НЕ ДЛЯ РОБОТІВ”

Номер слайду 2

Практичне завдання:«Виміряти радіаційний фон території та продуктів харчування»Творча група: Юлія Кравець. Андрій Багацький. Денис Кравченко

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Мета дослідження:розширити знання про явище радіоактивності; провести вимірювання та оцінку рівня радіації в приміщеннях та на території училища, міста, продуктів харчування

Номер слайду 5

Завдання1. Підготувати презентації з таких питань: Історія відкриття та природа радіоактивного випромінювання. Вплив радіоактивних променів на організм людини. Методи та прилади дозиметричного контролю.2. Створити таблиці даних потужності експозиційної дози випромінювання та проаналізувати результати.

Номер слайду 6

Історія відкриття радіоактивних променів Відкрив радіоактивні промені французький фізик Анрі Беккрель 1 березня 1896

Номер слайду 7

У 1898 році інші французькі вчені Марія Кюрі і П'єр Кюрі відкрили два невідомих раніше радіоактивних елементи - полоній і радій

Номер слайду 8

Дослід Резерфорда

Номер слайду 9

Природа радіоактивного випромінювання. В магнітному полі випромінення розкладалось на 3 складові промені;α-промені - ядра гелію; β-промені - потік електронів;γ- електро-магнітні хвилі (λ=10-8 - 10-11см )

Номер слайду 10

Властивості радіоактивних променівα -промені — це потік позитивно заряджених ядер Гелію. Небезпечні тільки під час прямого контакту зі шкірою чи слизовими оболонками, але мають надзвичайну руйнівну силу, спричинюють сильні опіки.β -промені складаються з негативно заряджених електронів, що рухаються з величезною швидкістю. В повітрі вони поширюються на кілька метрів, у живій тканині — на кілька міліметрів.γ -промені мають електромагнітну природу і становлять найнебезпечніше явище. Діють на відстані сотень метрів.

Номер слайду 11

Нобелівська премія з фізики1902 Гендрік Антон Лоренц. Нідерланди«За видатні заслуги в дослідженнях впливу магнетизму на радіаційні явища». Пітер Зееман. Нідерланди1903 Антуан Анрі Беккерель (1/2 премії)Франція«У знак визнання його видатних заслуг, що виявилися у відкритті спонтанної радіоактивності». П'єр Кюрі й Марія Кюрі (по 1/4 премії)Франція«За видатні заслуги в спільних дослідженнях явищ радіації».

Номер слайду 12

Джерела радіаційної небезпеки

Номер слайду 13

Діаграма формування доз від природніх джерел опромінення

Номер слайду 14

Радіоактивні елементи земної корикалій-40 рубідій-87 уран-238 торій-232радіоактивні граніти

Номер слайду 15

Штучні джерела опромінення

Номер слайду 16

За 3-4години польоту пасажир отримує дозу космічного опромінення -25м. Зв

Номер слайду 17

Основні шляхи надходження радіонуклідів в організм. Зовнішнє забруднення Внутрішнє забруднення

Номер слайду 18

Види дозиметрів. Дозиметр ДБГ-06 Т

Номер слайду 19

Методи індикації·  іонізаційний;·  сцинтиляційний;·  люмінесцентний;·  фотографічний;·  хімічний;·  калориметричний;

Номер слайду 20

Типова блок-схема дозиметричного пристрою детекторіндикаторблок живлення

Номер слайду 21

Першим приладом для реєстрації випромінювань була камера Вільсона

Номер слайду 22

Дозиметр «БЕЛЛА» призначений для здійснення оперативного контролю населенням радіаційної ситуації

Номер слайду 23

Технічні характеристики  дозиметра-радіометра  “БЕЛЛА”    Діапазон енергій - 0,05 Ме. В-1,25 Ме. В;    Діапазон вимірювання потужності:    - Еквівалентної дози - 0,20мк. Зв/год-99,99мк. Зв/год;    - Експозиційної дози - 20мк. Р/год-9999мк. Р/год;    Енергетична залежність приладу дозиметр-радіометр ДБГБ-01 И - ±30%;    Додаткова похибка вимірювання ПЕД на 10°С - ±10%;    Час встановлення робочого режиму приладу дозиметр-радіометр ДБГБ-01 И - не більш 10с;    Час вимірювання ПЕД - не більше 45с;    Час безперервної роботи приладу дозиметр-радіометр «БЕЛЛА» при природному радіаційному фоні без зміни батареї - не менше 200 годин;    Рівень звукового сигналу, що подається дозиметром, на відстані 15см - не менше 65д. Б;    Призначений термін служби приладу дозиметр-радіометр «БЕЛЛА» - не менше 9 років;    Габаритні розміри - не більше 36х66х155мм;    Маса - не більше 0,25кг.

Номер слайду 24

Експозиційною дозою випромінювання -називають дозу випромінювання, що характеризує іонізаційний ефект рентгенівського і гамма-випромінювань у повітрі. Потужність експозиційної дози випромінювання гамма-променів вимірюють в рентгенах за годину(Р/год)  Один рентген — це експозиційна доза рентгенівського або гамма-випромінювання, яка в 1 см сухого повітря при температурі 0 °С і тиску 760 мм рт. ст. створює 2 млрд пар іонів (а точніше 2,08 • 109)мілірентген  1 Р = 1000 м. Р; 1 м. Р = 10-3 Р мікрорентген  1 Р = 1 000 000 мк. Р; 1 мк. Р = 10-6 Р

Номер слайду 25

Потужність експозиційної дози радіаційного фону від пиродних джерелдо 12мк. Р/год. Безпечна потужність експозиційної дозидо 30мк. Р/год {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}0 -10 мк. Р/год 11-20 мк. Р/год21-30 мк. Р/год31 і вище

Номер слайду 26

Дані вимірювання потужності експозиційної дози гамма-випромінювання в приміщеннях та на території училища{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Таблиця №1 Місце вимірювання/дата03.06.1310.06.1317.06.13      1231кабінет директора1113122 Кабінет зам. директора по НВР1112113 Пед. кабінет1213104 Кабінет інформатики № 1051613135 Кімната майстрів158156кабінет № 302151267кабінет №4071514138 Кабінет № 2091615179 Спортивна зала881010 Майстерня ЕГЗ17151911 Майстерня штукатурів, лицювальників-плиточників19111612 Майстерня столярів18121513 Стадіон11101314Їдальня11101015 Центральний вхід в училище13141416 Внутрішній двір училища131310 Вимірювання провели. Моровлевська А.,Свергун М.

Номер слайду 27

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Таблиця 2№п/п. Місце вимірювання/дата04.06.1307.06.201311.06.2013середнє1вимір2вимір3вимірсереднє1 вимір2вимір3 вимірсереднє1 Стадіон училища121512121312121011,32 Спортивний майданчик біля майстерень171316812,314161013,33 Вхід в майстерні з вулиці1218101313,61891112,64 Бібліотека129181413,617151415,35 Спотртивний зал1813179131291411,66 Кабінет зам. директора з НВР2014161214131214137 Кабінет 2011491812132011913,38 Кабінет інформатики614182318,313151213,39Їдальня711111311,612111512,610 Перехід в учбовий корпус812918131510141311 Ганок1016131414,31010131112 Майстерня столярів12991310,313498,613 Майстерня слюсарів12117998111611,614 Центральний вхід в училище91791413,31661713   Вимірювання провели. Щербина Я.,Камінський Є.

Номер слайду 28

Дані вимірювання потужності експозиційної дози гамма-випромінювання по місту Дніпропетровську{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№п/п. Місце вимірювання/дата04.06.2013.201311.06.201318.06.20131 Пам'ятник Брандіса1321272 Парк Дружби100893 Памʼятник Клочко2423254 Магазин “Океан”2021245 Магазин “Донецький”1312136 Перехрестя вулиць Калинова і пр. Правди11.7 127 Перехрестя вулиць Б. Хмельницького і пр. Правди1613168 Зупинка тролейбуса “вл. Б. Хмельницького”1713159 Зупинка тролейбуса “Індустріальний райвиконком “11131210 Макдоналдс на пр. Воронцова161719 Вимірювання провели. Михайлішин В.,Редько В.

Номер слайду 29

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Таблиця №3 Місце вимірювання/1234567891011121. Зупинка тролейбусу вул. Б. Хмельницького1213121414121112121311162 Дитяча стоматологія 141291315     8123 Вул. Тверська, 214810108151010101412144 ТЦ “Міріада”1111111316121828103332345 ТЦ “Наутілус”111610131213131115 16136 Магазин “Електрон”11121214 12  1213 12 11 12 17 16 7 Магазин “Маяк”128121211101312713  8І. пров. Богома, б.51918262319182117171814159 Пр. Правди, б.669101110131411132230182210 Вул. Осіння, б. 11131511121411151314161413 Дані вимірювання потужності експозиційної дози гамма-випромінювання в приватних садибах та квартирах(мк. Р/год) .

Номер слайду 30

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Обєкт дослідження123451картопля14111413182морква9121513153капуста11101314134цибуля11161513155яблука1091311136цитрусові9131110117мука611129128яйця13141411149грунт для квітів131110111010вода "Роганьська"151314161411зерна кави1610111411 Вимірювання-колективні

Номер слайду 31

Середнє значення потужності експозиційної дозиприміщення училища 08-19 мк. Р/год,на території 08-17 мк. Р/год

Номер слайду 32

висновкирадіаційний фон всіх об’єктів та продуктів харчування, які були обстежені, знаходиться в межах норми;об’єкти з використанням граніту(бетон, будівлі, пам’ятники тощо) можуть бути джерелом додаткового випромінювання;коливання радіаційного фону незначні і залишаються в межах норми.

Номер слайду 33

Бережіть тендітну Землю Жизнь беззащитна,И Любовь – нежна. И Разум – Землю. Облагает данью. И точная Ответственность. Должна. Сопутствовать. Великому Познанью. М. Дудин

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Жизнь беззащитна,И Любовь – нежна. И Разум – Землю. Облагает данью. И точная Ответственность. Должна. Сопутствовать. Великому Познанью. (М. Дудин) Дякуємо за увагу !!!

Перегляд файлу

КАРТКА-ЗАВДАННЯ

Проект: «Світ не для роботів»

 

 

Прізвище, ім’я учня  _______________________

 

 

 

  1. Хто відкрив явище радіації?
  2. Які одиниці вимірювання радіації?
  3. У чому полягає дослід Резерфорда?
  4. Яка природа радіоактивного випромінювання?
  5. Які джерела іонізуючого випромінювання?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

ТЕСТ

Проект «Світ не для роботів»

 

  1. Елементарна частинка, яка має негативний заряд.
  • Протон
  • Нейтрон
  • Електрон
  • Позитрон
  • Альфа-частинка
  1.  Які відкриття стали поштовхом у розвитку сучасної фізики?
  • Рентгенівського випромінювання, радіоактивності, електрону
  • Закону Кулона
  • Закону Архімеда
  • Лейденської банки
  1. Де застосовують рентгенівські промені?
  • Історія
  • Будівництво
  • Астрологічні дослідження
  • Вивчення магнітних властивостей речовин
  • Дослідження внутрішньої будови та виявлення дефектів металевих деталей
  1. Які ви знаєте дозиметричні величини, що характеризують радіоактивне випромінювання
  • Джоуль
  • Вольт
  • Метр
  • Грей
  • Секунда

 

zip
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку