Щоб привернути увагу до проблем екології та охорони довкілля був створений проект"Світ не для роботів". Для реалізації проекту поставлена задача:
•Зібрати необхідну інформацію
•Провести вимірювання рівня радіації в приміщеннях, території училища,міста
•Виміряти рівень радіації продуктів харчування
•Створити таблицю вимірювань
•Побудувати порівняльні графіки
•Зробити висновки
Веб-сторінка «Світ не для роботів»
Оціночна таблиця
Розташування інформації (найбільша кількість балів - 20) |
|
|
Чи легка ваша сторінка для сприйняття? |
|
Чи все місце використовується ефективно? |
|
Чи доповнюють зміст вашої сторінки графіка/діаграми/таблиці/малюнки? |
|
Чи логічна навігація? |
|
Загальна кількість балів за розділом |
Фізика (найбільша кількість балів - 25) |
|
|
Чи використовуються дані дослідження, і наскільки повно вони відображені? |
|
Чи поясняються терміни та процеси? |
|
Чи є результати опрацьованого матеріалу? |
|
Чи розкрито поставлені проблемні питання? |
|
Чи обгрунтовані висновки? |
|
Загальна кількість балів за розділом |
Зміст (найбільша кількість балів - 25) |
|
|
Чи зрозуміло пояснені ідеї дослідження? |
|
Чи грамотно викладена інформація? |
|
Чи обговорюється значення передбачення для майбутнього? |
|
Чи є інформація цікавою і пізнавальною для інших? |
|
Чи наводите ви корисні посилання на зовнішні Інтернет-ресурси? |
|
Загальна кількість балів за розділом |
Загальний рахунок
(максимально – 70 балів)
Коментарі: ____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання мультимедійної презентації: «Світ не для роботів»
Рубрики, Основні критерії та принципи оцінки.
Рівні/ бали |
Мультимедіа Інтеграція таких об’єктів як текст, графіка, відео, анімація та звук для підтримки інформації та основного змісту |
Співпраця Спільна робота для досягнення навчальних та інтелектуальних завдань, які не можуть бути одержані поодинці. |
Зміст Мають бути представлені основні теми, ідеї, концепції, знання. |
5 |
Учні ефективно та творчо застосовують потужність саме тих мультимедіа ефектів, які прийнятні для даного виду роботи. Використані всі елементи. Можуть бути декілька технічних не дуже серйозних проблем. |
Учні ефективно співпрацюють як команда, в якій розподілені обов’язки. Всі вміють зробити кожен елемент презентації. Результат їх роботи відображає внесок кожного і має бути набагато кращий, ніж вони б працювали поодинці. |
Має задовольняти всім критеріям нижчого рівня і одному або двом таким: відображає глибокий пошук при дослідженні та застосування навичок мислення високого рівня; показує явне поглиблення та розуміння теми; притягує увагу аудиторії. |
4 |
В презентації використані 3 і більше мультимедійних ефектів в збалансованому, привабливому та доступному вигляді. Елементи показують оригінальність роботи. За невеликим виключенням, більшість ефектів сприяють доброму розкриттю теми. |
Учні працюють разом як команда на всіх етапах проекту. Успіх досягається завдяки різним вмінням/талантам окремих членів. Кожен відповідає за окрему ділянку роботи. |
Проект має чіткі цілі, відповідні темі. Включена інформація добута із різноманітних джерел. Проект корисний не тільки для учнів, які його створили. |
3 |
В презентації використано 2 чи більше медіаефектів. Є деякі технічні проблеми, з деякими ускладненнями але перегляд все ж можливий. |
Учні працювали разом, розподіливши ролі/завдання між собою. Більшість учасників відповідально справилися зі своїми завданнями. Непорозуміння вирішувались продуктивно. |
Проект представляє інформацію структуровано, зрозуміло для аудиторії. Зроблений акцент на важливих питаннях. |
2 |
В презентації використано 2 чи більше медіаефектів, але технічні проблеми не дозволяють ефективно її демонструвати, чути чи розуміти зміст. |
Презентація є результатом спільної роботи, але її робили тільки декілька членів групи. Наявне неефективне спілкування, невирішений конфлікт, що не дозволив завершити важливі моменти спільної роботи. |
Проект сфокусований на темі, але не висвітлює її. Наявна певна організаційна структура, але вона не явна з показу. Можуть бути фактичні помилки чи незрозумілості, але вони не значні. |
1 |
Мультимедіа ефектів немає в презентації. |
Презентація була зроблена одним учнем, хоча можливо інші і допомагали йому. |
Проект здається випадковим, нашвидку зробленим, чи незакінченим. Наявні значні фактичні помилки, незрозумілості та нерозуміння теми. |
|
Бали за мультимедіа: 35 |
Бали за співпрацю: 30 |
Бали за зміст: 35 |
Автор навчального проекту: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові: |
Кириченко Світлана Аркадіївна |
Місце роботи / Назва навчального закладу: |
Дніпропетровське вище професійне училище будівництва |
Місце проживання автора проекту: |
м. Дніпропетровськ |
Відомості про тренінг: |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів): |
Сороквашин Сергій Володимирович |
Місце проведення тренінгу: |
Дніпропетровське вище професійне училище будівництва |
Дати проведення тренінгу: |
03.06.13-18.06.13 |
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту? |
Опис проекту |
||
Назва проекту: |
Світ не для роботів |
|
Основні питання: |
||
|
Ключове питання: |
Де чатує небезпека? |
|
Тематичні питання: |
Чи здоровий оточуючий світ? Чи є небезпека, яку ми не бачимо ? Як виміряти невидиме? |
|
Змістові питання: |
Що таке радіація? Яка природа радіоактивного випромінювання? Які джерела іонізуючого випромінювання? Як радіація впливає на організм людини? |
Стислий опис: |
||
У ході проекту учні ознайомлюються з явищем радіоактивності, джерелами іонізуючого випромінювання, вимірюють рівень радіації в приміщеннях навчального закладу, в місті, в овочах та продуктах харчування, створюють таблиці даних потужності експозиційної дози випромінювання та аналізують результати. Основна увага при виконанні проекту буде надаватись засвоєнню знань про явище радіоактивності, його природу, відкриття, вплив на живі організми, методи та прилади дозиметричного контролюю, оволодінню спеціальними методиками навчання, а також формуванню в учнів умінь самостійно отримувати знання з додаткових друкованих джерел та Інтернету, аналізувати, робити висновки. Учні розроблять інформаційний бюлетень, створять мультимедійну презентацію, напишуть статті для публікацій на веб-сторінці, описуючи хід проекту та отримані результати. |
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект |
||
Українська мова і література Зарубіжна література Музика, образотворче мистецтво Інформатика Всесвітня історія Іноземна мова |
Креслення Я і Україна/Довкілля/ Природознавство Фізика, астрономія Математика Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ Біологія, екологія |
Географія Хімія Історія України Основи правознавства Трудове навчання Інше: Інше: Інше: |
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект |
||
1–4 5-7 |
8-9 10-11 Інше:
|
Державні освітні стандарти та навчальні програми: |
Освітня галузь «Інформатика» Уміння користуватися графічними редакторами при виконанні документів за допомогою комп'ютерних засобів. Усвідомлення можливостей використання комп’ютерних мереж і систем; можливостей комп’ютерного моделювання технічних засобів і процесів. Уміння користуватися комп’ютерними мережами і працювати з комп'ютерними системами різного призначення; застосовувати комп’ютерні засоби у проектній діяльності; адекватно добирати програмний засіб як інструмент пізнавальної діяльності.
Освітня галузь «Біологія, екологія» Вплив діяльності людини на стан біосфери. Екологічна криза сучасності. Можливі шляхи подолання екологічної кризи. Раціональне природокористування. Природоохоронне законодавство України. Міжнародне співробітництво у справі охорони природи.
Освітня галузь «Хімія» Будова атома: ядро і електронна оболонка. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Фізичний зміст порядкового номера елемента. Сучасне формулювання періодичного закону. Ізотопи (стабільні та радіоактивні).
|
Навчальні цілі та очікувані результати навчання: |
Навчитися вимірювати рівень радіації, ввести поняття радіаційного фону, іонізуючого випромінювання. Навчитися шукати, збирати, обробляти інформацію, планувати свою діяльність, формувати в учнів уміння виступати перед аудиторією, формулювати свої думки коротко і ясно, висловлювати в публікації свої думки повною мірою, уміння ілюструвати свої ідеї, комбінувати текст. При створенні публікації розвивати уміння аналізувати і вибирати необхідну інформацію, ілюструвати науковий текст, використовувати закон про авторське право. При створенні веб-сайта формувати навички електронних комунікацій, обирати головне. Виховати позитивну мотивацію до навчання, відповідальність за власні досягнення. |
Діяльність учнів: |
|
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту: |
3 тижні |
Вхідні знання та навички: |
|
Матеріали та ресурси: |
Обладнання (відмітити необхідні прилади): |
Фотоапарат Принтер Цифровий фотоапарат Програвач DVD-дисків Засоби для зв’язку з Інтернетом |
Лазерний диск Відеокамера Проектор Сканер Телевізор |
Комп’ютер(и) Відеомагнітофон Обладнання для проведення відеоконференцій Інше: |
|
||
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми): |
||
Бази даних Табличний процесор Видавничі системи Програми для підтримки роботи з електронною поштою Енциклопедія на компакт-диску |
Програми опрацювання зображень Веб-браузер для перегляду веб-сайтів Програми для створення мультимедійних презентацій |
Програми для створення веб-сайтів Текстовий редактор Програми для створення публікацій Архіватори Інше: |
Друковані матеріали: |
Коршак Є. В. , Ляшенко О. І., Фізика, підручник рівень стандарту, 11 кл, «Генеза», -К.: 2011 р. |
|||
Додаткове приладдя та витратні матеріали: |
|
|||
Ресурси Інтернету: |
|
|||
Інше: |
Організація вимірювань рівня радіації в приміщеннях навчального закладу, в місті, в овочах та продуктах харчування |
|||
Диференціація навчання: |
||||
|
Обдаровані учні: |
|
||
Оцінювання знань та вмінь учнів: |
Для оцінювання діяльності учнів розроблені критерії оцінювання учнів, публікацій, презентацій, веб-сайтів, які вони отримують до початку роботи над проектом. |
|||
Ключові слова: |
Радіація, випромінювання, альфа-промені, дозиметр, іонізація, радіаційний фон |
|||
Page 1 of 5
Максимум |
Основні частини |
Критерії |
Бали |
Моя оцінка |
Оцінка моїх батьків |
Оцінка мого вчителя |
6 |
Зміст |
Висловлювання власної думки автора |
1 |
|
|
|
Наявність серйозного та розважального матеріалу |
1 |
|
|
|
||
Влучні заголовки |
1 |
|
|
|
||
Правдиві факти |
1 |
|
|
|
||
Обґрунтовані висновки |
1 |
|
|
|
||
Зв’язок змісту статей з тематичним запитанням |
1 |
|
|
|
||
6 |
Оформлення |
Посилання на джерела |
1 |
|
|
|
Адреса редколегії |
1 |
|
|
|
||
Яскраві малюнки та графіки які ілюструють зміст |
1 |
|
|
|
||
Є зміст номеру та анонс наступного номеру |
1 |
|
|
|
||
Оригінальність оформлення |
1 |
|
|
|
||
Підписи під малюнками (джерела) |
1 |
|
|
|
||
5 |
Мова |
Слова з теми |
1 |
|
|
|
Правильність побудови речень |
1 |
|
|
|
||
Правильність оформлення списку використаних джерел |
1 |
|
|
|
||
Правильність написання слів |
1 |
|
|
|
||
Зрозумілість висловлювань |
1 |
|
|
|
||
5 |
Робота команди |
Розподіл ролей в команді |
1 |
|
|
|
Підтримка одне одного |
1 |
|
|
|
||
Чітке виконання свого завдання кожним членом команди |
1 |
|
|
|
||
Виконання завдання вчасно |
1 |
|
|
|
||
Однаковий внесок кожного члена команди в реалізацію проекту |
1 |
|
|
|
||
Разом |
22 |
|
|
|
Коментар _____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Планування реалізації проекту
«Світ не для роботів»
№ п/п |
Що потрібно зробити перед початком проекту? |
Хто це зробить або допоможе зробити? |
Коли це слід зробити? |
|
Зарезервувати час в комп’ютерній лабораторії або бібліотеці |
Викладач інформатики |
Перший тиждень
|
|
Знайти та зібрати книги/диски DVD/компакт-диски, що будуть використовуватись у вашому Проекті |
Викладач інформатики, бібліотекар |
Перший тиждень
|
|
Налагодити зв’язок з класом-партнером (чи декількома класами) та обговорити умови та взаємодію для виконання спільного проекту |
Заст. дир. з НР, керівник проекту |
Перший тиждень
|
|
Провести додаткове заняття з класом |
Керівник проекту |
Перший тиждень
|
|
Отримати допомогу від інших організацій (батьківської ради, місцевої спільноти, місцевої та шкільної ради) |
Заст.дир. з НВР, голова батьківського комітету |
Перший тиждень
|
|
Розмістити статтю в училищній газеті |
Редколегія |
Перший тиждень
|
|
Розіслати інформаційний бюлетень чи статтю, в якій розміщено інформацію про майбутній проект, батькам з проханням про допомогу |
Учні |
Перший тиждень
|
|
Запросити директора, представників місцевої газети для ознайомлення з роботою учнів |
Керівник проекту, заст. дир. з НВР |
Перший тиждень
|
|
Запросити батьків для допомоги |
Учні, батьківський комітет |
Перший тиждень
|
|
Розподілити час роботи на комп’ютерах/визначити час роботи по змінах |
Викладач інформатики |
Другий тиждень
|
|
Перевірити URL-адреси, які будуть використовувати учні. Оновити папку Вибране та свій учительський веб-сайт |
Викладач інформатики |
Другий тиждень
|
|
Визначити порядок зберігання учнівських файлів на шкільному комп’ютері та можливості доступу до них учнями |
Викладач інформатики |
Другий тиждень
|
|
Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має |
Викладач інформатики |
Другий тиждень
|
|
Що потрібно зробити протягом проекту? |
Хто це зробить або допоможе зробити? |
Коли це слід зробити? |
|
Ознайомити учнів з критеріями оцінювання їх роботи в проекті |
Керівник проекту |
Другий тиждень
|
|
Проглянути разом з учнями відібраний для проекту матеріал, надати рекомендації для подальшої роботи |
Керівник проекту |
Другий-третій тиждень
|
|
Організувати самостійну роботу учнів в проекті |
Керівник проекту |
Другий-третій тиждень
|
|
Обговорити з учнями майбутню форму подання результатів проекту |
Керівник проекту |
Другий-третій тиждень
|
|
Запросити фахівців, батьків за кілька днів до того, як вони мають прийти до школи |
Керівник проекту, батьківський комітет |
Другий-третій тиждень |
|
Зробити фотографії учнів за роботою |
Учні |
Другий-третій тиждень |
|
Запросити директора, представників місцевої газети подивитися, як працюють учні |
Керівник проекту, заст. дир. з НВР |
Другий-третій тиждень |
|
Призначити учнівські конференції, присвячені проекту |
Керівник проекту, заст. дир. з НР |
Другий-третій тиждень |
|
Оцінити учнівські проекти |
Керівник проекту |
Третій тиждень
|
|
Провести оцінювання проекту в цілому, отримати відгуки про те, наскільки вдалим він був (ваші власні висновки, висновки учнів, батьків). |
Керівник проекту |
Третій тиждень
|
|
Що потрібно зробити по завершенні проекту? |
Хто це зробить або допоможе зробити? |
Коли це слід зробити? |
|
Розіслати листи подяки фахівцям, батькам/особам, що допомогли у реалізації проекту своєю роботою та фінансуванням |
Керівник проекту, заст. дир. з НВР, батьківський комітет |
Після проекту
|
|
Очистити, видалити вміст папки Вибране та видалити допоміжні файли на комп’ютері (комп’ютерах) |
Викладач інформатики |
Після проекту
|
|
Повернути обладнання, книги, приладдя |
Бібліотекар |
Після проекту
|
|
Призначити презентацію для учнівської ради, батьківської ради, місцевої ради або спонсорів |
Заст. дир. з НР, Керівник проекту |
Після проекту
|
|
Включити результати цього проекту в наступні уроки свого навчального предмету, для яких ці Ключове та Тематичні питання є також важливими |
Керівник проекту |
Після проекту
|
|
Вручити нагороди та відзнаки учням |
Директор, заст. дир. з НВР, керівник проекту |
Після проекту
|
|
Подумати про наступний проект, в якому можна ефективно застосувати комп’ютерні технології |
Керівник проекту |
Після проекту
|
Intel® Навчання для майбутнього
©2004 Intel. Всі права захищені.
КАРТКА-ЗАВДАННЯ
Проект: «Світ не для роботів»
Прізвище, ім’я учня _______________________
ТЕСТ
Проект «Світ не для роботів»