22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Проект учнівської ради дитячої організації "ЕКО" "Волонтер - це поклик душі"

Про матеріал

Проект учнівської ради дитячої організації "ЕКО" покликаний формувати громадянську, соціальну та інформаційно-комунікативну компетентності учнів; виховувати соціально відповідального, активного, діяльного, небайдужого громадянина шляхом залучення учнів школи та їхніх родин до участі в різноманітних виховних заходах; сприятиме вирішенню термінових проблемних ситуацій, щодо психологічної та моральної допомоги людям різних соціальних категорій.

Цей проект стане у нагоді соціальному педагогу, класним керівникам, вихователям, педагогам-організаторам, заступникам директора з ВР.

Перегляд файлу

«Волонтер – це поклик душі»

(проект учнівської ради дитячої організації «ЕКО»)

 

                                                         З.І.Сікора, педагог-організатор

                                                          КЗ «Рубіжанська обласна загальноосвітня

                                                          санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів»

                                                          Луганської області

 

Назва проекту: «Волонтер – це поклик душі».

Тематична спрямованість проекту: соціальний.

Актуальність. Сучасна ситуація в Україні характеризується соціально- психологічною та економічною нестабільністю, зниженням рівня життя більшості населення. Це відобразилось на психологічному стані різних верств населення. Насамперед, потребують соціальної допомоги та психологічної підтримки діти сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, молодь, безробітні, люди похилого віку, інваліди, воїни АТО, ветерани та інші. Також назріла необхідність створення нової системи, використання нових технологій, які б сприяли становленню нових громадянських позицій серед молоді, і соціалізації особистості як у навчальній, так і в позаурочній діяльності. Учасники проекту отримають соціальний досвід, а люди похилого віку та діти, на яких направлений проект, отримають емоційну та моральну підтримку, через насичення їх життя спілкуванням, цікавими подіями та культурними заходами, громада приверне увагу до життєво важливих проблем різних соціальних категорій населення.

Мета проекту: Формувати громадянську, соціальну та інформаційно-комунікативну компетентності учнів. Виховувати соціально відповідального, активного, діяльного, небайдужого громадянина шляхом залучення учнів школи та їхніх родин до участі в різноманітних виховних заходах. Сприяти  вирішенню термінових проблемних ситуацій, щодо психологічної та моральної допомоги людям різних соціальних категорій.

Дидактична мета проекту:

          Навчальний аспект: якісне оновлення змісту, форм і методів роботи з учнівською молоддю, формування навичок самостійної роботи при організації соціально значущих справ, навичок і уміння в області культури спілкування, комунікації, вміння висувати, аргументувати та захищати свої ідеї, формування навичок самоорганізації (планування діяльності, програмування дій, корекція етапів і способів діяльності, гнучкість і варіативність дій),

          Розвивальний аспект: розвиток здібностей до самовизначення й визначення мети, розвиток критичного мислення (готовність до планування, гнучкість мислення, наполегливість, готовність виправляти свої помилки, пошук компромісних рішень), розвиток уміння визначати свою позицію, планувати свою роботу і час, розвиток комунікативних умінь і навичок, розвиток уміння презентувати результати своєї роботи, вмінь проводити рефлексію – вміння оцінити власні вчинки і дії, нести відповідальність за результати своєї роботи.

          Виховний аспект: формування в учнів власного погляду на складні проблеми, виховання активної життєвої позиції, виховання значущих загальнолюдських цінностей (соціальне партнерство, толерантність, діалог), виховання почуття відповідальності, гуманізму, милосердя, співчуття, самодисципліни і самоорганізації, виховання бажання виконати роботу якісно, формування відповідального відношення до дорученої справи, вмінь подавати інформацію про пророблену роботу з метою залучення до благочинної діяльності ровесників.

          Соціальний аспект: формування уміння виявляти проблеми в суспільстві і знаходити шляхи їх вирішення, практичних навичок надання допомоги людям, навичок участі у суспільному житті міста, області; вироблення особистого погляду на події, усвідомлення значення спільних зусиль та роботи в команді, активізація молодіжного волонтерського руху, виявлення і розповсюдження кращого досвіду роботи серед дітей та молоді та впровадження нових форм роботи, значущих як для кожної окремої людини, так і для суспільства в цілому.

Учасники проекту: учні 5-11 класів, педагогічні та медичні працівники закладу, батьківська спільнота.

Цільова аудиторія: ветерани Другої світової війни, ветерани педагогічної праці, люди похилого віку, воїни-інтернаціоналісти, воїни АТО, люди з обмеженими можливостями, діти сироти та діти позбавлені батьківського піклування, вимушені переселенці, малозабезпечені та багатодітні родини тощо.

Територія, на яку поширюється діяльність проекту: м. Рубіжне Луганської області.

Термін проекту: протягом … навчального року.

Етапи реалізації проекту:

Назва заходів і зміст діяльності

Термін

Відповідальні

І етап. Підготовчо-інформаційний

серпень

 

Визначення мети та завдань проекту

 

Заступник директора з ВР, педагог-організатор

Нормативно-правове забезпечення проекту

 

Заступник директора з ВР, педагог-організатор

Створення банку даних осіб, які потребують соціальної допомоги

 

Педагог-організатор, голова батьківського комітету

Домовленість про взаємодію та співпрацю з громадськими та благодійними організаціями та об’єднаннями

 

Заступник директора з ВР, педагог-організатор, голова батьківського комітету школи

ІІ етап. Організаційний

вересень

 

Створення та засідання ініціативної групи

 

Заступник директора з ВР, педагог-організатор, голова батьківського комітету школи

Анкетування, соціальне опитування учнів, працівників закладу, батьків

 

Педагог-організатор, класні керівники

Складання плану заходів роботи у проекті

 

Учнівська рада, педагог-організатор

Підготовка волонтерів з інформаційними матеріалами «Спіши творити добро»

 

Педагог-організатор

ІІІ етап. Практичний

вересень-травень

 

Ігрові заняття з елементами тренінгу

у рамках роботи «Школи лідера»

щомісячно

Голова учнівської ради, педагог-організатор

Організація та проведення акції «Твій друг – дорожній рух!»

вересень

Волонтери 7 класу

Доброчинна акція «Я хочу допомогти. А ти?»

вересень

Волонтери

5-10 класів

Операція милосердя «Радість людям» (адресна допомога людям похилого віку)

жовтень

І тиждень

Волонтери 11 класу

Акція «Привітання» (виготовлення листівок та привітання ветеранів педагогічної праці з Днем працівників освіти)

жовтень

І тиждень

Волонтери

5-11 класів

Старт акції «Добро жменями» (збір пластикових кришечок для виготовлення протезів воїнам АТО)

жовтень

ІІ тиждень

Голова учнівської ради

Акція «Пам’ятники розповідають». Оформлення матеріалів для шкільного музею

жовтень

ІV тиждень

Волонтерська група, батьки

Тиждень толерантності у школі

листопад

І тиждень

Педагог-організатор, соціально-психологічна служба закладу

Зустріч-привітання воїнів АТО з Днем Захисника України. Концертна програма

листопад

ІІ тиждень

Волонтери 7 класу

Акція «Запалимо свічку милосердя» до роковин Голодомору 1932 – 1933 р.р.

листопад

ІV тиждень

Волонтери 8 класу

Благодійна акція «Передай привіт герою» (виготовлення оберегів, малюнків, написання листів для воїнів АТО)

грудень

І тиждень

Педагог-організатор, голова батьківського комітету

Акція «Волонтери серед нас». Зустріч-презентація з волонтерами громадської організації «Ніхто крім нас». Передача плакатів та малюнків на підтримку воїнів АТО

грудень

ІІ тиждень

Волонтери 5 класу

Зустріч-звіт з волонтерами благодійного фонду Олександра Романовського. Передача листівок-привітань для воїнів АТО з Новорічними та Різдвяними святами

грудень

ІІІ тиждень

Волонтери

6, 8 класів, голова батьківського комітету

Акція «Поділись теплом» (збір теплих та в`язаних речей для воїнів АТО та вимушених переселенців)

січень

Волонтери 6 класу

Акція «Одна єдина Соборна Україна». Конкурс малюнків «Соборна Україна одна на всіх, як оберіг».

січень

ІІІ тиждень

Волонтери 9 класу

Акція «Пам’ять поколінь» до річниці визволення м. Рубіжного від фашистських загарбників

січень

ІV тиждень

Волонтери 8 класу

Доброчинна акція «Збережи життя» (збір коштів для онкохворої випускниці школи-інтернату Донцової Катерини)

лютий

Волонтери 10 класу

Акція «Подаруй пташкам оселю»

лютий

ІІІ тиждень

Волонтери 5 класу, батьки

Благодійний ярмарок «Купуй українське!»

лютий

ІV тиждень

Волонтери

5-11 класів, батьки

Акція «Первоцвіт». Випуск екологічних листівок, розповсюдження у м/н школи

березень

І тиждень

Волонтери 7 класу

Акція «Увійди в природу другом» (прибирання закріплених територій)

квітень

І тиждень

Волонтери

5-11 класів, батьки

Акція «Сад Пам`яті» (догляд за Пам`ятним знаком загиблим рубіжанам у роки Другої світової війни та фруктовим садом, розташованими на території закладу)

квітень

Волонтери

5-11 класів

Акція «Дізнайся більше про рубіжан, які стали на захист України». Оформлення теки «Рубіжне героїчне»

квітень

 

Волонтери

8-11 класів

Акція «Лист ветерану та воїну АТО» до Дня перемоги над нацизмом у Європі

квітень

ІV тиждень

Волонтери

7-11 класів

Благодійний концерт-звіт «Мереживо дитячих талантів»

квітень

ІV тиждень

Волонтери

5-11 класів

Виготовлення маків, оформлення стенду. Акція «День пам`яті та примирення»

травень

І тиждень

Голова батьківського комітету, волонтери

5-11 класів

Акція «Подаруй дитині іграшку» (для дітей вимушених переселенців)

травень

Волонтери 5 класу

ІV. Узагальнюючий

травень

 

Аналіз отриманих результатів

 

Педагог-організатор, заступник директора з ВР

Моніторинг результатів проведених заходів та акцій, подальше планування роботи і його корекція відповідно до отриманих результатів

 

Заступник директора з ВР, заступник директора з НМ роботи, педагог-організатор

Оформлення буклету «Волонтер – це поклик душі»

 

Педагог-організатор, голова учнівської ради

Випуск спеціального номеру шкільної газети «РУРЦ-мозаїка» про діяльність загону «Волонтер»

 

Педагог-організатор, редколегія газети

Участь у Всеукраїнському конкурсі проектів «Моральний вчинок»

 

Заступник директора з ВР, педагог-організатор

 

 

doc
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку