ПРОЕКТ «ВІД ЕКОЛОГІЇ ПРИРОДИ ДО ЕКОЛОГІЇ ДУШІ»

Про матеріал

ПРОЕКТ «ВІД ЕКОЛОГІЇ ПРИРОДИ ДО ЕКОЛОГІЇ ДУШІ»

Наш девіз «Миврятуємо красу,акрасаврятуєсвіт»

АНОТАЦІЯ

Наша сільська Жавинська школа – маленька, але добро живе у серці кожної дитини.І це так прекрасно, і неповторно! Ми можемо творити добро своїми руками! Ми творці добра на цій землі!

Як же все це починалося?..

Ідея створення екологічного проекту виникла не випадково. Наша Жавинська школа І-ІІ ступенів має еколого-оздоровчий напрямок діяльності, тому вирішенню проблем екології надається велика увага. Вибір напряму роботи школи належить педагогічному колективу закладу.

Екологічне виховання передбачає формування в учнів бережного ставлення до природи. Це потрібно доводити не тільки на словах, а й на ділі. Тому і виникла ідея реалізувати проект, який би мав саме екологічну спрямованість. У відповідності до напрямку роботи він дістав назву: «Від екології природи до екології душі». Наш девіз «Миврятуємо красу,акрасаврятуєсвіт».

Екологічне виховання у нашій школі набуло системності і стало невід'ємною частиною навчально-виховного процесу. Проведення природоохоронних заходів, участь в акціях, збереження енергоресурсів… Найважливіше ж завдання – формувати екологічну свідомість школярів, через дітей нести просвітницьку роботу до батьків.

Батьки не стоять осторонь (і це втішає!) від участі в загальношкільних акціях: допомагають збирати макулатуру і пластик, виготовляють шпаківні й годівнички, «спонсорують» екскурсії на станцію юннатів м.Чернігова, ботанічний сад м.Києва, зоопарк м.Мена, походи в природу.

Самі ж школярі беруть активну участь в багатьох природоохоронних акціях та екологічних конкурсах. Учасники проекту здійснюють широкий екологічний моніторинг стану довкілля у рідному селі, встановлюють рівень і характер забруднення і вирішують самі або дають рекомендації, як позбутися тих чи інших проблем. Зокрема, вони прибирають від сміття околиці села, відновлюють зелені насадження.

Учні регулярно підгодовують птахів, виготовляють годівниці і шпаківні, ведуть просвітницьку роботу щодо шкоди паління сухого листя. Завдань і планів чимало: діти хочуть достукатися до свідомості громади і щодо стану екології села.

Учні школи активні учасники та переможці багатьох природоохоронних акцій та екологічних конкурсів.

І це не всі наші добрі справи.Роботи ніколи не буває багато.

Усі ми й надалі стоятимемо на варті нашої екології. Адже природа рідного краю -серед усього найціннішого, що може бути в людини.

МЕТА ПРОЕКТУ:

- формуватив учнів екологічну самосвідомість;

- сприяти формуванню і розвитку творчих здібностей школярів, яким

притаманні почуття доброти, любові, бережливогоставлення до природи

до природи рідного краю;

- почуття особистої відповідальності за стан довкілля на місцевому,

національному, планетарному рівні;

- уміння аналізувати і прогнозувати результати особистої діяльності;

- виховувати свідомих громадян, які здатні реально поліпшити екологічний

стан навколишнього середовища свого рідного села.

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:

  • ознайомлення з екологічними проблемами рідного краю;
  • розкриття проблем охорони довкілля;
  • участь у науково-дослідницькій роботі;
  • участь у природоохоронних акціях;
  • практична природоохоронна діяльність;
  • залучення учнівської молоді до посильної праці, до природоохоронної діяльностіна основі набутих у школі знань;
  • формувати екологічне мислення та екологічну культуру учнів школи та громади села.

НАПРЯМКИ РОБОТИ:

•науково - дослідницька робота;

• агітаційно-просвітницька діяльність;

• інформаційно-комунікаційна діяльність;

• природоохоронна діяльність;

•проектування та моделювання.

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ:

Серед найактуальніших проблем сьогодення, які викликають гострий інтерес, палкі дебати й суперечки в найрізноманітніших спеціалістів, важливе місце посідає проблема екологічна. Актуальність проекту полягає в тому, що справді нинішню екологічну ситуацію в Україні можна охарактеризувати як кризову, що формувалася протягом тривалого періоду через нехтування об'єктивними законами розвитку і відтворення природно - ресурсного комплексу України. З юних років важливо закріпити у свідомості кожної дитини, що людина – частина природи, тому від стану природи залежить життя людства.
Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому.Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи.

Актуальність обраної теми полягає ще й тому, що село наше Жавинка оточують монстри забруднювачі атмосферного повітря та водного середовища Чернігівська ТЕЦ «ТехНова», пластмасовий завод «Plast Boх», Очисні споруди «Ставки-накопичувачі».

Працюючи над проектом, гуртківцівивчають екологічний стан навколишнього середовища,зустрілися з працівниками регіональної екологічної служби та розробляють пропозиції щодо шляхів вирішення екологічних проблем нашої місцевості.

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ

Ідея створення екологічного проекту виникла не випадково. Наша Жавинська школа І-ІІ ступенів має еколого-оздоровчий напрямок діяльності у Чернігівському районі, тому вирішенню проблем екології надається велика увага.

Екологічне виховання передбачає формування в учнів бережного ставлення до природи. Це потрібно доводити не тільки на словах, а й на ділі. Тому і виникла ідея реалізувати проект, який би мав саме екологічну спрямованість. У відповідності до напрямку роботи він дістав назву: «Від екології природи до екології душі». Наш девіз «Миврятуємо красу,акрасаврятуєсвіт».

Проект постійно діючий, довготривалий. Кожен учасник проекту отримує можливість внести свій посильний внесок у покращення екологічної ситуації рідного села.

Метою проекту було: організація дослідницької роботи та залучення учнів школи до активної природоохоронної роботи. У роботі над проектом беруть участь учні 1 - 9 класів, члени гуртка «Юний натураліст».

Учасники проекту здійснюють широкий екологічний моніторинг стану довкілля у рідному селі, встановлюють рівень і характер забруднення і вирішують самі або дають рекомендації, як позбутися тих чи інших проблем. Зокрема, вони прибирають від сміття прилеглі території до школи та околиці нашого села Жавинки, відновлюють зелені насадження. При активній допомозі учнів школи в селі ліквідовано значну частину стихійних сміттєзвалищ. Діти допомагають природі очиститись, проводять з мешканцями села бесіди про бережливе ставлення до природи, розвішують відповідні оголошення, пишуть листи - звернення, в яких розповідають про явища, що спричиняють екологічну кризу.
Переймаються діти і забрудненням річки, щорічно ними проводяться роботи по очищенню берегової зони.

«Ти живеш на світі, дихаєш повітрям, п'єш воду, вживаєш їжу – дари природи, та маєш розрахуватися за це – берегти і допомагати їй. Жодна людина не може стояти осторонь проблем довкілля, оскільки кожен із нас – частинка природи. Ми всі залежимо від середовища, що нас оточує, а воно залежить від нас», – переконані маленькі благодійники Жавинської ЗОШ.

Учні нашої школи є активні пропагандисти боротьби за чистоту довкілля. Традиційно кожного року юні натуралісти беруть участь в екологічному місячнику «Садимо дерева – відроджуємо Землю».

Стали традиційними екологічні суботники, трудові десанти з благоустрою пришкільної території, із залученням батьків та громадськості. Під час відвідування Менського зоопарку проводились благодійні рейди «Подарунки для тварин».

Природа нашого краю прекрасна. Ми працюємо, щоб розуміли та оберігали цю красу всі мешканці нашого села.
Кожен із нас зв'язаний з життям планети численними зв'язками.
Тож зміцнюй цей зв'язок, будь надійною ланкою у вічному ланцюгу. Ідучи селом, зупинись, подумай, а що б ти сам міг зробити для зменшення екологічних проблем свого села. Саме заради розкриття та вирішення їх ми вибрали екологічний напрямок у конкурсі благодійних проектів «Добро починається з тебе».
Ми, учасники проекту, юні натуралісти виступаємо проти стихійних сміттєзвалищ, сприяємо озелененню села, активізуємо екологічну свідомість населення. Повір: це не перебільшення, що люди сьогодні тримають у своїх руках не тільки свої долі, долі людства, а й долю самої планети Земля.

ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

Проект довготривалий. Кожного року нові й нові плани. Саме знову новий старт проекту цього року стартував.

І ЕТАП: підготовчий

1. Інформування про реалізацію проекту шляхом випуску листівок, плакатів із

закликом підтримати заплановану діяльність.

2. Формування групи учасників проекту.

3. Визначення часу здійсненння проекту та потрібних ресурсів, планування

роботи.

4. Колективне обговорення запланованої діяльності.

ІІ ЕТАП: iнформаційно-просвітницький

1. Випуск екологічної газети «Екологічний вісник»;

2. Конкурс ескізів по реалізації проекту.

3. Випуск інформаційних буклетів.

IІІ ЕТАП: Практичний. Реалізація проекту.

1. Залучення учнів, батьків та вчителів школи до реалізації проекту.

ІV ЕТАП: Презентація й оцінювання результативності проекту.

1. Обробка і оформлення результатів проекту.

2. Представлення матеріалів роботи на засіданні гуртка «Юний натураліст»,

учнівській конференції для учнів всієї школи з залученням батьків.

3. Дослідження громадської думки жителів села Жавинка про актуальність

здійснення проекту.

4. Оцінювання результатів з огляду на початкові цілі.

5. Узагальнення отриманого досвіду: визначення найбільш сильних і найбільш

слабких сторін роботи.

6. Визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності.

V ЕТАП: Перспективний

1. Продовжити і розширити інформаційно-просвітницьку діяльність.

2. Продовжити роботу над екопроектом.

3. Створити лекторську екогрупу.

Роботу ми плануємо відповідно до місячних циклів:

Осінь золотава! Королева Зима. Зелена весна. Здрастуй, літо!

В нас гармонійно переплітаються дні екологічної спрямованості:

День порятунку довкілля.

День спілкування з природою.

День творчості.

День порятунку довкілля.В дні порятунку довкілля ми не залишаємося байдужими до проблеми довкілля. Саме в ці дні ми намагаємося зробити наш невеликий внесок у порятунок довкілля. Робимо все, щоб наша Земля була здоровою.

День творчості. День творчості спланований відповідно до місячних циклів. У цей день ми крім програмованих завдань, ще й реалізуємо творчо-додаткові.

День творчості поєднаний з іншими днями, тобто, наприклад, у день порятунку довкілля заготовляємо природний матеріал для поробок. Поробки та вироби, які виготовляємо зприродного матеріалу, прикрашають школу. Це аплікації з насіння, з соломи, із сушених рослин, обереги, поробки із шишок, жолудів, каштанів, пір'я…

День спілкування з природою. Саме в дні спілкування з природою ми вчимося бачити красу рідної природи, милуємося нею, спостерігаємо за рослинами і тваринами, вчимося дбайливо та бережно відноситися до неї.

Тому саме дні порятунку довкілля, творчості, спілкування з природою спонукають розв'язувати такі головні завдання:

Øекологічне виховання, виховувати здатність бачити красу рідної природи, виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до неї, до її багатств, розвивати естетичні смаки;

Øприщепити дітям потребу не лише милуватися природою, а відноситися до природи, як до джерела творчості;

Øвиховувати бережливе ставлення до природного матеріалу, як до дорогоцінного;

Øпривернути увагу до проблеми довкілля, розширити знання про екологічні біди нашої країни

Основні результати реалізації проекту:

Головним результатом роботи стало те, що учні, через залучення до проекту органів самоврядування та громадськості, привернули увагу до екологічних проблем нашого села, намітили шляхи їх вирішення. Організація суботника по впорядкуванню вулиць села показала можливості покращення екологічного стану довкілля. Проект має також позитивний вплив не лише на учнів, а й на місцеву громаду. Жителі села, заохочені прикладом дітей, активніше включаються в проведення Дня Довкілля. Агітаційні матеріали, які діти випустили в рамках реалізації проекту та розповсюдили серед мешканців села також сприяли розвитку екологічної свідомості громади.

Після реалізації проекту у школі не залишилося жодного учня, який би не вболівав за долю природи, був байдужим до проблем довкілля.

Вплив проекту на місцеву громаду:

Наслідками реалізації представленого проекту для місцевої територіальної громади, на яку поширюється діяльність проекту, було: привернення громадських організацій до співпраці, залучення місцевих ЗМІ, батьків учнів та випускників школи з метою подальшого впровадження проекту.

Перспективи розвитку проекту:

Так, як проект є довгостроковим, необхідно продовжувати брати активну участь в природоохоронних акціях, спрямованих на покращення довкілля. У перспективі – організувати декілька самостійних міні-проектів, висвітлення їх у місцевій пресі.

Залучення органів самоврядування та громадськості, свідомих громадян, які здатні реально поліпшити екологічний стан навколишнього середовища свого рідного села. Постійно розширюватизону діяльності.

Мета ще повністю не досягнута, отже, проект повинен продовжуватись.

Перегляд файлу

ПРОЕКТ «ВІД ЕКОЛОГІЇ ПРИРОДИ ДО ЕКОЛОГІЇ ДУШІ»

    Наш девіз «Ми  врятуємо красу,  а  краса  врятує  світ»

 

АНОТАЦІЯ

    Наша сільська Жавинська школа – маленька, але добро живе у серці кожної дитини.  І це так прекрасно, і неповторно! Ми можемо творити добро своїми руками! Ми творці добра на цій землі!

     Як же все це починалося?..

    Ідея створення екологічного проекту виникла не випадково. Наша Жавинська школа І-ІІ ступенів має еколого-оздоровчий напрямок діяльності, тому вирішенню проблем екології надається велика увага. Вибір напряму роботи школи належить педагогічному колективу закладу.

   Екологічне виховання передбачає формування в учнів бережного ставлення до природи. Це потрібно доводити не тільки на словах, а й на ділі. Тому і виникла ідея реалізувати проект, який би мав саме екологічну спрямованість. У відповідності до напрямку роботи він дістав назву: «Від екології природи до екології душі». Наш девіз «Ми  врятуємо красу,  а  краса  врятує  світ».

   Екологічне виховання у нашій школі набуло системності і стало невід’ємною частиною навчально-виховного процесу. Проведення природоохоронних заходів, участь в акціях, збереження енергоресурсів… Найважливіше ж завдання – формувати екологічну свідомість школярів, через дітей нести просвітницьку роботу до батьків.

      Батьки не стоять осторонь (і це втішає!) від участі в загальношкільних акціях: допомагають збирати макулатуру і пластик, виготовляють шпаківні й годівнички, «спонсорують» екскурсії на станцію юннатів м.Чернігова, ботанічний сад м.Києва, зоопарк м.Мена, походи в природу.

  Самі ж школярі беруть активну участь в багатьох природоохоронних акціях та екологічних конкурсах. Учасники проекту здійснюють широкий екологічний моніторинг стану довкілля у рідному селі, встановлюють рівень і характер забруднення і вирішують самі або дають рекомендації, як позбутися тих чи інших проблем. Зокрема, вони прибирають від сміття околиці села, відновлюють зелені насадження.

   Учні регулярно підгодовують птахів, виготовляють годівниці і шпаківні, ведуть просвітницьку роботу щодо шкоди паління сухого листя. Завдань і планів чимало: діти хочуть достукатися до свідомості громади і щодо стану екології села.

    Учні школи активні учасники та переможці багатьох природоохоронних акцій та екологічних конкурсів.

       І це не всі наші добрі справи.  Роботи ніколи не буває багато.

       Усі ми й надалі стоятимемо на варті нашої екології. Адже природа рідного краю -  серед усього найціннішого, що може бути в людини.

 

МЕТА ПРОЕКТУ:

        - формувати  в учнів екологічну самосвідомість;

        - сприяти формуванню і розвитку творчих здібностей школярів, яким 

           притаманні почуття доброти, любові, бережливого   ставлення до природи 

           до природи рідного краю;

        - почуття особистої відповідальності за стан довкілля на місцевому,  

          національному, планетарному рівні;

        - уміння аналізувати і прогнозувати результати особистої діяльності;

        - виховувати свідомих громадян, які здатні реально поліпшити екологічний 

          стан навколишнього середовища свого рідного села.

 

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:

  • ознайомлення з екологічними проблемами рідного краю;
  • розкриття проблем охорони довкілля;
  • участь у науково-дослідницькій роботі;
  • участь у природоохоронних акціях;
  • практична природоохоронна діяльність;
  • залучення учнівської молоді до посильної праці, до природоохоронної діяльності  на основі набутих у школі знань;
  • формувати екологічне мислення та екологічну культуру учнів школи та громади села.

 

   НАПРЯМКИ РОБОТИ:

  • науково - дослідницька робота;
  •  агітаційно-просвітницька діяльність;
  •  інформаційно-комунікаційна діяльність;
  •  природоохоронна діяльність;
  • проектування та моделювання.

 

  АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ:

    Серед найактуальніших проблем сьогодення, які викликають гострий інтерес,  палкі дебати й суперечки в найрізноманітніших спеціалістів, важливе місце посідає проблема екологічна. Актуальність проекту полягає в тому, що справді нинішню екологічну ситуацію в Україні можна охарактеризувати як кризову, що формувалася протягом тривалого періоду через нехтування об'єктивними законами розвитку і відтворення природно - ресурсного комплексу України. З юних років важливо закріпити у свідомості кожної дитини, що людина – частина природи, тому від стану природи залежить життя людства.
      Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому.  Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи.

          Актуальність обраної теми полягає ще й тому, що село наше Жавинка оточують монстри забруднювачі атмосферного повітря та водного середовища Чернігівська ТЕЦ «ТехНова», пластмасовий завод «Plast Boх», Очисні споруди «Ставки-накопичувачі».

      Працюючи над проектом, гуртківці  вивчають екологічний стан навколишнього середовища,  зустрілися з працівниками регіональної екологічної служби та розробляють пропозиції щодо шляхів вирішення екологічних проблем нашої місцевості.

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ

      Ідея створення екологічного проекту виникла не випадково. Наша Жавинська школа І-ІІ ступенів має еколого-оздоровчий напрямок діяльності у Чернігівському районі, тому вирішенню проблем екології надається велика увага.

   Екологічне виховання передбачає формування в учнів бережного ставлення до природи. Це потрібно доводити не тільки на словах, а й на ділі. Тому і виникла ідея реалізувати проект, який би мав саме екологічну спрямованість. У відповідності до напрямку роботи він дістав назву: «Від екології природи до екології душі». Наш девіз «Ми  врятуємо красу,  а  краса  врятує  світ».

   Проект постійно діючий, довготривалий. Кожен учасник проекту отримує можливість внести свій посильний внесок у покращення екологічної ситуації рідного села.

      Метою проекту було: організація дослідницької роботи та залучення учнів школи до активної природоохоронної роботи. У роботі над проектом беруть участь учні 1 - 9 класів, члени гуртка «Юний натураліст».

     Учасники проекту здійснюють широкий екологічний моніторинг стану довкілля у рідному селі, встановлюють рівень і характер забруднення і вирішують самі або дають рекомендації, як позбутися тих чи інших проблем. Зокрема, вони прибирають від сміття прилеглі території до школи та околиці нашого села Жавинки, відновлюють зелені насадження. При активній допомозі учнів школи в селі ліквідовано значну частину стихійних сміттєзвалищ. Діти допомагають природі очиститись, проводять з мешканцями села бесіди про бережливе ставлення до природи, розвішують відповідні оголошення, пишуть листи - звернення, в яких розповідають про явища, що спричиняють екологічну кризу.
Переймаються діти і забрудненням річки, щорічно ними проводяться роботи по очищенню берегової зони.

    «Ти живеш на світі, дихаєш повітрям, п’єш воду, вживаєш їжу – дари природи, та маєш розрахуватися за це – берегти і допомагати їй. Жодна людина не може стояти осторонь проблем довкілля, оскільки кожен із нас – частинка природи. Ми всі залежимо від середовища, що нас оточує, а воно залежить від нас», – переконані маленькі благодійники Жавинської ЗОШ.

     Учні нашої школи є активні пропагандисти боротьби за чистоту довкілля. Традиційно кожного року юні натуралісти беруть участь в екологічному місячнику «Садимо дерева – відроджуємо Землю». 

    Стали традиційними екологічні суботники, трудові десанти з благоустрою пришкільної території, із залученням батьків та громадськості. Під час відвідування Менського зоопарку проводились благодійні рейди «Подарунки для тварин».

     Природа нашого краю прекрасна. Ми працюємо, щоб розуміли та оберігали цю красу всі мешканці нашого села.
     Кожен із нас зв'язаний з життям планети численними зв'язками.
Тож зміцнюй цей зв'язок, будь надійною ланкою у вічному ланцюгу. Ідучи селом, зупинись, подумай, а що б ти сам міг зробити для зменшення екологічних проблем свого села. Саме заради розкриття та вирішення їх ми вибрали екологічний напрямок у конкурсі благодійних проектів «Добро починається з тебе».
     Ми, учасники проекту, юні натуралісти виступаємо проти стихійних сміттєзвалищ, сприяємо озелененню села, активізуємо екологічну свідомість населення. Повір: це не перебільшення, що люди сьогодні тримають у своїх руках не тільки свої долі, долі людства, а й долю самої планети Земля.

 

ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

    Проект довготривалий. Кожного року нові й нові плани. Саме знову новий старт проекту цього року стартував.

І ЕТАП: підготовчий

  1. Інформування про реалізацію проекту шляхом випуску листівок, плакатів із 

      закликом підтримати заплановану діяльність.

  2. Формування групи учасників проекту.

  3. Визначення часу здійсненння проекту та потрібних ресурсів, планування

       роботи.

  4. Колективне обговорення запланованої діяльності.

ІІ ЕТАП: iнформаційно-просвітницький

  1. Випуск екологічної газети «Екологічний вісник»;

  2. Конкурс ескізів по реалізації проекту.

  3. Випуск інформаційних буклетів.

IІІ ЕТАП: Практичний. Реалізація проекту.

  1. Залучення учнів, батьків та вчителів школи до реалізації проекту.

ІV ЕТАП: Презентація й оцінювання результативності проекту.

  1. Обробка і оформлення результатів проекту.

  2. Представлення матеріалів роботи на засіданні гуртка «Юний натураліст»,

     учнівській конференції для учнів всієї школи з залученням батьків.

  3. Дослідження громадської думки жителів села Жавинка про актуальність

      здійснення проекту.

 4. Оцінювання результатів з огляду на початкові цілі.

 5. Узагальнення отриманого досвіду: визначення найбільш сильних і найбільш

     слабких сторін роботи.

 6. Визначення можливостей подальшого розвитку проектної діяльності.

V ЕТАП: Перспективний

  1. Продовжити і розширити інформаційно-просвітницьку діяльність.

  2. Продовжити роботу над екопроектом.

  3. Створити лекторську екогрупу.

 

   Роботу ми плануємо відповідно до місячних циклів:

Осінь золотава! Королева Зима. Зелена весна. Здрастуй, літо!  

    В нас гармонійно переплітаються дні екологічної спрямованості:

День порятунку довкілля.

День спілкування з природою.

День творчості.

     День порятунку довкілля.  В дні порятунку довкілля ми не залишаємося байдужими до проблеми довкілля. Саме в ці дні ми намагаємося зробити наш невеликий внесок у порятунок довкілля. Робимо все, щоб наша Земля була здоровою.

     День творчості. День творчості спланований відповідно до місячних циклів. У цей день ми крім програмованих завдань, ще й реалізуємо творчо-додаткові. 

   День творчості поєднаний з іншими днями, тобто, наприклад, у день порятунку довкілля заготовляємо природний матеріал для поробок. Поробки та вироби, які виготовляємо з  природного матеріалу, прикрашають школу. Це аплікації з насіння, з соломи, із сушених рослин, обереги, поробки із шишок, жолудів, каштанів, пір’я… 

   День спілкування з природою. Саме в дні спілкування з природою ми вчимося бачити красу рідної природи, милуємося нею, спостерігаємо за рослинами і тваринами, вчимося дбайливо та бережно відноситися до неї.

 

   Тому саме дні порятунку довкілля, творчості, спілкування з природою спонукають розв’язувати такі головні завдання:

  • екологічне виховання, виховувати здатність бачити красу рідної природи, виховувати любов до природи та дбайливе ставлення до неї, до її багатств, розвивати естетичні смаки;
  • прищепити дітям потребу не лише милуватися природою, а відноситися до природи, як до джерела творчості;
  • виховувати бережливе ставлення до природного матеріалу, як до дорогоцінного;
  • привернути увагу до проблеми довкілля, розширити знання про екологічні біди нашої країни

 

Основні результати реалізації проекту:

         Головним результатом роботи стало те, що учні, через залучення до проекту органів самоврядування та громадськості, привернули увагу до екологічних проблем нашого села, намітили шляхи їх вирішення. Організація суботника по впорядкуванню вулиць села показала можливості покращення екологічного стану довкілля. Проект має також позитивний вплив не лише на учнів, а й на місцеву громаду. Жителі села, заохочені прикладом дітей, активніше включаються в проведення Дня Довкілля. Агітаційні матеріали, які діти випустили в рамках реалізації проекту та розповсюдили серед мешканців села також сприяли розвитку екологічної свідомості громади.

   Після реалізації проекту у школі не залишилося жодного учня, який би не вболівав за долю природи, був байдужим до проблем довкілля.

 

Вплив проекту на місцеву громаду:

     Наслідками реалізації представленого проекту для місцевої територіальної громади, на яку поширюється діяльність проекту, було: привернення громадських організацій до співпраці, залучення місцевих ЗМІ, батьків учнів та випускників школи з метою подальшого впровадження проекту.

 

  Перспективи розвитку проекту:

      Так, як проект є довгостроковим, необхідно продовжувати брати активну участь в природоохоронних акціях, спрямованих на покращення довкілля. У перспективі – організувати декілька самостійних міні-проектів, висвітлення їх у місцевій пресі.  

     Залучення органів самоврядування та громадськості, свідомих громадян, які здатні реально поліпшити екологічний  стан навколишнього середовища свого рідного села. Постійно розширювати  зону діяльності.

     Мета ще повністю не досягнута, отже, проект повинен продовжуватись.

1

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
26 липня 2018
Переглядів
12207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку