Проект "Я здоров'я зберігаю, сам собі допомагаю"

Про матеріал
В усьому світі встановлюється культ здоров`я, дбайливого ставлення до можливостей людського організму, що даровані йому природою. Найбільш уразливими до впливу негативних суспільних явищ є учні підліткового віку. Вони живуть у середовищі, до якого не завжди вміють адаптуватися, на яке не можуть впливати. Це призводить до погіршення не лише фізичного, а й психічного здоров`я молодого покоління. За таких умов одним з найважливіших завдань сучасної школи стало навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров`я, виховувати у них навички безпечної поведінки, допомогти учням сформувати ціннісні орієнтири, необхідні для здорового та успішного способу життя. Цей проект був створений з метою привернення уваги підлітків до визнання пріоритету здорового способу життя як основного чинника збереження і зміцнення здоров`я.
Перегляд файлу

D:\Школа\Классное руководство\Конкурс Класний керівник\Конкурс Карпухина\Проект\green20hands20altered.jpg Комунальний заклад

«Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15

Маріупольської міської ради Донецької області»

 

 

 

Здоров’язберігаючий проект

«Я здоров'я зберігаю,

сам собі допомагаю»

 

Автор проекту:

Вчитель історії Карпухіна Л.М.

 

 

 

 

 

 

Маріуполь - 2020

Зміст

 

Вступ …………………………………………………………………………………....3

  1. Здоров’язберігаючий проект «Я здоров'я зберігаю, сам собі допомагаю»……..4
  2. Етапи реалізації проекту…………………………………………………………...6
  3. Заходи проекту ………………………………………………………………….….7
  4. Очікувані результати проекту……………………………………………………..9

Висновки ………………………………………………………………………………10

Додатки ………………………………………………………………………………..11

D:\Школа\Классное руководство\Конкурс Класний керівник\Конкурс Карпухина\Проект\devochka.jpg

Вступ

 

В усьому світі встановлюється культ здоров`я, дбайливого ставлення до можливостей людського організму, що даровані йому природою. Найбільш уразливими до впливу негативних суспільних явищ є учні підліткового віку. Вони живуть у середовищі, до якого не завжди вміють адаптуватися, на яке не можуть впливати. Це призводить до погіршення не лише фізичного, а й психічного здоров`я молодого покоління.

За таких умов одним з найважливіших завдань сучасної школи стало навчити дітей берегти і зміцнювати своє здоров`я, виховувати у них навички безпечної поведінки, допомогти учням сформувати ціннісні орієнтири, необхідні для здорового та успішного способу життя.

Цей проект був створений з метою привернення уваги підлітків до визнання пріоритету здорового способу життя як основного чинника збереження і зміцнення здоров`я.


Здоров’язберігаючий проект

«Я здоров'я зберігаю, сам собі допомагаю»

Назва проекту: Здоров’язберігаючий проект «Я здоров'я зберігаю, сам собі допомагаю».

Мета проекту: становлення здорового способу життя (ціннісного мотиваційного, діяльнісного та поведінкового компонентів).

Цільова група:

  • учні 8-11 класів;
  • вчителі школи і класні керівники.

Учасники проектної команди:

  • шкільне самоврядування
  • педагог-організатор
  • практичний психолог
  • соціальний педагог
  • медична сестра
  • бібліотекар
  • адміністрація школи
  • батьки

Соціальні партнери:

  • представники соціальних служб
  • дитяча поліклініка центру первинної медико-санітарної допомоги № 4

Актуальність та проблема. У сучасних умовах наростаючого навантаження на нервову систему і психіку людини залишатися здоровими проблематично, якщо немає внутрішньої мотивації до здорового способу життя. Прийняття цінності здоров’я як домінанти орієнтує поведінку учнів на збереження і зміцнення здоров’я свого і оточення, успішно адаптуватися в соціальному просторі і як найповніше реалізувати себе у подальшому житті.

Чинники, що негативно спливають на стан здоров’я підлітків:

  • популярність малорухомого способу життя (комп’ютери, електронні ігри, перегляд телепередач тощо);
  • поширення серед учнів пасивних форм дозвілля, ризикованої поведінки та різних проявів залежності (вживання алкогольних напоїв, наркотичних речовин, куріння, лудо манія тощо);
  • дошлюбні ранні статеві стосунки, що негативно впливають на репродуктивне здоров’я та створює ризики розповсюдження соціально небезпечних інфекційних хвороб.

Задачі проекту:

  • формування поняття необхідності піклування за своїм здоров’ям, берегти його, вчитися бути здоровими;
  • прищеплювати любов до фізичних вправ, закалювання;
  • підвищувати грамотність учнів в питаннях укріплення свого здоров’я.


Етапи реалізації проекту

І етап Підготовка проекту

  1. Інформування учасників навчально-виховного процесу про проведення здоров’язберігаючого проекту
  2. Виявлення цільової соціальної групи
  3. Соціальне опитування про відношення до здоров’язберігаючих факторів

ІІ етап Забезпечення проекту

  1. Круглий стіл учасників та партнерів по визначенню плану дій.
  2. Складання й узгодження організаційного плану дій.

ІІІ етап Реалізація проекту

  1. Реалізація проекту згідно плану дій.
  2. Проведення вступного та вихідного моніторингу ходу проекту (анкетування, опитування, круглий стіл, інтерв’ю)

ІV етап Завершення проекту

  1. Захист презентацій, створених в ході реалізації проекту.
  2. Підведення підсумків на розширеному засіданні шкільного самоврядування спільно з представниками соціальних служб та шкільного батьківського комітету
  3. Відобразити результати проекту в шкільному інформаційному бюлетені.


Заходи проекту

№ з/п

Захід

Дата

Відповідальні

Результат

1

Інформування про здоров’язберігаючий проект «Я здоров'я зберігаю, сам собі допомагаю»

 

 

Інформованість громадськості про проект

2

Створення цільової групи, представниками якої є учні та вчителі

 

 

Створена команда

3

Анкетування учнів 8-11 класів з проблеми проекту

 

 

Анкети для опитування учнів, вчителів, батьків

4

Засідання круглого столу учасників, партнерів по визначенню плану дій

 

 

План дій та можливі варіанти рішення проблеми проекту

5

Організація і проведення інтернет-голосування в соціальній мережі «ВКонтакті»

 

 

  •     анкета-опитування «Здорове харчування»
  •     реалізація проблеми проекту шляхом використання сучасних технологій

6

Вікторина «Я можу сказати «Ні»

 

 

Виявлення рівня свідомого ставлення підлітків до свого здоров’я, та підви-щення мотивації

9

Виставка тематичної літератури в шкільній бібліотеці

 

 

Підвищення інтересу до здорового способу життя

7

Конкурс стіннівок

«Якщо не я, то хто?»

 

 

Демонстрація свого негативного ставлення до шкідливих звичок

8

Створення відеороликів «Шкідливі звички»

 

 

Розвиток творчого потенціалу учнів, підвищення здоров’язберігаючої мотивації

9

Конкурс на проведення кращої ранкової зарядки та фізкультхвилинок

 

 

Поліпшення якості та підвищення інтересу до виконання ранкової зарядки та фізкультхвилинок

10

Профілактична лекція «Здоровий спосіб життя»

 

 

Підвищення рівня обізнаності учнів в питаннях профілактики шкідливих звичок

11

Захист презентацій з проблеми проекту з використанням створених відеороликів

 

 

Ознайомлення з презентаціями як варіантом поліпшення здоров’язберігаючого середовища в житті школярів

12.

Підведення результатів проекту та їх відображення в інформаційному бюлетені школи

 

 

Ознайомлення з результатами проекту

 


Очікувані результати проекту:

  1. Підвищення мотивації до здорового безпечного способу життя, збереження та укріплення власного здоров’я.
  2. Залучення підлітків до практичних дій, які пов’язані зі здоров’язбереженням.
  3.  Прищеплювання любові до фізичних вправ та закалювання.
  4. Зацікавлення учнів в самореалізації особистості й ціннісного ставлення до здоров’я.


Висновки

 

Найбільшою цінністю у житті людини є здоров’я. Тому ми повинні формувати вміння і навички, які стосуються здорового та безпечного способу житті і потребують постійних багаторазових занять, мотивації підлітків на самоконтроль щодо виконання цих правил у побуті.

Основним завданням школи є забезпечення організації здорового способу життя всього колективу навчального закладу шляхом створення середовища, яке позитивно впливає на зміцнення здоров’я.

Необхідно враховувати й те, що до основних чинників здорового способу життя належить спосіб життя не лише окремої особистості, а й сім’ї, групи людей, суспільства. Тому важливо домогтися розуміння батьками основних ідей цього напрямку, адже саме вони найбільш зацікавленні в здоров’ї своїх дітей. Взагалі успішна реалізація цих завдань можлива тільки в активній співпраці з батьками та соціальними службами.

 

1

 

docx
Додано
24 вересня 2020
Переглядів
1248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку