Створивши даний проект, учні закріплюють не тільки отриманні знання та навички з інформатики, а й мають можливість дізнатися про коронавірус якомога більше, адже це означає захистити від захворювання і себе, і своїх близьких. В умовах пандемії COVID-19, яка охопила світ і Україну зокрема, ці знання є надзвичайно важливими.
ПРОЕКТ: COVID-19: НОВІ ВИКЛИКИ ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я
Тип проекту: інформаційний, творчий
Термін проекту: 5-6 уроків
Учасники проекту: учні 8 класів
Очікуваний результат: створений та оформлений засобами програми MS Word документ.
Мета: допомогти учням дізнатися більше про COVID-19, зрозуміти важливість соціальної дистанції та правил особистої гігієни, відпрацювати прийоми роботи в MS Word; закріпити навики введення, редагування та форматування тексту, роботи з таблицями, графічними об’єктами, самостійне створення документу, за вибраною темою;
розвивати структурно-логічну уяву при побудові текстового документу;
виховувати інформаційну культуру.
Завдання проекту:
• удосконалити інструментарій редактора MS Word;
• освоїти основні методи:
• редагування тексту, використання буферу обміну; робота з фрагментами тексту - виділення, копіювання, вилучення, вставляння, переміщення, пошук і заміна фрагментів тексту;
• зібрати наявні дані про коронавірус COVID19, узагальнити їх;
• уявити хронологію поширення коронавируса COVID19;
• знайти та привести приклади з історії, схожі з нинішньою ситуацією пандемії;
• форматувати текст; робота зі шрифтами; шаблони документів і робота з ними;
• використання таблиць у текстах; створення таблиць, редагування та форматування;
• робота з графічними об'єктами у середовищі текстового процесора; автофігури;
• робота з вбудованими об'єктами у середовищі текстового процесора; введення формул, побудова діаграм, створення структурних схем; структура документа; друкування документа.
• формувати інтерес до предмету;
• розробити та продемонструвати авторські поліграфічні продукти ;
Стислий опис.
Навчальний проект є дослідженням того, звідки взявся і як виглядає збудник COVID-19, які симптоми прояву у людини захворювання, викликаного новою коронавірусною інфекцією, а також діти з'ясовують, чи можна уникнути зараження коронавірусом і які методи профілактики COVID-19 слід застосовувати щодня.
Хід проекту:
Для мотивації навчальної діяльності при вивченні даної теми, учням оголошується, що результатом вивчення даної теми стане створення та захист індивідуальних проектів. В якості проектів можуть бути представлені буклети, брошури, прес-релізи, газети, рекламні плакати і т.д. Під час роботи над проектом контролюються та координуються проміжні етапи роботи (вибір теми, підбір матеріалу, графічних об’єктів, таблиць, тощо.)
Важливий етап роботи з проєктом є вибір теми. Кожен учень має обрати тему, яка реалізує індивідуальні особливості дитини та зацікавить інших учасників проекту. Учні повинні врахувати специфіку програми та підібрати матеріал, що відповідає вимогам, з якими учні ознайомлюються на початку вивчення теми.
Наступним важливим етапом створення проєкту є його реалізація за допомогою комп’ютерних засобів. Під час цього етапу учні закріплюють отримані знання та навички, використовують додатковий матеріал, отриманий з різних джерел. Працюючи над цим етапом роботи, діти удосконалюють свій досвід роботи з програмою, а також вчяться бути конкурентоспроможними у новій сучасній школі.
Під час захисту роботи учні звертають увагу на актуальність та новизну вибраної теми. Звертають увагу на оригінальність вибраної структури, описують проблеми, які виникли підчас створення проекту, та шляхи їх усунення і презентують власний проект.
На останньому етапі роботи відбувається обговорення даного проекту, учні висловлюють свої зауваження та рекомендації до кожного учнівського проекту, здійснюється оцінювання робіт.