Проєкт «Здорові діти – здорова нація». Одна з проблем сучасного життя під назвою “Покоління гаджетів" полягає в тому, що наші діти проводять весь свій вільний час за комп'ютерами та планшетами. Недостатність фізичної активності через надмірне захоплення комп'ютером та телебаченням у майбутньому приводить до різних хронічних захворювань, Тому ми ініціювали даний проєкт. Нашою метою було сформувати ставлення та спеціальні навички, необхідні для життєдіяльності учнів, спрямованих на створення і дотримання здорового способу життя, навчити учнів свідомо керувати власною поведінкою за будь-яких обставин, розвивати навички свідомого вибору здорового способу життя, сформувати вміння працювати з інформацією, поданою в різній формі; сприяти оволодінню інформаційними технологіями та формуванню навичок їх використання під час розв'язування практичних задач.
Вчитель інформатики Хромих В.П.
ПРОЄКТ З ІФОРМАТИКИ НА ТЕМУ
«ЗДОРОВІ ДІТИ-ЗДОРОВА НАЦІЯ»
Тип проєкту: дослідницький, творчий
Учасники проєкту: учні 6 класів
Термін проведення: 3-4 тижня
Цілі:
• навчальна: формувати вміння працювати з інформацією, поданою в різній формі; сприяти оволодінню інформаційними технологіями та формуванню навичок їх використання під час розв’язування практичних задач, формувати ставлення та спеціальні навички, необхідні для життєдіяльності учнів, спрямованих на створення і дотримання здорового способу життя, навчати учнів свідомо керувати власною поведінкою за будь-яких обставин, розвивати навички свідомого вибору здорового способу життя;
• розвивальна: розвивати комунікативні, організаторські, дослідницькі вміння й навички, пізнавальні інтереси, навики роботи на комп'ютері, розвивати в учнів за допомогою засобів навчальних предметів, що складають основи здоров'я як наукову галузь;
• виховна: виховувати уважність та відповідальність, інформаційну культуру , самостійність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Обладнання: проєктор, інтерактивна дошка, комп'ютери.
Програмне забезпечення: ПК з офісним пакетом програм і доступом до інтернету
Завдання:
• повторити та закріпити основні поняття програми PowerPoint: призначення комп'ютерної презентації; способи створення презентацій; правила роботи з комп'ютерними презентаціями;
• продовжувати формувати навички використання різних типів об'єктів (текст, графіка, діаграма, звук, відео) при створенні презентацій;
• формувати вміння демонструвати презентацію;
• розвивати образне мислення і зорову координацію;
• розвивати уважність, мислення і творчі здібності учнів при реалізації навального проєкту;
• формувати інтерес до вивчення комп'ютерних технологій;
• створювати умови для набуття досвіду самовизначення на етап вільного вибору практичного самостійного завдання;
Етапи виконання проєкту
I етап: Учні ознайомлюються з вступною презентацією вчителя, обговорюють запропоноване ключове та тематичні питання, обирають тему учнівського проєкту.
II етап: Учні об'єднуються у групи та планують роботу над проєктом:
І група -"Журналісти": шукають інформацію в Інтернеті про корисні продукти харчування, беруть інтерв'ю у сестри медичної та вчителів фізичної культури про вплив та правила дотримання ранкової гімнастики, обробляють отриману інформацію з досвіду інших людей, оформлюють результати своїх досліджень у вигляді комп'ютерних презентацій.
ІІ група - "IT-спеціалісти": складають пам'ятки для підлітків з рекомендаціями щодо правильного харчування, досліджують яким повинно бути харчування підлітків-спортсменів та пам’ятки з режимами дня школяра.
ІІІ група - "Дизайнери": розробляють інформаційні плакати та малюнки на тему проєкту, оформлюють куточок "Здорові діти-здорова нація", оформлюють бланки подяк за участь у проєкті.
ІV група - "Фотографи": висвітлюють всі етапи роботи інших груп над проєктом, фотографують процес захисту учнівських проєктів, приймають участь у художньому оформленні проєктів.
III етап: Ознайомлення з критеріями оцінювання учнівських проєктів.
IV етап: Консультації щодо роботи над проєктом.
V етап: Оцінювання учнівських робіт іншими учнями, вчителем, самооцінювання.
VI етап: Узагальнення роботи учнів над проєктом. Захист учнівських проєктів. Учні висловлюють свої зауваження та рекомендації до кожного учнівського проєкту.
Проєкт «Здорові діти – здорова нація». Одна з проблем сучасного життя під назвою “Покоління гаджетів” полягає в тому, що наші діти проводять весь свій вільний час за комп’ютерами та планшетами. Недостатність фізичної активності через надмірне захоплення комп’ютером та телебаченням у майбутньому приводить до різних хронічних захворювань, Тому ми ініціювали даний проєкт. Нашою метою було сформувати ставлення та спеціальні навички, необхідні для життєдіяльності учнів, спрямованих на створення і дотримання здорового способу життя, навчити учнів свідомо керувати власною поведінкою за будь-яких обставин, розвивати навички свідомого вибору здорового способу життя, сформувати вміння працювати з інформацією, поданою в різній формі; сприяти оволодінню інформаційними технологіями та формуванню навичок їх використання під час розв’язування практичних задач.