Проєкт " Запальний танок букв "

Про матеріал
Цей проект пропоную виконати на наслідувально-виконавчому рівні. Активна роль в ньому належить вчителю і батькам. Учні зуміють набратися досвіду спілкування, співпраці, співпереживання, узгодженості своїх потреб з інтересами і діями інших людей, можливо, навіть самостійно обирати необхідні засоби для досягнення результату діяльності. Проект пропонує використання міжпредметних зв’язків, самостійний вибір групами оформлення результатів роботи, а отже і виявлення нахилів учнів до певних предметів.
Перегляд файлу

 

 Проєкт        Запальний танок букв

Опис : image37611 клас  


Опис проекту

   Маленький учень тільки-но ступив на стежку пізнання захоплюючих сторінок першої навчальної книги -  « Буквар». Та хіба цікаво просто слухати, просто повторювати, просто запам’ятовувати. Щоб навчати дитину пізнавати незвідане, довести, що її праця необхідна всьому класові, що маленька краплинка цікавинок, зливаючись океан, творить захопливий танок букв і утворює абетку, я вирішила вчити учнів проектної діяльності.

   Цей проект пропоную виконати на наслідувально-виконавчому рівні. Активна роль в ньому належить вчителю і батькам. Учні зуміють набратися досвіду спілкування, співпраці, співпереживання, узгодженості своїх потреб з інтересами і діями інших людей, можливо, навіть самостійно обирати необхідні засоби для досягнення результату діяльності.

Проект пропонує використання міжпредметних зв’язків, самостійний вибір групами оформлення результатів роботи, а отже і виявлення нахилів учнів до певних предметів.

Учитель, звичайно, не повинен залишатись осторонь. Він допомагає групам у пошуку джерел, необхідних для роботи, координує процес діяльності, підтримує і заохочує, допомагає, аналізує …однак, не виконує роботу за дітей.

   На думку К. Д. Ушинського, вводячи дитину у світ читання, учитель вводить її « у світ народної думки, народного почуття, народного життя, народного духу. Тому вивчення рідної мови має бути одним з основних завдань школи, якщо ця школа служить народові»

.

                                                         

 

                                                                                Опис : 03_1_1

                                                Цілі проекту

  1. Допомогти учням навчитися читати, збагатити їх мовлення незнайомими словами.
  2. Вчити творчо і нестандартно розв’язувати навчальні проблеми, бути толерантними до іншої точки зору.
  3. Сприяти вихованню і розвитку компетентної особистості, орієнтуючись у мінливому навколишньому світі.

 

 

 

 

 

 

                        

              Завдання проекту

1. Поповнити знання учнів про букви і звуки  мовлення.

2. Розширити знання про жанри літератури.

3. Розвивати творчі здібності, уяву, образне мислення, фантазію.

4. Залучити до пошуку цікавих думок.

5. Вчити знаходити відповіді на проблеми і запитання.

6. Викликати інтерес до рідного слова, літератури.

7. Розширювати і збагачувати мовний запас.

 

 

 

 

                                    

 

 

 

 

 

 

Опис методів проекту

1. Курс лекцій для батьків (проводиться кожної чверті).

2. Оформлення букви (декоративний малюнок, аплікація).

3. Добір слів, тлумачення їх, малюнки, аплікації до них.

4. Мовні ігри, загадки, жарти, прислів’я, приказки, ребуси.

5. Свято Букваря.

 

 

 

 

                                                  


План заходів проекту

№п/п

Назва заходу

Термін виконання

Виконавці

Ресурси

1.

Лекції для батьків

Вересень

Грудень

Березень

Квітень

Вчитель,

батьки

 

2.

Оформлення альбому

 

Батьки,

діти

Альбом

3.

Оформлення букви

Квітень

 

Батьки,

діти,

вчитель

Кольоровий папір,

картон

4.

Перетворення букви у тварину (трудове навчання)

Грудень

2020

Вчитель,

учні

Робота з пластиліном

5.

На уроках навч. гр. списуємо, аналізуємо, читаємо, слухаємо, фантазуємо…

Весь букварний період

Вчитель,

учні

Буквар,

зошити,

сюжетні малюнки

і т.д.

6.

Презентація

Свято Букваря

Кінець травня

2021

Батьки,

вчитель,

учні

Подарунки

для дітей

від Букварика

 

 

 

 


Цільові групи

                             1.Учні першого класу

                             2. Їхні батьки

 

 

 

                  


Аналіз проектних ризиків

Ризики

Усунення, пом’якшення

Байдужість батьків до проблеми

оволодіння учнями грамотою,

правильними навичками читання і письма

      0                         5                     10

 

Індивідуальні бесіди з батьками “Як навчити дитину працювати”

 

      0              3                                   10

Низька мотивація дітей до оволодіння

навиками читання і письма

 

 

      0                     4                          10

 

Використання на уроках казкових героїв. 

 

       0       2                                        10

 

 


Термін реалізації проекту

 

Початок реалізації проекту: 2 вересня 2013р.

Дата завершення проекту: 25 травня 2014р.

 

Тип за характером контактів: внутрішній.

Тип за складом учасників: колективний.

Тип за мірою реалізації міжпредметних зв’язків: міжпредметний.

Тип за тривалістю виконання : середньостроковий.

Тип за результатом діяльності: інформаційно-ігровий.

 

 

                       

 


Висновки

Проект життєздатний.

Рівень життєздатності проекту: достатній.

Проект може допомогти учням оволодіти навичками читання, каліграфічного письма, розвитку мовлення; виховати активного творця. 

 

 

 

 

 

                                            

 

 

doc
Додано
20 квітня 2023
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку