Розвиток навичок співу, виразного читання, активного сприймання музики, виховування естетичного почуття, смаку, образно – музичних навичок; виховування любові до української культури, усної народної творчості, тісного зв'язку з сучасністю, потребами сьогодення.
ПРОЕКТ «Зима – чарівниця»
Підготував
вчитель музики та ритміки :
I етап Передпроектна підготовка
Проектна група
Об’єкт дослідження: зимові свята, традиції та обряди українського народу.
Керівник проекту: вчитель музики та ритміки.
Тема проектної роботи: « Зима – чарівниця»
Завдання:
1. Сприяти особистісному розвитку учнів і збагаченню їхнього емоційно
- естетичного досвіду ;
2. Формувати соціально – життєву компетенцію ;
3. Розвивати чуттєво – емоційне сприйняття на основі опрацювання
мистецьких творів ( музика, хореографія, драматизація, образотворча
діяльність ) .
Тип проекту: груповий, довгостроковий, творчій.
Актуальність проекту: розвиток навичок співу, виразного читання, активного сприймання музики, виховування естетичного почуття, смаку, образно – музичних навичок; виховування любові до української культури, усної народної творчості, тісного зв’язку з сучасністю, потребами сьогодення.
Очікувані результати: досвід роботи в колективі, участь дітей в творчій роботі та розвиток творчих здібностей учнів, активної зацікавленості у музичній діяльності. Розвиток соціально комунікативних навичок. Виховання високих моральних якостей: національної самосвідомості, формування естетичних смаків, культури поведінки.
II етап Творча робота
1. Конкурс на краще, виразне читання віршів: « Скоро, скоро новий рік»
2. « Ой хто, хто Миколая любить»
3. Новорічне свято « Несподіванка в новорічну ніч»
4. Конкурс колядок щедрівок « Коляд, коляд, колядниця.»
5. Відкритий урок ритміки « Чарівна зимова скринька»
6. Конкурс малюнків «Зимовий вернісаж»
7. Підсумкова виставка кращих робіт.
Мета: формування вмінь орієнтуватися в потоці інформації, навичок виразного читання та співу; виховання поваги до народних звичаїв та традицій, любові до музичної діяльності,корекція естетичного сприймання на основі розвитку емоційної чутливості; розширення кола уявлень про навколишню дійсність за допомогою музичних,літературних та художніх творів.
План роботи
Учасники творчої роботи
III етап Подання отриманих результатів
Мета: проаналізувати роботу проектної групи; залучити дітей до участі в публічному представлені результатів своєї роботи; розвивати творчі здібності учнів; сприяти розвитку діалогічного мовлення на основі використання віршованих творів; корекція наочно – образної пам’яті музично – ритмічними засобами.
План роботи
Етапи проекту |
Термін проведення |
Діяльність учнів |
Діяльність вчителів |
Відповідальні |
Передпроектна робота |
|
Знайомство учнів з проектом.
Створення творчої групи. |
Створення позитивної мотивації участі в проекті. Написання сценаріїв. |
|
II. Творча робота |
|
Вивчення віршів та віршованого діалогічного мовлення на пам'ять .
Вивчення пісенного матеріалу , як в колективі , так і індивідуально на заняттях гуртку « Нотка».
Індивідуальні заняття у танцювальному гуртку « Грація».
Участь в оформленні кабінету музики , актового та спортзалу.
|
Підбір музичного матеріалу до конкурсів та свят.
Розучування пісенного матеріалу до новорічних та обрядових свят.
Підбір та вивчення танців до участі в проекті.
Оформлення кабінету музики, актового та спортзалу. |
|
|
|
Малювання на задану тему. |
Підготовка та проведення конкурсу малюнків.
Проведення виставки малюнків.
Виконання дорослих персонажів на святах. |
|
III. Подання отриманих результатів |
|
Участь в проведенні захисту проекту:
- Конкурсу віршів « Скоро,скоро новий рік» - « Ой хто,хто Миколая любить» - Новорічного свята « Несподіванка в новорічну ніч» - Конкурсу щедрівок та колядок - Відкритого уроку ритміка «Чарівна зимова скринька» - Конкурсу та виставки малюнків «Зима - чарівниця». |
Організація та проведення захисту проекту у вигляді конкурсів, свят та виставки. Оформлення презентації. |
|