ПРОЕКТ «Зима – чарівниця».

Про матеріал

Розвиток навичок співу, виразного читання, активного сприймання музики, виховування естетичного почуття, смаку, образно – музичних навичок; виховування любові до української культури, усної народної творчості, тісного зв'язку з сучасністю, потребами сьогодення.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ     «Зима –  чарівниця»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Підготував

                                              вчитель музики   та ритміки :       

 

 

 

              I етап    Передпроектна підготовка

 

Проектна група

  • учні 1-4, 5-9 класів
  • вчитель музики та ритміки

 

Обєкт дослідження:  зимові свята, традиції та обряди українського народу.

Керівник проекту:  вчитель музики та ритміки.

Тема проектної роботи: « Зима – чарівниця»

Завдання:

1. Сприяти особистісному розвитку учнів і збагаченню їхнього емоційно

-  естетичного досвіду ;             

2. Формувати соціально – життєву компетенцію ;

3. Розвивати чуттєво – емоційне сприйняття на основі опрацювання        

мистецьких творів ( музика, хореографія, драматизація, образотворча

діяльність ) .

Тип проекту: груповий, довгостроковий, творчій.

Актуальність проекту: розвиток навичок співу, виразного читання, активного сприймання музики, виховування естетичного почуття, смаку, образно – музичних навичок; виховування любові до української культури, усної народної творчості, тісного зв’язку  з сучасністю, потребами сьогодення.

Очікувані результати: досвід роботи в колективі, участь дітей в творчій роботі та розвиток творчих здібностей учнів, активної зацікавленості у музичній діяльності. Розвиток соціально комунікативних навичок. Виховання високих моральних якостей: національної самосвідомості, формування естетичних смаків, культури поведінки.

 

 II етап   Творча робота

   1. Конкурс на краще, виразне читання віршів: « Скоро, скоро         новий рік»

    2.  « Ой хто, хто Миколая любить»

         3.  Новорічне свято « Несподіванка в новорічну ніч»

        4. Конкурс колядок щедрівок « Коляд, коляд, колядниця.»

        5. Відкритий урок ритміки « Чарівна зимова скринька»

        6.  Конкурс малюнків «Зимовий вернісаж»

       7. Підсумкова виставка кращих робіт.

Мета: формування вмінь орієнтуватися в потоці інформації, навичок виразного читання та співу; виховання поваги до народних звичаїв та традицій, любові до музичної діяльності,корекція естетичного сприймання на основі розвитку емоційної чутливості; розширення кола уявлень про навколишню дійсність за допомогою музичних,літературних та художніх творів.

 План роботи

  1. Розподіл учнів за творчими групами

 

  1. Підбір музичного та художнього матеріалу
  2. Опрацювання підібраного матеріалу
  3. Підготовка оформлення матеріалу для кабінета музики, актового та спортзалу, костюмів для проведення свят.

 

Учасники творчої роботи

  • учні 1 – 4 , 5 - 9 класів
  • вчитель музики та ритміки

 

 

          III етап   Подання отриманих результатів

Мета: проаналізувати роботу проектної групи; залучити дітей до участі в публічному представлені результатів своєї роботи; розвивати творчі здібності учнів; сприяти розвитку діалогічного мовлення на основі використання віршованих творів; корекція наочно – образної пам’яті музично – ритмічними засобами.

 План роботи

  1. Підготовка матеріалу до  презентації проекту
  2. Проведення презентації проекту
  3. Ознайомлення з матеріалами проекту « Зима – чарівниця»
  4. Аналіз роботи проведеної протягом проектного періоду , оцінка роботи в цілому.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Етапи   проекту

 

Термін проведення

 

Діяльність учнів

 

Діяльність       вчителів

 

Відповідальні

 

 

  1.  

Передпроектна

робота

 

 

Знайомство учнів з проектом.

 

Створення творчої групи.

 

Створення позитивної мотивації участі в проекті.

Написання сценаріїв.

 

 

II. Творча робота

 

 

Вивчення віршів  та віршованого діалогічного мовлення на пам'ять .

 

 

Вивчення пісенного матеріалу , як в колективі , так і індивідуально на заняттях гуртку     « Нотка».

 

 

 

 

Індивідуальні заняття у танцювальному гуртку « Грація».

 

Участь в оформленні кабінету музики , актового та спортзалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбір музичного матеріалу до конкурсів та свят.

 

 Розучування пісенного матеріалу  до новорічних та обрядових свят.

 

 

 

Підбір та вивчення танців до участі в проекті.

 

Оформлення кабінету музики, актового та спортзалу.

 

 

 

Малювання на задану тему.

Підготовка та проведення конкурсу малюнків.

 

Проведення виставки малюнків.

 

Виконання дорослих персонажів на святах.

 

 

III. Подання        отриманих результатів

 

 

Участь в проведенні захисту проекту:

 

- Конкурсу віршів              « Скоро,скоро новий рік»

- « Ой хто,хто Миколая любить»

- Новорічного свята        « Несподіванка в новорічну ніч»

- Конкурсу щедрівок та колядок

- Відкритого уроку ритміка «Чарівна зимова скринька»

- Конкурсу та виставки малюнків «Зима - чарівниця».

 

Організація та проведення захисту проекту у вигляді конкурсів, свят  та виставки.

Оформлення презентації.

 

 

docx
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку