Мета та завдання: Поглиблювати знання школярів про важливість збереження і зміцнення власного здоров’я як основи щастя людини;Формувати поняття, що здоров’я значною мірою залежить від способу життя;З’ясувати значення здоров’я у житті людини;Прищеплювати учням елементарні навички здорового способу життя;Учити здійснювати проектну діяльність на основі досліджень;Виховувати відповідальність за своє здоров’я.
Мета: 1. Використання проектної діяльності як методу самопідготовки.2. Формуваннятворчих та дослідницьких навичок школярів у позаурочній роботі.3. Організація творчої та дослідницької діяльності вчителів.4. Навчити дітей користуватися засвоєнними вміннями та навичками самостійно.5. Розвиток в учнів комунікативних навичок, уміння працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника і т. ін.), долати конфліктні ситуації.6. Підвищити рівень відповідальності учня за виконаний обсяг роботи.7. Перетворити традиційну аудиторію у відкритий навчальний простір, в якому учні рухаються у власному темпі.
Завдання: 1. Фотовиставка "Я- серце своєї сім'ї" 2. Створення інтерактивного куточку "Моя сім'я чекає свято"3. Створення макету зміни сезонів "Осінь –зима" на прикладі різдвяного вінка.4. Виготовлення сюжетних композицій для вистави "Веселий борщик"5. Конструювання та розміщення годівничок" Смачний сюрприз для птахів" 6. Зустрічання весни " Втоми ми не знаємо, весну зустрічаємо!"7. Підготовка привітання та листівок до 8 березня " Прийми тепло душі моєї"8."Великодня мозаїка"9. Акція "Відтворюємо легені світу"10. Мандрівка " Пізнаємо свій край"
Мета та завдання: Ознайомити учнів з видами та назвами птахів; Виховувати спостережливість, дбайливе ставлення до природи; Розвивати арифметичні навички під час обліку птахів, які прилітали протягом дня до годівнички;Виготовлення годівничок для зимуючих птахів; Розучити пісні, вірші та загадки про птахів.
Тип проекту: довготерміновий, частково – пошуковий, дослідницький. Мета: поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, про важливість і значення кожної з них;розширити знання дітей про професії;розвивати допитливість, зв’язне мовлення; виховувати сумліннне ставлення до праці, повагу до людей праці.
Завдання і очікувані результати:діти усвідомлюють, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею;в майбутньому в школярі, прагнуть сумлінно працювати;розвивається працьовитість школярів, віра у свої сили та бажання здобувати знання. Підготовка:збір інформації, перегляд літератури, сторінок Інтернету;збір малюнків, загадок, прислів’їв, фото з теми;відвідування організацій та закладів, які проведуть екскурсію по своєму закладу;обговорення матеріалу і написання творів «Ким мрію я бути».
ЗАВДАННЯ: Розвивати мовлення, мислення, пам’ять, увагу, сенсорні здібності, дрібну моторику, креативність, фантазію та творчу уяву вихованців. Ознайомлювати з кольорами, їх відтінками, формою та величиною. Виховувати естетичний смак, сприяти створенню позитивного емоційного настрою. Мотивувати стійкий інтерес до образотворчої діяльності. Використовувати інноваційні форми роботи з дітьми шкільного віку. Залучати до співпраці батьків.
Мета : Вчити дітей працювати в колективі. Стимулювати процес саморозвитку та саморегуляції учнів. Формувати самостійність, впевненість в собі. Виробляти уміння та навички в керуванні своїми емоціями та протистояти стресам. Допомога у виборі професії. Виховання шанобливого ставлення до родини. Виховання поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй. Залучати до виховної роботи батьків.
Завдання:1. Участь та проведення масових загальношкільних та класних заходів.2. Проведення родинних свят та круглих столів з батьками класу.3. Створити умови для формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позакласної й іншої діяльності.4. Активізувати роботу батьків та батьківського комітету.5. Розвиток умінь працювати в команді.6. Розвивати кругозір учнів за допомогою туристичних подорожей та екскурсій
Мета: Познайомити дітей з розмаїттям видів створення красивого дитячими руками;Мотивувати дітей пізнавати нове, цікаве, корисне і застосовувати ці вміння в практичних діях;Розвивати зосередженість, уважність, цілеспрямованість, увагу, пам’ять, дрібну моторику, наполегливість та естетичний смак у вихованців.