ПИТАННЯ №1: Чи знаєте ви, що тільки кіномистецтво має такий вид мистецтва,як фотографічна зйомка кінозображення, анімація та монтаж?ПИТАННЯ №2: Чи впевнені ви, що індустрія кінематографа впливає на розвиток і виховання підростаючого покоління?ПИТАННЯ №3: Чи можна стверджувати, що музика і кіно мають нерозривний взаємозв`язок?
Виконай творчі завдання. ПОРІВНЯТИ:особливості поєднання різних видів мистецтв в кінематографі; визначити головну мету кіномистецтва;як музика допомагає зобразити і передати образ головної думки, головних героїв в кіно;СТВОРИТИ:зняти документальній репортаж за темою: «Історія рідної школи»;хронологічний фоторепортаж: «40 років по тому…»відзняти рекламний ролик за темою: «Шкільні роки – незабутні роки». відзняти відеоролік на тему: «Жахливий сон учня»;пригодницький відеофільм на тему:«Як це було…», спогади про шкільні роки
Для успіху треба об`єднатися в групи. ГРУПА №1 ДОКУМЕНТАЛІСТИЗАВДАННЯ: Зняти документальній репортаж за темою: «Історія рідної школи». Створити хронологічний фоторепортаж: «40 років по тому…»ГРУПА №2 КОМЕДІЙНИЙ ЖАНРЗАВДАННЯ: Відзняти рекламний ролик за темою: «Шкільні роки – незабутні роки».