МУЗИКА В КІНОУчительська презентація на тему: МУЗИКА В КІНО
Номер слайду 2
ПИТАННЯ №1: Чи знаєте ви, що тільки кіномистецтво має такий вид мистецтва,як фотографічна зйомка кінозображення, анімація та монтаж?ПИТАННЯ №2: Чи впевнені ви, що індустрія кінематографа впливає на розвиток і виховання підростаючого покоління?ПИТАННЯ №3: Чи можна стверджувати, що музика і кіно мають нерозривний взаємозв`язок?
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Шановний 5-ти класник, поміркуй: ЛЮДИ ПРИХОДЯТЬ В КІНО, ЩОБ РОЗДІЛИТИ ОДНУ І ТУ Ж МРІЮ. Дай відповіді на такі питання: Які види поєднує в собі кіномистецтво?Які жанри кінематографа тобі відомі?В чому полягає основна мета кінематографа?
Номер слайду 5
Виконай творчі завдання. ПОРІВНЯТИ:особливості поєднання різних видів мистецтв в кінематографі; визначити головну мету кіномистецтва;як музика допомагає зобразити і передати образ головної думки, головних героїв в кіно;СТВОРИТИ:зняти документальній репортаж за темою: «Історія рідної школи»;хронологічний фоторепортаж: «40 років по тому…»відзняти рекламний ролик за темою: «Шкільні роки – незабутні роки». відзняти відеоролік на тему: «Жахливий сон учня»;пригодницький відеофільм на тему:«Як це було…», спогади про шкільні роки
Номер слайду 6
Для успіху треба об`єднатися в групи. ГРУПА №1 ДОКУМЕНТАЛІСТИЗАВДАННЯ: Зняти документальній репортаж за темою: «Історія рідної школи». Створити хронологічний фоторепортаж: «40 років по тому…»ГРУПА №2 КОМЕДІЙНИЙ ЖАНРЗАВДАННЯ: Відзняти рекламний ролик за темою: «Шкільні роки – незабутні роки».
Номер слайду 7
ГРУПА №3 ПРИГОДНИЦЬКИЙ ЖАНРЗАВДАННЯ: Створити пригодницький відеофільм на тему:«Як це було…», спогади про шкільні роки. ГРУПА №4 ЖАНР ЖАХІВЗАВДАННЯ: Відзняти відеоролік на тему: «Жахливий сон учня», особливо звернути увагу на добір музичного супроводу.
Номер слайду 8
БАЖАЮ ВАМ УСПІХУ!!!ВИ ЗМОЖИТЕ…Пізнати загадковий світ кіномистецтва, познайомитися зновими жанрами в кіно. 2. Опанувати навики ІКТ технологій.3. Розкрити творчий потенціал.4. Навчитися прислуховуватися до інших, приймати колективні рішення.