Вхідне анкетування на початку проекта. ПИТАННЯ №1: Чи знаєте ви, що вокальна і інструментальна музика відноситься до професійної музики?ПИТАННЯ №2: Чи впевнені ви, що на образ музичного твору впливають використання різних засобів музичних виразностей?ПИТАННЯ №3: Чи можна стверджувати, що інструментальна і вокальна музика не мають відмінностей між собою?
Шановний 5 – ти класнику,поміркуй: Музика – це мова, яку розуміє лише душа, але душа ніколи не зможе її перевести на іншу мову. Дай відповіді на такі питання: Чи знаєте ви, основні відмінності між вокальною та інструментальною музикою?Як можна виконувати вокальну музику?Які існують види інструментальної музики?
Виконай творчі завдання. ПОРІВНЯТИ: Особливості звучання вокальної і інструментальної музики, а саме, визначити основні елементи виразності музичної мови: соло, ансамблю, хору, оркестру. Роботу виконати у вигляді презентації, добрати відеофайли. СТВОРИТИ: Творчі групи, які проведуть: «Музичний Брейн - Ринг», які проведуть, чим подібні і чим відрізняються вокальні твори від інструментальних творів.
Для успіху треба об`єднатися в групи. ГРУПА №1 ВОКАЛІСТИЗАВДАННЯ: Добирають інформацію про особливості вокальної музики. Створюють музичну картатеку з різними видами вокального співу:соло, дует тріо, ансамбль, хор. Обдаровані діти можуть окремо підготувати вокальні номери та виконати їх. ГРУПА №2ІНСТРУМЕНТАЛІСТИЗАВДАННЯ: Добирають інформацію про особливості інструментальної музики. Створюють музичну картатеку з різними видами інструментальних творів:соло, дует тріо, ансамбль, оркестр. Обдаровані діти можуть окремо підготувати інструментальні номери та виконати їх.