Проєктна робота "Бізнес-план власного підприємства"

Про матеріал
При вивченні теми "Взаємодія громадян і держави в длсягненні суспільного добробуту" на уроці громадянської освіти (практичне заняття) необхідно навчити дітей створити бізнес - план власного підприємства, що може стати запорукою успішної трудової діяльності здобувачів освіти в майбутньому. Це зразок учнівської роботи, яка може стати в пригоді вчителю як зразок.
Перегляд файлу

Студія дизайнерського одягу «New Star»

Бізнес-план

Проєктна робота з громадянської освіти учениці 10 класу

Яшної Поліни

Керівник: учитель Чумаченко Л.Д.

Дата розроблення: 06.05.2020

Термін реалізації: 2 роки

У наш час почати свою справу під силу багатьом. Майже кожна раціональна людина прагне працювати на себе. Існує багато бізнес-ідей, щоб почати свою справу з невеликим стартовим капіталом. Один з таких варіантів-відкрити дизайн-студію одягу, а чому б і ні? Сьогодні ця сфера, вельми популярна серед представників як слабкої, так і сильної статі. Багато хто мріє бути на сторожі моди і готові старанно працювати на благо краси. Тому для когось відкриття дизайн-студії одягу, може стати першим кроком на великому шляху. До того ж, якщо все правильно організувати, поєднуючи з творчим підходом, то можна отримати досить прибутковий бізнес.

Одяг — товар, який необхідний у всі часи для будь-якої категорії осіб, особливо для жінок, для яких одяг часто є її уособленням і способом життя. Сьогодні одяг повинен відповідати стандартам якості, тенденціям моди, в магазинах повинен бути великий асортимент, який може забезпечити вибір для покупців. А щоб «з нуля» відкрити таку студію, нам не обійтися без бізнес-плану.

 

https://istitutodimoda.it/images/homepage/corsi-estivi-treviso-fashion-school.jpeg

 

Пункт 1 (Вступ)

До виготовлення і продажу я пропоную дизайнерський одяг і аксесуари до нього ручної роботи. Головні завдання мого бізнесу — це, звісно, отримати прибуток і задовольнити потреби людей. Завдання кожного із нашої команди — виконувати якісно свою роботу і отримувати від цього задоволення та прибуток.

https://342031.selcdn.ru/rusplt/20/30/djsfhkjdhfkjdh.jpg

Пункт 2 (Продукт)

Призначення нашого одягу — висвітлення моди і стилю сучасного світу, а також, звичайно, радувати око власників. Наші вироби відрізнятимуться від інших високою якістю і неповторним шармом кожного предмету гардеробу. Ми самі будемо виготовляти наш продукт, тож я особисто зможу проконтролювати і перевірити якість виробів.

Якщо говорити про процес виробництва, то спочатку зароджуються ідеї. Починається підготовка до втілення їх у життя. Модельєр-дизайнер їх втілить у вигляді ескізу і моделі товару. Потім йде закупка тканин і усіх необхідних деталей для реалізації ідей. Після цього швеї мають пошити одяг, який потім розміститься в магазині.

Пункт 3 (Сировина і обладнання)

Сировина буде купуватися магазинах, які спеціалізуються на тканинах, бо замовлятися через інтернет. Країни, які імпортують найбільш якісні тканини — це  Китай, США, Індія (перше місце у світі за випуском бавовняних тканин), Японія (світовий лідер за випуском шовкових тканин), Німеччина., також, досить висока якість у тканин з Туреччини, Польщі та Білорусі.

Не можна не згадати і про обладнання, необхідне для функціонування такого підприємства. Спершу, нам потрібні меблі (столи і стільці для роботи, гарні і зручні крісла, вітрини, стелажі, дзеркала, манекени, вішалки для одягу та занавіски. Не можна обійтися і без техніки (комп`ютери, швейні машинки, камери відео нагляду для безпеки, каса для продажу товару). Кошти на все це можна взяти у банку і по мірі заробітку — віддавати, або попросити допомоги у спонсорів + власні кошти. Купити все обладнання можна як у спеціальних магазинах, так і в інтернеті.

 

https://budvtemi.com/wp-content/uploads/2017/02/2917_0.jpg

Саму студію найкраще розмістити центрі міста, де буває багато людей, а отже, і потенціальних покупців. Приміщення для роботи і продажу мають бути просторі і світлі. У них має бути достатньо як денного, так і штучного світла. Уся колірна палітра має поєднуватись між собою. Висота стель повинна бути від 2,5 метрів. Має бути електромережа і кондиціонування. Основний зал повинен бути відділений від підсобних кімнат. При організації внутрішнього простору треба виключити появу «лабіринтів», відвідувач повинен легко орієнтуватися, швидко знаходити потрібну річ. Примірочні кабінки треба розмістити на видному місці, щоб не доводилося їх довго шукати. У такому приміщенні має бути приємно і зручно знаходитись, працювати, творити.

https://burobiz-a.akamaihd.net/uploads/images/6487/large______________________.jpg

http://www.formpro.spb.ru/wp-content/uploads/2018/09/Lady-Grand-VP_102.jpg

Пункт 4 (Персонал)

Це виробництво вимагає від робітників наявність смаку, вміння аналізувати сучасні тенденції, наявність навичок роботи із матеріалом та обладнанням, бути майстром своєї справи. Кожен новий працівник заповнює анкету (повідомляє про  свою попередню трудову діяльність, вказує освіту, адресу, особисті дані), підписує трудову угоду та інші документи, щоб я, як директор була упевнена у своєму персоналі. Я гадаю, що для моєї компанії буде достатньо не більше 10 членів команди, але таких які знаються у цій сфері, зацікавлених у своїй справі, наполегливих і роботящих. На роботу братиму уже добре навчених людей, адже це буде менш енерго- і ресурсозатрантно, аніж вчити персонал самостійно.

Кожен працівник буде мати свої завдання. Щодо складу робітників, то я буду директором (керуватиму роботою і вноситиму деякі корективи чи пропонуватиму ідеї), модельєр-дизайнер на основі сучасних тенденцій і ідей створюватиме ескізи і модем одягу, а швеї (3 чоловік буде достатньо) будуть втілювати усі задумки на папері. Завдання продавців-консультантів (2 чоловік) — зацікавити покупців у продукції і продати товар. Охоронець буде стежити за порядком у студії.

https://pls52.com/wp-content/uploads/2019/09/bg_reviews-resize-min.jpg

Пункт 5 (Менеджмент)

Щоденні завдання управління — це здійснення впливу на процес шляхом прийняття рішень. При цьому застосовуються різноманітні засоби і методи впливу на усі процеси, що відбуваються на підприємстві.

Я планую зі своєю командою проводити щоденні збори перед початком роботи, на яких ми будемо обговорювати усі важливі аспекти роботи на день і робити аналіз діяльності.

Окремі відділи мають бути,адже це першооснова особистого простору кожного «творця». В одному відділі приміщення буде працювати дизайнер, в іншому — швеї і т.д. Також, окремо має бути відділ із магазином нашої продукції.

 

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=607b969d3d596d85e9d81cdc8bb6f209&n=13

 

 

Пункт 6 (Маркетинг)

Основні покупці одягу — жінки. Вік покупців становить 15-60 років. Більшою популярністю користуються магазини середнього цінового сегмента, адже усі хочуть одягатися добре і не переплачувати за це величезні суми. Найбільш бажаним видом одягу серед жінок є сукні (як звичайні, так і вечірні). Їх різноманіття вражає своєю кількістю, а отже, не залишать байдужими наших клієнток.

Ціну будемо встановлювати, унаслідок аналізу матеріалів і роботи нашої студії, тож кожна клієнтка зможе обрати одяг чи аксесуари собі «по душі». Придбати товар можна буде як у самому магазині, так і в режимі онлайн (інтернет-магазин).

 

https://ilovehandmade.ru/wp-content/uploads/2019/07/4a1370c76437fb8c0965ae21aa7172ed.jpg

 

Пункт 7 (Юридичні аспекти бізнесу)

Цей проект — це приватне підприємство, що виробляє предмети споживання (одяг). Код КВЕД 47.71. - «Торгівля роздрібна одягом в спеціалізованих магазинах». Наступний крок - подача заяви на застосування системи оподаткування ЕНВД або ССО.

Інші необхідні документи та дозволи:

  • Свідоцтво про внесення до загального торгового реєстру;
  • Довідка про взяття на облік в податковій службі;
  • Висновки від Держспоживнагляду (для отримання потрібно забезпечити Протипожежний захист, розробити план евакуації);
  • Договір про утилізацію сміття;
  • Розрахунковий рахунок;
  • Реєстрація контрольно-касового апарату у податковій службі;
  • Санітарні книжки для працівників.

Здорові та безпечні умови праці зобов'язані забезпечити роботодавець, його адміністрація.

Згідно ст. 212 ТК роботодавець зобов'язаний забезпечити:

  • Безпеку працівників при експлуатації будівель, споруд, обладнання, здійсненні технологічних процесів, а також застосовуваних у виробництві інструментів, сировини і матеріалів;
  • Відповідні вимогам охорони праці умови праці на кожному робочому місці;
  • Режим праці та відпочинку працівників відповідно до трудового законодавства і іншими нормативними правовими актами, що містять норми трудового права;
  • Придбання та видачу за рахунок власних коштів спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту, знешкоджуючих засобів, що пройшли обов'язкову сертифікацію або декларування;
  • Навчання безпечним методам і прийомам виконання робіт і надання першої допомоги потерпілим на виробництві, проведення інструктажу з охорони праці, стажування на робочому місці і перевірки знання вимог охорони праці;
  • Недопущення до роботи осіб, які не пройшли в установленому порядку навчання та інструктаж з охорони праці, стажування та перевірку знань вимог охорони праці;
  • Організацію контролю за станом умов праці на робочих місцях, а також за правильністю застосування працівниками засобів індивідуального та колективного захисту.

 

https://www.romancatholicman.com/wp-content/uploads/2019/09/CheckBox.jpg

 

Пункт 8 (Основні засоби виробництва)

Студія і земля, на якій вона розташована відноситься до нерухомого майна. Для його захисту будуть встановлені камери відео нагляду та найнятий охоронець. Аренда приміщення буде виплачувати щомісячно.

Пункт 9 (Фінанси)

У кожному бізнес-плані має бути розділ з розрахунками очікуваних прибутків і витрат фірми. Тут треба визначити, якими реально будуть витрати і ваші прибутки. Оцінювати треба скептично, адже зазвичай витрати є більшими, а прибутки - меншими ніж заплановані.

Щоб зробити точний розрахунок, скільки коштує відкрити магазин одягу, враховуємо всі, навіть найдрібніші, витрати.

Капітальні вклади:

  • Реєстрація ІП, оплата держмита - приблизно 13 $;
  • Відкриття розрахункового рахунку - 16 $;
  • Оформлення довідок та дозвільних документів - в районі 250-300$;
  • Виготовлення друку - 15-17 $;
  • Оренда на три місяці вперед - 3000 $;
  • Ремонт і обробка - 2500 $;
  • Виготовлення та монтаж вивіски - 500-600 $;
  • Друк рекламних матеріалів (наклейки на вікна, банери, плакати) - 100 $;
  • Придбання обладнання - 3500 $;
  • Закупівля товару - 8000-9000 $.

Разом на відкриття бізнесу доведеться затратити 19 тис. $

Заздалегідь сплануємо щомісячні поточні витрати:

  • Орендна плата - 1000 $;
  • Податки, комунальні платежі - 150-200 $;
  • Зарплати - 3000 $;
  • Придбання речей для реалізації - 3000-3500 $.

Щомісяця підприємство витрачає приблизно 7500 $.

Виручка в перші місяці - в районі 9000-10000 $.

Чистий прибуток - 1500-2500 $.

Висока якість продукції та обслуговування, активне просування дозволять окупити справу від 10 місяців до року.

Оцінка ризиків

Щоб проект втримався на плаву за будь-яких обставин, заздалегідь треба продумати всілякі ризики і способи боротьби з ними.

  • Підвищення собівартості продукції. Це призведе до підвищення відпускних цін. Щоб уникнути відтоку клієнтів треба формувати у них лояльність до фірми, пропонувати знижки постійним покупцям, стежити за якістю обслуговування. Тоді незначне підвищення вартості не викличе падіння реалізації.
  • Поява поблизу прямого конкурента, тобто закладу, практично ідентичного вашому по асортименті й ціновій політиці. Кращий спосіб боротьби з цим — створення унікальної торговельної пропозиції. Це можуть бути ексклюзивні речі, цікавий відділ з аксесуарами, акції розпродажу.
  • Зниження популярності товару. Щоб не опинитися заваленими непотрібними речами, треба стежити за модними тенденціями, тематичними статтями та виставками. В ідеалі слід передбачати ті чи інші модні течії, першими пропонуючи відповідний продукт.
  • Сезонне падіння попиту і продажів. До «не сезон» варто готуватися заздалегідь, влаштовуючи розпродажі і акції, щоб покрити поточні витрати.
  • Зміна вартості оренди простору. Вплинути на даний момент практично неможливо. Якщо нова ціна виявиться недоцільною, повинен бути напоготові варіант нової дислокації.

 

 

https://mkalinina.ru/wp-content/uploads/2017/12/business-plan-meeting.jpg

docx
Додано
25 липня 2021
Переглядів
6704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку